abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138599060
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:12 schreef P8 het volgende:

[..]

Ik stel dat een aangifte dient om wraak te nemen, in een ruime zin van het woord. En ik stel dat al het menselijke gedrag een bewust of onbewust doel dient.
Jij wilt enkel peace of mind. Dat is geen uitgangspunt voor een aangifte.
Ik heb idd peace of mind omdat ik het probleem neerleg bij instanties die hier voor in het leven zijn geroepen! En waar ik alle vertrouwen heb, Wat dus niet betekend dat ik op vervolging uit ben!
pi_138599063
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 01:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Door niet met dat wijf te praten alvorens je aangifte doet, of sterker nog, alvorens je met je baas in gesprek ging, ga je de confrontatie wel degelijk uit de weg.
:Y
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_138599074
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:15 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je hebt recht op je eigen mening, maar niet op je eigen feiten.
Waarom presenteer jij dan al tig reacties lang je merkwaardige meningen als feiten?
pi_138599078
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:11 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Als Nederlander in belgie gewoond te hebben, is heel anders dan als moslim in europa wonen...
Tis geen verplichting he? Niemand bind je vast.
  maandag 7 april 2014 @ 01:16:48 #130
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138599080
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:15 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Ik heb idd peace of mind omdat ik het probleem neerleg bij instanties die hier voor in het leven zijn geroepen! En waar ik alle vertrouwen heb, Wat dus niet betekend dat ik op vervolging uit ben!
Nou ja, als het je niet om vervolging gaat, dan kan een gesprekje met deze dame geen kwaad natuurlijk.
Resistance is futile.
pi_138599082
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:16 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Waarom presenteer jij dan al tig reacties lang je merkwaardige meningen als feiten?
Je kunt ook inhoudelijk reageren.
pi_138599094
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 01:13 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
verdiep je maar in de verschillen tussen een belg en een NL, of beter gezegd berichtgeving over deze verschillen. En doe het dan nogmaals met de verschillen tussen een moslim en een niet moslim in europa/ Lees daarna" the clash of civilizations "
  maandag 7 april 2014 @ 01:17:59 #133
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138599098
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:16 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ik geloof dat TS in Nederland geboren is, maar misschien heb ik dat verkeerd.
Resistance is futile.
pi_138599110
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:16 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je kunt ook inhoudelijk reageren.
Dat kan, maar gezien je eerdere reacties verwacht ik niet dat de boodschap dan tot je doordringt.
pi_138599121
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:14 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Je geeft toch zelf aan dat je nu anders tegen haar aankijkt en de samenwerking anders is nu je dit weet?

En er is niets gebeurd, behalve dat jij prive iets over/van haar op internet gevonden hebt.
Dus vandaar mijn vraag,

Je doet aangifte, de site gaat op zwart, je wint.

Dan heeft zij nog steeds dezelfde denkbeelden, die kun je met 100 aangiftes niet weghalen.

Maar dan zou je je beter voelen en geen problemen meer met haar hebben?
1. niet prive, het betreft een openbare site en ze is actief voor de PVV. actief-actief: interviews etc
2. ze heeft recht op die denkbeelden, ik snap je punt niet. ik wil alleen niet dat ze me beledigd.
pi_138599128
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:18 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat kan, maar gezien je eerdere reacties verwacht ik niet dat de boodschap dan tot je doordringt.
:W
pi_138599129
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:15 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat is het wel, en als je niemand de mond wil snoeren doe je geen aangifte, simpel zat.
:W
pi_138599138
quote:

[..]

Als je aangifte gaat doen verwacht je een gevolg.

Anders kan je het net zo goed op papier zetten en het papiertje in de open haard gooien.
pi_138599160
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:19 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

1. niet prive, het betreft een openbare site en ze is actief voor de PVV. actief-actief: interviews etc
2. ze heeft recht op die denkbeelden, ik snap je punt niet. ik wil alleen niet dat ze me beledigd.
1. Het zijn haar privéactiviteiten die niets met jullie werk te maken hebben, en het is een privéaangelegenheid;
2. Of iets beledigend is hangt af van jouw perceptie, en als jij dat zo ervaart heb je pech.
pi_138599162
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:19 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Als je aangifte gaat doen verwacht je een gevolg.

Anders kan je het net zo goed op papier zetten en het papiertje in de open haard gooien.
Precies!
pi_138599182
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 01:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Door niet met dat wijf te praten alvorens je aangifte doet, of sterker nog, alvorens je met je baas in gesprek ging, ga je de confrontatie wel degelijk uit de weg.
nee. Ik heb de keuze gemaakt mijn leidinggevende te informeren alvorens ook maar iets anders te doen. Wie zegt dat ik het niet eerst met haar zal bespreken alvorens aangifte te gaan doen? Alles is nog mogelijk. Ik ben nu informatie aan het inwinnen.
pi_138599190
quote:

Wat dus niet betekend dat ik op vervolging uit ben!
Nogmaals, daarvoor dient een aangifte! Als je hem niet wil vervolgen, waarom verdoe je dan je tijd van de agenten? Maak dan gewoon een anonieme melding bij het MDI.

Het is misschien niet wat je wilt horen TS, maar volgens mij snap je gewoon niet waarvoor een aangifte dient.
Extremistisch gematigd.
pi_138599191
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:16 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

:Y
pi_138599210
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:16 schreef Kanjer het volgende:

[..]

wel, ik ben hier geboren en woon hier al 32 jaar. Dit is mijn land, waar zou ik heen moeten?
sukkeltje...

alsof ik hier met tegenzin zit, ik woon hier omdat ik Nederlander (geen autochtoon ja... dat wel) ben
  maandag 7 april 2014 @ 01:23:50 #145
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138599212
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:17 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

verdiep je maar in de verschillen tussen een belg en een NL, of beter gezegd berichtgeving over deze verschillen. En doe het dan nogmaals met de verschillen tussen een moslim en een niet moslim in europa/ Lees daarna" the clash of civilizations "
OK, zal ik het dan maar anders zeggen: ik woonde in Brussel waar meer Marokkanen wonen dan Belgen. Dus de clash of civilizations heb ik niet gelezen maar ik heb wel aan den lijve ondervonden hoe het is om niet-welkome allochtoon te zijn.

Je gevoelens zijn misplaatst. Je wil aangifte doen tegen haar persoonlijk. Terwijl zij haar denkbeelden heel respectvol op de werkvloer nooit heeft laten blijken, mogelijk omdat jij voor haar de uitzondering op de regel bent, of misschien vind ze je wel een kutmarokkaan maar heeft ze geen zin in problemen op het werk. Hoe dan ook: jij wist van niets tot je achter die website kwam. Dus aangifte zal op je werk alleen maar tegen je werken, als het komt tot een gedwongen keus tussen jou en haar, dan verlies jij want jij maakt het persoonlijk en verziekt te werksfeer, terwijl zij recht heeft op haar vrije mening op die kutsite van d'r.

Melding doen van die website, daar kan ik heel goed inkomen. Maar haar naam daar expliciet in vermelden is niet eerlijk.
Resistance is futile.
pi_138599216
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 01:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik geloof dat TS in Nederland geboren is, maar misschien heb ik dat verkeerd.
Dat kan en dat denk ik ook.

Maar het staat er nogal klagerig.

Ik ben Nederlander en solliciteer me suf o.a. In Belgie en dan ben ik weg hier.

En die vrijheid heeft ts ook, als je klaagt bevalt het je niet, zoek je je geluk elders.

Maar ga niet lopen miepen dat je het zo moeilijk hebt.
pi_138599229
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:21 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

nee. Ik heb de keuze gemaakt mijn leidinggevende te informeren alvorens ook maar iets anders te doen. Wie zegt dat ik het niet eerst met haar zal bespreken alvorens aangifte te gaan doen? Alles is nog mogelijk. Ik ben nu informatie aan het inwinnen.
Het geeft je een goed gevoel dat een ander het gaat oplossen? Zodat je haar kan uitlachen ofzo?
pi_138599234
Naai die collega achter zijn rug om gewoon een oor aan, dat is de manier tegenwoordig.
pi_138599235
niet het hele topic gelezen, maar heb je er direct last van in de werksfeer?
  maandag 7 april 2014 @ 01:26:48 #150
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138599251
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:24 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dat kan en dat denk ik ook.

Maar het staat er nogal klagerig.

Ik ben Nederlander en solliciteer me suf o.a. In Belgie en dan ben ik weg hier.

En die vrijheid heeft ts ook, als je klaagt bevalt het je niet, zoek je je geluk elders.

Maar ga niet lopen miepen dat je het zo moeilijk hebt.
Zijn collega kan natuurlijk ook opkrassen als het haar niet bevalt. Hij is net zo Nederlands als zij, zelfs al is hij opgegroeid met een andere culturele inslag.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')