Zwangerschapsdementie?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Ah, nee, het is weer een demente![]()
Alleen deze uit het.Blazen, grommen tot ze ontdekt dat De Kroel echt wel fijn is.
Wat een schatjequote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik ging wat papieren afgeven bij het asiel en het volgendegesprek ontspon zich:
'Hejje nog een moederpoes voor me?'
*bladerblader.... 'Ja! Het is een hele mooie'
'Dat zeggen jullie altijd' uiteraard zijn álle poezen mooi
![]()
En toen kreeg ik dit mee.....
[ afbeelding ]
Wel zeker een bijzonder mooie poes! Er zit streep in, creme, rood, bruin, pluimstaart en ze heeft helblauwe ogen. En een buik vol beebies![]()
De verhuizing was wel erg spannend, maar toen ik haar eenmaal in haar kraammand had geinstalleerd gooide ze zich binnen de kortste keren om voor kroelen. En ronken kan ze ook.En er zit al een aardige buik aan.
[ afbeelding ]
Jaquote:
De kleurtekening klopt aardig.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:43 schreef Silkster het volgende:
Wat een extra knappe poes ! Ze lijkt mij nog het meest op een bluetortie bicolor Ragdoll. Ze went vast snel en dan zul je er zo te horen een heerlijke kroelpoes aan hebben.
Wat toevallig!quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:25 schreef Turbomuis het volgende:
Ik ken haar! Dat is, ik heb een facebookgroep voor vermiste dieren in Eindhoven en omstreken, en daar heb ik haar laatst gedeeld. Jammer dat de baas nog niet is gevonden, gelukkig heeft ze nu een (tijdelijk) fijn en veilig huis waar ze de beebs ter wereld kan brengen! (en een drol hier en daar dus ook)
quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:15 schreef Cat22 het volgende:
Er zitten kittens in hoor![]()
Half uur kroelen resulteerde in poes die ervan overtuigd was dat ik alle plekjes had gehad me dus tijd kon geven een hand op de buik te leggen. SCHOP tegen mijn duim.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:15 schreef Cat22 het volgende:
Er zitten kittens in hoor![]()
Half uur kroelen resulteerde in poes die ervan overtuigd was dat ik alle plekjes had gehad me dus tijd kon geven een hand op de buik te leggen. SCHOP tegen mijn duim.
Ze stond op de facebookpagina van De Hereniging, die heb ik gedeeld met 'mijn' groep https://www.facebook.com/(...)nhuisdierenEindhovenquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat toevallig!
Maar hoe kwam ze bij die groep terecht? Was ze als vermist opgegeven of is dat een vermist/gevonden groep? En heb je meer info over haar voorgeschiedenis?![]()
Wat leuk! Weet ik nu in ieder geval wel dat ze uit Mierlo 'komt'quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:56 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ze stond op de facebookpagina van De Hereniging, die heb ik gedeeld met 'mijn' groep https://www.facebook.com/(...)nhuisdierenEindhoven
Ze is gevonden, dus geen voorgeschiedenis...
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:03 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Blauwe ogen (ze lijkt hier bang maar zat middenin een draaiEn dan moet ik nog in de gaten gehouden worden, zeker met zoeen raar camerading)
Maar meestal liggen we er zo bij, als ik er ben
[ afbeelding ]
Met kop of kont op het ingepakte koelelement, klaar voor kroelen![]()
Voorkeur op het hoofdje, maar de buik mag ook. Nu zit ik er een poos bij zodat ik het raam lekker open kan zetten, er is intern alweer flink gevoetbald.
Daar heeft ze best wat van weg ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |