Vanaf laatste 35 km prima koers.quote:Op zondag 6 april 2014 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Valt me niks tegen...vanaf de Koppenberg was het oorlog.
quote:Op zondag 6 april 2014 16:13 schreef Van_Poppel het volgende: [..] Valt me niks tegen...vanaf de Koppenberg was het oorlog.
die halen het nooit op de kwaremontquote:Op zondag 6 april 2014 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Van Avermaet en Vandenbergh het halen krijgen we wel de mooiste sprint ooit.
Ik zet er 10 euro op dat Crack uit zijn pedaal schiet.quote:Op zondag 6 april 2014 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Van Avermaet en Vandenbergh het halen krijgen we wel de mooiste sprint ooit.
Greg wordt dan alsnog 4equote:Op zondag 6 april 2014 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als de rest ze terugbrengt niet, als.quote:Op zondag 6 april 2014 16:15 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk is dit een kutsituatie voor OPQS.
VDB3 verliest altijd in de sprint...zelfs van Greg.quote:Op zondag 6 april 2014 16:16 schreef Pedroso het volgende:
Laat OPQS maar lekker rijden, die kunnen nooit op Stijntje gokken.
Daarom kunnen ze er ook nooit op gokken.quote:Op zondag 6 april 2014 16:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VDB3 verliest altijd in de sprint...zelfs van Greg.
Stybar en Terpstra, gokken op de sprint van Boonen.quote:Op zondag 6 april 2014 16:18 schreef marcodej het volgende:
OPQS moet nu gaan rijden. Maar wie dan? Dan rook je ook gewoon kanshebbers op.
Stybarquote:Op zondag 6 april 2014 16:18 schreef marcodej het volgende:
OPQS moet nu gaan rijden. Maar wie dan? Dan rook je ook gewoon kanshebbers op.
Dat vind ik nogal een gok.quote:Op zondag 6 april 2014 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Stybar en Terpstra, gokken op de sprint van Boonen.
Helemaal mee eens, had een "ja" of "idd" achter mijn post moeten plakkenquote:Op zondag 6 april 2014 16:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daarom kunnen ze er ook nooit op gokken.
Doet 'ie toch?quote:Op zondag 6 april 2014 16:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan Stijn niet gewoon gaan linkeballen?
Gaat hij in de laatste 10km ook wel doen.quote:Op zondag 6 april 2014 16:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan Stijn niet gewoon gaan linkeballen?
Dan hadden Cancellara en Sagan gereageerd.quote:Op zondag 6 april 2014 16:21 schreef marcodej het volgende:
Terpstra had gewoon in het wiel van Crack moeten zitten.
Die zitten toch vooral naar Boonen te kijken.quote:Op zondag 6 april 2014 16:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan hadden Cancellara en Sagan gereageerd.
Zaten te ver, de 3 OPQS kopmannen lijken niet super.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |