SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 13:40 schreef Lindgren. het volgende:
Vanavond karpercup en/of clubsen baasjes? Ik heb toch pas woensdag en donderdag tentamen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
kan misschien wel rond een uurtje of half 7 wat potjes spelen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
toch vind ik de loting oneerlijkquote:Op maandag 7 april 2014 13:48 schreef DutchSL het volgende:
Karpergod, kan deze in de OP?
https://docs.google.com/s(...)kE&usp=sharing#gid=2![]()
en de zwaarste poule omdat het de enigste is met 4 personen en dan ook nog eens lindgren en blanchito
#zoikbeningedektomdevolgenderondeniettehalen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh ja godver de godver, ik moet je vriendenverzoek nog steeds accepteren.quote:Op maandag 7 april 2014 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk. Wanneer kom je je spelers ophalen?Eind van de middag duik ik even achter mijn PS3
Feyenoord Rotterdam![]()
Dat zou ik dan maar eens doen, te meer omdat het lot ons aan elkaar heeft verbondenquote:Op maandag 7 april 2014 13:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oh ja godver de godver, ik moet je vriendenverzoek nog steeds accepteren.Eind van de middag duik ik even achter mijn PS3
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb vandaag wel tijd want ik heb pas op donderdag een tentamen. Iemand een potje voor het toernooi? (of een oefenpotje) gr gr![]()
Beide kunnen er helemaal niks van. Ik heb namelijk nog nooit van een van hen verloren.quote:Op maandag 7 april 2014 13:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch vind ik de loting oneerlijk![]()
en de zwaarste poule omdat het de enigste is met 4 personen en dan ook nog eens lindgren en blanchito
#zoikbeningedektomdevolgenderondeniettehalen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En ik heb nog nooit van jou verloren.quote:Op maandag 7 april 2014 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beide kunnen er helemaal niks van. Ik heb namelijk nog nooit van een van hen verloren.![]()
En stiekem is x1 waarschijnlijk gewoon de beste PS3 speler hier.
Misschien na OmniRocket, maarja Costa Rica..![]()
en ook niet tegen ze gespeeld zekerquote:Op maandag 7 april 2014 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beide kunnen er helemaal niks van. Ik heb namelijk nog nooit van een van hen verloren.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik, al twijfel ik of ik liever een oefenpotje doe of niet, kan net zo goed meteen even twee verliespartijen incasserenquote:Op maandag 7 april 2014 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag wel tijd want ik heb pas op donderdag een tentamen. Iemand een potje voor het toernooi? (of een oefenpotje) gr gr![]()
Niet tegen Lindgren, wel meerdere keren tegen Blanchito. En als ik eerlijk ben; ik had er best een paar van hem kunnen verliezen, het was meestal closequote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
kan me die rage van DSL nog voor de geest halen. denk die blanchito is goedquote:Op maandag 7 april 2014 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet tegen Lindgren, wel meerdere keren tegen Blanchito. En als ik eerlijk ben; ik had er best een paar van hem kunnen verliezen, het was meestal close
volgens mij zijn het wel beide van die skill negertjes, daar heb ik het nooit zo op
#FreeTrapz![]()
25k packs zijn echt bazig vandaag. ik denk, ik open er een paar met fifa points, stuk of 6. wat krijg ik er in
Neuer
Gundogan
Boateng CB
Ozil
Muller
IF Ochoa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geld speelt geen rolex voor jou.quote:Op maandag 7 april 2014 14:06 schreef Maver24 het volgende:
25k packs zijn echt bazig vandaag. ik denk, ik open er een paar met fifa points, stuk of 6. wat krijg ik er in
Neuer
Gundogan
Boateng CB
Ozil
Muller
IF Ochoa
![]()
![]()
![]()
![]()
Lindgren wel van wat ik van hem gezien heb, Blanchito valt wel mee. Speelt best leuk en aanvallend voetbal (niet continu alleen maar L2+driehoek), en is wel een taaie tegenstanderquote:Op maandag 7 april 2014 14:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan me die rage van DSL nog voor de geest halen. denk die blanchito is goed
volgens mij zijn het wel beide van die skill negertjes, daar heb ik het nooit zo op
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ok, ik moet me nog even voorbereiden.quote:Op maandag 7 april 2014 13:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik, al twijfel ik of ik liever een oefenpotje doe of niet, kan net zo goed meteen even twee verliespartijen incasseren![]()
zal het meemakenquote:Op maandag 7 april 2014 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lindgren wel van wat ik van hem gezien heb, Blanchito valt wel mee. Speelt best leuk en aanvallend voetbal (niet continu alleen maar L2+driehoek), en is wel een taaie tegenstandermeer dan mijn best kan ik niet doen.
hazard speelt trouwens best fijn, alleen de finishing ben ik nog niet helemaal tevreden over. voornamelijk de curve valt tegenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zo is dat: meer dan je best kun je niet doen. En ik geloof niet dat je na het winnen van die cup meer aanzien geniet ofzo. Tenminste, Reemi is imo nog steeds een eikelquote:Op maandag 7 april 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zal het meemakenmeer dan mijn best kan ik niet doen.
hazard speelt trouwens best fijn, alleen de finishing ben ik nog niet helemaal tevreden over. voornamelijk de curve valt tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo is dat: meer dan je best kun je niet doen. En ik geloof niet dat je na het winnen van die cup meer aanzien geniet ofzo. Tenminste, Reemi is imo nog steeds een eikelDat komt gewoon door die site van hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik tegen jou gespeeld POTS?
Skills ligt maar net aan welk team ik mee speel. Ik heb laatst wel 2 halve potjes ruim gewonnen van Lindgren.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo is dat: meer dan je best kun je niet doen. En ik geloof niet dat je na het winnen van die cup meer aanzien geniet ofzo. Tenminste, Reemi is imo nog steeds een eikeltoch wil je hem graag winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al is het maar voor het gevoel
al zou het wel lekker zijn om eens geen high pressure pace sletjes tegen te komen. daar is zo'n cup dan wel weer goed voor.
(zelf ga ik natuurlijk volle bak LB+Y spelen)
#FreeTrapz![]()
Jazekerquote:Op maandag 7 april 2014 14:16 schreef el-blanchito het volgende:
Heb ik tegen jou gespeeld POTS?
Skills ligt maar net aan welk team ik mee speel. Ik heb laatst wel 2 halve potjes ruim gewonnen van Lindgren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Prima, ik ga zo eerst zelf nog even een potje doenquote:Op maandag 7 april 2014 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ok, ik moet me nog even voorbereiden.![]()
Die editquote:Op maandag 7 april 2014 14:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch wil je hem graag winnenal is het maar voor het gevoel
al zou het wel lekker zijn om eens geen high pressure pace sletjes tegen te komen. daar is zo'n cup dan wel weer goed voor.
(zelf ga ik natuurlijk volle bak LB+Y spelen)
Ik las volleybal![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die rage kwam niet doordat hij goed was, maar goed laat ik dat maar niet weer oprakelen.quote:Op maandag 7 april 2014 14:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan me die rage van DSL nog voor de geest halen. denk die blanchito is goed
Ik heb vaker tegen Lindgren gespeeld (in 12/13) en nooit geraged. In 12 ook tegen OmniRocker en laucas, die waren ook enorm goed.![]()
Tegen mij ook niet hi ha ho.quote:Op maandag 7 april 2014 14:17 schreef DutchSL het volgende:
Die rage kwam niet doordat hij goed was, maar goed laat ik dat maar niet weer oprakelen.
Ik heb vaker tegen Lindgren gespeeld (in 12/13) en nooit geraged. In 12 ook tegen OmniRocker en laucas, die waren ook enorm goed.
Nog een keer potje doen zonder die baggerteams?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik mag dat soort dingen niet meer zeggen dus ik hield het netjes.quote:Op maandag 7 april 2014 14:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Reden bedenken voor als die moet ragequitten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
JazekerOohjoh, ik dacht al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het idee dat deze fifa me beter past qua gameplay ofzo. Mensen lopen zoals ik wil en m'n passjes lopen wat lekkerderi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Jij bent gewoon konko goed en konko goede hosselaar.quote:Op maandag 7 april 2014 14:19 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Oohjoh, ik dacht al!
Ik heb het idee dat deze fifa me beter past qua gameplay ofzo. Mensen lopen zoals ik wil en m'n passjes lopen wat lekkerderRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je mag hier alles zeggen. Is toch gewoon een openbaar forum? Vrijheid van meningsuiting moet meer zijn, niet MINDER MINDER MINDERquote:Op maandag 7 april 2014 14:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik mag dat soort dingen niet meer zeggen dus ik hield het netjes.![]()
Dat heb ik dus juist niet. FUT13 was meer mijn ding: 11 maanden lang in div1 gebivakkeerd.quote:Op maandag 7 april 2014 14:19 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Oohjoh, ik dacht al!
Ik heb het idee dat deze fifa me beter past qua gameplay ofzo. Mensen lopen zoals ik wil en m'n passjes lopen wat lekkerderNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is Noord-Koreaans openbaar.quote:Op maandag 7 april 2014 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je mag hier alles zeggen. Is toch gewoon een openbaar forum? Vrijheid van meningsuiting moet meer zijn, niet MINDER MINDER MINDER
Maar heb jij je al voorbereid op de slachting die jij bij DS2 gaat aanrichten?
(Tip: koop IF Jo)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beter speel jij je potjes al. Voordat je weer van de aardbodem verdwijnt. Zoals bij karpercup 1.0.quote:Op maandag 7 april 2014 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je mag hier alles zeggen. Is toch gewoon een openbaar forum? Vrijheid van meningsuiting moet meer zijn, niet MINDER MINDER MINDER![]()
Ik verwacht een 5 atb met een lb en rb op de lm en rm.quote:Op maandag 7 april 2014 14:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is Noord-Koreaans openbaar.
Maar heb jij je al voorbereid op de slachting die jij bij DS2 gaat aanrichten?
(Tip: koop IF Jo)![]()
Heb nu geen xbox bij de hand. Vanavond kan ik wel. Ik geef iedereen jantjes.quote:Op maandag 7 april 2014 14:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Beter speel jij je potjes al. Voordat je weer van de aardbodem verdwijnt. Zoals bij karpercup 1.0.![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 14:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik verwacht een 5 atb met een lb en rb op de lm en rm.![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zit je toevallig in de trein op het traject Rotterdam CS - Haarlemmermeer?quote:Op maandag 7 april 2014 14:22 schreef Lindgren. het volgende:
Zie wat ik tegenkom in de trein.![]()
[ afbeelding ]
TrapZ, ben jij het? [ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik verwacht dat jij de 1e ronde wordt uitgeschakeld.quote:Op maandag 7 april 2014 14:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik verwacht een 5 atb met een lb en rb op de lm en rm.![]()
Molfanquote:Op maandag 7 april 2014 14:22 schreef Lindgren. het volgende:
Zie wat ik tegenkom in de trein.![]()
[ afbeelding ]
TrapZ, ben jij het? [ afbeelding ]![]()
![]()
Met de huidige papieren lijk jij als eerst te gaan.quote:Op maandag 7 april 2014 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij de 1e ronde wordt uitgeschakeld.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toevallig niet.quote:Op maandag 7 april 2014 14:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zit je toevallig in de trein op het traject Rotterdam CS - Haarlemmermeer?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Niet. Ik win nu alles in de poule.quote:Op maandag 7 april 2014 14:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met de huidige papieren lijk jij als eerst te gaan.![]()
Je kunt mij wel hebben denk ik. Is echt heel lang geleden dat ik FIFA 14 heb gedaanquote:Op maandag 7 april 2014 14:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet. Ik win nu alles in de poule.![]()
![]()
Lb-yen verleer je niet.quote:Op maandag 7 april 2014 14:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt mij wel hebben denk ik. Is echt heel lang geleden dat ik FIFA 14 heb gedaan![]()
Koop IF Jo en klap z'n broek.quote:Op maandag 7 april 2014 14:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt mij wel hebben denk ik. Is echt heel lang geleden dat ik FIFA 14 heb gedaanRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik moet alleen Freire even omkopen zodat hij expres van de nummer laatst verliest. Dan word ik nog 1e.![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heb ik dus juist niet. FUT13 was meer mijn ding: 11 maanden lang in div1 gebivakkeerd.Ik vond deze fifa echt heel kut, kwam niet voorbij divisie 5quote:Op maandag 7 april 2014 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heb ik dus juist niet. FUT13 was meer mijn ding: 11 maanden lang in div1 gebivakkeerd.![]()
Tot ik ps4 kreeg, toen in 1x naar divisie 1 gegaan en er niet meer uitgeweest.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ok.quote:Op maandag 7 april 2014 14:25 schreef Jorwol het volgende:
DS, ik ga eerst even een potje doen, daarna twee keer voor cup?![]()
#JBFGquote:Op maandag 7 april 2014 14:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[..]
Ik vond deze fifa echt heel kut, kwam niet voorbij divisie 5![]()
Tot ik ps4 kreeg, toen in 1x naar divisie 1 gegaan en er niet meer uitgeweest.
#TeamDS2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, ik wil niet dat mensen mijn FIFA wedstrijden zien.quote:Op maandag 7 april 2014 14:27 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Kan deze ook gestreamed/opgenomen worden?![]()
Ik ga maar eens een bundesliga team maken na al die duitse bundesliga pulls. Neuer is trouwens voor het eerst deze fifa![]()
Is goed.quote:Op maandag 7 april 2014 14:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tegen mij ook niet hi ha ho.
Nog een keer potje doen zonder die baggerteams?
Ik heb verder alleen dit team:
http://www.easports.com/u(...)Id=dOdRdeBanK29L:ps3
Witsel en Mark Gonzalez![]()
![]()
Ik mag toch wel voor Jorwol zijn (een mede feyenoorder)quote:Op maandag 7 april 2014 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je nu niet eens ophouden met posten/pesten?
Je bent nog steeds aan het provoceren omdat je een hekel aan me hebt.quote:Op maandag 7 april 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik mag toch wel voor Jorwol zijn (een mede feyenoorder)![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 14:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is goed.
Ik heb verder alleen dit team:
http://www.easports.com/u(...)Id=dOdRdeBanK29L:ps3
Nee hoor ik ben gewoon voor Jorwol zoals jij dadelijk voor X1 zal zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent nog steeds aan het provoceren omdat je een hekel aan me hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Laat nou gaan, concentreer je op je wedstrijd op leven en doodquote:Op maandag 7 april 2014 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent nog steeds aan het provoceren omdat je een hekel aan me hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
TrapZ is gewoon stiekem verliefd.quote:Op maandag 7 april 2014 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent nog steeds aan het provoceren omdat je een hekel aan me hebt.![]()
Beter presteer je.quote:quote:![]()
![]()
![]()
Ik zou weleens met hem een romatisch picknickje willen doen hoor.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja 2 potjes.quote:Op maandag 7 april 2014 14:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je dat USA team online ook geprobeerd?
1x tegen een gold serie a team (hij ging weg bij 3-0)
1x tegen een silver bpl team (3-1 verloren)![]()
Ik loop helemaal niet te hatenquote:Ik zeg gewoon dat ik hoop dat Jorwol wint.
Hater.quote:Op maandag 7 april 2014 14:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik loop helemaal niet te hatenIk zeg gewoon dat ik hoop dat Jorwol wint.
![]()
Pfffquote:Op maandag 7 april 2014 14:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik loop helemaal niet te hatenIk zeg gewoon dat ik hoop dat Jorwol wint.
![]()
![]()
De tegenstander maakt niet uit als je Johnson hebt. Rimando is trouwens de keeper met de beste dribbling van het spel.quote:![]()
je had een kraai willen zijn.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oke dan laat ik hem staan ipv Friedel.quote:Op maandag 7 april 2014 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De tegenstander maakt niet uit als je Johnson hebt. Rimando is trouwens de keeper met de beste dribbling van het spel.![]()
Maar waarom geen (IF) Howard?quote:Op maandag 7 april 2014 14:34 schreef Freire het volgende:
[..]
Oke dan laat ik hem staan ipv Friedel.![]()
Waarom in godsnaam die dikke dwerg op doel?quote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik trek mijn muil niet open naar hem.quote:Op maandag 7 april 2014 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat treurige gedoe van jou wederom
Het is de keeper met de hoogste dribbling van het spelquote:Op maandag 7 april 2014 14:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam die dikke dwerg op doel?![]()
Nee joh dit is gewoon helemaal per ongelukquote:Op maandag 7 april 2014 14:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik trek mijn muil niet open naar hem.![]()
Gewoon alles voor da pacequote:Op maandag 7 april 2014 14:36 schreef Freire het volgende:
[..]
Het is de keeper met de hoogste dribbling van het spel
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik had Friedel gekocht, maar was vergeten hem er in te zetten. In het 2e potje keepte Friedel welquote:Op maandag 7 april 2014 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Rimando hield gisteren anders wel bijna alles tegen. Of had je toen Friedel op doel?![]()
![]()
Perm banquote:Op maandag 7 april 2014 14:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wanneer is Dreetje zijn ban eigenlijk afgelopen?![]()
![]()
Jep.quote:Op maandag 7 april 2014 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh dit is gewoon helemaal per ongelukRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
In het 1e potje had Rimando niks te doen op die volley van Corona na (die er ook nog in ging)quote:Op maandag 7 april 2014 14:36 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik had Friedel gekocht, maar was vergeten hem er in te zetten. In het 2e potje keepte Friedel wel![]()
kom op man daar moet DS2 toch gewoon boven staan, het is een forum hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh dit is gewoon helemaal per ongeluk
beetje normaal met elkaar omgaan, maar een beetje jennen hoort er ook wel bij.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ga maar de moraalridder uithangen joh.quote:Op maandag 7 april 2014 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ben je nog verder van het padje dan ik al dacht
Tevens GoT spoiler....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geintje moet kunnen inderdaad daar ben ik het helemaal mee eens. Elke keer doen wat Trapz doet is gewoon treurig en totaal niet grappig.quote:Op maandag 7 april 2014 14:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kom op man daar moet DS2 toch gewoon boven staan, het is een forum hoor.
beetje normaal met elkaar omgaan, maar een beetje jennen hoort er ook wel bij.
Maar we hadden al besloten dat ik er op in zou gaan als ik het zou lezen![]()
![]()
Die IF van Howard is heel goedquote:Op maandag 7 april 2014 14:41 schreef Freire het volgende:
Toch maar even Howard halenJorwol en DS2 spelen jullie al?
![]()
Hij zit nog steeds in de 1e helft van zijn potje.quote:Op maandag 7 april 2014 14:41 schreef Freire het volgende:
Toch maar even Howard halenJorwol en DS2 spelen jullie al?
![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 14:39 schreef Kamikazie het volgende:
Tevens GoT spoiler....iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat dit kan in Nederlandquote:Op maandag 7 april 2014 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zit nog steeds in de 1e helft van zijn potje.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 14:39 schreef Kamikazie het volgende:
Tevens GoT spoiler....gvd ik quote je en las zo de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
moet ds2 gewoon antwoorden dan trapzie lekker kipvleugeltjes en watermeloen moet gaan eten en NBA2K14 moet gaan spelen.quote:Op maandag 7 april 2014 14:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geintje moet kunnen inderdaad daar ben ik het helemaal mee eens. Elke keer doen wat Trapz doet is gewoon treurig en totaal niet grappig.
Maar we hadden al besloten dat ik er op in zou gaan als ik het zou lezen
hij is zelf ook niet zo heilig die DarkSonicPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 7 april 2014 14:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idden
Ja zou echt nice zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij noemde mij ooit een kutvent. Dat was echt erg.quote:Op maandag 7 april 2014 14:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet ds2 gewoon antwoorden dan trapzie lekker kipvleugeltjes en watermeloen moet gaan eten en NBA2K14 moet gaan spelen.
hij is zelf ook niet zo heilig die DarkSonic![]()
Ja klopt inderdaad, ik zou hem wel kunnen halen als ik een speler uit mn gold team verkoop maar de NIF Howard vind ik ook prima johquote:![]()
![]()
Wat een vaginamanquote:Op maandag 7 april 2014 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij noemde mij ooit een kutvent. Dat was echt erg.![]()
Ik vind de IF de beste keeper van de BPL na Hart.quote:Op maandag 7 april 2014 14:45 schreef Freire het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad, ik zou hem wel kunnen halen als ik een speler uit mn gold team verkoop maar de NIF Howard vind ik ook prima joh
Maar dat postte ik gisteren ook al![]()
![]()
dat ben je ook dus dat is helemaal niet erg.quote:Op maandag 7 april 2014 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij noemde mij ooit een kutvent. Dat was echt erg.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als ik na de cup dit team zou houden had ik hem ook wel gekocht, maar nu vind ik het de moeite niet waardquote:Op maandag 7 april 2014 14:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vind de IF de beste keeper van de BPL na Hart.
Maar dat postte ik gisteren ook al![]()
![]()
Leave Kamikazie alone!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in dat geval heb je helemaal gelijkquote:Op maandag 7 april 2014 14:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De plaatselijke sportschool heet hier haters.
behalve dan dat een sportschool geen meervoud kan zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: