quote:Op donderdag 10 april 2014 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ben vanmiddag even aan het tekenen geweestvoor de nieuwsgierige;
Die haas met die pijp, erg mooi gedaan. Maar ergens komt die me wel bekend voor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik die hier op t forum niet eens een keer voorbij zien komen? Of iig iets wat daar op lijkt?![]()
Nice! Ik vind de wolf wel vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Nou nee dat kan het niet zijn want ik heb hem de vrijheid gegeven om iets zelf van te maken. Ik wou het alleen in een soort gelijke stijl hebben.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:31 schreef GimmeGore het volgende:
Misschien wou de tattoo artist je afschrikken omdat ontwerpen kopiëren nogal not done is voir veel, zichzelf respecterende, artists.
Verder: eens met theKiD.
Nee hij wou echt 700 euro voor hebben. Vandaar dat ik ook dacht ik vraag het even aan wat andere mensen die wel zelf tattoeages hebben om te kijken of dit wel klopt.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben in shock. 700 euro? Grapje zeker?
Absurd veel.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:07 schreef Kariluc het volgende:
Hoi ik heb even een vraag. Ik wou onlangs mijn eerste tattoeage zetten dus ben naar de shop gegaan ( een best wel bekende hier) met mijn ontwerp. Nou toen ik daar was kreeg ik de uiteindelijke prijs te horen 700 euro wat toch wel belachelijk klinkt. Mijn vraag aan jullie is aangezien dit mijn eerste tattoo zal worden klopt dit prijs opgave wel of niet of willen ze mij gewoon met de prijs bedriegen? De tattoeage zelf wou ik iets bij 10 bij 10 cm. En dit is de ontwerp die ik wou
[ afbeelding ]
Het verhaal dat je voor een goede artist meer betaalt is ook onzin. Sommige hebben absurde uurtarieven en zijn kwalitatief minder dan goedkopere artiesten. Je betaalt in dit wereldje voornamelijk voor de naam van iemand. Zoals eerder ook al werd aangegeven met bijvoorbeeld Kat von D. Die vraagt 600 dollar per uur ofzo.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:16 schreef robskem het volgende:
Ik vind 700 wel ok
Jij moet er nog decennia mee rondlopen
Een vakman is duur
Je ziet genoeg kwaliteitverschil dus aan jou de keuze
Waarom doe je Cody Eich na bij die wolf? Beetje zijn 'signature' jatten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga hier niet al de prijzen neerzetten die ik betaald heb. Als je langer bij iemand komt, dan word er meestal wel iets aan de prijs gedaan. Ook bij grotere stukken hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:21 schreef robskem het volgende:
Nou laten we allemaal onze tatoeages met prijs droppen. Kijken of er een relatie ¤ en kwaliteit is
is dit een serieuze vraag?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom doe je Cody Eich na bij die wolf? Beetje zijn 'signature' jatten?
geen idee, heb alleen de roos letterlijk nagetekendquote:Op donderdag 10 april 2014 18:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die haas met die pijp, erg mooi gedaan. Maar ergens komt die me wel bekend voor..
Heb ik die hier op t forum niet eens een keer voorbij zien komen? Of iig iets wat daar op lijkt?
tenks, ga m nog een keer opnieuw tekenen denk ik, nog niet happyquote:Op donderdag 10 april 2014 18:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nice! Ik vind de wolf wel vet!
Ja. Maar als je geen talent hebt moet je wat he...quote:Op donderdag 10 april 2014 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is dit een serieuze vraag?seriously?
oke manquote:Op donderdag 10 april 2014 20:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja. Maar als je geen talent hebt moet je wat he...
De uitgangswond lijkt op de verkeerde plek te zitten (als je hem al zou kunnen zien met die hoek van de pijl). En waarom die stripfigurige bloedspetters er bij? Valt een beetje uit de toon.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
tenks, ga m nog een keer opnieuw tekenen denk ik, nog niet happy
Toch zou ik liever een hogere uurprijs betalen als ik daarmee zeker weet dat ik een tattoo heb waar ik echt heel gelukkig mee ben.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het verhaal dat je voor een goede artist meer betaalt is ook onzin. Sommige hebben absurde uurtarieven en zijn kwalitatief minder dan goedkopere artiesten. Je betaalt in dit wereldje voornamelijk voor de naam van iemand. Zoals eerder ook al werd aangegeven met bijvoorbeeld Kat von D. Die vraagt 600 dollar per uur ofzo.
Nee, zit sowieso op kantoor waar dat niet echt fijn is. Heb 's avonds thuis wel blote voeten maar ik merk dat als ik 2 uur schoenen draag mijn sok al vastgeplakt zit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:12 schreef Questular het volgende:
Lekker op je blote voeten rondlopen is geen optie?
Ik vind 700 euro echt veel te veel geld. Kwaliteit betekend niet meteen dat je belachelijk veel geld moet neertikken. Voor 700 euro kan ik zelf (naja de tattooshop waar ik heen ga) een mooi begin maken aan mijn halve sleeve. Ik betaal zelf 150 euro voor deze tattoo, wel aangepast (stuk of wat gekleurde kraaltjes, mooiere veren etc.) maar voor het idee:quote:Op donderdag 10 april 2014 19:16 schreef robskem het volgende:
Ik vind 700 wel ok
Jij moet er nog decennia mee rondlopen
Een vakman is duur
Je ziet genoeg kwaliteitverschil dus aan jou de keuze
Is geen discussie maar vragen om raad.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:47 schreef GimmeGore het volgende:
Oh god, komt die discussie weer...
Folie er over doen misschien? Elke keer korstjes lostrekken is ook niet goed voor de genezing.
Volgens mij werkt iedere shop tatoeages gratis bij binnen een bepaalde tijd, ik weet niet hoelang je hem al hebt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Oeh korstjes eraf? Doet me denken aan mijn eigen tattoo en daar zitten witte puntjes in daardoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |