Ziet er uit als een foute kermis attractiequote:
Heroics zijn altijd makkelijk aan het eind van een expansion.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:38 schreef Verbodsbord het volgende:
40 man raids zijn er niet meer, alles is nu max. 25 man voor zover ik weet. Verder stellen heroic dungeons op dit moment niks voor, healer is vaak zelfs overbodig als je een fatsoenlijke groep hebt. In WoD schijnen heroic dungeons wel echt weer uitdagend te worden.
Verder is het op lvl 90 afhankelijk van wat je leuk vind nog steeds vooral raiden en/of pvp.
Iwan gespot!!! Ik ben ook weer aan het wowen. Ben net een Dwarf Shaman begonnen op Auchindoun, daar speelt iemand die ik ken. Mijn eigen characters staan op Kazzak (horde).quote:Op woensdag 9 april 2014 12:49 schreef BDIL het volgende:
Lvl 43 nu met mijn Pandarian Shaman![]()
Shaman is echt een zieke class maar me server ( Taren Mill ) is echt dying qua aantal Alliance. Ik denk dat ik ga transsferen naar Outland of Silvermoon als het mogelijk is.
Elemental?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:49 schreef BDIL het volgende:
Shaman is echt een zieke class maar me server ( Taren Mill ) is echt dying qua aantal Alliance. Ik denk dat ik ga transsferen naar Outland of Silvermoon als het mogelijk is.
swsquote:
Ik heb een Warlock lvl 85 op Auchindoun en iemand hier speelt er ook op met een alt dus ik kan daar ook wel online komenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Iwan gespot!!! Ik ben ook weer aan het wowen. Ben net een Dwarf Shaman begonnen op Auchindoun, daar speelt iemand die ik ken. Mijn eigen characters staan op Kazzak (horde).
Outlandquote:Op woensdag 9 april 2014 12:49 schreef BDIL het volgende:
Volgens mij zit er hier verder niemand op outland.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:41 schreef Levitas het volgende:
Outland heb ik ook nog een hele tijd gespeeld. Is dat een beetje "dé server" hier?
Zoveel polen komen toch niet op Fok?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:41 schreef Levitas het volgende:
Outland heb ik ook nog een hele tijd gespeeld. Is dat een beetje "dé server" hier?
Ach, je moet het zo zien, lfr om de raid te leren kennen en Flex om goed te oefenen voor normal. :pquote:Op woensdag 9 april 2014 09:57 schreef LeBeau het volgende:
De belangrijkste wijziging qua raids is wat mij betreft de toevoeging van Looking For Raid () en Flex (
).
LFR is met 24 randdebielen praktisch alle raid mechanics negeren en een zwaar generfde versie van raids doorklieven als de groep maar collectief net het IQ van een zeekomkommer kan evenaren.
Flex is net iets makkelijker dan Normal, waar je met 10 tot 25 mensen kunt raiden en de moeilijkheidsgraad zich aanpast aan het aantal mensen in de raid. Flex wordt trouwens de norm in de volgende uitbreiding (omdat het zo populair is), voor (volgens mij) alle moeilijkheidsgraden behalve Mythic (de nieuwe heroic difficulty).
Nice, die van mij is pas level 6 of zo. Dat gaat nog wel even duren. Dwarves zijn wel echt de shit! Gelijk een heel heirloom setje voor hem gehaald. Ik hoop dat Elemental een beetje fijn leveled.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
sws
[..]
Ik heb een Warlock lvl 85 op Auchindoun en iemand hier speelt er ook op met een alt dus ik kan daar ook wel online komen
Joh, nu pasquote:Op woensdag 9 april 2014 14:28 schreef Bartcoah het volgende:
Zo ik ben het helemaal zat op Burning Legion.
Ja het is jammer maar het elite team van Burning Legion is voor RoS ook gestopt met wow.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit inmiddels dus ook op Frostmane, ooit begonnen op Burning Legion (maar ik dacht dat iedereen die geen Pools spreekt daar nu wel vandaan gevlucht was)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |