abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140381593
En bij HI gratis Spotify Premium natuurlijk.
pi_140381954
Moet ik gewoon voor betalen hoor?
pi_140387630
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 10:29 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Heeft je moeder dan wel voldoende ontvangst/bereik? Tenzij er iets niet correct is ingesteld op de telefoon. Zou ook nog kunnen.
staat allemaal goed, is nog een zakelijk abbo ook, maar goed thats not my problem.. mijn VF doet t overal waar ik kom prima :D
  maandag 26 mei 2014 @ 16:26:48 #54
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_140389453
Ik gok dat het daar wel eens verkeerd kan gaan. M'n moeder heeft ook een telefoon van het werk, en soms werkt de dataverbinding daarvan ook niet, terwijl ze KPN heeft, net als ik. En bij mij werkt het prima. Bedrijven kunnen een aparte bedrijfsnetwerk verbinding krijgen, gok dat het daar ergens fout zit (of bedrijf blokkeert iets)
pi_140389768
ja en de zaak maar duur betalen aan KPN :')
pi_140390221
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:26 schreef .Neovo. het volgende:
Ik gok dat het daar wel eens verkeerd kan gaan. M'n moeder heeft ook een telefoon van het werk, en soms werkt de dataverbinding daarvan ook niet, terwijl ze KPN heeft, net als ik. En bij mij werkt het prima. Bedrijven kunnen een aparte bedrijfsnetwerk verbinding krijgen, gok dat het daar ergens fout zit (of bedrijf blokkeert iets)
Hoe goed je ontvangst is kan ook per toestel verschillen. Mocht je het willen weten kun je een keer de sim-kaarten omwisselen en kijken wat er gebeurt.
  maandag 26 mei 2014 @ 16:47:29 #57
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_140390334
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
ja en de zaak maar duur betalen aan KPN :')
Bij T-Mobile kun je goed bereik helemaal vergeten.
pi_140391398
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:47 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Afhankelijk van de locatie, zoals met elke provider. Geen van allen hebben een dekkend netwerk, de enige die daar wel dicht in de buurt komt is KPN maar daar betaal je ook voor.
Powered by Janetje®
  maandag 26 mei 2014 @ 17:21:40 #59
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140391520
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:17 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Afhankelijk van de locatie, zoals met elke provider. Geen van allen hebben een dekkend netwerk, de enige die daar wel dicht in de buurt komt is KPN maar daar betaal je ook voor.
Hi is nauwelijks duurder dan Vodafone of T-Mobile, laat staan Simyo. :o
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_140392371
Vodafone is volgens mij de duurste provider, minstens net zo duur als KPN iig. De overige merken op het KPN-netwerk zijn aanzienlijk goedkoper inderdaad.
Simyo is met veel abonnementen een stuk goedkoper dan Hollands Nieuwe, dus nee de opmerking "daar betaal je ook voor" slaat kant noch wal.

De providers op het T-mobile netwerk zijn gemiddeld genomen misschien iets goedkoper, maar goed dat netwerk is zo belabberd dat ik het maar buiten beschouwing laat.
  maandag 26 mei 2014 @ 17:52:56 #61
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_140392414
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:17 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Hier in de regio (Noord Oost Friesland) is het dramatisch met T-Mobile en Vodafone.
pi_140392675
quote:
14s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Vodafone is volgens mij de duurste provider, minstens net zo duur als KPN iig. De overige merken op het KPN-netwerk zijn aanzienlijk goedkoper inderdaad.
Simyo is met veel abonnementen een stuk goedkoper dan Hollands Nieuwe, dus nee de opmerking "daar betaal je ook voor" slaat kant noch wal.

De providers op het T-mobile netwerk zijn gemiddeld genomen misschien iets goedkoper, maar goed dat netwerk is zo belabberd dat ik het maar buiten beschouwing laat.
Hoe komt iedereen daar toch bij, dat T-Mobile belabberd is? Ik heb hier en in de enorme omgeving volle bak HSDPA+ bereik, waar mijn vriendin met haar Vodafone bereik heeft om van te huilen. Die gaat over een paar maanden weer terug naar T-Mobile. Ze hebben de afgelopen jaren een hoop masten bijgeplaatst, ik denk dat je nog een beetje in het verleden leeft.
Powered by Janetje®
pi_140392746
Als het op prijs gebaseerd is wint momenteel t-mobile van alle major maatschappijen. Vodafone en KPN komen heel duur uit met weinig voordeel.
pi_140392875
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:01 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Hoe komt iedereen daar toch bij, dat T-Mobile belabberd is? Ik heb hier en in de enorme omgeving volle bak HSDPA+ bereik, waar mijn vriendin met haar Vodafone bereik heeft om van te huilen. Die gaat over een paar maanden weer terug naar T-Mobile. Ze hebben de afgelopen jaren een hoop masten bijgeplaatst, ik denk dat je nog een beetje in het verleden leeft.
Nouja, voornamelijk gebaseerd op zéér slechte eigen ervaring en ditto ervaringen van vrijwel iedereen die ik ken die T-mobile heeft (gehad), behalve jij.

Ik ben blij zat dat ik er weer weg ben en heb absoluut niet de behoefte weer te experimenteren. Met Simyo heb ik gewoon overal bereik, met Ben had ik nog niet de helft van de tijd databereik en op een aantal plekken zelfs uberhaupt geen netwerk.
pi_140393582
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:47 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

enige voordeel van VF hier is dat de mast midden in het dorp staat :P en KPN alleen 1 mast buiten t dorp heeft :')
  maandag 26 mei 2014 @ 19:38:17 #66
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_140396177
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 10:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

wat
In de regel geldt: hoe hoger de frequentie, hoe sneller het signaal gedempt wordt. Tot een jaar of wat geleden werd 3G enkel en alleen op 2100MHz uitgezonden. T-Mobile en KPN zenden 3G sindskort ook op 900MHz uit. Dat betekent dat het bereik binnenshuis veel beter is. Met Vodafone ben je je 3G-signaal praktisch altijd meteen kwijt als je een random supermarkt binnenloopt. Met T-Mobile en KPN heb je daar geen last van.
quote:
14s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:51 schreef KomtTijd... het volgende:

Dat was 4 jaar geleden zo. Nu absoluut niet meer.
2000 light years from home
  maandag 26 mei 2014 @ 19:39:55 #67
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_140396264
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:31 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

enige voordeel van VF hier is dat de mast midden in het dorp staat :P en KPN alleen 1 mast buiten t dorp heeft :')
Kan best zo wezen dat de gemeente geen vergunning aan KPN geeft voor het plaatsen van een nieuwe mast. Bij ons staat de mast ook aan de rand van het dorp.
pi_140396450
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:39 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Kan best zo wezen dat de gemeente geen vergunning aan KPN geeft voor het plaatsen van een nieuwe mast. Bij ons staat de mast ook aan de rand van het dorp.
moauw ze hoeven ook niet te bouwen. maar KPN wil geen antennes plaatsen die niet opvallen op bestaande bouw..
pi_140396743
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat was anderhalf jaar geleden absoluut nog steeds zo. Ik hou het niet per maand bij. En ga ook echt niet wéér het risico nemen terug te gaan, voordelen heeft het sowieso niet want het is geen cent goedkoper.
pi_140415266
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:38 schreef Merkie het volgende:

[..] T-Mobile en KPN zenden 3G sindskort ook op 900MHz uit. Dat betekent dat het bereik binnenshuis veel beter is. Met Vodafone ben je je 3G-signaal praktisch altijd meteen kwijt als je een random supermarkt binnenloopt. Met T-Mobile en KPN heb je daar geen last van.

[..]

Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik heb met KPN de laatste paar weken juist wel weer enorm vaak dat je 3G wegvalt zodra je ergens binnen bent...
En dan beweren dat je EDGE bereik hebt, maar dat is vaak echt traag als dikke stront door een trechter..
  dinsdag 27 mei 2014 @ 09:47:25 #71
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140416600
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 08:35 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik heb met KPN de laatste paar weken juist wel weer enorm vaak dat je 3G wegvalt zodra je ergens binnen bent...
En dan beweren dat je EDGE bereik hebt, maar dat is vaak echt traag als dikke stront door een trechter..
Dat kan, ook KPN is niet effect. Maar KPN is over het algemeen beter dan de rest.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_140417976
Beg to differ. Vodafone is voor mij (mobiel) tot nu toe een hele goede en betrouwbare provider gebleken in zowel binnen EU als daarbuiten.

Hun customer-service is waardeloos maar ik hoef daar nooit gebruik van te maken omdat ik nooit tegen problemen ben aangelopen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2014 10:39:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')