Ik heb idd peace of mind omdat ik het probleem neerleg bij instanties die hier voor in het leven zijn geroepen! En waar ik alle vertrouwen heb, Wat dus niet betekend dat ik op vervolging uit ben!quote:Op maandag 7 april 2014 01:12 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik stel dat een aangifte dient om wraak te nemen, in een ruime zin van het woord. En ik stel dat al het menselijke gedrag een bewust of onbewust doel dient.
Jij wilt enkel peace of mind. Dat is geen uitgangspunt voor een aangifte.
quote:Op maandag 7 april 2014 01:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Door niet met dat wijf te praten alvorens je aangifte doet, of sterker nog, alvorens je met je baas in gesprek ging, ga je de confrontatie wel degelijk uit de weg.
Waarom presenteer jij dan al tig reacties lang je merkwaardige meningen als feiten?quote:Op maandag 7 april 2014 01:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je hebt recht op je eigen mening, maar niet op je eigen feiten.
Tis geen verplichting he? Niemand bind je vast.quote:Op maandag 7 april 2014 01:11 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Als Nederlander in belgie gewoond te hebben, is heel anders dan als moslim in europa wonen...
Nou ja, als het je niet om vervolging gaat, dan kan een gesprekje met deze dame geen kwaad natuurlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 01:15 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Ik heb idd peace of mind omdat ik het probleem neerleg bij instanties die hier voor in het leven zijn geroepen! En waar ik alle vertrouwen heb, Wat dus niet betekend dat ik op vervolging uit ben!
Je kunt ook inhoudelijk reageren.quote:Op maandag 7 april 2014 01:16 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom presenteer jij dan al tig reacties lang je merkwaardige meningen als feiten?
verdiep je maar in de verschillen tussen een belg en een NL, of beter gezegd berichtgeving over deze verschillen. En doe het dan nogmaals met de verschillen tussen een moslim en een niet moslim in europa/ Lees daarna" the clash of civilizations "quote:
Ik geloof dat TS in Nederland geboren is, maar misschien heb ik dat verkeerd.quote:Op maandag 7 april 2014 01:16 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Tis geen verplichting he? Niemand bind je vast.
Dat kan, maar gezien je eerdere reacties verwacht ik niet dat de boodschap dan tot je doordringt.quote:
1. niet prive, het betreft een openbare site en ze is actief voor de PVV. actief-actief: interviews etcquote:Op maandag 7 april 2014 01:14 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Je geeft toch zelf aan dat je nu anders tegen haar aankijkt en de samenwerking anders is nu je dit weet?
En er is niets gebeurd, behalve dat jij prive iets over/van haar op internet gevonden hebt.
Dus vandaar mijn vraag,
Je doet aangifte, de site gaat op zwart, je wint.
Dan heeft zij nog steeds dezelfde denkbeelden, die kun je met 100 aangiftes niet weghalen.
Maar dan zou je je beter voelen en geen problemen meer met haar hebben?
quote:Op maandag 7 april 2014 01:18 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat kan, maar gezien je eerdere reacties verwacht ik niet dat de boodschap dan tot je doordringt.
quote:Op maandag 7 april 2014 01:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is het wel, en als je niemand de mond wil snoeren doe je geen aangifte, simpel zat.
Als je aangifte gaat doen verwacht je een gevolg.quote:Op maandag 7 april 2014 01:15 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Ik heb idd peace of mind omdat ik het probleem neerleg bij instanties die hier voor in het leven zijn geroepen! En waar ik alle vertrouwen heb, Wat dus niet betekend dat ik op vervolging uit ben!
1. Het zijn haar privéactiviteiten die niets met jullie werk te maken hebben, en het is een privéaangelegenheid;quote:Op maandag 7 april 2014 01:19 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
1. niet prive, het betreft een openbare site en ze is actief voor de PVV. actief-actief: interviews etc
2. ze heeft recht op die denkbeelden, ik snap je punt niet. ik wil alleen niet dat ze me beledigd.
Precies!quote:Op maandag 7 april 2014 01:19 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als je aangifte gaat doen verwacht je een gevolg.
Anders kan je het net zo goed op papier zetten en het papiertje in de open haard gooien.
nee. Ik heb de keuze gemaakt mijn leidinggevende te informeren alvorens ook maar iets anders te doen. Wie zegt dat ik het niet eerst met haar zal bespreken alvorens aangifte te gaan doen? Alles is nog mogelijk. Ik ben nu informatie aan het inwinnen.quote:Op maandag 7 april 2014 01:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Door niet met dat wijf te praten alvorens je aangifte doet, of sterker nog, alvorens je met je baas in gesprek ging, ga je de confrontatie wel degelijk uit de weg.
Nogmaals, daarvoor dient een aangifte! Als je hem niet wil vervolgen, waarom verdoe je dan je tijd van de agenten? Maak dan gewoon een anonieme melding bij het MDI.quote:Op maandag 7 april 2014 01:15 schreef fokker1982 het volgende:
Wat dus niet betekend dat ik op vervolging uit ben!
quote:Op maandag 7 april 2014 01:16 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom presenteer jij dan al tig reacties lang je merkwaardige meningen als feiten?
wel, ik ben hier geboren en woon hier al 32 jaar. Dit is mijn land, waar zou ik heen moeten?quote:Op maandag 7 april 2014 01:16 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Tis geen verplichting he? Niemand bind je vast.
OK, zal ik het dan maar anders zeggen: ik woonde in Brussel waar meer Marokkanen wonen dan Belgen. Dus de clash of civilizations heb ik niet gelezen maar ik heb wel aan den lijve ondervonden hoe het is om niet-welkome allochtoon te zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 01:17 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
verdiep je maar in de verschillen tussen een belg en een NL, of beter gezegd berichtgeving over deze verschillen. En doe het dan nogmaals met de verschillen tussen een moslim en een niet moslim in europa/ Lees daarna" the clash of civilizations "
Dat kan en dat denk ik ook.quote:Op maandag 7 april 2014 01:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik geloof dat TS in Nederland geboren is, maar misschien heb ik dat verkeerd.
Het geeft je een goed gevoel dat een ander het gaat oplossen? Zodat je haar kan uitlachen ofzo?quote:Op maandag 7 april 2014 01:21 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
nee. Ik heb de keuze gemaakt mijn leidinggevende te informeren alvorens ook maar iets anders te doen. Wie zegt dat ik het niet eerst met haar zal bespreken alvorens aangifte te gaan doen? Alles is nog mogelijk. Ik ben nu informatie aan het inwinnen.
Zijn collega kan natuurlijk ook opkrassen als het haar niet bevalt. Hij is net zo Nederlands als zij, zelfs al is hij opgegroeid met een andere culturele inslag.quote:Op maandag 7 april 2014 01:24 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat kan en dat denk ik ook.
Maar het staat er nogal klagerig.
Ik ben Nederlander en solliciteer me suf o.a. In Belgie en dan ben ik weg hier.
En die vrijheid heeft ts ook, als je klaagt bevalt het je niet, zoek je je geluk elders.
Maar ga niet lopen miepen dat je het zo moeilijk hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |