Jij ook straks DaD! echt waar! Jouw baby kan gewoon gezond geboren worden vóór die van mij! srsly!quote:Op maandag 7 april 2014 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
SQ en kwak, wat gaan jullie ineens onwijs snel!.
Wacht maar tot je ineens in de tientallen zit. Het is echt waarquote:Op maandag 7 april 2014 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
SQ en kwak, wat gaan jullie ineens onwijs snel!.
Niet van dat laatste overigens, als ik op mijn rug lig zie je altijd een kleine bollingquote:Je baarmoeder is nu ongeveer zo groot als een kleine meloen. Als je op je rug ligt, zie je misschien al een kleine bolling.
quote:Op maandag 7 april 2014 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik las dit in mijn week tot week mail en deed een beetje![]()
[..]
Niet van dat laatste overigens, als ik op mijn rug lig zie je altijd een kleine bolling
Een kleine meloen, wtf.
Ja ik ook, mijn test was achteraf gezien met 4w0d (eiegn berekening) op 3w5dquote:Op maandag 7 april 2014 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen ben ik ook al 9 weken! Toch ook alweer snel gegaan, helemaal als je bedenkt dat ik achteraf al met 3w4d een positieve test had.
Jij gaat ook snel hoor!quote:Op maandag 7 april 2014 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen ben ik ook al 9 weken! Toch ook alweer snel gegaan, helemaal als je bedenkt dat ik achteraf al met 3w4d een positieve test had.
Nou stress is sowieso niet goed voor de baby, en mijn benauwdheid was dat ook niet, dus helemaal goed lijkt me niet...quote:Op maandag 7 april 2014 15:39 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Weet iemand of hyperventilatie door stress kwaad kan voor de baby?
nee prima uitslag, maar pas na 65! minutenquote:Op maandag 7 april 2014 16:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Slechte uitslag npm?
Of weer niet meetbaar?
Gosh, eigenwijs ding... een uur lang kind kiek'nquote:Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee prima uitslag, maar pas na 65! minuten
Ah gelukkig. Wat was de score?quote:Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alvast maar dubbele tijd reserveren voor de 20 weken echoquote:Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jiezus! Wel lekker lang kunnen kijken! (En je plas ophouden hoeft na 12 w niet meer toch?)quote:Op maandag 7 april 2014 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |