SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
[ Bericht 50% gewijzigd door HiDiHo op 07-04-2014 19:21:46 ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
jaquote:
O lukte het nu welquote:
quote:Op maandag 7 april 2014 19:18 schreef R0T29 het volgende:
Schijtziek wordt je van die COS locks steeds.... het is een complot
Gotta keep the Devil down in the Hole...quote:Op maandag 7 april 2014 19:18 schreef R0T29 het volgende:
JdM heeft ook hier al een vinger in de pap?quote:Op maandag 7 april 2014 19:18 schreef R0T29 het volgende:
Nee, lukte mij ook nietquote:Op maandag 7 april 2014 19:19 schreef Burner82 het volgende:
Ik wilde ook al een nieuwe maken, maar ging niet in de reeks
quote:Op maandag 7 april 2014 19:19 schreef Burner82 het volgende:
Lot heeft het al aan zie ikquote:Op maandag 7 april 2014 19:20 schreef brabomiep het volgende:
nieuwe outfit voor de dames met Noodweer!
[ afbeelding ]
volgens mij was de vorige niet juist in de reeks gezetquote:Op maandag 7 april 2014 19:19 schreef Burner82 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Had ze beter in gepastquote:Op maandag 7 april 2014 19:21 schreef Urb het volgende:
Robin verteld Joey dat ze voor Oh oh cherso gevraagd is.
Doorzon TIPITENTquote:Op maandag 7 april 2014 19:20 schreef brabomiep het volgende:
nieuwe outfit voor de dames met Noodweer!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 april 2014 19:21 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een dag niet gelachen ...is een dag niet gelachen
quote:Op maandag 7 april 2014 19:21 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]Lot eet ook mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We wachten geduldig afquote:Op maandag 7 april 2014 19:20 schreef Toverheks het volgende:
Heb al in FB gevraagd.
Kan Gert of Liesje ff de COS 1783 herstellen, DE COS IS KAPOT. bij 1782 liep hij vast, stopte bij post 300 DANK
UTO / [COS #1783] Nieuwe COS
Mag deze verder als COS 1783...alleen de OP moet even aangepast worden
Ze was niet "Haags" genoegquote:Op maandag 7 april 2014 19:21 schreef Urb het volgende:
Robin verteld Joey dat ze voor Oh oh cherso gevraagd is.
Kip bloemkool gebakken aardappelen en een pannenkoekquote:
Ze wilde wijn inschenken... zat er water inquote:Op maandag 7 april 2014 19:22 schreef Baconbus het volgende:
Vanass zit weer af te geven op haar medebewoners. Ze denkt vast dat al haar gasten speciaal voor haar komen.
owh leuk een keer afwisselingquote:Op maandag 7 april 2014 19:22 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Kip bloemkool gebakken aardappelen en een pannenkoek
quote:Op maandag 7 april 2014 19:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze wilde wijn inschenken... zat er water in
Zij doet toch een restaurant? Zij doet toch haar inkopen? Dan moet zij toch zorgen dat er wijn beschikbaar is? Maar nee, ze drukt zoveel achterover dat ze het niet meer bij kan houden.quote:Op maandag 7 april 2014 19:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze wilde wijn inschenken... zat er water in
het is een zooitje hier, en dat meen ik , echt he, oprecht, maar meen het echt, kusje eropquote:Op maandag 7 april 2014 19:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
We wachten geduldig af![]()
Maar aangezien het geen officiële COS is vervallen alle regels...
die komen aapjes kijken!quote:Op maandag 7 april 2014 19:22 schreef Baconbus het volgende:
Vanass zit weer af te geven op haar medebewoners. Ze denkt vast dat al haar gasten speciaal voor haar komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |