abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138618475
Levelen als prot warrior O+
pi_138628470
What the fuck. Een inlog queue bij de battle.net client...

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2014 21:20:44 ]
pi_138630720
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 21:18 schreef MarkyB het volgende:
What the fuck. Een inlog queue bij de battle.net client...

[ afbeelding ]
_O- _O- _O- _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_138637418
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Levelen als prot warrior O+
Waarom? Niet sneller als dps?
pi_138638115
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:37 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Waarom? Niet sneller als dps?
Prot warrior doet meer DPS dan wie dan ook tijdens het levelen, helemaal met heirlooms+enchants en je hebt ook nog eens instant queue.

Als je samen met een goede healer dungeons doet hoef je geen rekening te houden met de andere 3 dps en kan je gewoon door dungeons heen racen

:P
  dinsdag 8 april 2014 @ 01:26:57 #56
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_138638225
Vanavond bonewhite prima raptor gehaald en dus weer een mooie feat of strength erbij. Moet zeggen dat de grind heel erg meeviel.
pi_138638571
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 01:18 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Prot warrior doet meer DPS dan wie dan ook tijdens het levelen, helemaal met heirlooms+enchants en je hebt ook nog eens instant queue.

Als je samen met een goede healer dungeons doet hoef je geen rekening te houden met de andere 3 dps en kan je gewoon door dungeons heen racen

Ja, instant dungeons zijn echt chill. Daarnaast kan je groepen tegelijk pakken, jij blijft toch altijd op vol leven dankzij o.a. Victory Rush.
pi_138638593
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 02:04 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ja, instant dungeons zijn echt chill. Daarnaast kan je groepen tegelijk pakken, jij blijft toch altijd op vol leven dankzij o.a. Victory Rush.
Als je volledige heirlooms hebt, inclusief enchants (dancing steel :7) doe je echt onbenullig veel damage. Vooral zodra je Revenge krijgt en Thunderclap Deep Wounds toepast :D

Als je dan speelt met een Disc priest in volledige heirlooms kan die gewoon af en toe een shield op je gooien en verder gewoon keihard mee dps'en
  dinsdag 8 april 2014 @ 08:37:30 #59
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_138639797
Crap, avondje wipen op Garrosh Normal, vanvond weer en dan moet die down zijn. De mind controle is best irritant.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_138641683
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 01:26 schreef Verbodsbord het volgende:
Vanavond bonewhite prima raptor gehaald en dus weer een mooie feat of strength erbij. Moet zeggen dat de grind heel erg meeviel.
10000 botjes farmen toch? Wat was je plan?
pi_138642609
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 02:08 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Als je volledige heirlooms hebt, inclusief enchants (dancing steel :7) doe je echt onbenullig veel damage. Vooral zodra je Revenge krijgt en Thunderclap Deep Wounds toepast :D

Als je dan speelt met een Disc priest in volledige heirlooms kan die gewoon af en toe een shield op je gooien en verder gewoon keihard mee dps'en
Met levelen bedoel ik eigelijk van 85 > 90. Dan heb je de deep wounds van Thunderclap al een tijdje :s)
pi_138642727
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:49 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Met levelen bedoel ik eigelijk van 85 > 90. Dan heb je de deep wounds van Thunderclap al een tijdje :s)
Oooh :P 85-90 is al redelijk saai, en dan doe je ook niet meer zoveel damage vergeleken met de rest helaas :o
pi_138645997
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 01:26 schreef Verbodsbord het volgende:
Die is leuk :9
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_138646038
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:12 schreef MarkyB het volgende:

[..]

10000 botjes farmen toch? Wat was je plan?
Nee 9999 :6
pi_138646054
Hunter is nu 88, ik ga voor de pvpset op 90. Eens kijken of ik een beetje kan ownen.
pi_138650506
Lang geleden heeeel actief WoW gespeeld. Shaman, warrior en mage gelvled, en met shaman en warrior veel raids gedaan. Na TBC gestopt, omdat het toch wel iets teveel van m`n sociale leven begon op te slokken.
Nu wilde ik weer eens inloggen, "om te kijken hoe het nu is in o.a Orggrimar" :P Wachtwoord vergeten, dus proberen te resetten. Antwoord op m`n geheime vraag vergeten en ik kan tot overmaat van ramp ook nog eens m`n eerste WoW CD mapje waar de serial op staat niet meer vinden.

Ik ben bang dat er niks anders op zit dan een nieuw account aan te maken??
pi_138651482
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:40 schreef Levitas het volgende:
Lang geleden heeeel actief WoW gespeeld. Shaman, warrior en mage gelvled, en met shaman en warrior veel raids gedaan. Na TBC gestopt, omdat het toch wel iets teveel van m`n sociale leven begon op te slokken.
Nu wilde ik weer eens inloggen, "om te kijken hoe het nu is in o.a Orggrimar" :P Wachtwoord vergeten, dus proberen te resetten. Antwoord op m`n geheime vraag vergeten en ik kan tot overmaat van ramp ook nog eens m`n eerste WoW CD mapje waar de serial op staat niet meer vinden.

Ik ben bang dat er niks anders op zit dan een nieuw account aan te maken??
Ik zou nog met Blizzard bellen. Als je je account op je eigen naam hebt staan dan zou het kunnen dat een kopie van paspoort of rijbewijs oid ook nog een mogelijkheid is om je accoutn terug te krijgen.

Wacht, tegenwoordig vul je een formulier in online en belt Blizzard jou.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138651999
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou nog met Blizzard bellen. Als je je account op je eigen naam hebt staan dan zou het kunnen dat een kopie van paspoort of rijbewijs oid ook nog een mogelijkheid is om je accoutn terug te krijgen.

Wacht, tegenwoordig vul je een formulier in online en belt Blizzard jou.
Dat ging verbazingwekkend makkelijk! Inderdaad een ticket aanmaken, kopie van het paspoort eraan en m`n account is unlocked (hij bleek ook nog eens locked te zijn). Geheime vraag is veranderd en ik kan nu in principe weer spelen. Awesome!

Hoogste character die ik nu heb is een lvl 65 Warrior. Wat is tegenwoordig het max. lvl? Volgens mij is wel te merken dat ik te lang niks meer met WoW gedaan :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Levitas op 08-04-2014 15:40:54 ]
pi_138653271
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:20 schreef Levitas het volgende:

Dat ging verbazingwekkend makkelijk! Inderdaad een ticket aanmaken, kopie van het paspoort eraan en m`n account is unlocked (hij bleek ook nog eens locked te zijn). Geheime vraag is veranderd en ik kan nu in principe weer spelen. Awesome!

Hoogste character die ik nu heb is een lvl 65 Warrior. Wat is tegenwoordig het max. lvl? Volgens mij is wel te merken dat ik te lang niks meer met WoW gedaan :')
Graag gedaan ;) Lvl 90 is nu max.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138671064
Voor de mensen hier die op Azuremyst spelen, mijn warrior waar ik nu mee verder gaat heet Akinzu. Zal morgen even iets uitgebreider mezelf voorstellen hier :)
pi_138676779
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 01:18 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Bah, heb alleen dps heirlooms voor warrior.
pi_138679121
kill me

pi_138679779
Vanavond weer Ordos doen met Mage en Shammy. Daarna Shammy weer door 1e deel flex heen werken. Hoop op de trinket van Immerseus en nog een ring van 2e of 3e baas.

Verder valt er in flex niet veel meer te halen voor me. Zal me binnenkort moeten gaan richten op normal mode.
pi_138681323
Dus. Na ruim 4 of 5 jaar geen WoW meer te hebben gespeeld, nu m`n account weer geactiveerd. Ik ben een speler van de "oude garde". Begonnen rond 2003, met een orc shaman op de realm Emeriss, samen met wat vrienden van de middelbare school. Zwaar verslaafd geraakt ( :') ) en veel 20 en 40 man raids gedaan met de shaman. Molten Core, BWL, uiteindelijk uit Naxxramas.

Uiteindelijk kreeg ik wel een beetje genoeg van m`n shaman. En ik ben begonnen aan het illegale. Ik ruilde m`n shaman voor een warrior. Met deze warrior weer gaan raiden, vaak als off-tank. Daarna weer een een mage als alt geleveld. Dit account een paar jaar later weer verkocht. Later weer opnieuw begonnen, met een nieuw account, met een warrior. Dat vond ik toch wel de leukste class. De warrior heb ik tot lvl 65 gekregen en toen besefte ik, het zal ergens rond 2007 zijn geweest, dat ik sociale activiteiten liet gaan, voor WoW. Gestopt dus.

En nu.. Nu weer met diezelfde warrior, de warrior die ik wél zelf geleveld heb, aan het kijken of de nieuwe WoW bevalt. Max. lvl is 90, dus ik heb nog wel even te gaan. Maar, zo zal ik wel het spel weer leren kennen, en ook de karakteristieken van een warrior weer snel onder de knie hebben :)

Wat zijn nu dé dingen die je doet als je op lvl 90 zit? PvP heb ik nooit echt leuk gevonden. Raids vond ik echt de shit. Hoeveel verschillen de huidige dungeons met die van TBC en pre-TBC? die 40 man raids vond ik echt geweldig :o
pi_138681608
Er is veel veranderd. Over het algemeen veel eenvoudig geworden. Als jij met je warrior nu op 65 zit ben je binnen een paar weken lvl 90 zonder er heel veel tijd in te steken. T/m lvl 67 in outland, dan op 68 naar Northrend. Voor je het weet zit je op de lvl 80.

Raiden is ook wel eenvoudiger geworden. Het is wel vooral 10 man wat er gedaan wordt, 25 wordt m.i. veel minder gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')