abonnement Unibet Coolblue
pi_138604679
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 07:51 schreef Schuimpjes het volgende:
Van de week belde ik 2929 omdat ik een probleem had met RenR (overduidelijk software). Dus ik bellen, keuzemenu, kiezen voor optie 2 software, even in de wacht staan, meeneuriën met de achtergrond muziek en krijg ik vervolgens iemand aan de telefoon. Dus ik mijn probleem uitleggen wordt er gezegd "ja voor RenR kun je beter gebruik maken van het SSC"

Ik: :')____!

Dus RenR valt wel onder software maar weer niet onder hard- en softwarelijn. :')
ja het is software maar je moet er het ssc voor gebruiken ik kwam er laatst ook (weer) achter. Want zo vaak heb je niet iets met r&r dus kan me de volgende keer zo weer gebeuren als je ren iets aan denkt.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138604704
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 10:22 schreef einschtein het volgende:
Raap me op. De (A)SM vond dat de winkel er vanochtend goed uit zag.
dat ga ik niet kunnen vinden als ik de shiftrapporten zo lees.
Volgens mij heeft mijn SM een zwaar weekend gehad zonder mij. Benieuwd of de bende al is opgeruimd om 14 uur maar dat zal wel niet.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138605725
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 11:40 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

dat ga ik niet kunnen vinden als ik de shiftrapporten zo lees.
Volgens mij heeft mijn SM een zwaar weekend gehad zonder mij. Benieuwd of de bende al is opgeruimd om 14 uur maar dat zal wel niet.
Als ik jou berichten lees, krijg ik de indruk dat je vaak verre van tevreden bent over Verkoopklaar in je winkel. Lijkt alsof de afdeling op jou leunt (terwijl je ASM bent dacht ik?).
  maandag 7 april 2014 @ 12:31:04 #104
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_138606150
Er probeerde gisteren iemand op zo'n domme wijze een kratje Heineken mee te nemen. Zonder te betalen. Hij ging naar de kassa, claimde, dat hij het al betaald had en alleen nog een sticker miste. Een bonnetje ontbrak. De caissière, die er zat, is erg scherp en wist, dat hij eerst met een 16 flesjes krat naar buiten liep. Ze heeft hem het krat niet mee laten nemen, en hij zou later terugkomen. Camerabeelden bekeken, en hij kwam gewoon met lege handen de winkel in. Hij is ook nooit meer teruggekomen, dus het moge overduidelijk wezen wat zijn bedoeling was :').
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_138606192
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 12:17 schreef SausDip het volgende:

[..]

Als ik jou berichten lees, krijg ik de indruk dat je vaak verre van tevreden bent over Verkoopklaar in je winkel. Lijkt alsof de afdeling op jou leunt (terwijl je ASM bent dacht ik?).
Er staan geregeld super mooie winkels. Helaas hebben niet alle TL nog steeds dezelfde norm.

Waarom word je verrast doordat er iemand niet komt opdagen. En als ik de shiftrapporten terug lees staat er in dat diegene veel te laat vrij gevraagd heeft en zelf vervanging moet regelen. Opvolging? Blijkbaar geen geweest.

Verkoopklaar komt van een overschrijding van 120 uur per week. Tegenwoordig in de afsluiting nog een uurtje of 20 tot 30.
Ben absoluut trots op de teamleiders dat die slag in 2,5 jaar gemaakt is. Daarnaast is het winkelbeeld aanzienlijk verbeterd tenopzichte van toen. Ofwel een betere winkel met minder uren. Echter willen we nu wel weer een stap omhoog. Daar staan we nu stil en dat stoort mij. Op zaterdag word het geregeld gewoon niet neergezet wat moet.

Dan denk ik vragen we te veel op die avond... 3 uur shift.

1tl
1 codeboeker
3 actiebouwers ( leeghalen en bouwen, tellen en terugvallen is gedaan) 600 colli afgelopen week (afgelopen week al 250 colli bulk actie). Normaal zo'n 350 zonder gekke bulkacties
1 promo
6 vullers, 800 colli

Ik zeg met mijn ervaring dat het haalbaar zou moeten zijn. Iemand die daar anders over denkt?
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_138606319
Haalbaar!
  maandag 7 april 2014 @ 12:52:21 #107
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_138606855
Lijkt me zeker haalbaar ja.

De trend die ik de afgelopen maanden bij ons zie, is dat er veel jonge mensen met een verkeerde instelling rondlopen. Veel nieuwe 15-jarigen die zijn aangenomen, komen werken met het idee "ik werk drie uurtjes en ben dan klaar". Dat betekent voor hun dus drie uurtjes lamballen. Nee, je werkt drie uur en in die drie uur heb je je norm te halen. Dat realiseren de meesten zich niet, waardoor we de laatste tijd ook vaak in de problemen komen. Lijkt me ook een moeilijk probleem om aan te pakken, maar dat laat ik aan de TL's en (a)sm over. :+

Deze week eindelijk beginnen de restanten weg te werken trouwens. We hebben nu voor ieder gangpad iets van 3 à 4 rolly's x 8 volle fusten staan. :')
Flesje bier
pi_138607216
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 12:32 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Er staan geregeld super mooie winkels. Helaas hebben niet alle TL nog steeds dezelfde norm.

Waarom word je verrast doordat er iemand niet komt opdagen. En als ik de shiftrapporten terug lees staat er in dat diegene veel te laat vrij gevraagd heeft en zelf vervanging moet regelen. Opvolging? Blijkbaar geen geweest.

Verkoopklaar komt van een overschrijding van 120 uur per week. Tegenwoordig in de afsluiting nog een uurtje of 20 tot 30.
Ben absoluut trots op de teamleiders dat die slag in 2,5 jaar gemaakt is. Daarnaast is het winkelbeeld aanzienlijk verbeterd tenopzichte van toen. Ofwel een betere winkel met minder uren. Echter willen we nu wel weer een stap omhoog. Daar staan we nu stil en dat stoort mij. Op zaterdag word het geregeld gewoon niet neergezet wat moet.

Dan denk ik vragen we te veel op die avond... 3 uur shift.

1tl
1 codeboeker
3 actiebouwers ( leeghalen en bouwen, tellen en terugvallen is gedaan) 600 colli afgelopen week (afgelopen week al 250 colli bulk actie). Normaal zo'n 350 zonder gekke bulkacties
1 promo
6 vullers, 800 colli

Ik zeg met mijn ervaring dat het haalbaar zou moeten zijn. Iemand die daar anders over denkt?
Bij ons is de zaterdagavond ook een ramp. Volgens mij zijn we met zn tienen afgelopen week tot kwart over tien gebleven, maar staan er tot half tien in plaza. Dit boeit mij niet zoveel, maar als ik in het vervolg weer gebeld word om een half uur eerder te komen om in mijn eentje de vrachtwagen te lossen bedankt ik.
Moo
pi_138607432
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 12:32 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Er staan geregeld super mooie winkels. Helaas hebben niet alle TL nog steeds dezelfde norm.

Waarom word je verrast doordat er iemand niet komt opdagen. En als ik de shiftrapporten terug lees staat er in dat diegene veel te laat vrij gevraagd heeft en zelf vervanging moet regelen. Opvolging? Blijkbaar geen geweest.

Verkoopklaar komt van een overschrijding van 120 uur per week. Tegenwoordig in de afsluiting nog een uurtje of 20 tot 30.
Ben absoluut trots op de teamleiders dat die slag in 2,5 jaar gemaakt is. Daarnaast is het winkelbeeld aanzienlijk verbeterd tenopzichte van toen. Ofwel een betere winkel met minder uren. Echter willen we nu wel weer een stap omhoog. Daar staan we nu stil en dat stoort mij. Op zaterdag word het geregeld gewoon niet neergezet wat moet.

Dan denk ik vragen we te veel op die avond... 3 uur shift.

1tl
1 codeboeker
3 actiebouwers ( leeghalen en bouwen, tellen en terugvallen is gedaan) 600 colli afgelopen week (afgelopen week al 250 colli bulk actie). Normaal zo'n 350 zonder gekke bulkacties
1 promo
6 vullers, 800 colli

Ik zeg met mijn ervaring dat het haalbaar zou moeten zijn. Iemand die daar anders over denkt?
Moet makkelijk te doen zijn, mits het geen 10000 koppen zijn. ;)
pi_138607451
Wat is het gemiddelde koppen per uur dat er bij jullie gebouwd worden? In colli's rekenen vind ik met koppen erg lastig.
pi_138607460
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:52 schreef Gezicht het volgende:
Deze week eindelijk beginnen de restanten weg te werken trouwens. We hebben nu voor ieder gangpad iets van 3 à 4 rolly's x 8 volle fusten staan. :')
Wuuut? :')
pi_138607498
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:52 schreef Gezicht het volgende:
Deze week eindelijk beginnen de restanten weg te werken trouwens. We hebben nu voor ieder gangpad iets van 3 à 4 rolly's x 8 volle fusten staan. :')
Jezus. Wordt de HT bij jullie aangeraakt?
pi_138607513
En ik vind anderhalve dolly voor 'n gangpad al veel.. :')
  maandag 7 april 2014 @ 13:09:30 #114
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_138607529
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 13:07 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Wuuut? :')
Zijn al twee weken bezig met verbouwen in het magazijn waardoor het al een hele uitdaging is geworden de vracht überhaupt te vullen. Gevolg is dat er geen tot weinig aandacht aan de restanten is besteed.

quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:08 schreef einschtein het volgende:

[..]

Jezus. Wordt de HT bij jullie aangeraakt?
Niet vaak genoeg. :N

Maar goed, in mei gaan we vijf dagen dicht en wordt de hele winkel leeggetrokken, hopen dat het vanaf dan wel goed wordt bijgehouden.
Flesje bier
pi_138607650
Straks voor de 3e keer in 5 dagen even vragen of de TL mijn plaza account kan deblokkeren.

Wat is deze :')
pi_138607698
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:09 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Zijn al twee weken bezig met verbouwen in het magazijn waardoor het al een hele uitdaging is geworden de vracht überhaupt te vullen. Gevolg is dat er geen tot weinig aandacht aan de restanten is besteed.

[..]

Niet vaak genoeg. :N

Maar goed, in mei gaan we vijf dagen dicht en wordt de hele winkel leeggetrokken, hopen dat het vanaf dan wel goed wordt bijgehouden.
Wat gaan ze precies verbouwen in jullie magazijn dan? Waarom duurt dan ook zo lang.

Hm, oke, hopen dat het vanaf dan weer de goeie kant op gaat. Mei is niet zo ver meer weg.
pi_138607711
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 13:12 schreef d4v1d het volgende:
Straks voor de 3e keer in 5 dagen even vragen of de TL mijn plaza account kan deblokkeren.

Wat is deze :')
Ik hoor hem denken. :D
pi_138607767
Hmmm. Mensen bieden hun volle eftelingkaarten te koop aan op marktplaats :{
pi_138607786
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:07 schreef einschtein het volgende:
Wat is het gemiddelde koppen per uur dat er bij jullie gebouwd worden? In colli's rekenen vind ik met koppen erg lastig.
Hier doen ze gemiddeld 1 kop per uur inclusief leeghalen en opruimen. Niet super snel, maar goed.
pi_138607850
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 13:16 schreef mujentas het volgende:

[..]

Hier doen ze gemiddeld 1 kop per uur inclusief leeghalen en opruimen. Niet super snel, maar goed.
Hm, oke, dan is het vrij normaal bij ons dan. Leeghalen wordt op zondag al gedaan, zodat ze op maandag direct aan de slag kunnen. Ook ongeveer 1 kop per uur. Met her en der een plancarella.
  maandag 7 april 2014 @ 13:18:41 #121
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_138607865
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:13 schreef einschtein het volgende:

[..]

Wat gaan ze precies verbouwen in jullie magazijn dan? Waarom duurt dan ook zo lang.

Hm, oke, hopen dat het vanaf dan weer de goeie kant op gaat. Mei is niet zo ver meer weg.
De muur van het magazijn wordt een meter of twee opgeschoven waardoor we (eindelijk) eens wat meer plaats krijgen. Tevens krijgen we een laad/losdok, en wordt een muur in de winkel (die in de zelfde hoek ligt als het magazijn) ook een paar meter naar buiten getrokken. Gevolg is dat je niet meer vanuit het magazijn naar buiten kunt, en dus telkens door de hele winkel moet lopen. Lossen zelf gebeurt nu midden op de parkeerplaats achterom, wat ook bijna niet te doen is op die bakstenen.

Als we in mei dichtgaan wordt de hele winkel leeggetrokken en wat er dan precies aan de inrichting verandert wordt weet ik niet precies. We krijgen in ieder geval wat extra meters bier/fris/wijn, en de agf gaat op de schop.

Plaatje voor de duidelijkheid:



Rood = waar de nieuwe muren komen
Blauw = waar de poort is en waar we voorheen laden/losten. Moet nu dus midden op de parkeerplaats gebeuren, en door de winkel naar het magazijn worden gereden.

[ Bericht 11% gewijzigd door Gezicht op 07-04-2014 13:24:35 ]
Flesje bier
pi_138607995
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 13:12 schreef d4v1d het volgende:
Straks voor de 3e keer in 5 dagen even vragen of de TL mijn plaza account kan deblokkeren.

Wat is deze :')
Zit exelletor nog steeds te trollen? :')
pi_138608119
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 13:22 schreef mujentas het volgende:

[..]

Zit exelletor nog steeds te trollen? :')
Mijn wachtwoord werkte opeens niet meer, en ik was even vergeten dat je maar 3 pogingen had :')
pi_138608129


:')
  maandag 7 april 2014 @ 13:26:57 #125
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_138608187
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 13:25 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]

:')
Ook fijn als de drogmetica-kop helemaal vol staat met dit soort cryptische shit. Ga het maar eens uitzoeken allemaal.
Flesje bier
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')