Grappig man.quote:Op maandag 7 april 2014 01:26 schreef Meneer_Meneer het volgende:
De frietzone houd boven de rivieren zo een beetje op.
Nee.quote:
jaquote:
quote:Op maandag 7 april 2014 01:27 schreef hoink581 het volgende:
Ik kreeg toen een vriendin waarmee ik alles deed
Als zij begon te zoenen, dan vree ik met haar mee
Als ik begon te janken, kwam ze naast me staan
Een mooiere vriendschap, kon er in m'n ogen niet bestaan
Tot het moment dat ze spontaan mijn naam vergat
En bleek dat ze een ander vriendje had
Alsof jij bevriend zou kunnen zijn met lekkere boys als je single zou zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 01:27 schreef xSparks het volgende:
Friendzone is er omdat jongens niet vriendschappelijk met meisjes om kunnen gaan en altijd meer dan vriendschap willen.
Ik hoorde dat jij een kapstok wasquote:Op maandag 7 april 2014 01:21 schreef wickedmen het volgende:
Om maar meteen met de deur in huis te vallen.
Ik kwam net het volgende plaatje tegen toen ik door me nieuwsoverzicht door FB scrollde:
[ afbeelding ]
Sinds al jaren is er een fenomeen op internet namelijk The Friendzone, waarschijnlijk bedacht door een gefrustreerde internetwarrior zonder enige vorm van aantrekkelijkheid maar wel die lief is of een gast die voor de verkeerde (bezette) vrouwen gaat.
Gevolg is dat mannen denken dat vrouwen alleen naar bed gaan met bad boys en klootzakken, zich ernaar gaan gedragen of niet durven te flirten/plagen en een move te maken.
Nee lul klootzakken zijn alleen beter in het versieren in vrouwen en kunnen door hun charme, zelfvertrouwen en uitstraling veel maken.
Of nog erger, vrouwen worden dan niet meer gezien als wezens met behoeftes terwijl het zo is dat de meeste vrouwen eenmaal niet zo snel met jan en alleman het bed induiken.
Edit: Of mannen die niet meer aardig tegen een vrouw durven te doen want ze gaat toch niet met hem naar bed!!!!!!!!
Klacht: Internethoax: Friendzone
Anti-klacht: Vrouwen poepen niet.
quote:Op maandag 7 april 2014 01:26 schreef Meneer_Meneer het volgende:
De frietzone houd boven de rivieren zo een beetje op.
Baas dezequote:Op maandag 7 april 2014 01:27 schreef hoink581 het volgende:
Ik kreeg toen een vriendin waarmee ik alles deed
Als zij begon te zoenen, dan vree ik met haar mee
Als ik begon te janken, kwam ze naast me staan
Een mooiere vriendschap, kon er in m'n ogen niet bestaan
Tot het moment dat ze spontaan mijn naam vergat
En bleek dat ze een ander vriendje had
Je moet bij Deadprez zijn, die weet er meer over.quote:Op maandag 7 april 2014 01:31 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij een kapstok was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |