Zulke types, ik heb er ff geen woorden voorquote:Op maandag 7 april 2014 19:39 schreef Capaja het volgende:
lau : als je bij mij vreemd gaat ben ik klaar met je
maar lotje bij jou en joey is het anders hoor
quote:Op maandag 7 april 2014 19:38 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Oh noes... the illuminati is behind Utopia
Dat is heel typerend voor meisjes als Lauw en Dikke Lot. Die menen overal recht op te hebben en als ze iets doen met een gozer die al bezet is schrijven ze het toe aan hun onweerstaanbare charmes, en komt nooit de gedachte naar boven dat ze zelf net zo fout zijn. In de volksmond ook wel beter bekend als 'domme hoeren'.quote:Op maandag 7 april 2014 19:39 schreef Capaja het volgende:
lau : als je bij mij vreemd gaat ben ik klaar met je
maar lotje bij jou en joey is het anders hoor
stream 2 of 3 ?quote:
Lekker warme billetjesquote:
Ik dacht echt dat ik het verkeerd verstond.quote:
De douche wordt iedere dag schoongemaakt. Door wie, die wijst Vanes aan.quote:Op maandag 7 april 2014 19:42 schreef Burner82 het volgende:
Zijn de gasten nu kritisch? Ik voel een SL aankomen
nee je hoort het goed en ik weet nu dat het voor warme billetjes is.quote:Op maandag 7 april 2014 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik het verkeerd verstond.
Het is niet alleen het gesnauw maar ook constant hetzelfde vertellen aan de gasten iedere keer weerquote:Op maandag 7 april 2014 19:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
eigenlijk beide, maar vanas trek ik ook echt niet meer.. met haar gesnauw
En die domme gasten blijven maar steeds dezelfde vragen stellenquote:Op maandag 7 april 2014 19:45 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Het is niet alleen het gesnauw maar ook constant hetzelfde vertellen aan de gasten iedere keer weer
Vergeet het blok beton niet.quote:Op maandag 7 april 2014 19:45 schreef Urb het volgende:
Andrea tegen Lot `Dat duwtje heb je nu effe nodig`
Ik stem voor!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |