is het veel meer dan bij een normale?quote:Op zondag 6 april 2014 19:01 schreef Catch22- het volgende:
Er komt wel wat geluid uit. Ik heb er nooit een geluidsmeter bij, maar het valt op zich wel te doen. Ik word er niet wakker van en mijn vriendin meestal ook niet.
Wel iets. Je mag wel langskomen om t horen hoorquote:
Niet echt.quote:Op zondag 6 april 2014 20:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Het is geen optie om leidingen in de badkamer om te leggen ?
quote:Op zondag 6 april 2014 20:45 schreef Catch22- het volgende:
Het is wel iets meer. Maar als je die kleine stand doet (dat is voor urine, je hebt ook een fecalien stand) dan is het een gebrom van 2-3 seconden. Ik maak wel een filmpje
Ik zou zelf ook niet graag de halve badkamer vloer eruit slaan alleen om een riool te verplaatsen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:55 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je gaat dus niet de hele badkamer verbouwen ?Hoe mini is jullie badkamer ?
Ik weet niet in hoeverre hun de badkamer willen verbouwenquote:Op zondag 6 april 2014 20:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook niet graag de halve badkamer vloer eruit slaan alleen om een riool te verplaatsen.
Ik gok op wat verplaatsen/vervangen, leidingen minimaliseren en nieuwe tegeltjes.quote:Op zondag 6 april 2014 21:03 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre hun de badkamer willen verbouwen
Shit happens...quote:Op zondag 6 april 2014 23:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Doet me denken aan een kennis van me.. Die kocht een huis waarin ook een Sanibroyeur zat verwerkt. Alleen wist niemand dat na de aankoop. Wel dat er een schakelaar zat in een koof waarvan niemand wist waar hij voor diende. Anyway, 6 maanden later kwam de aap uit de mouw, die schakelaar was voor de Sanibroyeur. Dat kwam doordat de schakelaar per abuis was uitgezet en de wasmachine een verdieping erboven zijn werk deed en het vuile water afpompte.
Op een bepaald moment zat uiteraard de leiding voor de Sanibroyeur volledig verstopt, en kwam dus bij de zoveelste wasbeurt alles via de wasmachine-afvoer omhoog. Puinhoop. Met hoofdletter 'P'...
quote:Op zondag 6 april 2014 21:07 schreef hottentot het volgende:
[quote]
Het probleem zou ook simpel op te lossen zijn door elke dag rauwe kip te eten, wat er dan uitkomt zal soepel door een 40mmm lopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |