abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138588583

Programma's
FC Utrecht
Heracles Almelo thuis
sc Heerenveen uit
Vitesse thuis

NAC Breda
FC Groningen uit
RKC Waalwijk thuis
PSV uit

RKC Waalwijk
PEC Zwolle thuis
NAC Breda uit
sc Heerenveen thuis

NEC
AZ uit
FC Twente thuis
Ajax uit

Roda JC
FC Twente uit
FC Groningen thuis
Go Ahead Eagles uit
________________________________________________________________________________

Kortom: nog drie speelrondes tranen en tuiten

Poll: Wie degradeert rechtstreeks
Roda JC
NEC
NAC
RKC
Utrecht
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_138588786
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Heracles gewoon weer verliest.
Dan wacht ik de bus op en zijn we verdomme afhankelijk van RKC. Tegen Ajax en Groningen wordt het niets.
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik weet niet zoveel af van de onrust binnen Heracles. Volgens mij draaien die het hele seizoen al redelijk stabiel toch? Nooit echte degradatiezorgen volgens mij? Ook al staan ze geen linkerrijtje...
Het spel is niet om aan te gluren. Slechtste thuis elftal van de eredivisie. Teams die jaren lang met 3-0 naar huis werden gestuurd winnen hier zomaar. Nac en Utrecht. Jl teams als Go ahead en Cambuur zijn gewoon beter _O- Het spel is diep triest en uit win je vaak nog door een gelukje hier en daar en Linsen die je telkens red. Dit jaar overleven en volgend seizoen met een frisse lij en andere trainer beginnen. Zou ook echt rampzalig zijn straks met een stadion van 15.000 man in de JL.
  zondag 6 april 2014 @ 21:35:52 #3
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138588956
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:33 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dan wacht ik de bus op en zijn we verdomme afhankelijk van RKC. Tegen Ajax en Groningen wordt het niets.

[..]

Het spel is niet om aan te gluren. Slechtste thuis elftal van de eredivisie. Teams die jaren lang met 3-0 naar huis werden gestuurd winnen hier zomaar. Nac en Utrecht. Jl teams als Go ahead en Cambuur zijn gewoon beter _O- Het spel is diep triest en uit win je vaak nog door een gelukje hier en daar en Linsen die je telkens red. Dit jaar overleven en volgend seizoen met een frisse lij en andere trainer beginnen. Zou ook echt rampzalig zijn straks met een stadion van 15.000 man in de JL.
Ik ben ook pro-Heracles, maar het is allemaal maar zo zo, nog mazzel dat ze dit seizoen niet onder de streep hebben gestaan :D
pi_138589081
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik ben ook pro-Heracles, maar het is allemaal maar zo zo, nog mazzel dat ze dit seizoen niet onder de streep hebben gestaan :D
Ja het is echt vreselijk en die 36 punten zijn eigenlijk ongekend. _O- Benieuwd wat de zomer ons gaat brengen qua nieuwe spelers, want erger dan dit jaar kan niet qua amusementswaarde.
  zondag 6 april 2014 @ 21:39:45 #5
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138589254
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:37 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ja het is echt vreselijk en die 36 punten zijn eigenlijk ongekend. _O- Benieuwd wat de zomer ons gaat brengen qua nieuwe spelers, want erger dan dit jaar kan niet qua amusementswaarde.
Jan de Jonge is een prima kerel, maar geen toptrainer helaas. Kan ie niet assistent worden van een type Jans.
pi_138589399
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Jan de Jonge is een prima kerel, maar geen toptrainer helaas. Kan ie niet assistent worden van een type Jans.
Ik heb eigenlijk ook geen idee welke trainer er vrij is en echt goed is.Hopen dat Kruzen ooit zijn diploma haalt en trainer wordt van ons.
pi_138589621
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:37 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jullie zouden bijvoorbeeld eens op echt gras kunnen gaan spelen.. dat er steeds meer op kunstgras wordt gespeeld zou zo zachtjes aan verboden moeten worden.
  Moderator / Redactie FP zondag 6 april 2014 @ 21:45:48 #8
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138589647
Ik hoop nog steeds op Roda, die lui verdienen het al 2 seizoenen lang op te degraderen maar ze blijven er steeds in -O-
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_138589832
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:33 schreef hafcfan het volgende:

[..]

[..]

Ja, ach beschouw dit seizoen gewoon als gedaan en volgend seizoen weer vanaf 0 beginnen met ik denk een hele nieuwe ploeg?
Zonder wrijving geen glans
  zondag 6 april 2014 @ 21:50:32 #10
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_138589946
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:42 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk ook geen idee welke trainer er vrij is en echt goed is.Hopen dat Kruzen ooit zijn diploma haalt en trainer wordt van ons.
En dan te bedenken dat de Jonge eigenlijk trainer van Go Ahead zou worden.
Op het laatste moment weg gekaapt door Heracles. Achteraf blij mee natuurlijk.
Foeke Booy is een genie.
pi_138589981
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop nog steeds op Roda, die lui verdienen het al 2 seizoenen lang op te degraderen maar ze blijven er steeds in -O-
Gezien het programma is mijn eerste gedachte dat NEC laatste gaat worden.. maar dan moet Roda nog minimaal 1x winnen en dat is nog lastig zat.. denk dat Roda eruit vliegt.
pi_138590219
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja, ach beschouw dit seizoen gewoon als gedaan en volgend seizoen weer vanaf 0 beginnen met ik denk een hele nieuwe ploeg?
Bijna wel ja.
pi_138590237
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:50 schreef Blinker het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat de Jonge eigenlijk trainer van Go Ahead zou worden.
Op het laatste moment weg gekaapt door Heracles. Achteraf blij mee natuurlijk.
Foeke Booy is een genie.
Mazzel pikken idd. :D
pi_138590258
Ik hou het ook op Roda trouwens. Zie ze nergens meer winnen.
pi_138590300
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:55 schreef hafcfan het volgende:
Ik hou het ook op Roda trouwens. Zie ze nergens meer winnen.
GAE is wel uitgespeeld dus die spelen nergens meer voor. Ik vind FC Groningen ook weer typisch zo'n ploegje die het op dit moment af laat weten.
pi_138590812
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En toch degradeert NEC denk ik direct.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_138590822
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

GAE is wel uitgespeeld dus die spelen nergens meer voor. Ik vind FC Groningen ook weer typisch zo'n ploegje die het op dit moment af laat weten.
Precies. Ik denk dat Roda prima van Groningen kan winnen. Zie de wedstrijd tegen AZ vandaag bijvoorbeeld. Had ook anders kunnen aflopen.

En NEC gaat vanaf nu alles gewoon verliezen ben ik bang.
  zondag 6 april 2014 @ 22:09:19 #19
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_138591113
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 22:04 schreef OverRated het volgende:

[..]

Precies. Ik denk dat Roda prima van Groningen kan winnen. Zie de wedstrijd tegen AZ vandaag bijvoorbeeld. Had ook anders kunnen aflopen.

En NEC gaat vanaf nu alles gewoon verliezen ben ik bang.
Roda speelde best redelijk. Vol er voor gaan en met het mes tussen de tanden.
Waarom zouden zijn niet nog een wedstrijd kunnen winnen?
Ze kunnen zomaar winnen in Deventer bijvoorbeeld. Go Ahead is dan ( hopelijk ) toch al uitgespeeld.

Maar uiteindelijk heeft Roda wel de slechtste papieren.
We weten het pas op de laatste speeldag denk ik.
pi_138592324
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Groningen doet het onwijs goed laatste weken. Die zullen toch niet zomaar punten gaan verspelen nu?
Zonder wrijving geen glans
pi_138600437
Ik denk NEC. Roda JC leeft weer toe naar een of andere Houdini-act.
pi_138600966
Op basis van het programma denk ik dat NEC rechtstreeks degradeert.

Voor mijn eigen cluppie hoop ik maar dat we a.s. zondag van Heracles winnen, als we die wedstrijd verliezen zie ik ons nog in de nacompetitie belanden en dan hou ik mijn hart vast... :{
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138601719
NEC vliegt er direct uit. Roda en Utrecht spelen nacompetitie. Dat Utrecht was echt slecht gisteren.
pi_138602167
FC Utrecht +3
Heracles Almelo thuis 3
sc Heerenveen uit 0
Vitesse thuis 0

NAC Breda +3
FC Groningen uit 0
RKC Waalwijk thuis 3
PSV uit 0

RKC Waalwijk +2
PEC Zwolle thuis 1
NAC Breda uit 0
sc Heerenveen thuis 1

NEC +0
AZ uit 0
FC Twente thuis 0
Ajax uit 0

Roda JC +2
FC Twente uit 0
FC Groningen thuis 1
Go Ahead Eagles uit 1

Utrecht 35 +3
NAC 34+3
RKC 30 +2
NEC 28 +0
Roda 26 +2

NEC rechtstreeks eruit op doelsaldo, Roda JC + RKC nacompetitie. Al hoop ik persoonlijk dat RKC wint van NAC, dan kunnen die ratjes eruit. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_138602476
FC Utrecht +6
Heracles Almelo thuis 3
sc Heerenveen uit 0
Vitesse thuis 3

NAC Breda +5
FC Groningen uit 0
RKC Waalwijk thuis 1
PSV uit 1

RKC Waalwijk +7
PEC Zwolle thuis 3
NAC Breda uit 1