Dan wacht ik de bus op en zijn we verdomme afhankelijk van RKC. Tegen Ajax en Groningen wordt het niets.quote:Op zondag 6 april 2014 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Heracles gewoon weer verliest.
Het spel is niet om aan te gluren. Slechtste thuis elftal van de eredivisie. Teams die jaren lang met 3-0 naar huis werden gestuurd winnen hier zomaar. Nac en Utrecht. Jl teams als Go ahead en Cambuur zijn gewoon beterquote:Op zondag 6 april 2014 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel af van de onrust binnen Heracles. Volgens mij draaien die het hele seizoen al redelijk stabiel toch? Nooit echte degradatiezorgen volgens mij? Ook al staan ze geen linkerrijtje...
Ik ben ook pro-Heracles, maar het is allemaal maar zo zo, nog mazzel dat ze dit seizoen niet onder de streep hebben gestaanquote:Op zondag 6 april 2014 21:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan wacht ik de bus op en zijn we verdomme afhankelijk van RKC. Tegen Ajax en Groningen wordt het niets.
[..]
Het spel is niet om aan te gluren. Slechtste thuis elftal van de eredivisie. Teams die jaren lang met 3-0 naar huis werden gestuurd winnen hier zomaar. Nac en Utrecht. Jl teams als Go ahead en Cambuur zijn gewoon beterHet spel is diep triest en uit win je vaak nog door een gelukje hier en daar en Linsen die je telkens red. Dit jaar overleven en volgend seizoen met een frisse lij en andere trainer beginnen. Zou ook echt rampzalig zijn straks met een stadion van 15.000 man in de JL.
Ja het is echt vreselijk en die 36 punten zijn eigenlijk ongekend.quote:Op zondag 6 april 2014 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben ook pro-Heracles, maar het is allemaal maar zo zo, nog mazzel dat ze dit seizoen niet onder de streep hebben gestaan
Jan de Jonge is een prima kerel, maar geen toptrainer helaas. Kan ie niet assistent worden van een type Jans.quote:Op zondag 6 april 2014 21:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja het is echt vreselijk en die 36 punten zijn eigenlijk ongekend.Benieuwd wat de zomer ons gaat brengen qua nieuwe spelers, want erger dan dit jaar kan niet qua amusementswaarde.
Ik heb eigenlijk ook geen idee welke trainer er vrij is en echt goed is.Hopen dat Kruzen ooit zijn diploma haalt en trainer wordt van ons.quote:Op zondag 6 april 2014 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jan de Jonge is een prima kerel, maar geen toptrainer helaas. Kan ie niet assistent worden van een type Jans.
Jullie zouden bijvoorbeeld eens op echt gras kunnen gaan spelen.. dat er steeds meer op kunstgras wordt gespeeld zou zo zachtjes aan verboden moeten worden.quote:Op zondag 6 april 2014 21:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja het is echt vreselijk en die 36 punten zijn eigenlijk ongekend.Benieuwd wat de zomer ons gaat brengen qua nieuwe spelers, want erger dan dit jaar kan niet qua amusementswaarde.
Ja, ach beschouw dit seizoen gewoon als gedaan en volgend seizoen weer vanaf 0 beginnen met ik denk een hele nieuwe ploeg?quote:Op zondag 6 april 2014 21:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan wacht ik de bus op en zijn we verdomme afhankelijk van RKC. Tegen Ajax en Groningen wordt het niets.
[..]
Het spel is niet om aan te gluren. Slechtste thuis elftal van de eredivisie. Teams die jaren lang met 3-0 naar huis werden gestuurd winnen hier zomaar. Nac en Utrecht. Jl teams als Go ahead en Cambuur zijn gewoon beterHet spel is diep triest en uit win je vaak nog door een gelukje hier en daar en Linsen die je telkens red. Dit jaar overleven en volgend seizoen met een frisse lij en andere trainer beginnen. Zou ook echt rampzalig zijn straks met een stadion van 15.000 man in de JL.
En dan te bedenken dat de Jonge eigenlijk trainer van Go Ahead zou worden.quote:Op zondag 6 april 2014 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook geen idee welke trainer er vrij is en echt goed is.Hopen dat Kruzen ooit zijn diploma haalt en trainer wordt van ons.
Gezien het programma is mijn eerste gedachte dat NEC laatste gaat worden.. maar dan moet Roda nog minimaal 1x winnen en dat is nog lastig zat.. denk dat Roda eruit vliegt.quote:Op zondag 6 april 2014 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop nog steeds op Roda, die lui verdienen het al 2 seizoenen lang op te degraderen maar ze blijven er steeds in
Bijna wel ja.quote:Op zondag 6 april 2014 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ach beschouw dit seizoen gewoon als gedaan en volgend seizoen weer vanaf 0 beginnen met ik denk een hele nieuwe ploeg?
Mazzel pikken idd.quote:Op zondag 6 april 2014 21:50 schreef Blinker het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de Jonge eigenlijk trainer van Go Ahead zou worden.
Op het laatste moment weg gekaapt door Heracles. Achteraf blij mee natuurlijk.
Foeke Booy is een genie.
GAE is wel uitgespeeld dus die spelen nergens meer voor. Ik vind FC Groningen ook weer typisch zo'n ploegje die het op dit moment af laat weten.quote:Op zondag 6 april 2014 21:55 schreef hafcfan het volgende:
Ik hou het ook op Roda trouwens. Zie ze nergens meer winnen.
En toch degradeert NEC denk ik direct.quote:Op zondag 6 april 2014 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop nog steeds op Roda, die lui verdienen het al 2 seizoenen lang op te degraderen maar ze blijven er steeds in
Precies. Ik denk dat Roda prima van Groningen kan winnen. Zie de wedstrijd tegen AZ vandaag bijvoorbeeld. Had ook anders kunnen aflopen.quote:Op zondag 6 april 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GAE is wel uitgespeeld dus die spelen nergens meer voor. Ik vind FC Groningen ook weer typisch zo'n ploegje die het op dit moment af laat weten.
Roda speelde best redelijk. Vol er voor gaan en met het mes tussen de tanden.quote:Op zondag 6 april 2014 22:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat Roda prima van Groningen kan winnen. Zie de wedstrijd tegen AZ vandaag bijvoorbeeld. Had ook anders kunnen aflopen.
En NEC gaat vanaf nu alles gewoon verliezen ben ik bang.
Groningen doet het onwijs goed laatste weken. Die zullen toch niet zomaar punten gaan verspelen nu?quote:Op zondag 6 april 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GAE is wel uitgespeeld dus die spelen nergens meer voor. Ik vind FC Groningen ook weer typisch zo'n ploegje die het op dit moment af laat weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |