staat allemaal goed, is nog een zakelijk abbo ook, maar goed thats not my problem.. mijn VF doet t overal waar ik kom primaquote:Op maandag 26 mei 2014 10:29 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Heeft je moeder dan wel voldoende ontvangst/bereik? Tenzij er iets niet correct is ingesteld op de telefoon. Zou ook nog kunnen.
Hoe goed je ontvangst is kan ook per toestel verschillen. Mocht je het willen weten kun je een keer de sim-kaarten omwisselen en kijken wat er gebeurt.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:26 schreef .Neovo. het volgende:
Ik gok dat het daar wel eens verkeerd kan gaan. M'n moeder heeft ook een telefoon van het werk, en soms werkt de dataverbinding daarvan ook niet, terwijl ze KPN heeft, net als ik. En bij mij werkt het prima. Bedrijven kunnen een aparte bedrijfsnetwerk verbinding krijgen, gok dat het daar ergens fout zit (of bedrijf blokkeert iets)
Afhankelijk van de locatie, zoals met elke provider. Geen van allen hebben een dekkend netwerk, de enige die daar wel dicht in de buurt komt is KPN maar daar betaal je ook voor.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:47 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Bij T-Mobile kun je goed bereik helemaal vergeten.
Hi is nauwelijks duurder dan Vodafone of T-Mobile, laat staan Simyo.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Afhankelijk van de locatie, zoals met elke provider. Geen van allen hebben een dekkend netwerk, de enige die daar wel dicht in de buurt komt is KPN maar daar betaal je ook voor.
Hier in de regio (Noord Oost Friesland) is het dramatisch met T-Mobile en Vodafone.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Afhankelijk van de locatie, zoals met elke provider. Geen van allen hebben een dekkend netwerk, de enige die daar wel dicht in de buurt komt is KPN maar daar betaal je ook voor.
Hoe komt iedereen daar toch bij, dat T-Mobile belabberd is? Ik heb hier en in de enorme omgeving volle bak HSDPA+ bereik, waar mijn vriendin met haar Vodafone bereik heeft om van te huilen. Die gaat over een paar maanden weer terug naar T-Mobile. Ze hebben de afgelopen jaren een hoop masten bijgeplaatst, ik denk dat je nog een beetje in het verleden leeft.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Vodafone is volgens mij de duurste provider, minstens net zo duur als KPN iig. De overige merken op het KPN-netwerk zijn aanzienlijk goedkoper inderdaad.
Simyo is met veel abonnementen een stuk goedkoper dan Hollands Nieuwe, dus nee de opmerking "daar betaal je ook voor" slaat kant noch wal.
De providers op het T-mobile netwerk zijn gemiddeld genomen misschien iets goedkoper, maar goed dat netwerk is zo belabberd dat ik het maar buiten beschouwing laat.
Nouja, voornamelijk gebaseerd op zéér slechte eigen ervaring en ditto ervaringen van vrijwel iedereen die ik ken die T-mobile heeft (gehad), behalve jij.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen daar toch bij, dat T-Mobile belabberd is? Ik heb hier en in de enorme omgeving volle bak HSDPA+ bereik, waar mijn vriendin met haar Vodafone bereik heeft om van te huilen. Die gaat over een paar maanden weer terug naar T-Mobile. Ze hebben de afgelopen jaren een hoop masten bijgeplaatst, ik denk dat je nog een beetje in het verleden leeft.
enige voordeel van VF hier is dat de mast midden in het dorp staatquote:Op maandag 26 mei 2014 16:47 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Bij T-Mobile kun je goed bereik helemaal vergeten.
In de regel geldt: hoe hoger de frequentie, hoe sneller het signaal gedempt wordt. Tot een jaar of wat geleden werd 3G enkel en alleen op 2100MHz uitgezonden. T-Mobile en KPN zenden 3G sindskort ook op 900MHz uit. Dat betekent dat het bereik binnenshuis veel beter is. Met Vodafone ben je je 3G-signaal praktisch altijd meteen kwijt als je een random supermarkt binnenloopt. Met T-Mobile en KPN heb je daar geen last van.quote:
Dat was 4 jaar geleden zo. Nu absoluut niet meer.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Vodafone is volgens mij de duurste provider, minstens net zo duur als KPN iig. De overige merken op het KPN-netwerk zijn aanzienlijk goedkoper inderdaad.
Simyo is met veel abonnementen een stuk goedkoper dan Hollands Nieuwe, dus nee de opmerking "daar betaal je ook voor" slaat kant noch wal.
De providers op het T-mobile netwerk zijn gemiddeld genomen misschien iets goedkoper, maar goed dat netwerk is zo belabberd dat ik het maar buiten beschouwing laat.
Kan best zo wezen dat de gemeente geen vergunning aan KPN geeft voor het plaatsen van een nieuwe mast. Bij ons staat de mast ook aan de rand van het dorp.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
enige voordeel van VF hier is dat de mast midden in het dorp staaten KPN alleen 1 mast buiten t dorp heeft
moauw ze hoeven ook niet te bouwen. maar KPN wil geen antennes plaatsen die niet opvallen op bestaande bouw..quote:Op maandag 26 mei 2014 19:39 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Kan best zo wezen dat de gemeente geen vergunning aan KPN geeft voor het plaatsen van een nieuwe mast. Bij ons staat de mast ook aan de rand van het dorp.
Dat was anderhalf jaar geleden absoluut nog steeds zo. Ik hou het niet per maand bij. En ga ook echt niet wéér het risico nemen terug te gaan, voordelen heeft het sowieso niet want het is geen cent goedkoper.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat was 4 jaar geleden zo. Nu absoluut niet meer.
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik heb met KPN de laatste paar weken juist wel weer enorm vaak dat je 3G wegvalt zodra je ergens binnen bent...quote:Op maandag 26 mei 2014 19:38 schreef Merkie het volgende:
[..] T-Mobile en KPN zenden 3G sindskort ook op 900MHz uit. Dat betekent dat het bereik binnenshuis veel beter is. Met Vodafone ben je je 3G-signaal praktisch altijd meteen kwijt als je een random supermarkt binnenloopt. Met T-Mobile en KPN heb je daar geen last van.
[..]
Dat was 4 jaar geleden zo. Nu absoluut niet meer.
Dat kan, ook KPN is niet effect. Maar KPN is over het algemeen beter dan de rest.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:35 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik heb met KPN de laatste paar weken juist wel weer enorm vaak dat je 3G wegvalt zodra je ergens binnen bent...
En dan beweren dat je EDGE bereik hebt, maar dat is vaak echt traag als dikke stront door een trechter..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |