Deze zijn net oud genoeg om rond te scharrelen en dat doen ze ook al heel dapper. Ben benieuwd of ze het concept brokjes ook al snappen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:14 schreef Arch-Indar het volgende:
Wat leuk. Veel plezier ermee, en succes met het zwerven eruit krijgen.
lopen die kittens ook al rond, of hoe werkt dat met zulke kleintjes?
Wat kregen ze in de opvang?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deze zijn net oud genoeg om rond te scharrelen en dat doen ze ook al heel dapper. Ben benieuwd of ze het concept brokjes ook al snappen.
Kittens: mammamelkquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat kregen ze in de opvang?
Enne, ze zijn 3,5 week oud en 1,5 week in de opvang? Heeft mamapoes de eerste twee weken met haar gezinnetje gezworven?
Arme poes. Een.ervaren mama, dat wel.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kittens: mammamelk
Moeder: brokjes en natvoer
En ja, eerste twee weken gezworven.En aangezien moeder minimaal 4 jaar is is dit waarschijnlijk niet het eerste nestje wat ze op straat heeft gekregen.
Ohhhh MG dat lapjequote:Op woensdag 20 mei 2015 16:05 schreef Cat22 het volgende:
En daar zijn ze dan!
Bij aankomst in het asiel had ik de keuze tussen twee moederpoezen en in totaal tien kittens. Gelijk met mij kwam een ander gastgezin binnen en de dochter des huizes wilde moeder met zeven kittens wel. Prima, kan ik met drie stuks naar huis.Is ook prima om mee op te starten na een kittenloos jaar en daarna een paar maanden in de lappenmand.
Het zijn drie meiden en ze zijn 3 1/2 week oud.
[ afbeelding ]
Moeder was gechipt, baas werd gevonden, maar poes bleek al drie jaar rond te zwerven en baas hoefde haar niet meer terugHet is een half langhaartje en ze vindt het maar wát spannend.
[ afbeelding ]
Elk hoekje wat ze vindt kruipt ze in, maar toen ik haar aaide ging de snormachine keihard aan.Eens kijken of we drie jaar zwerven eruit kunnen krijgen, in het asiel zijn ze daar al anderhalve week mee bezig geweest en ze heeft goede vorderingen gemaakt.
Nu kunnen moeder en kinders even tot rust komen in de kittenkamer, dadeijk eens kijken of het buffet alweer geopend is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:25 schreef Cat22 het volgende:
O ja, ik heb nog vier damesnamen nodig. Allemaal dezelfde startletter en een thema heb ik nog niet.Ik heb gelijk associaties met zij-in-wonderland. Daar zat een heeeel bijzondere kat in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Professioneel gifmenger.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:25 schreef Cat22 het volgende:
O ja, ik heb nog vier damesnamen nodig. Allemaal dezelfde startletter en een thema heb ik nog niet.Cameron, Drew, Lucy en Angel de moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of Charlie, de moeder.
Ooowh, ik lees maar half, sorry.Bis vincit qui se vincit!
Cheshire catquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb gelijk associaties met zij-in-wonderland. Daar zat een heeeel bijzondere kat in.
Strenge regels heb ik.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Cameron, Drew, Lucy en Angel de moeder.Of Charlie, de moeder.
Ooowh, ik lees maar half, sorry.
Koe, konijn, kibbeling.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:59 schreef Cat22 het volgende:
En de meiden hadden speelkwartier, ik ben al gebetenEn wit koetje heeft de (dikke!) achterpoot van haar moeder al regelmatig aangevallen
Wel laten chippen maar niet laten steriliseren?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:05 schreef Cat22 het volgende:
Moeder was gechipt, baas werd gevonden, maar poes bleek al drie jaar rond te zwerven en baas hoefde haar niet meer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door DigitaleDierenArts op 21-05-2015 10:05:56 ]
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:34 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Wel laten chippen maar niet laten steriliseren?![]()
Kittensdat zijn niet dezelfde beginletters, cat is kieskeurig mbt namenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |