abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2015 @ 16:14:52 #51
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_152792316
Wat leuk. Veel plezier ermee, en succes met het zwerven eruit krijgen.

lopen die kittens ook al rond, of hoe werkt dat met zulke kleintjes?
Bis vincit qui se vincit!
pi_152792348
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 16:14 schreef Arch-Indar het volgende:
Wat leuk. Veel plezier ermee, en succes met het zwerven eruit krijgen.

lopen die kittens ook al rond, of hoe werkt dat met zulke kleintjes?
Deze zijn net oud genoeg om rond te scharrelen en dat doen ze ook al heel dapper. Ben benieuwd of ze het concept brokjes ook al snappen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 20 mei 2015 @ 16:17:44 #53
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_152792396
Teh cuteness!

Lapjes O+
pi_152792711
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 16:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Deze zijn net oud genoeg om rond te scharrelen en dat doen ze ook al heel dapper. Ben benieuwd of ze het concept brokjes ook al snappen.
Wat kregen ze in de opvang?

Enne, ze zijn 3,5 week oud en 1,5 week in de opvang? Heeft mamapoes de eerste twee weken met haar gezinnetje gezworven? :'(
Professioneel gifmenger.
pi_152792761
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 16:29 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Wat kregen ze in de opvang?

Enne, ze zijn 3,5 week oud en 1,5 week in de opvang? Heeft mamapoes de eerste twee weken met haar gezinnetje gezworven? :'(
Kittens: mammamelk :)
Moeder: brokjes en natvoer

En ja, eerste twee weken gezworven. ;( En aangezien moeder minimaal 4 jaar is is dit waarschijnlijk niet het eerste nestje wat ze op straat heeft gekregen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_152792826
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 16:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Kittens: mammamelk :)
Moeder: brokjes en natvoer

En ja, eerste twee weken gezworven. ;( En aangezien moeder minimaal 4 jaar is is dit waarschijnlijk niet het eerste nestje wat ze op straat heeft gekregen.
Arme poes. Een.ervaren mama, dat wel. O+
Professioneel gifmenger.
pi_152793246
veel succes en plezier met mamma en de kittens O+
  woensdag 20 mei 2015 @ 16:46:43 #58
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_152793294
Wat een stomme baas zeg :{w

En kittens O+ O+

Wij willen natuurlijk 10.000000 foto's :Y
Spoilers!
pi_152793613
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 16:05 schreef Cat22 het volgende:
En daar zijn ze dan!

Bij aankomst in het asiel had ik de keuze tussen twee moederpoezen en in totaal tien kittens. Gelijk met mij kwam een ander gastgezin binnen en de dochter des huizes wilde moeder met zeven kittens wel. Prima, kan ik met drie stuks naar huis. :) Is ook prima om mee op te starten na een kittenloos jaar en daarna een paar maanden in de lappenmand.

Het zijn drie meiden en ze zijn 3 1/2 week oud.
[ afbeelding ]

Moeder was gechipt, baas werd gevonden, maar poes bleek al drie jaar rond te zwerven en baas hoefde haar niet meer terug :o Het is een half langhaartje en ze vindt het maar wát spannend.
[ afbeelding ]
Elk hoekje wat ze vindt kruipt ze in, maar toen ik haar aaide ging de snormachine keihard aan. O+ Eens kijken of we drie jaar zwerven eruit kunnen krijgen, in het asiel zijn ze daar al anderhalve week mee bezig geweest en ze heeft goede vorderingen gemaakt.

Nu kunnen moeder en kinders even tot rust komen in de kittenkamer, dadeijk eens kijken of het buffet alweer geopend is.
Ohhhh MG dat lapje O+ O+ O+

Lapjes, echt, ik smelt elke keer weer... De volgende kat/kitten hier in huis wordt als het aan mij ligt weer een lapje :Y
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_152794200
Oh..en die staartjes 😻
We have far more in common than that which devides us..
pi_152795576
De kittens scharrelen rond, moeder vindt het nog steeds eng. En sneu is dat ze telkens daar gaat liggen waar haar kinders niet bij haar kunnen. ;( Gelukkig zijn die oud genoeg om zichzelf op temperatuur te houden en een paar uur zonder melk te kunnen. Hopelijk gaat moeder weer haar plichten vervullen als de kinders ontevreden worden. En anders maar de vervoersmand neerzetten. Heeft moeder haar veilige haven en kunnen de kittens in- en uitklauteren.
pi_152798051
Toch altijd weer fijn, als moeders aan de verwachtingen voldoet O+

Ik ging net kijken en zag een zwarte kont uit een hoekje steken. Lapje lag op een kleedje te dutten en verder hoorde ik benauwd gepiep onder moeder vandaan komen. Waarschijnlijk twee dames aan het diner die nu werden platgedrukt omdat eng mens binnen kwam. :o
Dus moeder toch maar een beetje uit haar hoek getrokken (twee blije kittens) en weer kriebelen. En waarempel: mevrouw ging liggen en opeens werd onder diep gespin het buikje aangeboden. O+ O+
Toen heb ik de vrijheid genomen haar kinders aan de tap te leggen en daar liggen ze nu nog.

Wel op het koude linoleum, maar wellicht dat moeders binnenkort ook het concept 'dekentje' gaat snappen. :7
pi_152798080
O ja, ik heb nog vier damesnamen nodig. Allemaal dezelfde startletter en een thema heb ik nog niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Manager PR/Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 20:15:07 #64
269689 crew  Viv
pi_152799997
quote:
4s.gif Op woensdag 20 mei 2015 19:25 schreef Cat22 het volgende:
O ja, ik heb nog vier damesnamen nodig. Allemaal dezelfde startletter en een thema heb ik nog niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gelijk associaties met zij-in-wonderland. Daar zat een heeeel bijzondere kat in. :D
Professioneel gifmenger.
  woensdag 20 mei 2015 @ 20:59:09 #66
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_152801535
quote:
4s.gif Op woensdag 20 mei 2015 19:25 schreef Cat22 het volgende:

SPOILER
Cameron, Drew, Lucy en Angel de moeder. ;) Of Charlie, de moeder.

Ooowh, ik lees maar half, sorry.
Bis vincit qui se vincit!
pi_152806643
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:16 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ik heb gelijk associaties met zij-in-wonderland. Daar zat een heeeel bijzondere kat in. :D
Cheshire cat *)

Ik was ook al aan namen in die richting aan het denken, maar met alleen meiden én dezelfde beginletter kom je dan niet ver. :')

Inmiddels goede onwikkelingen hier. ^O^ Moeder heeft haar ligplek gekozen, dichtbij het in haar ogen veiligste hoekje, dus in goed overleg hebben we allebei water bij de wijn gedaan. Zij kruipt niet meer weg als ik binnen kom en ik lever een kleedje aan om haar hoekje wat aan te kleden. Linoleum is ook maar zo saai. En mooie kraammanden ook, trouwens. :')

Ik heb haar nog niet zien eten of drinken, maar de kattenbak was wel flink omgegraven. Aangezien ik nog een zak fijne korrels over had en ik de kap er niet op zet omdat ze er anders gaat schuilen lag de hele kamer onder :')

En de meiden hadden speelkwartier, ik ben al gebeten :o En wit koetje heeft de (dikke!) achterpoot van haar moeder al regelmatig aangevallen _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 20-05-2015 23:05:17 ]
pi_152806660
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:59 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Cameron, Drew, Lucy en Angel de moeder. ;) Of Charlie, de moeder.

Ooowh, ik lees maar half, sorry.
Strenge regels heb ik. ~O>
pi_152811626
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:59 schreef Cat22 het volgende:

En de meiden hadden speelkwartier, ik ben al gebeten :o En wit koetje heeft de (dikke!) achterpoot van haar moeder al regelmatig aangevallen _O-
Koe, konijn, kibbeling.
Is dat niet wat?
pi_152811745
Ipv Alice in wonderland thema een Disney thema? Ariel, Alana, Alice, Amber, Anna etc.

Of met de E waarbij vanzelfsprekend dan eentje Elza moet gaan heten O+
pi_152812436
Kittens&lapjes... O+ O+ O+.
Duvel & Niels
pi_152812641
Vanmorgen lag mamma nog op haar vertrouwde kleedje. De meisjes lagen gezellig samen in de kraammand. Bakje water was leeg, brokjes waren gegeten en natvoer blieft mevrouw blijkbaar niet. Kattenbak ook he-le-maal uitgegraven :') ^O^

En toen ging ik er even bijzitten. Mamma begon meteen te spinnen en kwam even later op de poot. Waarna ik strijkjes en kopjes kreeg, het waterbakje kopjes kreeg, er luidruchtig geslobberd werd.... O+ Onverwachte dingen blijven spannend, maar die is snel genoeg om. ^O^
  donderdag 21 mei 2015 @ 09:34:32 #73
406821 verified  DigitaleDierenArts