Leeftijd: 21
Beroep: Student Nederlands Recht
Favoriete eten: daar maakt hij geen grapjes over: als het maar lekker is
Trefwoorden: vrolijk, rechtvaardig, eerlijk en gevat
Als Mustapha een geintje kan maken, zal hij het zeker niet laten. Zijn gevoel van humor gebruikt hij niet alleen voor een plagerijtje, maar ook om te relativeren als dat nodig is.
In een discussie zal Mustapha zijn standpunten tot het bittere einde verdedigen.
quote:Dmv 'boeit niet, klaar!'
Op zondag 13 oktober 2002 19:14 schreef schatje het volgende:
In een discussie zal Mustapha zijn standpunten tot het bittere einde verdedigen.
quote:Ja,je was mij ook aan het beledigen dus laat ik je even zien dat ik daar nog beter in ben
Op zondag 13 oktober 2002 19:00 schreef yantjes het volgende:[..]
Wie zegt dat?
Wat is dat voor en belediging naar mij?
Weet jezelf wel wat je zegt?
quote:Ja!
Op zondag 13 oktober 2002 19:31 schreef Knaller het volgende:
Mustapha mag nog wel een tijd blijven...
Gooi het er maar uit.
Gooi het er maar uit.
Gooi het er maar uit.
Gooi het er maar uit.
quote:Nee, joh. Het wordt steeds leuker.
Op zondag 13 oktober 2002 19:45 schreef Dynabite het volgende:
gooi hem er maar uit
gooi hem er maar uit
gooi hem er maar uit
gooi hem er maar uit
Je hebt je brood verdiend door je benen te spreiden
Gooi het er maar uit
Gooi het er maar uit
Als 'ie nou nog een beetje origineel kon beledigen, maar verder dan 'boeit niet' komt die gast niet.
Lache man ![]()
V.
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 19:55 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het vrijwel allemaal eikels in het BB-huis, maar Mustapha spant wel de kroon.Als 'ie nou nog een beetje origineel kon beledigen, maar verder dan 'boeit niet' komt die gast niet.
Lache man
V.
Maar hij moet zeker blijven: hij houdt het levend
quote:Er gebeurt voor de rest ook niks anders in dat verdome huis. Dan vind ik zo'n asociale ruzie wel lachuh ja.
Op zondag 13 oktober 2002 19:55 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het vrijwel allemaal eikels in het BB-huis, maar Mustapha spant wel de kroon.Als 'ie nou nog een beetje origineel kon beledigen, maar verder dan 'boeit niet' komt die gast niet.
Lache man
V.
gooi het er maar uit
gooi het er maar uit
gooi het er maar uit
gooi het er maar uit
Treurig hoor..
quote:Hou toch op zeg! Wat nou kwetsend? Mustapha en Margriet weten beiden maar al te goed dat niets van wat is gezegd gemeend is. Het wordt zoveel erger gemaakt dan het is. Als tegen mij zo'n opmerking zou worden gemaakt, zou ik denken..boeien! ik weet dat het niet waar is.. ik zou me in geen geval gekwetst voelen. Daar is wel heel veel meer voor nodig. Iemand zogenaamd kwetsen met uitspraken die niet waar zijn.. kwetsen is voor mij heel wat anders.
Op zondag 13 oktober 2002 15:06 schreef scanman01 het volgende:[..]
Grapje zeker? Mussie laat de mensen wel in hun waarde?
[..]Ze moeten Mus ook zijn gang laten gaan.. en het liefst er helemaal geen aandacht aan schenken. Natuurlijk had hij nooit aan het programma mee moeten doen, maar hij zit er nou eenmaal in. Toch staat het proberen over te halen van Mus nog in geen enkele verhouding met de zeer kwetsende opmerkingen die hij eruit gooit en die ik nog nooit van iemand anders in dat huis heb gehoord. Daarvoor moeten we terug naar Ed uit BB3!
quote:Geeft niet joh, dan haal je toch gewoon oude koeien uit de sloot
Op zondag 13 oktober 2002 20:52 schreef Jappie het volgende:
Dit gaat wel errug snel zo....wil je reageren op iemand die een paar uur geleden wat gezegd heeft...dan lukt dat pas twee delen verderop
quote:Met die eerste zin ben ik het helemaal niet eens... Met de tweede zin wel. Vorig jaar hadden we Ed en dit jaar Mustapha!
Op zondag 13 oktober 2002 21:16 schreef Ketjing het volgende:
Geweldige vent die Mustapha, lekker geen reet doen en maar commentaar hebben. Door hem is er tenminste een beetje leven in de brouwerij.
quote:Mwah...hij heeft toch hele boeiende gesprekken gehad met diverse mensen in het huis over onderwerpen als Bush (amerikaanse buitenlandpolitiek) geloof ( zijn visie en insteek daarop ) en zo zijn er nog wel meer dingen geweest.
Op zondag 13 oktober 2002 21:26 schreef CJ het volgende:
Mustapha wordt inderdaad een beetje heel erg voorspelbaar. Ik ben hem nu gewoon enorm zat. Je kan in 9 van de 10 gevallen raden wat hij gaat zeggen, namelijk "Dat boeit niet", "Klaar" of "Fuck Jou". Je weet dat discussies niet met hem te voeren zijn. Je weet dat hij verder weinig tot niets doet in het huishouden. Wat voor extra's voegt hij toe aan Big Brother behalve irritaties en asociaal & onrespectvol gedrag? Niets.
Ik ben een weekendje weg, en ik heb 2 delen topics over moes gemist.
Zo te zien heb ik veel gemist.
Ik heb geen zin om alles te lezen, maar wat ik tot nu toe heb ik gelezen was echt erg.
Dit gaat niet meer over Moes, maar dit gaat over hele andere problemen.
En ik voel een hoge mate van spanning tussen de Fokkers en das niet goed.
Mensen(fans van moes en anti-fans van moes) halen aspecten erbij die niet hier thuis horen,denk ik.((integratie,discriminatie,marokaanse gemeenschap,geloof enz.)
Volgens mij was dit niet de bedoeling van dit Forum...........
Tja..dat was week 1...toen was Moes even wakker na de eerste 3 dagen in het huis geheel slapend te hebben doorgebracht
quote:Hoge mate van spanning? Valt hardstikke mee hoor. Joh, in die kleine twee jaar dat ik hier nu op het forum zit heb ik wel erger gezien.
Op zondag 13 oktober 2002 21:30 schreef IfULikeMe het volgende:
Wat is dit?Ik ben een weekendje weg, en ik heb 2 delen topics over moes gemist.
Ik heb geen zin om alles te lezen, maar wat ik tot nu toe heb ik gelezen was echt erg.Dit gaat niet meer over Moes, maar dit gaat over hele andere problemen.
En ik voel een hoge mate van spanning tussen de Fokkers en das niet goed.
Mensen(fans van moes en anti-fans van moes) halen aspecten erbij die niet hier thuis horen,denk ik.((integratie,discriminatie,marokaanse gemeenschap,geloof enz.)Volgens mij was dit niet de bedoeling van dit Forum...........
En ik spreek nu even voor mezelf, maar dat gaat echt wel over Mustapha en zijn persoontje, dus niet over andere problemen. Zijn karakter staat mij gewoon niet aan. En ik weet dat er meerdere zijn bij wie het puur over Mus gaat en niet over achtergronden etc. Als daar een blanke Nederlander had gestaan, dan had ik er precies zo over gedacht.
quote:Ik geloof dat jij een groot deel van de laatste paar weken ook slapend hebt doorgebracht.
Op zondag 13 oktober 2002 21:34 schreef Dynabite het volgende:
Quote: Mwah...hij heeft toch hele boeiende gesprekken gehad met diverse mensen in het huis over onderwerpen als Bush (amerikaanse buitenlandpolitiek) geloof ( zijn visie en insteek daarop ) en zo zijn er nog wel meer dingen geweest.Tja..dat was week 1...toen was Moes even wakker na de eerste 3 dagen in het huis geheel slapend te hebben doorgebracht
quote:Precies... En ik vind het op z'n minst zeer merkwaardig dat sommige mensen bij dit soort discussies meteen denken dat er sprake is van rascisme ofzo. Maar misschien zegt dat meer over die mensen, anders begrijp ik er niets meer van.
Op zondag 13 oktober 2002 21:36 schreef CJ het volgende:
En ik spreek nu even voor mezelf, maar dat gaat echt wel over Mustapha en zijn persoontje, dus niet over andere problemen. Zijn karakter staat mij gewoon niet aan. En ik weet dat er meerdere zijn bij wie het puur over Mus gaat en niet over achtergronden etc. Als daar een blanke Nederlander had gestaan, dan had ik er precies zo over gedacht.
quote:Goed dat je dat erbij zegt.
Op zondag 13 oktober 2002 21:30 schreef IfULikeMe het volgende:
Ik ben een weekendje weg, en ik heb 2 delen topics over moes gemist.
Ik heb geen zin om alles te lezen, maar wat ik tot nu toe heb ik gelezen was echt erg.
quote:Hoe je het ook went of keert, het levert wél vermakelijke TV en discussies op!
Op zondag 13 oktober 2002 21:26 schreef CJ het volgende:
Wat voor extra's voegt hij toe aan Big Brother behalve irritaties en asociaal & onrespectvol gedrag? Niets.
quote:Niet zo flauw doen Scan...er is door diverse mensen op een dusdanige manier gereageerd dat het wel degelijk met racisme te maken had. Later is dat gelukkig weer in goede banen geleid en zijn het nu alleen nog een paar uitzonderlijk domme eikels die zich daaraan schuldig maken.
Op zondag 13 oktober 2002 21:39 schreef scanman01 het volgende:[..]
Precies... En ik vind het op z'n minst zeer merkwaardig dat sommige mensen bij dit soort discussies meteen denken dat er sprake is van rascisme ofzo. Maar misschien zegt dat meer over die mensen, anders begrijp ik er niets meer van.
quote:Die was er nooit.
Op zondag 13 oktober 2002 21:38 schreef Dutchguy het volgende:
Kan best zijn dat Margriet ook een zeker aandeel had in de knallende ruzie met Mustapha. Probleem is dat het desondanks moeilijk wordt om nog enige sympathie voor hem te voelen. Moet ook zeggen dat die er bij mij niet meer is.
quote:Dat was niet om flauw te doen... Natuurlijk zijn er een paar discutabele reacties geweest, maar er zijn ook nu nog altijd flink wat Mustapha voorstanders die denken dat een flink aantal reacties van de 'Mus tegenstanders' te maken heeft met vooroordelen en/of rascisme.
Op zondag 13 oktober 2002 21:44 schreef Jappie het volgende:
Niet zo flauw doen Scan...er is door diverse mensen op een dusdanige manier gereageerd dat het wel degelijk met racisme te maken had. Later is dat gelukkig weer in goede banen geleid en zijn het nu alleen nog een paar uitzonderlijk domme eikels die zich daaraan schuldig maken.
quote:ik heb die link alleen maar gelegd bij lionsguy .. ik bedoel lees zijn reacties en je weet wat ik bedoel !!
Op zondag 13 oktober 2002 21:39 schreef scanman01 het volgende:[..]
Precies... En ik vind het op z'n minst zeer merkwaardig dat sommige mensen bij dit soort discussies meteen denken dat er sprake is van rascisme ofzo. Maar misschien zegt dat meer over die mensen, anders begrijp ik er niets meer van.
quote:Niet doen.
Op zondag 13 oktober 2002 21:47 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Die was er nooit.
quote:Hear hear
Op zondag 13 oktober 2002 21:36 schreef CJ het volgende:[..]
Hoge mate van spanning? Valt hardstikke mee hoor. Joh, in die kleine twee jaar dat ik hier nu op het forum zit heb ik wel erger gezien.
Dus volgens mij ben je wel heel erg voorbarig bezig door te roepen dat er een hoge spanning zit. Dat valt reuze mee.
quote:Ik weet het niet hoor maar heb toch erg sterk het gevoel dat Mustapha niet zijn mag wie die is en daar heb ik en misschien een aantal anderen moeite mee.
Op zondag 13 oktober 2002 21:47 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat was niet om flauw te doen... Natuurlijk zijn er een paar discutabele reacties geweest, maar er zijn ook nu nog altijd flink wat Mustapha voorstanders die denken dat een flink aantal reacties van de 'Mus tegenstanders' te maken heeft met vooroordelen en/of rascisme.
quote:Ik geloof je CJ
Op zondag 13 oktober 2002 21:36 schreef CJ het volgende:[..]
Hoge mate van spanning? Valt hardstikke mee hoor. Joh, in die kleine twee jaar dat ik hier nu op het forum zit heb ik wel erger gezien.
Dus volgens mij ben je wel heel erg voorbarig bezig door te roepen dat er een hoge spanning zit. Dat valt reuze mee.
Maar waarom kom ik woorden als (,integratie, discriminatie,geloof en ga zo maar door ,)tegen?
Ik weet heus wel dat er veel fokkers zijn die hun mening baseren op gedrag, maar ik vind het jammer dat er mensen zijn die dat niet doen.
Sommige mensen maken misbruik van het gedrag van moes om hun politieke opvattingen te laten uitten.Dat vind ik jammer
Zo komt het bij mij over, ik kan het ook fout hebben......
quote:In het licht van alle gebeurtenissen van vanavond is die uitslag opvallend bijzonder te noemen ja...
Op zondag 13 oktober 2002 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Afijn... getuige de poll die ik net even een schopje heb gegeven nadat de teller weer op 0 is gezet, is de mening over Mustapha bijhet overgrote deel NIET veranderd na vandaag!
quote:Daar heb ik ook geen moeite mee! Mus die tegen dingen ingaat vind ik prima... hoe meer hoe beter zelfs. Ik hou wel van dat soort types. Maar een Mus die dagen ligt te slapen en tijdens discussies daarover alleen nog maar 'boeit niet, klaar' kan zeggen, spreekt me veel minder aan. En dan is er nu dus ook nog de Mus die zeer beledigende dingen zegt tegen vooral Margriet (die heeft aangegeven daar niet van gediend te zijn) en dat stoot me regelrecht tegen de borst! Margriets reactie van vanavond in de uitzending was meer dan logisch. Ik hou bv niet van vechten/slaan. Maar als iemand mij 10 keer een tik geeft en ik hem 10 keer heb gezegd dat diegene daar mee moet ophouden, dan heb je kans dat de 11e keer de stoppen doorslaan en er een dreun terug volgt.
Op zondag 13 oktober 2002 21:54 schreef yantjes het volgende:
Ik weet het niet hoor maar heb toch erg sterk het gevoel dat Mustapha niet zijn mag wie die is en daar heb ik en misschien een aantal anderen moeite mee.
Hij is allergisch voor dwang en een rollenpatroon opgelegd te krijgen en ik waardeer dat juist van hem dat hij daar met zijn gedrag in het Big Brotherhuis lijnrecht tegen in gaat.
quote:Misschien loont het de moeite nog maar wel even terug te lezen, IfULikeMe...dan zul je zien dat die woorden voornamelijk gebruikt worden om te laten zien dat Mustapha daar nu eens níet op afgerekend wordt!
Op zondag 13 oktober 2002 21:59 schreef IfULikeMe het volgende:
Maar waarom kom ik woorden als (,integratie, discriminatie,geloof en ga zo maar door ,)tegen?
quote:wat?dat is toch mijn mening.
Op zondag 13 oktober 2002 21:52 schreef Gert het volgende:[..]
Niet doen.
quote:Inderdaad!
Op zondag 13 oktober 2002 21:44 schreef Jappie het volgende:[..]
Niet zo flauw doen Scan...er is door diverse mensen op een dusdanige manier gereageerd dat het wel degelijk met racisme te maken had.
quote:Oke dan , dan ga ik het een keer terug lezen.
Op zondag 13 oktober 2002 22:01 schreef Scope het volgende:[..]
Misschien loont het de moeite nog maar wel even terug te lezen, IfULikeMe...dan zul je zien dat die woorden voornamelijk gebruikt worden om te laten zien dat Mustapha daar nu eens níet op afgerekend wordt!
quote:Waarom laat ze het zover komen als ze toch al weet hoe hij in elkaar zit?
Op zondag 13 oktober 2002 21:59 schreef scanman01 het volgende:[..]
Daar heb ik ook geen moeite mee! Mus die tegen dingen ingaat vind ik prima... hoe meer hoe beter zelfs. Ik hou wel van dat soort types. Maar een Mus die dagen ligt te slapen en tijdens discussies daarover alleen nog maar 'boeit niet, klaar' kan zeggen, spreekt me veel minder aan. En dan is er nu dus ook nog de Mus die zeer beledigende dingen zegt tegen vooral Margriet (die heeft aangegeven daar niet van gediend te zijn) en dat stoot me regelrecht tegen de borst! Margriets reactie van vanavond in de uitzending was meer dan logisch. Ik hou bv niet van vechten/slaan. Maar als iemand mij 10 keer een tik geeft en ik hem 10 keer heb gezegd dat diegene daar mee moet ophouden, dan heb je kans dat de 11e keer de stoppen doorslaan en er een dreun terug volgt.
quote:Bull, in het begin vond ik hem hartstikke sympathiek. Ga jij voor mij beslissen wat ik vind? Dacht het niet.
Op zondag 13 oktober 2002 21:47 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Die was er nooit.
quote:Excuus voor het offtopic gaan, maar ik wil dit even de wereld uit hebben:
Op zondag 13 oktober 2002 22:01 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
wat?dat is toch mijn mening.
Ik vind het een zeer irritante opmerking. Jij maakt Dutchguy impliciet voor leugenaar uit. Maar jij kunt helemaal niet weten of hij Moes eerst wel symphatiek vond! Wat je wel kan doen, is zijn postings bekijken. Dat heb ik maar eens gedaan (jij niet denk ik). Zijn eerste posting over Mustafa is neutraal tot positief, en in zijn tweede valt hij Lionsguy aan op zijn vulgaire anti-Mustafa post.
Dus je kunt je beschuldiging weer inslikken.
Verder zou ik je willen vragen om te proberen het vuurtje hier niet op te stoken door te snel met termen als discriminatie te strooien.
Ik zeg niet dat jij bewust de sfeer verziekt, maar wees je er een beetje van bewust dat elke posting, dus ook de jouwe, van invloed kan zijn op de sfeer hier.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 13-10-2002 22:11]
quote:Kijk maar dat is een verschil denk ik. De mensen kunnen hem niet echt waarderen maar echt er uit willen ze hem ook NOG niet.
Afijn... getuige de poll die ik net even een schopje heb gegeven nadat de teller weer op 0 is gezet, is de mening over Mustapha bijhet overgrote deel NIET veranderd na vandaag!
van mij mag hij wel gaan want ik verwacht nog meer irritaties , discussies van t boeit niet klaar, heb ik wel gehad.
tussen ursula arthur versus Joyce. tussen joyce en Dennis en ook tussen nog wat anderen zal er nog wel wat te verwachten zijn
quote:En als iemand vraagt of je niet meer van die beledigende opmerkingen wilt maken dan doe je dat ook gewoon
Op zondag 13 oktober 2002 22:06 schreef riri het volgende:[..]
Waarom laat ze het zover komen als ze toch al weet hoe hij in elkaar zit?
Wat wil ze bewijzen dan?
Als iemand vraagt of je hem met rust laat dan doe je dat gewoon.
quote:Het verschil is dat op de vorige poll Margriet nog aan de leiding ging, maar dat nu Mus opeens de koploper is. Dus het lijkt alsof hij meer fans heeft dan ooit.
Op zondag 13 oktober 2002 22:08 schreef itsme het volgende:
Kijk maar dat is een verschil denk ik. De mensen kunnen hem niet echt waarderen maar echt er uit willen ze hem ook NOG niet.
quote:Het zou hem zeker sieren. Was een domme opmerking.
Op zondag 13 oktober 2002 22:08 schreef Gert het volgende:[..]
Excuus voor het offtopic gaan, maar ik wil dit even de wereld uit hebben:
Ik vind het een zeer irritante opmerking. Jij maakt Dutchguy impliciet voor leugenaar uit. Maar jij kunt helemaal niet weten of hij Moes eerst wel symphatiek vond! Wat je wel kan doen, is zijn postings bekijken. Dat heb ik maar eens gedaan (jij niet denk ik). Zijn eerste posting over Mustafa is neutraal tot positief, en in zijn tweede valt hij Lionsguy aan op zijn vulgaire anti-Mustafa post.
quote:Mijn heren wat zijn jullie goed op dreef.
Op zondag 13 oktober 2002 22:08 schreef Gert het volgende:[..]
Excuus voor het offtopic gaan, maar ik wil dit even de wereld uit hebben:
Verder zou ik je willen vragen om te proberen het vuurtje hier niet op te stoken door te snel met termen als discriminatie te strooien.
Ik zeg niet dat jij bewust de sfeer verziekt, maar wees je er een beetje van bewust dat elke posting, dus ook de jouwe, van invloed kan zijn op de sfeer hier.
quote:Aha Stiekemevrouwonvriendelijkeopmerkingenaanhangers?
Op zondag 13 oktober 2002 22:11 schreef scanman01 het volgende:[..]
Het verschil is dat op de vorige poll Margriet nog aan de leiding ging, maar dat nu Mus opeens de koploper is. Dus het lijkt alsof hij meer fans heeft dan ooit.
quote:Volgens mij was ik daar druk mee bezig, met uitzondering van die 1 of 2 messages een tijdje geleden.
Op zondag 13 oktober 2002 22:13 schreef itsme het volgende:
Mijn heren wat zijn jullie goed op dreef.
(Gert scanman CJ, en meer)Laten we het over de persoon Mustapha houden .......
quote:Dat vind JIJ dus... Dat vind ik dus helemaal niet. Ik vind veel van zijn 'plagerijtjes' getuigen van zeer onvolwassen gedrag!
Op zondag 13 oktober 2002 22:18 schreef riri het volgende:
Niet dat ik het altijd eens ben met de dingen die hij zegt zegt en hoe hij het zegt maar voor zijn 21 jaar is hij al veel verder dan menig ander in dat huis.
quote:Mag ik nog even zeggen dat ik me hier niet door aangesproken voel.
Op zondag 13 oktober 2002 22:13 schreef itsme het volgende:[..]
Mijn heren wat zijn jullie goed op dreef.
(Gert scanman CJ, en meer)Laten we het over de persoon Mustapha houden en niet zijn cultuur of alle Marokkanen er bij roepen maar volgens mij was dit al een tijdje weer zo in onderwerp Mustapha
quote:* Proest
Niet dat ik het altijd eens ben met de dingen die hij zegt zegt en hoe hij het zegt maar voor zijn 21 jaar is hij al veel verder dan menig ander in dat huis.
Veel verder terug in de tijd bedoel je zeker. ![]()
En deze opmerking ging puur over Mustapha als persoon
quote:Een beetje op de bank gaan hangen of in bed gaan liggen met je ogen dicht is zo moeilijk nog niet hoor.
Je ziet het hier en je ziet het in het huis er moet altijd iemand de zwarte piet zijn.
Neem van mij aan dat de positie waarin hij zichzelf zet niet makkelijk is want hij maakt zijn tijd daar in het huis er des te moeilijker mee.
Maar juist daar haal ik mijn petje voor af, ik heb daar echt bewondering voor dat je in zo'n situatie zo je eigen gang blijft gaan.
quote:Mee eens, Scan.
Op zondag 13 oktober 2002 22:21 schreef scanman01 het volgende:
Dat vind JIJ dus... Dat vind ik dus helemaal niet. Ik vind veel van zijn 'plagerijtjes' getuigen van zeer onvolwassen gedrag!
quote:volgens mij word ik nu verkeerd begrepen, ik merkte dat scanman ook al dacht dat ik hem bedoelde.
Op zondag 13 oktober 2002 22:27 schreef CJ het volgende:[..]
Mag ik nog even zeggen dat ik me hier niet door aangesproken voel.
Ik heb vanaf het begin duidelijk gemaakt waarom ik op zijn persoon afknap en waarom je mij niet snel op een discriminerende opmerking over cultuur of Marokanen zal betrappen.
[..].
* Proest
Veel verder terug in de tijd bedoel je zeker.
En deze opmerking ging puur over Mustapha als persoon
Ik bedoel laten we verder gaan zoals we al bezig waren
quote:Nee dat lijkt mij toch ietwat overdreven. Ook de reactie op de dingen die Mus gezegd heeft trouwens. Ik blijf erbij dat het een actie/reactie variant is waar in het dagelijks leven bij hoog oplopende ruzies nog wel erger over tafel gaat.
Op zondag 13 oktober 2002 22:15 schreef itsme het volgende:[..]
Aha Stiekemevrouwonvriendelijkeopmerkingenaanhangers?
De beelden die ik vanavond gezien heb zijn overigens een bevestiging van datgeen wat ik al eerder op de avond postte. Weer was het Margriet die voor het boonincident meende te moeten zeggen tegen Mus "dat hij helemaal zijn kop moest houden." in de discussie over het lawaai van de bungalowbewoners. Ik weet niet waar zij de gore moed vandaan haalt om met dat soort opmerkingen Mus te kleineren. Dit doet zij overigens af en aan. Zodra Margriet door haar discussiemateriaal heen is dan komt ze met oneliners ala "ach wat weet jij nou...je komt net uit het ei gekropen" m.i. zijn dat nou nooit de meest sterke argumenten. Plus ze zijn uitermate aanmatigend en dat is precies hetgeen mij vreselijk zou irriteren en mij zou aanzetten om haar koekies van eigen deeg te geven.
Ondanks dat Mus vervolgens door Margriet als duivel wordt geportretteerd beperkt hij zich in eerste instantie tot het vriendelijk vragen of zij aub een keer haar grote kop wil houden. Zij blijft doorrazen en hij vraagt het haar nog een aantal keer. Zij is degene die hem geen ruimte laat om in redelijkheid met haar te praten. Nadat vervolgens ook zijn moeder word beledigd vergelijkt hij haar met een hoer. Pfff het zou wat.
quote:Ik dacht dat je doelde op mijn messages over het feit dat er te snel werd gezegd dat er mensen negatief op Mustapha reageren vanwege rascistische motieven.
Op zondag 13 oktober 2002 22:33 schreef itsme het volgende:
volgens mij word ik nu verkeerd begrepen, ik merkte dat scanman ook al dacht dat ik hem bedoelde.
Nee volgens mij was er maar 1 persoon die dat deed, en dat blijf je dan ook horen.Ik bedoel laten we verder gaan zoals we al bezig waren
quote:ik ben het wel met riri eens. Hij is een van de weinige daar die nog wat zinnigs te vertellen heeft!!
Op zondag 13 oktober 2002 22:27 schreef CJ het volgende:
* ProestVeel verder terug in de tijd bedoel je zeker.
quote:Meen je dit echt Jappie?
Op zondag 13 oktober 2002 22:33 schreef Jappie het volgende:
Ik weet niet waar zij de gore moed vandaan haalt om met dat soort opmerkingen Mus te kleineren. Dit doet zij overigens af en aan. Zodra Margriet door haar discussiemateriaal heen is dan komt ze met oneliners ala "ach wat weet jij nou...je komt net uit het ei gekropen" m.i. zijn dat nou nooit de meest sterke argumenten. Plus ze zijn uitermate aanmatigend en dat is precies hetgeen mij vreselijk zou irriteren en mij zou aanzetten om haar koekies van eigen deeg te geven.Ondanks dat Mus vervolgens door Margriet als duivel wordt geportretteerd beperkt hij zich in eerste instantie tot het vriendelijk vragen of zij aub een keer haar grote kop wil houden. Zij blijft doorrazen en hij vraagt het haar nog een aantal keer. Zij is degene die hem geen ruimte laat om in redelijkheid met haar te praten. Nadat vervolgens ook zijn moeder word beledigd vergelijkt hij haar met een hoer. Pfff het zou wat.
quote:Ik snap 'm nu. Moest het nog wel even een keer lezen na je uitleg, maar het is me nu duidelijk wat je wilde zeggen.
Op zondag 13 oktober 2002 22:33 schreef itsme het volgende:[..]
volgens mij word ik nu verkeerd begrepen, ik merkte dat scanman ook al dacht dat ik hem bedoelde.
Nee volgens mij was er maar 1 persoon die dat deed, en dat blijf je dan ook horen.Ik bedoel laten we verder gaan zoals we al bezig waren
quote:Okay, dan heb ik vast naar een andere BB gekeken dan jij.
Op zondag 13 oktober 2002 22:37 schreef kavu het volgende:[..]
ik ben het wel met riri eens. Hij is een van de weinige daar die nog wat zinnigs te vertellen heeft!!
quote:Mus heeft gewoon door zijn getreiter en zijn steken onder water gevraagd om die uitbarsting van Margriet, dus toen die eenmaal kwam
Op zondag 13 oktober 2002 22:33 schreef Jappie het volgende:
Ondanks dat Mus vervolgens door Margriet als duivel wordt geportretteerd beperkt hij zich in eerste instantie tot het vriendelijk vragen of zij aub een keer haar grote kop wil houden. Zij blijft doorrazen en hij vraagt het haar nog een aantal keer. Zij is degene die hem geen ruimte laat om in redelijkheid met haar te praten. Nadat vervolgens ook zijn moeder word beledigd vergelijkt hij haar met een hoer. Pfff het zou wat.
(ik ga er hier even vanuit dat Margriet idd zacht zoiets als 'son of a bitch'
heeft gezegd, wat ik dus verder nergens heb gehoord)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 13-10-2002 22:45]
quote:Waarom zou ik het niet menen Scope ?
Op zondag 13 oktober 2002 22:38 schreef Scope het volgende:[..]
Meen je dit echt Jappie?
Ik vind dat er te veel de nadruk gelegd word op wat Mus heeft gezegd, daarbij voor het gemak vergetend dat er altijd twee zijn die een strijd aangaan.
quote:Jij verwoord het precies op de manier waarop ik het ook zie
Op zondag 13 oktober 2002 22:33 schreef Jappie het volgende:[..]
Nee dat lijkt mij toch ietwat overdreven. Ook de reactie op de dingen die Mus gezegd heeft trouwens. Ik blijf erbij dat het een actie/reactie variant is waar in het dagelijks leven bij hoog oplopende ruzies nog wel erger over tafel gaat.
De beelden die ik vanavond gezien heb zijn overigens een bevestiging van datgeen wat ik al eerder op de avond postte. Weer was het Margriet die voor het boonincident meende te moeten zeggen tegen Mus "dat hij helemaal zijn kop moest houden." in de discussie over het lawaai van de bungalowbewoners. Ik weet niet waar zij de gore moed vandaan haalt om met dat soort opmerkingen Mus te kleineren. Dit doet zij overigens af en aan. Zodra Margriet door haar discussiemateriaal heen is dan komt ze met oneliners ala "ach wat weet jij nou...je komt net uit het ei gekropen" m.i. zijn dat nou nooit de meest sterke argumenten. Plus ze zijn uitermate aanmatigend en dat is precies hetgeen mij vreselijk zou irriteren en mij zou aanzetten om haar koekies van eigen deeg te geven.
quote:Het is een week lang een 'strijd' geweest van 1 persoon (Mustapha) tegen een ander persoon (Margriet), met vele beledigende opmerkingen aan het adres van Margriet. Dit was de eerste keer dat Margriet 'terug sloeg'! De strijd (zoals jij het noemt) is dus aangegaan door Mustapha. Margriet heeft zich in de uitzending eindelijk verdedigd!
Op zondag 13 oktober 2002 22:43 schreef Jappie het volgende:[..]
Waarom zou ik het niet menen Scope ?
Ik vind dat er te veel de nadruk gelegd word op wat Mus heeft gezegd, daarbij voor het gemak vergetend dat er altijd twee zijn die een strijd aangaan.
quote:Dat denken jij en ik misschien scan, maar ik kan je vertellen dat er door een heleboel andere mensen heel anders tegen aan word gekeken. Ik denk dat Mustapha wel degelijk rekening houdt met het feit dat het thuisfront mee zit te kijken en dat hij het voor geen meter kan accepteren dat zijn moeder voor hoer word uitgemaakt.
Op zondag 13 oktober 2002 22:43 schreef scanman01 het volgende:En 'son of a bitch' is gewoon een scheldwoord, dat weet ook iedereen.
Ik zelf heb ook wel eens deze vergissing gemaakt door dit tegen iemand te zeggen. Puur zoals jij het opvat als zijnde een scheldwoord waar de lading totaal niet meer overeenkomt met wat je eik zegt. Ik heb daar de grootste ruzie door gekregen kan ik je vertellen.
quote:Bull shit Scan...Margriet is vanaf dag 3 of 4 bezig geweest met Mus te behandelen alsof het een klien kind was. Af en toe op een grappige manier, maar ook heel vaak echt kleinerend. Het is dan wel geen schelden maar het is uitermate irritant en hoogmoedig.
Op zondag 13 oktober 2002 22:48 schreef scanman01 het volgende:[..]
Het is een week lang een 'strijd' geweest van 1 persoon (Mustapha) tegen een ander persoon (Margriet), met vele beledigende opmerkingen aan het adres van Margriet. Dit was de eerste keer dat Margriet 'terug sloeg'! De strijd (zoals jij het noemt) is dus aangegaan door Mustapha. Margriet heeft zich in de uitzending eindelijk verdedigd!
quote:deze opmerking slaat weer helemaal nergens op. een mens is niet een produkt van zijn omgeving. dat is een bijna fatalistische opmerking. ieder mens wordt niet alleen gevormd door zijn omgeving (natuurlijk heeft de omgeving er wel invloed op). En mustapha is het levend bewijs .. rechtenstudent,liberale standpunten mbt de rol van de vrouw in de islam etc.) ieder mens is een individu die je dus niet in hokjes kan stoppen!!
Op zondag 13 oktober 2002 22:40 schreef Lionsguy het volgende:
Ieder mens is het produkt van zijn omgeving. Denk daar maar eens over na. Ik vind dat onze Moes de laatste dagen ingevallen wangen heeft.
Slapen is kennelijk zeer zware arbeid voor hem.
en die ingevallen koppie komt door het geringe voedsel in de bunker .. maar wees gerust dat komt straks allemaal weer goed
(bron :http://www.bigmargriet.nl)
een stukje drama spel is Margriet niet geheel vreemd...
quote:Ik dacht niet dat een bitch een hoer is, maar goed. Ik begrijp wat je bedoelt en misschien is dat zo. Maar dan had Mus moeten inzien dat Margriet dat natuurlijk helemaal niet letterlijk zo bedoelde. Zijn opmerking daarop was er wel een om haar heel erg diep te kwetsen.
Op zondag 13 oktober 2002 22:48 schreef Jappie het volgende:
Dat denken jij en ik misschien scan, maar ik kan je vertellen dat er door een heleboel andere mensen heel anders tegen aan word gekeken. Ik denk dat Mustapha wel degelijk rekening houdt met het feit dat het thuisfront mee zit te kijken en dat hij het voor geen meter kan accepteren dat zijn moeder voor hoer word uitgemaakt.
quote:Ik dacht even dat je het schreef om extra discussie uit te lokken. Er wordt inderdaad veel nadruk geschonken aan alles wat Mus heeft gezegd, maar wat jij zegt klopt mijns inziens ook niet helemaal...
Op zondag 13 oktober 2002 22:43 schreef Jappie het volgende:
Waarom zou ik het niet menen Scope ?Ik vind dat er te veel de nadruk gelegd word op wat Mus heeft gezegd, daarbij voor het gemak vergetend dat er altijd twee zijn die een strijd aangaan.
quote:Hmm..dat van gore moed begrijp ik niet helemaal. Ten tweede is Mustapha zelf ook een ster in het gebruik van oneliners als 'ik praat niet meer met jou, einde discussie'. En inderdaad, die zijn behoorlijk irritant. Mustapha krijgt hier dus ook een koekje van eigen deeg.
Weer was het Margriet die voor het boonincident meende te moeten zeggen tegen Mus "dat hij helemaal zijn kop moest houden." in de discussie over het lawaai van de bungalowbewoners. Ik weet niet waar zij de gore moed vandaan haalt om met dat soort opmerkingen Mus te kleineren. Dit doet zij overigens af en aan. Zodra Margriet door haar discussiemateriaal heen is dan komt ze met oneliners ala "ach wat weet jij nou...je komt net uit het ei gekropen" m.i. zijn dat nou nooit de meest sterke argumenten. Plus ze zijn uitermate aanmatigend en dat is precies hetgeen mij vreselijk zou irriteren en mij zou aanzetten om haar koekies van eigen deeg te geven.
quote:Ik vond nou niet dat Mustapha het op een heel vriendelijke manier vroeg, eerder enorm geïrriteerd. Op zich zou ik dat ook zijn, maar dan had hij niet moeten zeggen van 'gooi het er maar uit, Margriet' (een zin die hij dus absoluut niet gemeend heeft, het was amper en alleen bedoeld om Margriet nog hoger de boom in te jagen, denk ik). En wat betreft het 'son of a bitch' verhaal, daarbij sluit ik me aan bij Scanman...
Ondanks dat Mus vervolgens door Margriet als duivel wordt geportretteerd beperkt hij zich in eerste instantie tot het vriendelijk vragen of zij aub een keer haar grote kop wil houden. Zij blijft doorrazen en hij vraagt het haar nog een aantal keer. Zij is degene die hem geen ruimte laat om in redelijkheid met haar te praten. Nadat vervolgens ook zijn moeder word beledigd vergelijkt hij haar met een hoer.
quote:Dat had ik al begrepen ...
Op zondag 13 oktober 2002 22:53 schreef scanman01 het volgende:Het feit Mijn mening blijft dus dat het verschil hier is dat Margriet het níet zo bedoelde en Mustapha wél!
quote:En advocaten liegen altijd, nietwaar?
Op zondag 13 oktober 2002 22:52 schreef Koos Voos het volgende:
een stukje drama spel is Margriet niet geheel vreemd...
quote:Mustapha krijgt vaak niet eens de gelegenheid iets te zeggen...anderen zijn voortdurend aan het tetteren of als hij begint iets te zeggen worden al bij voorbaat zijn zinnen afgemaakt door anderen.
Op zondag 13 oktober 2002 22:42 schreef CJ het volgende:[..]
Ik snap 'm nu. Moest het nog wel even een keer lezen na je uitleg, maar het is me nu duidelijk wat je wilde zeggen.
[..]Okay, dan heb ik vast naar een andere BB gekeken dan jij.
Vertel. Fill me in. Misschien kijk heb ik een kant van Mustapha gemist die ik nog niet kende? Wat voor zinnigs heeft hij te vertellen als hij in beeld is? Change my mind.
quote:Geen bull-shit... Misschien dat jij het zo ziet, maar dat is jou mening. Margriet heeft inderdaad wat te veel gezeurd tegen Mustapha (dat stoort me ook aan haar trouwens), maar deed dat totaal niet met de bedoeling om te kwetsen. De dingen die Mustapha gezegd heeft tegen Margriet zijn wel van een heel ander kaliber.
Op zondag 13 oktober 2002 22:51 schreef Jappie het volgende:
Bull shit Scan...Margriet is vanaf dag 3 of 4 bezig geweest met Mus te behandelen alsof het een klien kind was. Af en toe op een grappige manier, maar ook heel vaak echt kleinerend. Het is dan wel geen schelden maar het is uitermate irritant en hoogmoedig.
quote:Is ie al afgestudeerd dan ?
Op zondag 13 oktober 2002 22:56 schreef Scope het volgende:[..]
En advocaten liegen altijd, nietwaar?
quote:Niet iedereen zal het daarmee eens zijn, yantjes.
Op zondag 13 oktober 2002 22:56 schreef yantjes het volgende:
Dat komt ook omdat Stefan hem met respekt behandeld en tot voor kort deed Margriet dat ook maar zo af en toe komt er ineens een heel andere Margriet te voorschijn en daar reageert Mustapha op.
Dan kan hij zich niet inhouden, hetzelfde gedrag heeft hij ook naar Judith en Daniela.
Ik geloof ook niet echt dat Stefan hem met respect behandeld. Die ene keer dat ze samen buiten hadden gepraat, ging hij direct alles doorlullen aan de andere bewoners...
quote:Begrijp je daarom waarom ik de opmerking van Koos Voos ook
Op zondag 13 oktober 2002 22:58 schreef Jappie het volgende:
Is ie al afgestudeerd dan ?![]()
quote:Ik zal het maar recht in je gezicht zeggen, Koos, ik vind dit een domme opmerking
Op zondag 13 oktober 2002 22:52 schreef Koos Voos het volgende:
Margriet uit Amsterdam is 34 jaar en werkt als account executive bij een reclamebureau. Ze heeft een opleiding gevolgd voor docent drama en heeft een aantal keer geschitterd in televisieseries. Ze heeft veel plezier in het spelen van valse vrouwen.een stukje drama spel is Margriet niet geheel vreemd...
quote:Mooi... daar ging het om!
Op zondag 13 oktober 2002 22:55 schreef Jappie het volgende:
Dat had ik al begrepen ...
quote:mischien van allebei .. who gives a fuck ?
Op zondag 13 oktober 2002 22:59 schreef Lionsguy het volgende:
Misschien houd hij meer van mannen dan van vrouwen, dat zou ook nog kunnen.
quote:Good thinking...we mogen uiteraard geen enkele mogelijkheid uitsluiten.
quote:Een bitch is ook een ander woord voor sloerie en een sloerie is weer een ander woord voor slet.
Op zondag 13 oktober 2002 22:53 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik dacht niet dat een bitch een hoer is, maar goed. Ik begrijp wat je bedoelt en misschien is dat zo. Maar dan had Mus moeten inzien dat Margriet dat natuurlijk helemaal niet letterlijk zo bedoelde. Zijn opmerking daarop was er wel een om haar heel erg diep te kwetsen.
Het feit blijft dus dat het verschil hier is dat Margriet het níet zo bedoelde en Mustapha wél!
quote:zij wordt altijd chagrijnig als ze lange tijd in de bunker zit .. ze zat er een keer 10 dagen en toen was ze continu aan het klagen. ik vind verder dat die ruzie een beetje uit zijn proporties wordt getrokken maar dat is mijn persoonlijke mening.
Op zondag 13 oktober 2002 23:02 schreef kwakveense het volgende:
ik hoorde margriet heel duidelijk "duivelsjong"tegen em zeggen, voor een gelovig iemand is dat best wat en t is ook nog een belediging voor je familie...maaaarrr ik moet zeggen nu ikd e live beelden heb gezien ben ik pas ehct zeker dat margreit ergens last van heeft, t was zo overduidelijk een niet verkeerd bedoelde opmerking (die verolgens ook tegenover judith geheel verkeerd wordt voorgelegd- asl magriet t zo begrepen heeft tsja....) maar die ontploffing was echt buitensporig....
quote:Nee, maar doet dat er in dit voorbeeld ter zake? Je weet best wat er bedoelt wordt.
Op zondag 13 oktober 2002 22:58 schreef Jappie het volgende:[..]
Is ie al afgestudeerd dan ?
![]()
quote:Jezus, waar slaat dit nu weer op?
quote:Je houdt 'm wel zeer nauwlettend in de gaten he?
Op zondag 13 oktober 2002 22:40 schreef Lionsguy het volgende:
Ieder mens is het produkt van zijn omgeving. Denk daar maar eens over na. Ik vind dat onze Moes de laatste dagen ingevallen wangen heeft.
Slapen is kennelijk zeer zware arbeid voor hem.
Wat daarvan te denken? hehe *vals lach*
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 23:05 schreef CJ het volgende:[..]
Nee, maar doet dat er in dit voorbeeld ter zake? Je weet best wat er bedoelt wordt.
Just testing Scope's irritatiedrempel.
quote:Wat zullen wij....uuuh ik daar blij mee zijn
quote:Haha! Bij alles wat je in het vervolg post ga ik eerst vragen of je het wel of niet meent, Jappie
Op zondag 13 oktober 2002 23:08 schreef Jappie het volgende:
Just testing Scope's irritatiedrempel.
quote:Uhm..... WAT IS DAAR MIS MEE ALS DAT ZO ZOU ZIJN????
Op zondag 13 oktober 2002 23:06 schreef femfatale het volgende:[..]
Jezus, waar slaat dit nu weer op?
(sorry voor het geschreeuw)
quote:Voor sommige is "son of bitch" toch echt een belediging.Ik weet ook nog hoe heftig Pascal reageerde op "motherfucker".
Op zondag 13 oktober 2002 22:43 schreef scanman01 het volgende:[..]
En 'son of a bitch' is gewoon een scheldwoord, dat weet ook iedereen. Als iemand roept 'piece of shit' dan ga je ook niet meteen ervanuit dat diegene jou letterlijk vergelijkt met een stukje stront.
De reactie van Mus daarop was alles behalve gewoon een scheldwoord.(ik ga er hier even vanuit dat Margriet idd zacht zoiets als 'son of a bitch'
heeft gezegd, wat ik dus verder nergens heb gehoord)
quote:Nice try, but that doesn't work for me. Als je met respect behandelt wilt worden, dan behandel je anderen ook met respect. En voor zover ik weet hebben de andere mannen in het huis nooit iets gedaan wat zo disrespectvol is als Mustapha tegenover de meeste vrouwen in het huis. En dat gebrek aan discipline over z'n lippen, daar zal ik het maar helemaal niet over hebben.
Op zondag 13 oktober 2002 22:56 schreef yantjes het volgende:[..]
Mustapha krijgt vaak niet eens de gelegenheid iets te zeggen...anderen zijn voortdurend aan het tetteren of als hij begint iets te zeggen worden al bij voorbaat zijn zinnen afgemaakt door anderen.
In één op één gesprekken met bijv. met Stefan is het heerlijk om te horen wat deze jongen te melden heeft.
Dat komt ook omdat Stefan hem met respekt behandeld en tot voor kort deed Margriet dat ook maar zo af en toe komt er ineens een heel andere Margriet te voorschijn en daar reageert Mustapha op.
Dan kan hij zich niet inhouden, hetzelfde gedrag heeft hij ook naar Judith en Daniela.
Lekker ventje is het. Begint bij het minste of geringste al te klagen en te piepen. Heeft overal commentaar op, ook al is het goed bedoeld. Hij kijkt gewoon te negatief naar z'n medemens. Andere mensen kunnen niet eens 'positief' over hem praten of hij noemt het al roddelen. Yeha right. Hij kan alleen maar negatief praten over anderen. Zou je dat dan ook roddelen kunnen noemen? Ja, natuurlijk, want hij doet het vaak ook nog eens achter de rug om van die mensen. Hij heeft het lef niet eens om iemand apart te nemen en diegene rechtstreeks te confronteren met zijn dilemma. Iets wat bijvoorbeeld Judith direct in het begin al deed bij hem.
Het beste zou zijn als hij gewoon werd doodgezwegen in het huis. Gewoon doen alsof hij er niet is. Eens zien of hij dan nog iemand kan betichten van 'roddelen' of andere lulkoek.
quote:Dat betwijfel ik, het doel van een ruzie zoals tussen Mustapha en Margriet is om elkaar te kwetsen.In de "heat of the moment" er alles uitgooien.
Op zondag 13 oktober 2002 22:53 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zijn opmerking daarop was er wel een om haar heel erg diep te kwetsen.Het feit blijft dus dat het verschil hier is dat Margriet het níet zo bedoelde en Mustapha wél!
quote:Ik kan me goed voorstellen waarom hij na zo'n opmerking van Margriet haar daarop zo beledigde,als iemand dat zou zeggen tegen mij zou ik ook door het lint gaan.
Op zondag 13 oktober 2002 23:13 schreef schatje het volgende:[..]
Voor sommige is "son of bitch" toch echt een belediging.Ik weet ook nog hoe heftig Pascal reageerde op "motherfucker".
quote:Heeft u last van dikke vingers mevrouw Kwakveense. Uw post is voor mij niet leesbaar.
Op zondag 13 oktober 2002 23:02 schreef kwakveense het volgende:
ik hoorde margriet heel duidelijk "duivelsjong"tegen em zeggen, voor een gelovig iemand is dat best wat en t is ook nog een belediging voor je familie...maaaarrr ik moet zeggen nu ikd e live beelden heb gezien ben ik pas ehct zeker dat margreit ergens last van heeft, t was zo overduidelijk een niet verkeerd bedoelde opmerking (die verolgens ook tegenover judith geheel verkeerd wordt voorgelegd- asl magriet t zo begrepen heeft tsja....) maar die ontploffing was echt buitensporig....
quote:Iiieeuw.
Op zondag 13 oktober 2002 23:11 schreef FBtje het volgende:[..]
Wat zullen wij....uuuh ik daar blij mee zijn
Offtopic: Ik zag vanavond bij De Zwakste Schakel dat twee homo's alle andere kandidaten (soms met opzet) weg speelden en uiteindelijk de finale tegen elkaar mochten spelen. Dat vond ik nou leuke jongens.
quote:Oh ja, dat was lachen. "Niemand noemt mij een mottafukka!"
Op zondag 13 oktober 2002 23:13 schreef schatje het volgende:
Voor sommige is "son of bitch" toch echt een belediging.Ik weet ook nog hoe heftig Pascal reageerde op "motherfucker".
Maar je punt is wel terecht, blijkbaar fungeert de bunker als een soort katalysator voor negatieve emoties.
quote:Voor Mustpaha kan gewoon zeuren ook heel kwetsend zijn.
Op zondag 13 oktober 2002 22:58 schreef scanman01 het volgende:[..]
Geen bull-shit... Misschien dat jij het zo ziet, maar dat is jou mening. Margriet heeft inderdaad wat te veel gezeurd tegen Mustapha (dat stoort me ook aan haar trouwens), maar deed dat totaal niet met de bedoeling om te kwetsen. De dingen die Mustapha gezegd heeft tegen Margriet zijn wel van een heel ander kaliber.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 13-10-2002 23:25]
quote:Psst. Niet zo flauw doen Lionsguy.
Op zondag 13 oktober 2002 23:18 schreef Lionsguy het volgende:[..]
Heeft u last van dikke vingers mevrouw Kwakveense. Uw post is voor mij niet leesbaar.
quote:Oei, wat zal Judith dan his worst nightmare zijn. Ik hoop dat die twee snel in 1 team komen te zitten.
Op zondag 13 oktober 2002 23:19 schreef schatje het volgende:[..]
Voor Mustpah kan gewoon zeuren ook heel kwetsend zijn.
quote:Sorry, als JIJ het zegt dan zal ik mijn leven beteren
Op zondag 13 oktober 2002 23:19 schreef CJ het volgende:[..]
Psst. Niet zo flauw doen Lionsguy.
quote:Ik vind nog dat hij zich netjes hield, ik had haar persoonlijk bij de arm gepakt en haar mee naar de dagboekkamer genomen.
Op zondag 13 oktober 2002 23:17 schreef riri het volgende:[..]
Ik kan me goed voorstellen waarom hij na zo'n opmerking van Margriet haar daarop zo beledigde,als iemand dat zou zeggen tegen mij zou ik ook door het lint gaan.
quote:Belachelijk opmerking inderdaad, maar dat is eerder regel dan uitzondering!
Op zondag 13 oktober 2002 23:06 schreef femfatale het volgende:[..]
Jezus, waar slaat dit nu weer op?
quote:mevrouw kwakveense heeft last van allerlei dikke dingen--maar heeft wel normale vingers. daarentegen heeft mevrouw kwakveesne wel last van een adrenaline rush waardoor zij soms te snel typt en foutjes maakt...
Op zondag 13 oktober 2002 23:18 schreef Lionsguy het volgende:[..]
Heeft u last van dikke vingers mevrouw Kwakveense. Uw post is voor mij niet leesbaar.
volgens mij heb je mij daar al eens eerder op aangevallen, en als ik me vergis dan is dit nog een zeer offtopic, persoonlijke aanval. waarvan akte, ik groet u Herr lionsguy!
---Edit: laten we de discussie redelijk houden---
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 14-10-2002 00:04]
quote:HELEMAAL NIKS IS MIJN MENING
Op zondag 13 oktober 2002 23:12 schreef FBtje het volgende:[..]
Uhm..... WAT IS DAAR MIS MEE ALS DAT ZO ZOU ZIJN????
quote:Sorry Mevrouw, het was echt maar een vraagje hoor, u had ook ja of nee kunnen zeggen.
Op zondag 13 oktober 2002 23:23 schreef kwakveense het volgende:[..]
mevrouw kwakveense heeft last van allerlei dikke dingen--maar heeft wel normale vingers. daarentegen heeft mevrouw kwakveesne wel last van een adrenaline rush waardoor zij soms te snel typt en foutjes maakt...
volgens mij heb je mij daar al eens eerder op aangevallen, en als ik me vergis dan is dit nog een zeer offtopic, persoonlijke aanval. waarvan akte, ik groet u Herr lionsguy!
quote:Girl? Haha... ik ben meer man dan Mustapha!
Op zondag 13 oktober 2002 23:18 schreef CJ het volgende:[..]
Iiieeuw.
Well girl, you can have him.
Offtopic: Ik zag vanavond bij De Zwakste Schakel dat twee homo's alle andere kandidaten (soms met opzet) weg speelden en uiteindelijk de finale tegen elkaar mochten spelen. Dat vond ik nou leuke jongens.
quote:Leg eens uit dan, waardoor je meer bent?
Op zondag 13 oktober 2002 23:26 schreef FBtje het volgende:[..]
Girl? Haha... ik ben meer man dan Mustapha!
quote:Helemaal niets, maar die uitspraak pastte gewoon ff niet tussen de discussie die er gaande was/is
Op zondag 13 oktober 2002 23:12 schreef FBtje het volgende:[..]
Uhm..... WAT IS DAAR MIS MEE ALS DAT ZO ZOU ZIJN????
ik had nog een quootje van het vorige topic wat ik toch nog even wilde plaatsen.....
quote:pardon ik ehb vanaf t eerste deel meegediscussieerd, en ik heb steeds allerlei nare opmerkingen gelzen, weliswaar van alleen bepaalde mensen en minder dan nu maar twas er wel. t was meer als een persoonlijke opmerking bedoeld dat ik geen zin heb om me te verdedigen tegen mensen als *** en *** ( een van de twee toont ineens opvallend veel medelven met mij- zou t komen van die zielige post?)
Op zondag 13 oktober 2002 17:02 schreef itsme het volgende:[..]
Kijk dit is dus totale onzin. ik was hier een van de weinige die wel eens wat negaties over Mustapha schreef en dan kreeg ik de hele mustapha aanhang over me heen.
Nu blijken er meer mensen te zijn die niet alles van hem adoreren/pikken.
En dan ga jij maar zielig doen, hoe zwaar je het wel niet hebt op dit forum.
Tot gisteren was Mustapha hier een van de populairste, kijk alle Mustapha deeltjes nog maar eens na.
en ikw as gewoon pissed toen ik dat schreef- okok ik heb ook wel eens een magrietje k heb ook wel eens pms of jaloezie aanvallen
kusje!
quote:Ik denk dat Mustapha zich flink in de situatie had overschat.
Op zondag 13 oktober 2002 23:22 schreef yantjes het volgende:[..]
Ik vind nog dat hij zich netjes hield, ik had haar persoonlijk bij de arm gepakt en haar mee naar de dagboekkamer genomen.
En daar gezegd "Herhaal het nu nog maar eens wat je daar net tegen mij zei"
1. Margriet was al 'on edge'.
2. Mustapha zei iets wat verkeerd viel bij Margriet.
Ook al was het een grapje... Toen hij dat zag had Mustapha meteen moeten ingrijpen, maar dat deed hij niet. Neeeeee.... meneer dacht dat hij rustig kon blijven in de situatie. Gemeend of niet gemeend wilde hij Margriet laten uitrazen. "Toe maar... Gooi het er maar uit". En als Margriet dan doet wat hij zegt, dan is dat ook niet goed, want meneer wordt pissig. Tja, wie met vuur speelt....
quote:Wat is uw punt mevrouw, ik begrijp het niet helemaal.
Op zondag 13 oktober 2002 23:28 schreef kwakveense het volgende:
ik zla zeer kort offtopic gaan om vervolgens wee rontopic te gaan- bedankt voor t medeleven lionsguy- ik hoop dat u ook niets mankeert aan uw ogen want ik was niet van plan mijn typesnelheid aan uw lees vermogen aan te passen-ik had nog een quootje van het vorige topic wat ik toch nog even wilde plaatsen.....
[..]pardon ik ehb vanaf t eerste deel meegediscussieerd, en ik heb steeds allerlei nare opmerkingen gelzen, weliswaar van alleen bepaalde mensen en minder dan nu maar twas er wel. t was meer als een persoonlijke opmerking bedoeld dat ik geen zin heb om me te verdedigen tegen mensen als *** en *** ( een van de twee toont ineens opvallend veel medelven met mij- zou t komen van die zielige post?)
die toch mijn argumentne weer afzeiken- niet tegen mensen als jij. ik vind mezelf zeker niet zielig, ben misschien gewoon niet genoeg doorgewinterd in het forumleven- waar ik elders al over gepost heb.... schijn een communicatie probleem te hebben, my bad, ik geef niemand de schuld daarvan- maarreh ik heb geen probleem met negative reacties op posts, alleen met mensen die niet de moeite nemen jouw mening te overwegenen ikw as gewoon pissed toen ik dat schreef- okok ik heb ook wel eens een magrietje k heb ook wel eens pms of jaloezie aanvallen
kusje!
[..]
Oh ja, dat was lachen. "Niemand noemt mij een mottafukka!"
![]()
Maar je punt is wel terecht, blijkbaar fungeert de bunker als een soort katalysator voor negatieve emoties.
[/quote
Hoe kan dat nou?
Ik ben het gewoon met je eens
quote:Hmm....laat ik het zo vragen.... was het ook een belachelijke opmerking geweest, als niet Lionsguy, maar ik dat had gezegd?
Op zondag 13 oktober 2002 23:23 schreef schatje het volgende:[..]
Belachelijk opmerking inderdaad, maar dat is eerder regel dan uitzondering!
quote:Die uitspraak van mij was eigenlijk roze getint...
Op zondag 13 oktober 2002 23:26 schreef FBtje het volgende:[..]
Girl? Haha... ik ben meer man dan Mustapha!
Maar uhm... ontopic. Waarom zou je meer man zijn dan Mus? Of is dit offtopic?
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 23:19 schreef Scope het volgende:[..]
Oh ja, dat was lachen. "Niemand noemt mij een mottafukka!"
![]()
Voor Mustapha is zijn moeder toch heel dierbaar, dat heeft hij wel laten blijken, dus dan kan zo'n opmerking hard aankomen.
quote:Ik zeg niet dat ik meer ben.. ik zei: meer man
Op zondag 13 oktober 2002 23:27 schreef Lionsguy het volgende:[..]
Leg eens uit dan, waardoor je meer bent?
quote:Tja stel je voor dat er iets met de kokkin gebeurt, kan ik me wel iets bij indenken, bij nader inzicht
Op zondag 13 oktober 2002 23:31 schreef schatje het volgende:[..]
Pascal
zat ook in arm, en als dat hek er niet tussen had gezeten zou hij Leo aangevallen hebben.Dat zei dat ettertje later nog.
Voor Mustapha is zijn moeder toch heel dierbaar, dat heeft hij wel laten blijken, dus dan kan zo'n opmerking hard aankomen.
quote:Oh, je bedoelt groter, sterker en dat soort dingen, okay ik geloof dat ik het begrijp.
Op zondag 13 oktober 2002 23:33 schreef FBtje het volgende:[..]
Ik zeg niet dat ik meer ben.. ik zei: meer man
quote:vond het wel meevallen met die onleesbaarheid(als je een beetje kaas hebt gegeten van de nederlandse taal haal je mijn bedoelingen zo uit die letterbrij- wel eens van woordbeelden gehoord
Op zondag 13 oktober 2002 23:30 schreef Lionsguy het volgende:[..]
Wat is uw punt mevrouw, ik begrijp het niet helemaal.
quote:Nou, bij Lionsguy proef ik in het algemeen toch een bepaald ondertoontje.
Op zondag 13 oktober 2002 23:30 schreef FBtje het volgende:[..]
Hmm....laat ik het zo vragen.... was het ook een belachelijke opmerking geweest, als niet Lionsguy, maar ik dat had gezegd?
quote:Ja, dat begreep ik ook wel. Ik ging er alleen expres serieus op in door te zeggen dat ik meer man (mannelijker) ben dan Mustapha, omdat jij Girl tegen me zij
Op zondag 13 oktober 2002 23:31 schreef CJ het volgende:[..]
Die uitspraak van mij was eigenlijk roze getint...
Maar uhm... ontopic. Waarom zou je meer man zijn dan Mus? Of is dit offtopic?
quote:Heel vriendelijk van u om mijn vraag te beantwoorden. Zelf heb ik ook wel eens last van een vuil keyboard en dan blijven de letters hangen. Rookt u onder het typen, want daar kan heel wat vuil vanaf komen.
Op zondag 13 oktober 2002 23:36 schreef kwakveense het volgende:[..]
vond het wel meevallen met die onleesbaarheid(als je een beetje kaas hebt gegeten van de nederlandse taal haal je mijn bedoelingen zo uit die letterbrij- wel eens van woordbeelden gehoord
) en was even vergetn dat ik nog iets had willen posten - eerder al dus ik haalde even oude koeien uit de sloot.... of maak ik je nu in de war...
quote:En zo ontstaan dus vooroordelen...
Op zondag 13 oktober 2002 23:36 schreef schatje het volgende:[..]
Nou, bij Lionsguy proef ik in het algemeen toch een bepaald ondertoontje.
quote:je kanw el lekker smilies plaatsen, maar dat vrijwaart je niet van kritiek op een zogenaamd grappige opmerking... ik denk dat mus wel meer respect voor zijn moeder heeft dan als kokkin alleen
Op zondag 13 oktober 2002 23:33 schreef Lionsguy het volgende:[..]
Tja stel je voor dat er iets met de kokkin gebeurt, kan ik me wel iets bij indenken, bij nader inzicht
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 23:30 schreef IfULikeMe het volgende:
Hoe kan dat nou?
Ik ben het gewoon met je eens
quote:LOL... lees mijn vorige reactie aan CJ maar..
Op zondag 13 oktober 2002 23:35 schreef Lionsguy het volgende:[..]
Oh, je bedoelt groter, sterker en dat soort dingen, okay ik geloof dat ik het begrijp.
quote:nee ik rook niet- ik drink zelfs niet eens meer- ik lijk wel een moslim(zou ik stiekem een latente moslim zijn?) oh nee, wnat ik eet varkensvlees, en ben wel eens vergeleken met een varken dus dat zal wel niet he? mijn toetsen blijven slechts hangen op pure emotie! en nu weer ontopic....
Op zondag 13 oktober 2002 23:38 schreef Lionsguy het volgende:[..]
Heel vriendelijk van u om mijn vraag te beantwoorden. Zelf heb ik ook wel eens last van een vuil keyboard en dan blijven de letters hangen. Rookt u onder het typen, want daar kan heel wat vuil vanaf komen.
Vriendelijke groet van uw toegenegen Liosnguy.
quote:Goeie
Op zondag 13 oktober 2002 23:39 schreef kwakveense het volgende:[..]
je kanw el lekker smilies plaatsen, maar dat vrijwaart je niet van kritiek op een zogenaamd grappige opmerking... ik denk dat mus wel meer respect voor zijn moeder heeft dan als kokkin alleen
![]()
of denk je zelf ook zo over je moeder ? oh nee want jij ebnt een echte nederlandse man- die laten hun moeders niet voor ze wassen en koken enstrijekn en schoonmaken, nee die doen alles wél zelf!
quote:Ik moet bekennen dat mijn moeder dat doet, maar ik wel altijd gezegd dat als het moet wil ik het ook wel eens doen.
Op zondag 13 oktober 2002 23:39 schreef kwakveense het volgende:[..]
je kanw el lekker smilies plaatsen, maar dat vrijwaart je niet van kritiek op een zogenaamd grappige opmerking... ik denk dat mus wel meer respect voor zijn moeder heeft dan als kokkin alleen
![]()
of denk je zelf ook zo over je moeder ? oh nee want jij ebnt een echte nederlandse man- die laten hun moeders niet voor ze wassen en koken enstrijekn en schoonmaken, nee die doen alles wél zelf!
quote:Haha.... Mustapha II... geweldig..hier geniet ik van
Op zondag 13 oktober 2002 23:38 schreef Lionsguy het volgende:[..]
Heel vriendelijk van u om mijn vraag te beantwoorden. Zelf heb ik ook wel eens last van een vuil keyboard en dan blijven de letters hangen. Rookt u onder het typen, want daar kan heel wat vuil vanaf komen.
Vriendelijke groet van uw toegenegen Liosnguy.
Sorry kwakselmere, is niets persoonlijks
quote:Jij proeft wel erg veel schatje de laatste tijd, begint dat je smaak zo langzamerhand niet aan te tasten ? Of versterkt dat juist vooringenomenheid ?
Op zondag 13 oktober 2002 23:36 schreef schatje het volgende:[..]
Nou, bij Lionsguy proef ik in het algemeen toch een bepaald ondertoontje.
vr gr. kwakveense (zouden we dit vol kunne n houden, dat aardige gedoe?
)
Ik heb dit jaar eigenlijk helemaal geen favoriete bewoner, vind er eerlijk gezegd geen ruk aan, maar ik kan wel heel goed met Mustapha meevoelen.
Een van de redenen dat ik dit jaar eigenlijk niets met de bewoners heb, is omdat ik me vanaf het begin al ontzettend stoor aan de racties op Mustapha door de andere bewoners. Ik begrijp zijn houding dan ook wel een beetje, misschien zou ik zelf ook wel zo gereageerd hebben als ik dit jaar in dat huis had gezeten.
Persoonlijk voel ik namelijk bij alle bewoners een soort neerbuigendheid naar Mustapha toe, en een hooghartigheid die in mijn ogen wel degelijk voortkomt uit onbewuste negatieve gevoelens t.o.v Marokkanen.
Vanaf dag 1 hebben alle bewoners allerlei dingen tegen Mustapha gezegd, die je niet in je hoofd zou halen tegen een Nederlander te zeggen. Dit alles onder het mom van: ik wil jouw cultuur leren kennen.
Voeg daaraan toe dat Mustapha zijn hele leven waarschijnlijk al tegen dit soort dingen opbokst, en dan lijkt het mij persoonlijk onafwendbaar dat van respect naar mensen toe op een gegeven moment weinig overblijft.
Iedereen zegt hier wel dat Mustapha respectloos is ( en dat is hij ook inn veel gevallen) maar persoonlijk denk ik dat dat gebrek aan respect een reactie is op het gebrek aan respect dat hij vanaf dag 1 van de anderen ondervindt.
Ik zie een Marokkaanse jongen die het in zijn echte leven waarschijnlijk heel goed doet en wat dat betreft hopelijk wel degelijk een voorbeeld kan zijn voor mensen en waarschijnlijk ook met die reden aan Big Brother is begonnen. En waarschijnlijk al na vijf minuten doorhad dat het geen ene flikker uitmaakte wat hij in dat huis wel of niet zou doen, maar dat hij voor de rest altijd "die Marokkaan" zou zijn. Ik denk dat Mustapha vooral diep teleurgesteld is, dat laat hij ook vaak genoeg merken.
quote:Zie je wel, u bent een goed mens, maar we zullen het samen nooit over Mustafa hebben, want dat is niet goed voor onze herstelde relatie.
Op zondag 13 oktober 2002 23:45 schreef kwakveense het volgende:
gooi het er uit! dank je lionsguy- ik houd toch meer van t cynische ondertoontje dan van t aggressieve ondertoontje! O-} wij zullen t toch nooit eens worden dan kunnen we beter elkaar een beetje voor t lapje houden en grappig doen toch? tenzij je weer hele nare dingen gaat zeggenw ant dan moet ik wel even regaeren...ik zal u even updaten: mijn moedr wast en kookt niet voor me wnat ik woon op mezelf...zeeeeer offtopic maar ben dr trots op....nog maar net weetjewelvr gr. kwakveense (zouden we dit vol kunne n houden, dat aardige gedoe?
)
[..]
Ik moet bekennen dat mijn moeder dat doet, maar ik wel altijd gezegd dat als het moet wil ik het ook wel eens doen.
Maar je moet nooit iemand de vreugde van haar hobby ontnemen ![]()
En het smiley aan u was een goedmakertje, ik was van plan om heel vriendelijk tegen u te worden.
Wat een leuke hobby heeft jou moeder.
Ik weet trouwens van Mustapha dat hij in huis zelf veel doet ik denk dat hij toch veel respekt voor zijn moeder heeft.
Gek hé
Edit: en waarom wordt Ting niet als 'die Chinees' en Dennis niet als 'die Surinamer' gezien?
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 13-10-2002 23:49]
quote:Ik ben het trouwens niet geheel met je eens, maar dat terzijde. Helaas kan ik er nu niet verder op in gaan. Mijn bed roept...
Op zondag 13 oktober 2002 23:48 schreef Scope het volgende:
Mooi gezegd, Audrey.
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 23:42 schreef FBtje het volgende:[..]
Haha.... Mustapha II... geweldig..hier geniet ik van
Sorry kwakselmere, is niets persoonlijks
quote:we mochten niet meergeneraliseren en t in t verlengde van culturen trekken, maar helaas heb je volgens mij wel erg gelijk
Op zondag 13 oktober 2002 23:45 schreef audrey het volgende:
Ik ben het voor het grootste gedeelte met Jappie eens.Ik heb dit jaar eigenlijk helemaal geen favoriete bewoner, vind er eerlijk gezegd geen ruk aan, maar ik kan wel heel goed met Mustapha meevoelen.
Een van de redenen dat ik dit jaar eigenlijk niets met de bewoners heb, is omdat ik me vanaf het begin al ontzettend stoor aan de racties op Mustapha door de andere bewoners. Ik begrijp zijn houding dan ook wel een beetje, misschien zou ik zelf ook wel zo gereageerd hebben als ik dit jaar in dat huis had gezeten.
Persoonlijk voel ik namelijk bij alle bewoners een soort neerbuigendheid naar Mustapha toe, en een hooghartigheid die in mijn ogen wel degelijk voortkomt uit onbewuste negatieve gevoelens t.o.v Marokkanen.
Vanaf dag 1 hebben alle bewoners allerlei dingen tegen Mustapha gezegd, die je niet in je hoofd zou halen tegen een Nederlander te zeggen. Dit alles onder het mom van: ik wil jouw cultuur leren kennen.
Voeg daaraan toe dat Mustapha zijn hele leven waarschijnlijk al tegen dit soort dingen opbokst, en dan lijkt het mij persoonlijk onafwendbaar dat van respect naar mensen toe op een gegeven moment weinig overblijft.
Iedereen zegt hier wel dat Mustapha respectloos is ( en dat is hij ook inn veel gevallen) maar persoonlijk denk ik dat dat gebrek aan respect een reactie is op het gebrek aan respect dat hij vanaf dag 1 van de anderen ondervindt.
Ik zie een Marokkaanse jongen die het in zijn echte leven waarschijnlijk heel goed doet en wat dat betreft hopelijk wel degelijk een voorbeeld kan zijn voor mensen en waarschijnlijk ook met die reden aan Big Brother is begonnen. En waarschijnlijk al na vijf minuten doorhad dat het geen ene flikker uitmaakte wat hij in dat huis wel of niet zou doen, maar dat hij voor de rest altijd "die Marokkaan" zou zijn. Ik denk dat Mustapha vooral diep teleurgesteld is, dat laat hij ook vaak genoeg merken.
wat ik wilde zeggen- t gaat te ver om alles op cultuur af te schuiven maar t heefte r wel erg mee te maken dat mesne bepaalde conclusies over hem trekken
thanx audrey
quote:Heeft Mustafa een DUBBELE nationaliteit?
Op zondag 13 oktober 2002 23:50 schreef kwakveense het volgende:[..]
we mochten niet meergeneraliseren en t in t verlengde van culturen trekken, maar helaas heb je volgens mij wel erg gelijk
![]()
ik proef op ditt forum hier en daar"het "Pim zei btenminste wat hij dacht gevoel" en "het moet bespreekbaar zijn, je akn in dit land niet meer zeggen hoe t in elkaar zit en andere uitspraiken uit de pim bijbel--wat ik wilde zeggen- t gaat te ver om alles op cultuur af te schuiven maar t heefte r wel erg mee te maken dat mesne bepaalde conclusies over hem trekken
thanx audrey
even iets ontopic voor ik weggemoderate wordt (net nu lionsguy enik t zo gezellig hebben)
ik reageer misschien wat heftig op dinegn die mijns inziens vooroordelen bevestigen omdat ik veel te makenheb gehad met buitenlandse kinderen en asielzoekers, waaronde goede ne slechte mensen , kansarme en kansrijke mensen....iik weiger iemand te beoordelen op afkomst of geloof voor ik die persoon werkelijk ken- voor mede fokkers geldt dat niet- die beoordeel ik mjsscgien wel te snel..hierbij een posthume(nou aj hij leeft nogw el geloof ik) groet aan lionsguy
quote:Hier wordt Dennis al wel klimpiet genomend...
Op zondag 13 oktober 2002 23:48 schreef CJ het volgende:
Ik ben het dus niet met je eens Audrey. Als Mustapha het in het dagelijkse leven goed zou doen, dan zou hij dat in het Big Brother huis ook moeten kunnen, want ook al wordt het door sommigen een snelkookpan genoemd, het huis zou een afspiegeling moeten zijn van de samenleving. En als hij goed fungeert in de samenleving, waarom lukt hem dat niet in het huis?Edit: en waarom wordt Ting niet als 'die Chinees' en Dennis niet als 'die Surinamer' gezien?
quote:Helemaal mee eens!
Ik ben het voor het grootste gedeelte met Jappie eens.Ik heb dit jaar eigenlijk helemaal geen favoriete bewoner, vind er eerlijk gezegd geen ruk aan, maar ik kan wel heel goed met Mustapha meevoelen.
quote:Nou.... dat hoeft nou ook weer niet gelijk... Zoiets moet je langzaam opbouwen!
Op zondag 13 oktober 2002 23:49 schreef Lionsguy het volgende:[..]
Kusje
Ik bedoelde eigenlijk meer dat Mustapha in het dagelijks leven lekker studeert, waarschijnlik nog nooit met justitie in aanraking is geweest ( want ik denk niet dat BB eeen Marokkaans probleemgeval in het huis zou durven zetten, ik weet zeker dat ze zijn backgroundcheck zeer nauwkeurig gedaan hebben, ik zie Hummie al helemaal voor me), keurig Nederlands spreekt, op een leuke manier met zijn ouders omgaat, etc.etc.
Als je objectief naar Mustapha kijkt, op papier zeg meer, dan is hij het ideale rolmodel om vooroordelen over Marokkanen weg te nemen.
Ik weet zeker dat hij dat zelf ook zo voelt, hij geeft regelmatig aan zich erg bewust te zijn van het feit dat alles wat hij daar doet onder een vergrootglas ligt.
En in de huidige maatschappij lijkt me dat voor een Marokkaan met goeie bedoelingen een zware opgave, omdat je het in feite in je eentje moet opnemen tegen minstens 1,6 miljoen Nederlanders die alle marokkanen tuig vinden en ze het liefst op het vliegtuig zou zetten.
CJ, je zegt zelf steeds dat je ook een allochtoon bent, en dat ben ik ook, maar laten we eerlijk zijn, als Surinamer heb je het in Nederlander een stuk makkelijker dan als Marokkaan. De vooroordelen die er over ons bestaan, zijn nu toch wel zo'n beetje uitgebannen. Als Marokkaan ben je crimineel homohatend vrouwonvriendelijk tuig, totdat het tegendeel is bewezen. En alles wat je doet, wordt vanuit dat referentiekader bekeken. Nou, ik zou daar ook heel moe van worden, en misschien zelfs wel hetzelfde op reageren.
Ik vind Mustapha vooral zielig, want het lijkt mij geen pretje om je zo vaak zo eenzaam te moeten voelen. er is daar werkelijk waar niemand in dat huis die Mustapha gewoon als persoon heeft beoordeeld. En dat hij zich nu zo gedraagt als dat hij doet, vind ik geen verrassing. Waarom zou je respect hebben voor mensen die dat overduidelijk niet voor jou hebben?
quote:uhm ik weet niet waar je t over hebt- ik als ergens dta ie zei dat zijn vader tunesisch is ofzo... maar daar ha dik t in elk geval niet over...
Op zondag 13 oktober 2002 23:52 schreef Lionsguy het volgende:[..]
Heeft Mustafa een DUBBELE nationaliteit?
de meetse tweede generatie marrokanen die hier geboren zijn ehebben geloof ikw el een dubbele nationaliteit- nedrlands en marokkaans- geldt ook voor spanjaarden en fransozen-- kinderen met een allochtone ouder (europees of niet europees) tellen ook als allochtoon op scholen(neem zwarte scholen dus niet altijd even nauw, als friesland onafhankelijk was geweest had iki met mijn blonde koppie ook meegeteld bij de allochtonen)
quote:[offtopic]
Ik ben het voor het grootste gedeelte met Jappie eens.
Lekker dan.....
![]()
Ik vond je vorig jaar helemaal niet leuk
![]()
[/offtopic]
quote:Wat is er mis met het willen leren kennen van andermans cultuur? Ik sta mensen graag te woord als ze meer willen weten over mijn cultuur.
quote:De molukse cultuur is hoogstaand heb ik gehoord
Op zondag 13 oktober 2002 23:59 schreef CJ het volgende:[..]
Wat is er mis met het willen leren kennen van andermans cultuur? Ik sta mensen graag te woord als ze meer willen weten over mijn cultuur.
quote:Dan wordt het dus ECHT tijd voor schone lakens!
Op zondag 13 oktober 2002 23:49 schreef Scope het volgende:[..]
Mijn bed roept...
quote:Lekker dan. Ik ben namelijk wel heel leuk.
Op zondag 13 oktober 2002 23:59 schreef Jappie het volgende:[..]
[offtopic]
Lekker dan.....
![]()
![]()
Ik vond je vorig jaar helemaal niet leuk
![]()
![]()
[/offtopic]
quote:Ik hoop niet dat Mustafa de schuld krijgt van de vuile lakens
Op maandag 14 oktober 2002 00:02 schreef Dutchguy het volgende:[..]
Dan wordt het dus ECHT tijd voor schone lakens!
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 23:59 schreef audrey het volgende:
Nou CJ,Ik bedoelde eigenlijk meer dat Mustapha in het dagelijks leven lekker studeert, waarschijnlik nog nooit met justitie in aanraking is geweest ( want ik denk niet dat BB eeen Marokkaans probleemgeval in het huis zou durven zetten, ik weet zeker dat ze zijn backgroundcheck zeer nauwkeurig gedaan hebben, ik zie Hummie al helemaal voor me),
btw goeie argumenten audrey-je zegt ongeveer wat ik dnek maar niet op papier kan krijgen... en jij akn wél typen
ps2 kusje heeft lionsguy van mij gejat! kusje!
quote:Kusje terug, merk je al dat ik me in hou?
Op maandag 14 oktober 2002 00:04 schreef kwakveense het volgende:[..]
mustafa niet nee.... en daar gata t toch ok niet om? ik heb ookw el eens een bon gehadvoor fietsen zonder licht enzo haha wij hebben hier op dorp (op mus zijn oude school nog wel) zelfs speciale doe effe normaal agenten (hoe leer ik een 70 procent allochtone en dan bedoel ik ook wel ehct allochtone, met een aantal probleemgevallen, dat de politie je vriend is en dat je ff normaal moet doen) (sorry zeer offtopic maar bedacht door de vader van een vriendin van me en ben er trots op..sjongejonge wat benik trots vanavond
btw goeie argumenten audrey-je zegt ongeveer wat ik dnek maar niet op papier kan krijgen... en jij akn wél typen
ps2 kusje heeft lionsguy van mij gejat! kusje!
quote:Ik niet. Mensen die dat vragen willen namelijk meestal alleen maar weten of wat ze toch al denken ook echt waar is. Hebben negers nou echt allemaal een grote pik? Slaat jouw vader je moeder nou ook? Vind jij ook dat alle homo's varkens zijn?
Op zondag 13 oktober 2002 23:59 schreef CJ het volgende:[..]
Wat is er mis met het willen leren kennen van andermans cultuur? Ik sta mensen graag te woord als ze meer willen weten over mijn cultuur.
Ik ervaar dat soort vragen ook als discriminerend, maar als je dat zegt krijg je er altijd de dooddoener "Nou, jullie roepen wel heel makkelijk discriminatie" overheen. Terwijl het dat toch in feite gewoon is. Niemand zou aan een blanke Nederlander vragen of zijn moeder geslagen wordt, maar tegen een allochtoon vinden we dat soort beledigende vragen normaal.
quote:Ja, je valt mij niks tegen.
Op maandag 14 oktober 2002 00:03 schreef audrey het volgende:
Lekker dan. Ik ben namelijk wel heel leuk.
quote:...
Op maandag 14 oktober 2002 00:06 schreef audrey het volgende:[..]
Ik niet. Mensen die dat vragen willen namelijk meestal alleen maar weten of wat ze toch al denken ook echt waar is. Hebben negers nou echt allemaal een grote pik? Slaat jouw vader je moeder nou ook? Vind jij ook dat alle homo's varkens zijn?
Ik ervaar dat soort vragen ook als discriminerend, maar als je dat zegt krijg je er altijd de dooddoener "Nou, jullie roepen wel heel makkelijk discriminatie" overheen. Terwijl het dat toch in feite gewoon is. Niemand zou aan een blanke Nederlander vragen of zijn moeder geslagen wordt, maar tegen een allochtoon vinden we dat soort beledigende vragen normaal.
als je christen ben moet je dat odfficieel volgens je geloof ook (zeggen ze) <btw ja lionsguy je houdt je keurig in- beetje feller mag wel weer hoor! we flamen elkaar gewoon niet meer! ahd bijna een afkoel ban aan me broek van de week haha en dat voor een lief klein blond meisje>
ehmw aar was ik.. oh ja, ik was het eens met audrey...
quote:Kun je nagaan wat een paar dagen BB voor verschil uitmaakt.
Op maandag 14 oktober 2002 00:03 schreef audrey het volgende:Lekker dan. Ik ben namelijk wel heel leuk.
Na je posts van vanavond omtrent de Mus-hectiek ben je iig enorm in mijn achting gestegen. ![]()
Lekker belangrijk overigens Jappie
Hmm... ken het aan mij leggen? Maar ik heb in tijden nie zo gelachen!! LOL
De laatste keer was bij Tineke Schouten...ook zo'n moordwijf
quote:om wie willen wij graag weten?
Op maandag 14 oktober 2002 00:10 schreef FBtje het volgende:
*Offtopic*Hmm... ken het aan mij leggen? Maar ik heb in tijden nie zo gelachen!! LOL
De laatste keer was bij Tineke Schouten...ook zo'n moordwijf
quote:Inderdaad lekker belangrijk. Wel grappig is overigens dat ik vorig jaar in het BB huis toch echt een heel lang gesprek over dit onderwerp heb gehad, waarin ik precies dezelfde mening had.
Op maandag 14 oktober 2002 00:10 schreef Jappie het volgende:[..]
Kun je nagaan wat een paar dagen BB voor verschil uitmaakt.
Na je posts van vanavond omtrent de Mus-hectiek ben je iig enorm in mijn achting gestegen.
Lekker belangrijk overigens Jappie
![]()
quote:Mee eens. Alhoewel ik me soms nog steeds afvraagt hoe zo'n *excuse my words* randdebiel als Ed vorig jaar in het huis is gekomen. Wat ik dus wil zeggen is dat je bij een screening niet overal op kunt letten. Mensen kunnen zich voordoen als de allerliefste personen op aarde, terwijl ze van binnen niet zulke lieverdjes zijn.
Op zondag 13 oktober 2002 23:59 schreef audrey het volgende:
Nou CJ,Ik bedoelde eigenlijk meer dat Mustapha in het dagelijks leven lekker studeert, waarschijnlik nog nooit met justitie in aanraking is geweest ( want ik denk niet dat BB eeen Marokkaans probleemgeval in het huis zou durven zetten, ik weet zeker dat ze zijn backgroundcheck zeer nauwkeurig gedaan hebben, ik zie Hummie al helemaal voor me), keurig Nederlands spreekt, op een leuke manier met zijn ouders omgaat, etc.etc.
quote:Ook mee eens. Gaat goed dus. Dat is een zware last die niet op de schouders van één jongen zou moeten rusten.
Als je objectief naar Mustapha kijkt, op papier zeg meer, dan is hij het ideale rolmodel om vooroordelen over Marokkanen weg te nemen.Ik weet zeker dat hij dat zelf ook zo voelt, hij geeft regelmatig aan zich erg bewust te zijn van het feit dat alles wat hij daar doet onder een vergrootglas ligt.
En in de huidige maatschappij lijkt me dat voor een Marokkaan met goeie bedoelingen een zware opgave, omdat je het in feite in je eentje moet opnemen tegen minstens 1,6 miljoen Nederlanders die alle marokkanen tuig vinden en ze het liefst op het vliegtuig zou zetten.
Mustapha zou als studerende Marokkaan, en dan ook nog eens rechtenstudent, het ideale voorbeeld kunnen zijn voor veel Marokkanen. Maar op dit moment brengt hij het er niet al te goed van af als rolemodel. Ik zie de kleine Marokaanse kindjes al voor me "Ohw Mustapha mag gemeen doen tegen die mevrouw, dus mogen wij ook gemeen doen tegen andere vrouwen" en "Als we geen zin hebben in iets, dan zeggen we gewoon "Dat boeit niet. Klaar". Niet echt iets om over naar huis te schrijven dus.
quote:Als Surinamer heb je het misschien wel gemakkelijker dan een Marokaan, maar ik heb bv vaak genoeg mensen horen zeggen dat ze 'het niet vertrouwden als er weer een Surinamer van 21 jaar in van die veel te wijde broeken rondrijdt in een dure BMW'. Ook niet echt van die opmerkingen waar je vrolijk van wordt.
CJ, je zegt zelf steeds dat je ook een allochtoon bent, en dat ben ik ook, maar laten we eerlijk zijn, als Surinamer heb je het in Nederlander een stuk makkelijker dan als Marokkaan. De vooroordelen die er over ons bestaan, zijn nu toch wel zo'n beetje uitgebannen. Als Marokkaan ben je crimineel homohatend vrouwonvriendelijk tuig, totdat het tegendeel is bewezen. En alles wat je doet, wordt vanuit dat referentiekader bekeken. Nou, ik zou daar ook heel moe van worden, en misschien zelfs wel hetzelfde op reageren.
Zelf ben ik dus niet van Surinaamse afkomst, maar van Molukse afkomst. Volgens de wet zijn we geloof ik niet eens allochtoon, maar toch voelt het vaak wel zo met alle vooroordelen die er bij komen kijken.
Hoe vaak beginnen mensen wel niet over de treinkaping bij de Punt als je vertelt dat je Molukker bent. Of je er iets mee te maken had. Duh. Ik ben pas 26. Toen was ik nog superklein. Sommigen flikken het zelfs om er standaard van uit te gaan dat alle Molukkers dan maar kapers zijn. Hello!! Wake up! Dit is 2002.
En dan heb ik het nog niet eens over alle alle pro-RMS-jongeren binnen de Molukse gemeenschap, waarvan de helft niet eens weet waar die letters voor staan en toch roepen dat ze er voor willen sterven en zelfs geweld willen gebruiken als de Nederlandse regering niet ingrijpt op Ambon. Die lui zie je altijd op tv, en ook altijd weer tijdens demonstraties of als er iets anders negatief te melden is. Zei verpesten het voor vele anderen.
Ik ben zo niet en vele andere Molukse jongeren, maar probeer dat soms maar eens duidelijk te maken... Maar ik neem er wel de tijd voor om al die vooroordelen kwijt te raken.
quote:Ik vind Mustapha ook zielig. Maar niet in een positieve zin van het woord. Ik had meer verwacht van hem. Hij hoeft niet eenzaam te zijn. Er zijn er genoeg die een helpende hand hebben uitgestoken naar hem. En mocht hem iets niet bevallen... hij is nog altijd geboren met een mond om te zeggen wanneer hem iets niet bevalt. Helaas gebruikt hij die mond alleen voor andere dingen. Zijn gedrag vind ik dan ook absoluut niet goed te praten. Hij heeft alle middelen om de zaken naar zijn hand te zetten, maar maakt er geen gebruik van.
Ik vind Mustapha vooral zielig, want het lijkt mij geen pretje om je zo vaak zo eenzaam te moeten voelen. er is daar werkelijk waar niemand in dat huis die Mustapha gewoon als persoon heeft beoordeeld. En dat hij zich nu zo gedraagt als dat hij doet, vind ik geen verrassing. Waarom zou je respect hebben voor mensen die dat overduidelijk niet voor jou hebben?
quote:Damn, wanneer ga je een boek schrijven ofzo??
Op maandag 14 oktober 2002 00:18 schreef CJ het volgende:[..]
Heel betoog
[Dit bericht is gewijzigd door kavu op 14-10-2002 00:24]
quote:als ie afgestudeerd/uitgewerkt/op vakantie is misschien....:P
Op maandag 14 oktober 2002 00:19 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Damn, wanneer ga je een boek schrijven ofzo??
denk dat t met die voorbeeld functie wle mee zal vallen- yorin zit niet zonder decoder op de schotel-vandaar dat mus niet bb kon kijken thuis maar zijn moedre wl as teh world turns kon volgen- op een waarschijnlijk vage schotel zender ofzo?- maar dan nog, t gaat meer om de druk die verwachtingen scheppen....
als iedreen dnekt dat jij alles wel zal kunnen en oplossen enzo dan heb ej er soms gewoon juist geen zin meer in (ik weet waar iikt over heb- and it sucks being a rollmodel...)
quote:Ik ken dat soort bevestigingzoekende mensen wel. Maar ik gun het ze dus niet om ze de bevestiging van hun vooroordelen te geven. Ik heb nog de illusie dat ik mensen hun vooroordelen uit hun hoofd kan praten.
Op maandag 14 oktober 2002 00:06 schreef audrey het volgende:[..]
Ik niet. Mensen die dat vragen willen namelijk meestal alleen maar weten of wat ze toch al denken ook echt waar is. Hebben negers nou echt allemaal een grote pik? Slaat jouw vader je moeder nou ook? Vind jij ook dat alle homo's varkens zijn?
quote:Sorry. Ben nu eenmaal lang van stof.
Op maandag 14 oktober 2002 00:19 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Damn, wanneer ga je een boek schrijven ofzo??
Maar ik ga nu pitten. Welterusten.
quote:Mij staan nog andere scenes voor ogen, maar waar ik veel moeite mee had was dat je in een paar uur tijd de boel volledig naar je hand probeerde te zetten. ( wat overigens vrij aardig lukte moet ik toegeven )
Op maandag 14 oktober 2002 00:16 schreef audrey het volgende:[..]
Inderdaad lekker belangrijk. Wel grappig is overigens dat ik vorig jaar in het BB huis toch echt een heel lang gesprek over dit onderwerp heb gehad, waarin ik precies dezelfde mening had.
Maar terug ontopic...
Je verwoord het allemaal weer net ietsie anders dan ik, maar de strekking blijft zo'n beetje hetzelfde.
Blijft het feit dat ik het jammer vind dat Mus niet net een paar jaar emotioneel ouder is en daardoor beter in staat om weer te geven wat er nou echt aan schort, want het moge duidelijk zijn dat hij hier uiteindelijk toch op afgerekend gaat worden door mobiel bellend nederland.
En er zit zeker een grote kern van waarheid in.
Maar...ja er is een maar.... ik denk dat wij ons allemaal daar schuldig aan maken op zijn tijd, allochtonen net zo goed naar autochtonen toe, zodra er minder leuke kanten naar voren komen.
Dan wordt het al snel jullie en wij.
quote:Goed, we zijn het dus in heel veel dingen met elkaar eens, en natuurlijk heb ook ik met discriminatie te maken in mijn leven. en ik weet zelf hoe rot dat is ( ook voor mij was een heel belangrijke reden om aan BB mee te doen omdat ik mezelf als een succesvolle allochtoon beschouw en ik vind dat we die wel wat vaker op tv mogen zien, alle kleine beetjes helpen tenslotte).
Op maandag 14 oktober 2002 00:18 schreef CJ het volgende:[..]
Mee eens. Alhoewel ik me soms nog steeds afvraagt hoe zo'n *excuse my words* randdebiel als Ed vorig jaar in het huis is gekomen. Wat ik dus wil zeggen is dat je bij een screening niet overal op kunt letten. Mensen kunnen zich voordoen als de allerliefste personen op aarde, terwijl ze van binnen niet zulke lieverdjes zijn.
[..]Ook mee eens. Gaat goed dus. Dat is een zware last die niet op de schouders van één jongen zou moeten rusten.
Mustapha zou als studerende Marokkaan, en dan ook nog eens rechtenstudent, het ideale voorbeeld kunnen zijn voor veel Marokkanen. Maar op dit moment brengt hij het er niet al te goed van af als rolemodel. Ik zie de kleine Marokaanse kindjes al voor me "Ohw Mustapha mag gemeen doen tegen die mevrouw, dus mogen wij ook gemeen doen tegen andere vrouwen" en "Als we geen zin hebben in iets, dan zeggen we gewoon "Dat boeit niet. Klaar". Niet echt iets om over naar huis te schrijven dus.
[..]Als Surinamer heb je het misschien wel gemakkelijker dan een Marokaan, maar ik heb bv vaak genoeg mensen horen zeggen dat ze 'het niet vertrouwden als er weer een Surinamer van 21 jaar in van die veel te wijde broeken rondrijdt in een dure BMW'. Ook niet echt van die opmerkingen waar je vrolijk van wordt.
Zelf ben ik dus niet van Surinaamse afkomst, maar van Molukse afkomst. Volgens de wet zijn we geloof ik niet eens allochtoon, maar toch voelt het vaak wel zo met alle vooroordelen die er bij komen kijken.
Hoe vaak beginnen mensen wel niet over de treinkaping bij de Punt als je vertelt dat je Molukker bent. Of je er iets mee te maken had. Duh. Ik ben pas 26. Toen was ik nog superklein. Sommigen flikken het zelfs om er standaard van uit te gaan dat alle Molukkers dan maar kapers zijn. Hello!! Wake up! Dit is 2002.
En dan heb ik het nog niet eens over alle alle pro-RMS-jongeren binnen de Molukse gemeenschap, waarvan de helft niet eens weet waar die letters voor staan en toch roepen dat ze er voor willen sterven en zelfs geweld willen gebruiken als de Nederlandse regering niet ingrijpt op Ambon. Die lui zie je altijd op tv, en ook altijd weer tijdens demonstraties of als er iets anders negatief te melden is. Zei verpesten het voor vele anderen.
Ik ben zo niet en vele andere Molukse jongeren, maar probeer dat soms maar eens duidelijk te maken... Maar ik neem er wel de tijd voor om al die vooroordelen kwijt te raken.
[..]Ik vind Mustapha ook zielig. Maar niet in een positieve zin van het woord. Ik had meer verwacht van hem. Hij hoeft niet eenzaam te zijn. Er zijn er genoeg die een helpende hand hebben uitgestoken naar hem. En mocht hem iets niet bevallen... hij is nog altijd geboren met een mond om te zeggen wanneer hem iets niet bevalt. Helaas gebruikt hij die mond alleen voor andere dingen. Zijn gedrag vind ik dan ook absoluut niet goed te praten. Hij heeft alle middelen om de zaken naar zijn hand te zetten, maar maakt er geen gebruik van.
Maar, ik denk dat ook ik me niet kan voorstellen hoe het is om een Marokkaan in Nederland te zijn. Ik ben vaak genoeg echt dolblij dat ik weliswaar allochtoon ben, maar in ieder geval geen marokkaan, want volgens mij word je als Marokkaan echt heel anders behandeld. Het is altijd guilty until proven innocent, in plaats van andersom.
Je kan mij niet wijsmaken dat Mustapha die druk niet voelt. Ik vind echt dat alle bewoners hem ook altijd volgens dat principe hebben benaderd, en ik vind het niet gek dat hij al vanaf het begin zich zoveel afzondert.
En ik ben dus wat minder streng voor hem dan jij, want ik denk dat zijn kwetsende opmerkingen voortkomen uit eenzaamheid, teleurstelling, heimwee.
Opgesloten zitten is echt heel zwaar, ik trok het zelf ook lang niet zo goed als ik had verwacht. Maar daar bovenop steeds heel neerbuigend behandeld worden, in je eentje alle vooroordelen uit de wereld moeten ruimen, op de achtergrond iedereen je zwart horen maken, weggepest worden en nu zelfs naar je hoofd geslingerd krijgen dat je maar moet vertrekken, dat gaat niemand in de kouwe kleren zitten. Die arme jongen is pas 21, en hij zit in dat huis opgesloten met mensen die hem eigenlijk behandelen als stront. Ik heb diep respect voor het feit dat hij toch blijft, ik zou het ze ook niet gunnen dat ze me weggetreiterd hadden.
Ik vind helemaal niet dat iemand in dat huis hem een hand heeft toegereikt, ze hebben allemaal ( onbewust misschien) laten blijken dat zijn cultuur maar achterlijk vinden, dat ze vinden dat hij zich maar moet aanpassen. Dat werkt bij mij ook als een lap op een stier en maakt me ook recalcitrant. Simpel voorbeeldje: die Margriet die zo blijft zeiken over dat ze met hem wil knuffelen. Die jongen houdt daar niet van, en heeft aangegegeven uit respect voor zijn cultuur geen aanstoot te willen geven. Daar over doorzeiken en hem dwingen wel te knuffelen vind ik niet echt getuigen van respect, ik vind dat weer een typisch geval van een Hollander die jou wel even zal uitleggen hoe je je moet gedragen om geaccepteerd te worden. ik durf er heel wat om te verwedden dat Mustapha dat waarschijnlijk ook zo ziet.
quote:Grappig dat je dat in deze discussie zegt. Ik hoor dat wel vaker en heb er na BB en door BB best kritisch over nagedacht. En het grappige is dat ik denk dat die enorme geldingsdrang bij mij een reactie is op het gevoel hebben dat je altijd strenger wordt beoordeeld. Ook mijn karakter wordt voor een groot deel bepaald door mijn allochtoon zijn en alle dingen die daar mee samenhangen, en mijn reacties op de boze buitenwereld dus ook. Slaan voordat je geslagen wordt, dat principe zeg maar.
Op maandag 14 oktober 2002 00:26 schreef Jappie het volgende:[..]
Mij staan nog andere scenes voor ogen, maar waar ik veel moeite mee had was dat je in een paar uur tijd de boel volledig naar je hand probeerde te zetten. ( wat overigens vrij aardig lukte moet ik toegeven )
Ik zelf vind het altijd prettig als het allemaal wat geleidelijker gaat.
quote:
sterker nog, hij is in populariteit gestegen scanman01!
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 00:48 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
quote:Dat zag ik ook ja.... We have a winner!
Op maandag 14 oktober 2002 00:48 schreef Cosma-Shiva het volgende:
quote:Ik heb me dat zelf ook afgevraagd inderdaad. Ik denk dat het weinig verschil had gemaakt, ik denk dat Mustapha mij ook niet zou vertrouwen, hoewel dat misschien wel later gekomen zou zijn. Ik zou zelf wel naar hem toe getrokken zijn, omdat ik dat nu eenmaal altijd doe. Als ik in een onbekende groep kom, zoek ik dan toch heel "veilig" die andere minderheid op. en waarschijnlijk zou ik dan ook van een kouwe kermis thuiskomen, omdat Mustapha op mij overkomt als iemand die sowieso niemand vertrouwt. Ik vind het heel triest om te zien dat iemand die zo jong is, al zo'n negatieve kijk op zijn wereld heeft.
Op maandag 14 oktober 2002 00:47 schreef Dynabite het volgende:
Audrey ik vraag me toch af hoe Moes er had voorgestaan als jij nu in het huis had gezeten.
Persoonlijk denk ik dat het geen verschil had gemaakt, maar ik neem aan dat jij daar anders over denkt.
Denk je dat hij jou niet als "gemaakt" had bestempeld?
Mustapha komt iig wel ver, of hij wint kan je nu nog niet echt zeggen. Hij zal wel ver komen volgensmij.
quote:Wat is vol trouwens, ik heb standaard 25/page. Is 10 pagina's dan vol? Of 20? of wat?
Op maandag 14 oktober 2002 01:12 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Indien dit topic vannacht nog vol komt hebben we een BB-record!
quote:Was nog wakker dus nog even een reply
Op maandag 14 oktober 2002 01:13 schreef novah het volgende:
Mustapha gaat winnen, hij irriteert zo de mensen dat ze gek van hem worden. Hij is anders dan de andere, dat vinden mensen cool. Ik kijk BB niet elke dag ofzo, maar hoe hij mensen boos kan maken, heerlijk! Ruzie is altijd leuk om naar te kijken, anders zitten ze maar suf aadappelen te schillen daaro.Mustapha komt iig wel ver, of hij wint kan je nu nog niet echt zeggen. Hij zal wel ver komen volgensmij.
En daarom won Sandy vorig jaar BB omdat ze altijd ruzie maakte? En daarom werd Bianca winnaar in BB2, want dat was ook iemand die zich afzonderde.
En je weet wat er met gedoodverfde winnaars gebeuren (zie Kelly vorig jaar).
quote:255 posts
Op maandag 14 oktober 2002 01:15 schreef novah het volgende:
Wat is vol trouwens, ik heb standaard 25/page. Is 10 pagina's dan vol? Of 20? of wat?
quote:Laten we het in godsnaam hopen... Want niets is zo saai als dat iemand wint wat al tijdens vantevoren duidelijk is...
Op maandag 14 oktober 2002 01:17 schreef CJ het volgende:
quote:Uhm ik beslis dat niet hoor maar de poll's en hij staat bijna overal bovenaan in de poll's van populairste bewoner. Ga jij nog maar een maandje of 2 balend naar BB zitten kijken want Mustapha blijft er mooi IN!
Op maandag 14 oktober 2002 01:17 schreef CJ het volgende:[..]
Was nog wakker dus nog even een reply
En daarom won Sandy vorig jaar BB omdat ze altijd ruzie maakte? En daarom werd Bianca winnaar in BB2, want dat was ook iemand die zich afzonderde.
Veel plezier de komende maanden ![]()
Pff, Mustapha eruit... gedachte alleen al
quote:Door de manipulatie op tv... Niets is er laten zien van zijn 'slaapgewoontes'! De voice-over praat iedere actie van hem goed... en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dáárom wint Mustapha.. (als hij wint) ....
Op maandag 14 oktober 2002 01:18 schreef FBtje het volgende:
Of Big Brother nou wil dat hij wint of niet, feit blijft dat Nederland wil dat ie wint...
quote:Ow das best te halen, nog paar posts dan. Ik ga iig naar bed, succes met het volkrijgen van het topic. Ik ben niet zon fokker maar na vandaag BB weer es gezien te hebben vind ik Mustapha steeds cooler worden en moest ik ff reageren hiero
Op maandag 14 oktober 2002 01:18 schreef scanman01 het volgende:[..]
255 posts
quote:Vergeet niet dat de TV lang niet meer zo populair is als internet
Op maandag 14 oktober 2002 01:22 schreef scanman01 het volgende:[..]
Door de manipulatie op tv... Niets is er laten zien van zijn 'slaapgewoontes'! De voice-over praat iedere actie van hem goed... en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dáárom wint Mustapha.. (als hij wint) ....
[Dit bericht is gewijzigd door Dynabite op 14-10-2002 01:24]
quote:Zolang er een geheel onjuist beeld van hem wordt geschetst in de 7 uur uitzendingen is dat helemaal geen onzin. BB zet hem neer zoals zíj dat willen.... en als ze dan ook nog eens alle negatieve dingen van hun goed lullen... dan hebben de bellers zich volkomen in de maling laten nemen!
Op maandag 14 oktober 2002 01:21 schreef FBtje het volgende:
Of Margriet ja.... maar het is onzin om te zeggen dat Mustapha wint omdat Big Brother dat beslist.
M.b.t. het 'vuile schoft' incident met Margriet hebben beiden het onnodig hoog op laten lopen. Margriet omdat ze emotioneel was. Mustapha vond het nodig bewust meer olie op het vuur te gooien i.p.v. te deëscaleren. Ik denk dat bij Margriet andere redenen een rol gespeeld hebben zoals het gedrag van Stefan en misschien ongesteldheid. Haar reactie was niet in proportie met de opmerking van Mustapha. Zij heeft zich afgereageerd op Mustapha.
Veel van de kritiek die Margriet heeft op Mustapha vind ik terecht, Mustapha neemt nooit het initiatief om iets positiefs te doen en hij is vaak zonder reden negatief en provocerend. Audrey voert aan dat Mustapha respectloos is omdat hij zelf onvoldoende respect krijgt. Iemand zal echter het initiatief moeten nemen om respect op te brengen anders wordt een dergelijke vicieuze cirkel nooit doorbroken. Judith en zeker Margriet hebben dergelijke initiatieven genomen. Mustapha kapt dat echter steeds af. In tegenstelling tot wat hij beweert zegt hij niet in andermans gezicht wat hij van ze vindt (beledigen is iets anders als zeggen wat je van iemand vindt). En als de ander zijn respectloze gedrag vervolgens met anderen bespreekt vindt hij dat roddelen achter zijn rug.
Jappie, dat Margriet op zaterdag tegen Mustapha zei 'dat hij helemaal zijn kop moest houden' was omdat hij zich (ik neem aan op de bekende negatieve manier) met een gesprek bemoeide terwijl hij niet wist waar het over ging.
quote:Haha... denk je dat er iedere dag 500.000 mensen op de streams hangen? Vergeet het maar... Op fok zijn ook heel veel mensen die eigenlijk nooit de streams zien, maar het allleen moeten doen met de tv beelden en de voice over... en wat daar getoond wordt weet je.
Op maandag 14 oktober 2002 01:23 schreef FBtje het volgende:[..]
Vergeet niet dat de TV lang niet meer zo populair is als internet
[Dit bericht is gewijzigd door Dynabite op 14-10-2002 01:28]
quote:Zie hier weer de mening van een streamer en niet iemand die het van tv moet hebben!! Thanks Buswatcher!
Op maandag 14 oktober 2002 01:26 schreef Bus watcher het volgende:
Laat ik ook een keer mijn mening geven.M.b.t. het 'vuile schoft' incident met Margriet hebben beiden het onnodig hoog op laten lopen. Margriet omdat ze emotioneel was. Mustapha vond het nodig bewust meer olie op het vuur te gooien i.p.v. te deëscaleren. Ik denk dat bij Margriet andere redenen een rol gespeeld hebben zoals het gedrag van Stefan en misschien ongesteldheid. Haar reactie was niet in proportie met de opmerking van Mustapha. Zij heeft zich afgereageerd op Mustapha.
Veel van de kritiek die Margriet heeft op Mustapha vind ik terecht, Mustapha neemt nooit het initiatief om iets positiefs te doen en hij is vaak zonder reden negatief en provocerend. Audrey voert aan dat Mustapha respectloos is omdat hij zelf onvoldoende respect krijgt. Iemand zal echter het initiatief moeten nemen om respect op te brengen anders wordt een dergelijke vicieuze cirkel nooit doorbroken. Judith en zeker Margriet hebben dergelijke initiatieven genomen. Mustapha kapt dat echter steeds af. In tegenstelling tot wat hij beweert zegt hij niet in andermans gezicht wat hij van ze vindt (beledigen is iets anders als zeggen wat je van iemand vindt). En als de ander zijn respectloze gedrag vervolgens met anderen bespreekt vindt hij dat roddelen achter zijn rug.
Jappie, dat Margriet op zaterdag tegen Mustapha zei 'dat hij helemaal zijn kop moest houden' was omdat hij zich (ik neem aan op de bekende negatieve manier) met een gesprek bemoeide terwijl hij niet wist waar het over ging.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 14-10-2002 01:29]
quote:Tuurlijk word er gemanipuleerd op tv, maar je kunt er niet omheen dat hij ook hier op fok toch het meest populair is. En je mag toch aannemen dat de mensen hier de streamverslagen lezen en dus weten dat ie 80% van de tijd slaapt.
Op maandag 14 oktober 2002 01:22 schreef scanman01 het volgende:[..]
Door de manipulatie op tv... Niets is er laten zien van zijn 'slaapgewoontes'! De voice-over praat iedere actie van hem goed... en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dáárom wint Mustapha.. (als hij wint) ....
quote:Tuurlijk niet, maar mensen die op Fok stemmen op jouw poll lezen waarschijnlijk ook de rest.. het zijn niet alleen de streams of alleen maar de TV waarop je je mening kan baseren.
Op maandag 14 oktober 2002 01:26 schreef scanman01 het volgende:[..]
Haha... denk je dat er iedere dag 500.000 mensen op de streams hangen? Vergeet het maar... Op fok zijn ook heel veel mensen die eigenlijk nooit de streams zien, maar het allleen moeten doen met de tv beelden en de voice over... en wat daar getoond wordt weet je.
quote:Dat zouden mijn woorden geweest kunnen zijn
Op maandag 14 oktober 2002 01:28 schreef LouLou het volgende:[..]
Tuurlijk word er gemanipuleerd op tv, maar je kunt er niet omheen dat hij ook hier op fok toch het meest populair is. En je mag toch aannemen dat de mensen hier de streamverslagen lezen en dus weten dat ie 80% van de tijd slaapt.
En trouwens, wat zou moeten bepalen of iemand wint hier bij BB, het is geen expeditie Robinson waar je toch meer richtlijnen hebt voor de winnaar te bepalen.
quote:Iets lezen is echt iets heel anders dan het met je eigen ogen zien. Woordenwisselingen lezen is ook heel anders dan het echt zien!
Op maandag 14 oktober 2002 01:28 schreef LouLou het volgende:
Tuurlijk word er gemanipuleerd op tv, maar je kunt er niet omheen dat hij ook hier op fok toch het meest populair is. En je mag toch aannemen dat de mensen hier de streamverslagen lezen en dus weten dat ie 80% van de tijd slaapt.
Duidelijker kan bijna niet.
(APK is trouwens ook een streamer btw)
[Dit bericht is gewijzigd door FBtje op 14-10-2002 01:37]
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 14-10-2002 01:41]
quote:Dat er zoveel topics van Mustapha zijn betekent alleen dat hij net zo veel voor als tegenstanders heeft... Kijk maar naar het topic van Margriet.. Die heeft net 3 pagina's vol geloof ik... Dat zou dus betekenen dat ze niet populair is?
Op maandag 14 oktober 2002 01:34 schreef FBtje het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Ik denk dat mensen zich juist een heel goed beeld kunnen vormen bij het lezen van de verslagen en zeker bij het commentaar wat daarop gegeven wordt. Neem alleen al de Mustapha topics.Duidelijker kan bijna niet.
quote:So? Is hij fan van Mustapha?
Op maandag 14 oktober 2002 01:34 schreef FBtje het volgende:
(APK is trouwens ook een streamer btw)
quote:Dat gevoel had ik ook een beetje ja... Hij is soms gewoon té erg. Maar waarom ziet lang niet iedereen dat dan?
Op maandag 14 oktober 2002 01:40 schreef Remquito het volgende:
Mustapha heeft voor mij ook afgedaan
Hij was samen met Margriet toch wel een van m`n favo`s, maar helaas..... ik moet hem afvallen. Het is toch gewoon een vervelend asociaal mannetje! Ik begin me nu toch echt af te vragen of hij niet gewoon ingehuurd is door Hummie en een beetje aan het toneelspelen is. Iemand kan gewoon niet zo in elkaar zitten.
quote:Ik heb toch aardig wat mensen hun meningen zien bijstellen.
Op maandag 14 oktober 2002 01:36 schreef scanman01 het volgende:
Komt nog bij dat er, als je eenmaal een favoriet in het huis hebt, er heel erg veel moet gebeuren wil je die laten vallen. Je hebt dan al gauw de nijging om alles wat die persoon doet goed te praten (dat weet ik uit ervaring) .... Dus Mustapha moet wel heel erg zwart worden gemaakt op tv willen zijn fans hem nog laten vallen. Dat is vandaag ook wel gebleken trouwens. Ieder ander persoon zou na de woorden die Mustapha eruit gooide finaal zijn afgemaakt, maar nu het om Mustapha ging... de BB4 held van velen ... is het toch allemaal zo erg niet en zijn er zelfs nog altijd vrouwen te vinden die hem leuk vinden. Andries is vorig jaar voor veel minder afgemaakt.. en ook Stefan, die volgens velen vrouwonvriendelijk bezig is, wordt afgemaakt... maar Mustapha niet hoor... Die mag ongestraft dingen zeggen waar de hondengeen brood van lusten... en dat het een reactie op iets is maakt danniet uit toch! Het feit blijft dat hij het gezegd heeft!
Andries ken ik niet echt, dus daar kan ik niet over oordelen. Stefan vindt ik gewoon een slijmbal. Iets waar ik een grote hekel aan heb.
Mustapha scoort bij mij juist om z'n eerlijkheid, z'n humor, directheid, hijtoont z'n emoties, hij is zichzelf...
en dat ie daarbij ook nog eens ontzettend lekker is, is alleen maar mooi mee genomen ![]()
Need I say more?
quote:Ik vind Mustapha, samen met Margriet, de enige interessante bewoners.
Op maandag 14 oktober 2002 01:40 schreef scanman01 het volgende:
So? Is hij fan van Mustapha?
quote:fb`tje ik deel heel veel met je, maar eerlijkheid van Mustapha betwijfel ik heel erg! Het wordt nu toch echt meer een spel
Op maandag 14 oktober 2002 01:45 schreef FBtje het volgende:[..]
Ik heb toch aardig wat mensen hun meningen zien bijstellen.
Andries ken ik niet echt, dus daar kan ik niet over oordelen. Stefan vindt ik gewoon een slijmbal. Iets waar ik een grote hekel aan heb.
Mustapha scoort bij mij juist om z'n eerlijkheid, z'n humor, directheid, hijtoont z'n emoties, hij is zichzelf...
en dat ie daarbij ook nog eens ontzettend lekker is, is alleen maar mooi mee genomenNeed I say more?
quote:Joh, het lijkt wel een kruistocht waar je mee bezig bent.
Op maandag 14 oktober 2002 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Dat gevoel had ik ook een beetje ja... Hij is soms gewoon té erg. Maar waarom ziet lang niet iedereen dat dan?
Margriet is aan het koken, laat een boontje op de grond vallen eet dit op waarop Mustapha grapt: "schoft!".
Margriet: WAT ZEG JE?!! WAT ZEG JE?!! WAT ZEG JE?!!
Mustapha(rustig): "schoft".
Margriet: Ik ben jou zo zat, je bent een asociaal mannetje, je zet mensen tegen elkaar op hier in het huis, je voert niks uit, je bent mensen aan het stangen, ik ben je spuugzat %^&())%$!!!
Mustapha: "gooi het er maar uit margriet" (een paar keer).
Margriet: IK ZOU JE MET JE KOP DOOR DE TRALIES WILLEN TRAPPEN, VERMOORDEN WIL IK JE, IK SPUUG OP JE!!!
(naar het schijnt zei ze ook nog: son of a bitch)
Margriet gaat maar door (ik zie de bungalow inmiddels en hoor Margriet razen en tieren).
Mustapha (weer in beeld): "houd je kop Margriet".
Wat er daarna precies gezegd is en door wie is mij onbekend, maar ik vind de reactie van Margriet tamelijk overdreven.
Verbazend overigens hoe rustig Mustapha blijft onder dergelijke omstandigheden.
Ik heb nog geen tijd gehad om de streams te lezen, zijn ze alweer aan het huggen mensen? (Mustapha en Margriet?)
quote:Ik heb nooit beweerd dat Mustapha populair is vanwege het aantal topics dat aan hem gewijd is. Ik heb gezegd dat mensen zich denk ik een heel goed beeld kunnen vormen bij dit soort reacties... de negatieve en de positieve..
Op maandag 14 oktober 2002 01:39 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat er zoveel topics van Mustapha zijn betekent alleen dat hij net zo veel voor als tegenstanders heeft... Kijk maar naar het topic van Margriet.. Die heeft net 3 pagina's vol geloof ik... Dat zou dus betekenen dat ze niet populair is?
Vorig jaar zijn er waanzinnig veel topics volgeschreven over Diane... Dus veel topics zegt helemaal niets over de populariteit van iemand, hooguit dat het een persoon is die vele mensen bezig houdt... en dat komt weer omdat er veel mensen blijven volhouden dat hij moet winnen ondanks zijn bij flagen asociale gedrag.
En APK heeft zich ook in de laatste ruzie niet negatief over Mustapha uitgelaten.. of hij fan van 'm is weet ik niet...
quote:De vraag is hoe lang hij het met mij uithoudt
Op maandag 14 oktober 2002 01:39 schreef Dynabite het volgende:
Ach Fbtje...je weet toch dat de mensen voor de sensatie gaan....de meesten die op hem stemmen zouden het nog geen week met hem in dat huis uithouden.( jij 1dag)...hehe.
quote:Ik had niet anders gereageerd dan Margriet. Als iemand niet ziet dat ik pissig wordt om een grap, en hij/zij gaat gewoon door... nou, dan kan-ie er donder op zeggen dat ik diegene wel even zal vertellen waar hij z'n middelvinger in kan steken. Niets overdreven dus.
Op maandag 14 oktober 2002 01:48 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik vind de vele aanvallen op Mustapha toch wel wat overdreven hoor (nav uitzending en streams).Margriet is aan het koken, laat een boontje op de grond vallen eet dit op waarop Mustapha grapt: "schoft!".
Margriet: WAT ZEG JE?!! WAT ZEG JE?!! WAT ZEG JE?!!
Mustapha(rustig): "schoft".
Margriet: Ik ben jou zo zat, je bent een asociaal mannetje, je zet mensen tegen elkaar op hier in het huis, je voert niks uit, je bent mensen aan het stangen, ik ben je spuugzat %^&())%$!!!
Mustapha: "gooi het er maar uit margriet" (een paar keer).
Margriet: IK ZOU JE MET JE KOP DOOR DE TRALIES WILLEN TRAPPEN, VERMOORDEN WIL IK JE, IK SPUUG OP JE!!!
(naar het schijnt zei ze ook nog: son of a bitch)
Margriet gaat maar door (ik zie de bungalow inmiddels en hoor Margriet razen en tieren).
Mustapha (weer in beeld): "houd je kop Margriet".Wat er daarna precies gezegd is en door wie is mij onbekend, maar ik vind de reactie van Margriet tamelijk overdreven.
Ik heb nog geen tijd gehad om de streams te lezen, zijn ze alweer aan het huggen mensen? (Mustapha en Margriet?)
quote:Ik kan niets verzinnen waaruit blijkt dat hij niet oprecht zou zijn.... zijn dat niet eerder vermoedens van je?
Op maandag 14 oktober 2002 01:47 schreef Remquito het volgende:[..]
fb`tje ik deel heel veel met je, maar eerlijkheid van Mustapha betwijfel ik heel erg! Het wordt nu toch echt meer een spel
quote:Das nou precies wat ik bedoel.....TONEELSPEL, hij is echt niet echt
quote:Ik ben zeker geen 'fan' hoor.
Op maandag 14 oktober 2002 01:49 schreef FBtje het volgende:
En APK heeft zich ook in de laatste ruzie niet negatief over Mustapha uitgelaten.. of hij fan van 'm is weet ik niet...
quote:Valt wel mee hoor... Ik begrijp alleen niet dat bepaalde dingen zomaar van tafel worden geveegd terwijl anderen er finaal voor zouden worden afgemaakt. En discussieren vind ik leuk... vandaar dus. Ik heb ook nog steeds niet de pest aan Mustapha... maar vind wel dat hij veel te ver is gegaan de afgelopen week (niet alleen gisteravond!) Maar als jij zegt dat je zulke beledigingen wel kunt begrijpen in zo'n huis... tja... dan wordt het lastig....
Op maandag 14 oktober 2002 01:48 schreef APK het volgende:
Joh, het lijkt wel een kruistocht waar je mee bezig bent.
Het was gewoon een ruzie. Dan zeg je wel eens dingen die te ver gaan, dat is toch menselijk?
quote:Ah... we hebben de Mol gevonden!!
Op maandag 14 oktober 2002 01:53 schreef Remquito het volgende:[..]
Das nou precies wat ik bedoel.....TONEELSPEL, hij is echt niet echt
quote:Als hij toneel zou spelen zou hij het wel iets slimmer aangepakt hebben, denk ik.
Op maandag 14 oktober 2002 01:53 schreef Remquito het volgende:
quote:Allemaal op vermoedens gebaseerd, want dat weet je gewoon niet... niet iedereen is even driftig als een Margriet of een Judith
Op maandag 14 oktober 2002 01:53 schreef Remquito het volgende:[..]
quote:Ik vond het niet als een grap klinken trouwens.. maar goed. Margriet vatte het duidelijk ook niet zo op... net als al zijn andere opmerkingen!
Margriet is aan het koken, laat een boontje op de grond vallen eet dit op waarop Mustapha grapt: "schoft!".
quote:Zeker na die belachelijke aanval van Margriet vanavond had ik toch gehoopt dat hij ook eens lekker tekeerging, maar nee hoor!
Op maandag 14 oktober 2002 01:57 schreef APK het volgende:[..]
Als hij toneel zou spelen zou hij het wel iets slimmer aangepakt hebben, denk ik.
quote:Het is bij jou zooooooooo voorspelbaar wat je zal gaan zeggen op een bericht van iemand... wel grappig
Op maandag 14 oktober 2002 01:59 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik vond het niet als een grap klinken trouwens.. maar goed. Margriet vatte het duidelijk ook niet zo op... net als al zijn andere opmerkingen!
(want vergeet niet dat het hier om de zoveelste 'grap' ging... daarom reageerde Margriet volgens mij zo heftig... en terecht!)
quote:Ja... dat heb ik bij jou nou ook al dit hele topic!
Op maandag 14 oktober 2002 02:00 schreef FBtje het volgende:[..]
Het is bij jou zooooooooo voorspelbaar wat je zal gaan zeggen op een bericht van iemand... wel grappig
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 14-10-2002 02:03]
quote:Dat begrijp ik wel.
Op maandag 14 oktober 2002 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat het met mij te maken heeft dat ik niet goed tegen dat massale kan... Vorig jaar werd Diane massaal afgemaakt... dus ging ik daar tegen in (soms ook zeer overdreven) ... en nu wordt Mustapha veel te massaal geadoreerd bijna door velen... dus dan ga ik daar ook tegenin. Beetje evenwicht
En Mustapha, tja, ik vind hem wèl eerlijk. En ik onderschrijf zijn uitspraak over kuddegedrag. De andere bewoners zijn schijtbenauwd voor 'BB'. Het is bijna pathetisch.
quote:Wat zie je eigenlijk in die gozer? Martijn en Bram waren toch een stuk appetijtelijker
Op maandag 14 oktober 2002 02:00 schreef FBtje het volgende:[..]
Het is bij jou zooooooooo voorspelbaar wat je zal gaan zeggen op een bericht van iemand... wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |