Wat een blabla, toevallig ben ik betrokken bij de "upgrade" van een 3G naar 4G mast van KPN en ook daar wordt bijna alles vervangen.quote:Op maandag 7 april 2014 21:39 schreef Catalunya. het volgende:
De T-Mobile medewerker vertelde mij echter dat zij heel veel masten hebben vervangen voor 4G-masten ipv ze alleen te upgraden.
Welk deel van het oosten des lands?quote:Op maandag 7 april 2014 21:41 schreef jatochneetoch het volgende:
Vodafone > T-mobile > kpn. Hier in het oosten des lands.
Kpn is volgens mij alleen heel goed in de randstad.
Twentequote:Op maandag 7 april 2014 21:43 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Welk deel van het oosten des lands?
Ik ken locaties in Oost Nederland waar zelfs de 2G dekking van Vodafone belabberd is.
Dan heb je aan alle providers wel genoeg.quote:Op maandag 7 april 2014 21:43 schreef Catalunya. het volgende:
Ik woon en werk trouwens in de Randstad. Kom verder nooit ergens anders. En als ik ergens verder kom is het alleen naar België, Antwerpen ofzo
Daar lijkt Vodafone idd wel beter, Daar hebben we niet veel UMTS locaties, maar Almelo heeft wel de beste dekking.quote:
Qua 4G-dekking klopt dat wel, volgens hun eigen kaarten.quote:Op maandag 7 april 2014 21:39 schreef Catalunya. het volgende:
en ik hoor van iedereen hetzelfde: KPN > Vodafone > T-Mobile
Mijn ervaring is precies andersom. Sinds ik hier niet meer op het T-Mobile netwerk maar bij KPN zit is m'n bereik (en m'n batterijverbruik!) zoveel verbeterd...quote:
Idem.quote:Op maandag 7 april 2014 21:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat een onzin, heb al jaren T-Mobile wat prima werkt, volle bak bereik!
Onzin, KPN heeft de rest van Nederland ook prima dekking. Hier in Friesland veel beter bereik dan Vodafone, laat staan T-Mobile.quote:Op maandag 7 april 2014 21:41 schreef jatochneetoch het volgende:
Vodafone > T-mobile > kpn. Hier in het oosten des lands.
Kpn is volgens mij alleen heel goed in de randstad.
Gefeliciteerd, ik heb al jaren T-Moshit en kutontvangst. In de auto als ik door het land rijd heb ik meer 3G dan wat anders, dus veel te trage zooi. Geef mij KPN maar.quote:Op maandag 7 april 2014 21:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je kunt persoonlijke ervaringen toch niet als 'onzin' bestempelen?quote:Op maandag 7 april 2014 21:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Precies om die reden zijn dit soort topics nutteloos.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt persoonlijke ervaringen toch niet als 'onzin' bestempelen?
Ik woon in de Randstad (Delft) en T-Mobile is ronduit kut bij mij. Geen goed bereik en soms helemaal geen bereik. Toen ik van een abo overschakelde naar sim-only had ik eerst Ben genomen, maar dat viel zo hard tegen dat ik ben geswitched naar Simyo (KPN). Enorm tevreden nu.
Geen idee hoe T-Mobile nu is, maar jaartje of twee geleden had ik bijvoorbeeld altijd (!) traag internet op drukke plekken, zoals in de binnensteden van grote steden zoals Den Haag en Amsterdam.
Mij zul je dus ook nooit T-Mobile zien aanraden, puur omdat ik er persoonlijke slechte ervaringen mee heb.
Dat is niet waar. In de Randstad is KPN ook stukken beter dan Vodafone of T-Mobile.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:15 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik kan met KPN 3G gewoon een radiozender streamen in de trein, vanuit Leeuwarden naar Zwolle niet een keer een hapering gehad. Dat lukt je niet met Vodafone of T-Mobile. Niet in het Noorden.
In de randstad maakt het niet uit welke provider je hebt, daar heeft iedereen wel goede dekking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |