abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153964230
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Ah, nee, het is weer een demente _O-

Alleen deze uit het. :7 Blazen, grommen tot ze ontdekt dat De Kroel echt wel fijn is. O+
Zwangerschapsdementie?
Professioneel gifmenger.
pi_153970561
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 19:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik ging wat papieren afgeven bij het asiel en het volgendegesprek ontspon zich:
'Hejje nog een moederpoes voor me?'
*bladerblader.... 'Ja! Het is een hele mooie'
'Dat zeggen jullie altijd :{w ' uiteraard zijn álle poezen mooi O+

En toen kreeg ik dit mee.....
[ afbeelding ]

Wel zeker een bijzonder mooie poes! Er zit streep in, creme, rood, bruin, pluimstaart en ze heeft helblauwe ogen. En een buik vol beebies *O*

De verhuizing was wel erg spannend, maar toen ik haar eenmaal in haar kraammand had geinstalleerd gooide ze zich binnen de kortste keren om voor kroelen. En ronken kan ze ook. O+ En er zit al een aardige buik aan.

[ afbeelding ]
Wat een schatje O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_153971440
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 22:35 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Zwangerschapsdementie?
Ja O+

Of -waarschijnlijker- gewoon behoedzaamheid door nare ervaringen uit het verleden.

Poes heeft vannacht de kattenbak zelf gevonden, bakje brokjes was schoon leeg en er was flink water gedronken. En toen ik een bakje natvoer neerzette duurde het vijf minuten en een hoop trillende snorharen maar uiteindelijk durfde ze in mijn aanwezigheid haar veilige holletje te verlaten voor onomnom ^O^

En ik vermoed dat haar levensgevaarlijke gegrom gewoon haar manier is om te communiceren. _O- Samen met een hoog siamees (of ander ras) aandoend gemauw. O+
Binnenkort toch eens wat poezeplaatjes zoeken om te achterhalen wat voor soort poezzz er allemaal in poes zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 01-07-2015 08:52:23 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 1 juli 2015 @ 13:20:04 #254
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_153976621
Spannend! O+
pi_153981681
Hihi, grompoezebeest. Maar zit ze nou hele dagen in haar veilige holletje? Arm beest....al zal ze met haar dikke buik niet heel makkelijk meer klimmen en rennen (schommel-de-schommel).
Professioneel gifmenger.
pi_153990758
Ik heb een heel dapper poezebeest O+
Ging vanmiddag al uit zichzelf van hol naar grote kraammand, ligt daar nog steeds en is gek op kroelen.
Al zijn handen wel nog eng, als ze niet kroelen. Soms word ik nog begroet met een blaas, maar intussen rolt de walvis zich ook om voor buikkroelen en volgens mij voelde ik een vlindertje O+
Kroeltjes op de kop zijn het fijnste (zolang ze mijn hand maar niet ziet) en net kwam ze er zelf eentje halen. Schrok ze zo van dat ze meteen ging blazen. _O-

Ik kroelen.... Prrrrrrrrrr *;
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_153990806
En na één keer herkent ze het natvoer schaaltje al. :D kwam vrijwel meteen uit de mand nadat ik het had neergezet en me zittend discreet had teruggetrokken. Maar toen ik opstond was ik nog erg eng en werd er naar de grote mand gevlucht, niet naar het hol. Komt goed met de dame. :Y

En ze is zoooo zacht om te aaien. O+
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:54:41 #258
264281 livalo
Parttime internetheldin.
pi_154005067
Wat een cutie O+. Worden vast mooie kittens. Enig idee hoeveel het er ongeveer zullen zijn?
Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
pi_154005183
Is haar buik erg dik of valt t mee?
Professioneel gifmenger.
pi_154007953
Wat een extra knappe poes ! Ze lijkt mij nog het meest op een bluetortie bicolor Ragdoll. Ze went vast snel en dan zul je er zo te horen een heerlijke kroelpoes aan hebben.
pi_154008533
Is deze mevrouw ook een zwervertje Cat?
pi_154009490
Ik heb heel weinig achtergrond van deze dame, maar een krabwondje in haar nek en een dood teek-omhulsel wat ik tijdens een kroelsessie vond doet mij geloven dat het een zwerfster is.

Vandaag kwam ze met het kopje zelf kroelen halen O+
Volgende fase: rondwandelen als ik er ben, ook zonder eten. :)
pi_154009533
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:43 schreef Silkster het volgende:
Wat een extra knappe poes ! Ze lijkt mij nog het meest op een bluetortie bicolor Ragdoll. Ze went vast snel en dan zul je er zo te horen een heerlijke kroelpoes aan hebben.
De kleurtekening klopt aardig. :Y
Maar er zit (ook?) wat anders in, buiten de HTK genen. Haar snoetje is bij voorbeeld heel spits, spitser dan een Ragdoll en spitser dan een HTK.

Morgen zal ik wat meer duidelijke foto's van de dame maken, ook van De Buick, als dat lukt.
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:25:35 #264
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_154010460
Ik ken haar! Dat is, ik heb een facebookgroep voor vermiste dieren in Eindhoven en omstreken, en daar heb ik haar laatst gedeeld. Jammer dat de baas nog niet is gevonden, gelukkig heeft ze nu een (tijdelijk) fijn en veilig huis waar ze de beebs ter wereld kan brengen! (en een drol hier en daar dus ook)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_154011277
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:25 schreef Turbomuis het volgende:
Ik ken haar! Dat is, ik heb een facebookgroep voor vermiste dieren in Eindhoven en omstreken, en daar heb ik haar laatst gedeeld. Jammer dat de baas nog niet is gevonden, gelukkig heeft ze nu een (tijdelijk) fijn en veilig huis waar ze de beebs ter wereld kan brengen! (en een drol hier en daar dus ook)
Wat toevallig! :D

Maar hoe kwam ze bij die groep terecht? Was ze als vermist opgegeven of is dat een vermist/gevonden groep? En heb je meer info over haar voorgeschiedenis? :@

Ik had vanmorgen een koelelement in een handdoek ingepakt en bij haar neergelegd. Ze lag er bij thuiskomst niet bij, maar wat was die nog heerlijk koel. O+ Want haar kamertje wordt best warm, ook al houd ik alles dicht. Vers element ligt in de vriezer, straks wisselen.
pi_154015302
Er zitten kittens in hoor *O*

Half uur kroelen resulteerde in poes die ervan overtuigd was dat ik alle plekjes had gehad me dus tijd kon geven een hand op de buik te leggen. SCHOP tegen mijn duim. O+
pi_154017970
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:15 schreef Cat22 het volgende:

Half uur kroelen resulteerde in poes die ervan overtuigd was dat ik alle plekjes had gehad me dus tijd kon geven een hand op de buik te leggen. SCHOP tegen mijn duim. O+
*O* O+
Professioneel gifmenger.
pi_154018711
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:15 schreef Cat22 het volgende:

O+
  donderdag 2 juli 2015 @ 23:56:58 #269
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_154020012
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat toevallig! :D

Maar hoe kwam ze bij die groep terecht? Was ze als vermist opgegeven of is dat een vermist/gevonden groep? En heb je meer info over haar voorgeschiedenis? :@

Ze stond op de facebookpagina van De Hereniging, die heb ik gedeeld met 'mijn' groep https://www.facebook.com/(...)nhuisdierenEindhoven

Ze is gevonden, dus geen voorgeschiedenis...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_154024059

Blauwe ogen (ze lijkt hier bang maar zat middenin een draai :) En dan moet ik nog in de gaten gehouden worden, zeker met zoeen raar camerading)

Maar meestal liggen we er zo bij, als ik er ben

Met kop of kont op het ingepakte koelelement, klaar voor kroelen O+
Voorkeur op het hoofdje, maar de buik mag ook. Nu zit ik er een poos bij zodat ik het raam lekker open kan zetten, er is intern alweer flink gevoetbald.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 09:06:00 #271
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_154024088
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_154024154
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 23:56 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Ze stond op de facebookpagina van De Hereniging, die heb ik gedeeld met 'mijn' groep https://www.facebook.com/(...)nhuisdierenEindhoven

Ze is gevonden, dus geen voorgeschiedenis...
Wat leuk! Weet ik nu in ieder geval wel dat ze uit Mierlo 'komt' :)
  vrijdag 3 juli 2015 @ 10:35:53 #273
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_154025496
Qua vorm lijkt ze meer een Balinees O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_154025929
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:03 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Blauwe ogen (ze lijkt hier bang maar zat middenin een draai :) En dan moet ik nog in de gaten gehouden worden, zeker met zoeen raar camerading)

Maar meestal liggen we er zo bij, als ik er ben
[ afbeelding ]

Met kop of kont op het ingepakte koelelement, klaar voor kroelen O+
Voorkeur op het hoofdje, maar de buik mag ook. Nu zit ik er een poos bij zodat ik het raam lekker open kan zetten, er is intern alweer flink gevoetbald.
O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_154027032
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:35 schreef tombolafan het volgende:
Qua vorm lijkt ze meer een Balinees O+
Daar heeft ze best wat van weg ja! :Y
Het kopje, de kleurtekening, blauwe ogen, de dunne aanzet van de staart (en daarna vals spelen door er een lange pluim van te maken :P ) en haar manier van communiceren. Heel hoog mieuwen maar ook die rauwe mauw die ik van siamezen ken. En daarvoor hoef ik niet in de kamer te zijn :')

Bij het asiel hadden ze het over een kruising turkse van, maar dat zie ik er niet echt in terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')