SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.![]()
Jij begrijpt niet wat het nut is van vriendjes bij de media?quote:Op zondag 6 april 2014 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nogmaals: wat heeft de speler daar uiteindelijk aan?
2 wedstrijden natuurlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 19:20 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kampioen en de nr. 2
Als wij 2e worden en zij kampioen ben ik ook heel benieuwd hoe de KNVB dat gaat aanpakken.
Eind juli/begin augustus, volgens mij.quote:
Ik ook. Ook tijdens de 1e Europese thuiswedstrijdquote:Op zondag 6 april 2014 20:03 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ok.Ik zal dan wel weer op vakantie zijn. Bij 1 van de 2 wedstrijden tenminste......
AJA-FEY (of PSV/Twente/Vitas)quote:Op zondag 6 april 2014 20:03 schreef exile79 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk. De johan Cruijff schaal is de Bekerwinnaar tegen de kampioen. Maar wat als Ajax beide wint, is het dan de bekerwinnaar tegen de nummer twee van de competitie, of de kampioen tegen de verliezend bekerfinalist. Dus wordt dat Ajax-zwolle of ajax-feyenoord. (als we tweede blijven)
Dat hangt er sowieso helemaal van af in welk toernooi we gaan beginnen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ook. Ook tijdens de 1e Europese thuiswedstrijd
Tenzij we eerst heen spelen. Op woensdag is dat toch? Donderdag of vrijdag weg denk ik
Ja, precies. Maar even van het positieve uitgaanquote:Op zondag 6 april 2014 20:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat hangt er sowieso helemaal van af in welk toernooi we gaan beginnen.
CL: Loting CLQ3: 18 juli.
Heenwedstrijd: 29 of 30 juli.
Terugwedstrijd: 05 of 06 augustus
Jawel, maar wat wint een Bakkal daar nu werkelijk mee?quote:Op zondag 6 april 2014 19:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet wat het nut is van vriendjes bij de media?
quote:Voor de eerste keer in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal is zondag gebruik gemaakt van doellijntechnologie. Scheidsrechter Kevin Blom kon in De Kuip tijdens de wedstrijd tussen Feyenoord en RKC Waalwijk (2-0) met behulp van het HawkEye-systeem constateren dat een kopbal van Lex Immers niet over de doellijn was. Verdediger Kenny van Hoevelen van RKC trapte de bal een paar centimeter voor de lijn weg.
Het systeem van doellijntechnologie werd tussen 28 september vorig jaar en 23 februari tijdens tien thuiswedstrijden van FC Utrecht gebruikt in De Galgenwaard. De arbitrage had de camera's die moeten signaleren of een bal wel of niet over de doellijn is toen echter niet nodig. Het systeem verhuisde daarna naar Rotterdam, waar de scheidsrechters tot en met 27 april bij zes wedstrijden (waaronder de bekerfinale) hulp krijgen van HawkEye. Daarna gaat de geavanceerde en dure technologie door naar de Amsterdam ArenA, waar het systeem verder getest wordt.
De proef met doellijntechnologie is onderdeel van het project Arbitrage 2.0. Daarin wordt ook de mogelijke toepassing van een videoscheidsrechter onderzocht en staan in sommige wedstrijden een vijfde en zesde man langs het veld. In de Engelse Premier League wordt dit seizoen ook gebruik gemaakt van doellijntechnologie.
Nouja, die grens aan de andere kant was aardig scheel, dus misschien had die anders best geteld.quote:
Blom is een Ajaxsupporter en hij doet geen enkele moeite om dat te verbergen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:22 schreef H.FR het volgende:
Die Blom was trouwens weer verschrikkelijk slecht
Ja, ik hoorde al wat mensen vragen waar z'n ster was, maar die zat gewoon op zijn voorhoofd geplakt.quote:Op zondag 6 april 2014 20:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Blom is een Ajaxsupporter en hij doet geen enkele moeite om dat te verbergen.
Volgens mij niks bijzonders. Opeens stond iedereen op, en 30 seconden later ging men allemaal weer zittenquote:Op zondag 6 april 2014 20:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat gebeurde er trouwens op W1 in de rust? Was wat onrustig volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |