quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Iemand bekend met Dick de Wit in Utrecht?
Oke.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik ben daar getatoeerd door de leerling, is niet helemaal foutloos maar desondanks wel heel netjes gezet. En dat was nog maar de leerling, dus de rest zal ongetwijfeld nog beter werk leveren. Shop is verder ook gewoon netjes en schoon, beetje krap als er meerdere mensen tegelijk een afspraak hebben maar daar kom je ook wel weer overheen. Ik ben iig tevreden!
Afhankelijk van hoe groot het design is kan je ws wel snel terecht ja. Ik kon toen ook meteen de volgende dag als ik had gewild, maar dat ging mij iets te snel.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke.Dan ga ik vandaag even langs. Ik heb nu besloten dat ik hem wil en ik wil eigenlijk zo snel mogelijk. Bij mijn eigen shop kan ik pas zaterdag langs.
Hij is maar vrij klein.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe groot het design is kan je ws wel snel terecht ja. Ik kon toen ook meteen de volgende dag als ik had gewild, maar dat ging mij iets te snel.
Oh ja, als ze dan ergens een half uur of uurtje hebben ben je al een heel eind ws.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij is maar vrij klein.
[ afbeelding ]
Dit wordt hem.
Op de telefoon zie je rechts een klein streepje (verticaal) staan (roze of blauw) naast de post.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:22 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Onder je borstkas lijkt me wel tof voor zo'n tattoo. (zit mobiel dus weet niet of je een man bent)
Awesome.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja, als ze dan ergens een half uur of uurtje hebben ben je al een heel eind ws.
De artist?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:59 schreef RvLaak het volgende:
Ik zit te denken om het Queen logo op m'n rug eventueel uit te breiden met de instrumenten van de 4 heren (van weleer)... Heb al een soort van opzet gemaakt, maar mijn tekenskills zijn niet bestaand en mijn skills met photoshop zijn nog slechter...
Iemand hier die het plaatje uit kan & wil tekenen naar iets moois?
[ afbeelding ]
Die eerste jaquote:Op woensdag 30 april 2014 15:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe bedoel? Die de tattoo (misschien) gaat zetten, of qua muziek?
De tattoo artist. Ik heb mijn hele arm door de mijne laten ontwerpen en vaak is het nog toffer dan je in gedachten had.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe bedoel? Die de tattoo (misschien) gaat zetten, of qua muziek?
VVV dus, die kun je wel een paar mooie schetsen laten makenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:45 schreef RvLaak het volgende:
Specifiek was het Lyz Diephuis die mijn tattoo heeft gezet...
VVV? Ik ken haar alleen van Tattoo Maniaquote:Op woensdag 30 april 2014 16:21 schreef Aiciu het volgende:
[..]
VVV dus, die kun je wel een paar mooie schetsen laten maken
Misschien werkt ze bij meerdere shops. Tattoo Mania is toch die uit Apeldoorn?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
VVV? Ik ken haar alleen van Tattoo Mania
Yep, daar is ze (volgens de site) elke donderdag.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:23 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Misschien werkt ze bij meerdere shops. Tattoo Mania is toch die uit Apeldoorn?
Misschien werken ze een soort van samen.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yep, daar is ze (volgens de site) elke donderdag.
Ga er wel van uit, als ze er elke donderdag is...quote:Op woensdag 30 april 2014 16:25 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Misschien werken ze een soort van samen.
Ik heb een aantal jaar terug wat laten zetten op een conventie en toen hadden ze een stand naast elkaar.
Misschien kun je een aantal foto's van hun gitaren laten zien en daarbij aangeven wat je in gedachten heb.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ga er wel van uit, als ze er elke donderdag is...
Alleen wil ik er wel heen met een helder plaatje... De vorige keer kon ik gewoon een Queen CD meenemen. Toen samen met Klaas op internet een goed plaatje gevonden waar ze de schets van hebben afgeleid en op m'n rug hebben gezet. Vond ik een fijnere methode. Scheelt discussie over wat je nou eigenlijk wil etc. Duidelijkheid
Vrouwquote:Op woensdag 30 april 2014 09:22 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Onder je borstkas lijkt me wel tof voor zo'n tattoo. (zit mobiel dus weet niet of je een man bent)
Vandaar het plaatje wat ik gemaakt hebquote:Op woensdag 30 april 2014 16:33 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Misschien kun je een aantal foto's van hun gitaren laten zien en daarbij aangeven wat je in gedachten heb.
De beste tattoo ideeën ontstaan onverwachtsquote:Op woensdag 30 april 2014 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vrouw.
Ik wil hem in het best wel klein, en dus ook met veel minder details, op ongeveer deze plek:
[ afbeelding ]
Maar goed, ben nog steeds maar oriënterende, dus het kan nog iets heel anders worden.
Vraag me af hoe zo'n tattoo op dat plaatje er over 20 jaar uit ziet.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vrouw.
Ik wil hem in het best wel klein, en dus ook met veel minder details, op ongeveer deze plek:
[ afbeelding ]
Maar goed, ben nog steeds maar oriënterende, dus het kan nog iets heel anders worden.
als je kinderen hebt gehad en striae hebtquote:Op woensdag 30 april 2014 17:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe zo'n tattoo op dat plaatje er over 20 jaar uit ziet.
Op je enkel?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je kinderen hebt gehad en striae hebt
Ja daar laat ik hem voor zettenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe zo'n tattoo op dat plaatje er over 20 jaar uit ziet.
Wat bedoel je? Ik snap nu even niks van je post. Een tattoo met zoveel kleine details en verfijning dicht op elkaar slibt dicht en wordt een vlek over 20 jaar.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja daar laat ik hem voor zetten.
Oh ik las het fout, derp. Vond het al een beetje een gedachte die niet in een tattootopic past. Standaardbash die je van iedereen krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |