Ebinasquote:Op maandag 7 april 2014 19:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Uiteraard! Dit moet Ebinas zijn
[ afbeelding ]
Zouden de gasten het niet ook het liefst over Utopia hebben?quote:Op maandag 7 april 2014 19:50 schreef espri het volgende:
[..]
mijn voorstel zou zijn, stel vragen aan je gasten, laat hen eens praten...
dat DIE camera bil en paul had gefilmdquote:Op maandag 7 april 2014 19:51 schreef Myr1978 het volgende:
Wat vertelde Charlotte over dat heel hoge camera en Paul?
Naah.. Ebinas heeft een pittig, kort kapselquote:Op maandag 7 april 2014 19:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die camera heeft geregistreerd dat Paul met Billy stond te tongen onder de douchequote:Op maandag 7 april 2014 19:51 schreef Myr1978 het volgende:
Wat vertelde Charlotte over dat heel hoge camera en Paul?
Wacht even ik typ nu onder de tafel, moest eerst even mijn glas leegquote:Op maandag 7 april 2014 19:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen id buitendouche bedoel je? Dat was toch geen hoge camera?quote:Op maandag 7 april 2014 19:52 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat DIE camera bil en paul had gefilmd
en dat Robin had gezegd dat bil niet moest zeuren over haar en gio want zei had met paul gezoend en die heeft ook een relatie
En dan die arrogante kop er ook bijquote:Op maandag 7 april 2014 19:52 schreef espri het volgende:
dit vind ik ook zo verwschrikkelijk, vanas die even zegt, aike hier heb je restjes... bah vreselijk oud wijf
kan, tuurlijk maar vanes praat alleen maar over de ellende dat ze alles alleen moest doen en negatief over de medebewonersquote:Op maandag 7 april 2014 19:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Zouden de gasten het niet ook het liefst over Utopia hebben?
Zelf zou ik heel benieuwd zijn naar de buitenwereld overigens. Denk ik. Misschien stomp je ook wel enorm af daar in dat kleine wereldje.
ze denken van welquote:Op maandag 7 april 2014 19:53 schreef Myr1978 het volgende:
[..]
Toen id buitendouche bedoel je? Dat was toch geen hoge camera?
ik dacht al.kan niet, gelukkigquote:Op maandag 7 april 2014 19:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wacht even ik typ nu onder de tafel, moest eerst even mijn glas leeg
jawel, ze stonden aan alle kanten bedekt door het zeil, geen enkele andere camera had ze kunnen zien, alleen die hele hoge vanuit de luchtquote:Op maandag 7 april 2014 19:53 schreef Myr1978 het volgende:
[..]
Toen id buitendouche bedoel je? Dat was toch geen hoge camera?
Bruin wit gevlektquote:Op maandag 7 april 2014 19:52 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Naah.. Ebinas heeft een pittig, kort kapsel
Rienk zal wel jaloers zijn op Joeyquote:Op maandag 7 april 2014 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Jeezus.. wat is er met Rienkolien? Sjagootje doen op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |