Uiteraard.quote:Op zondag 6 april 2014 13:04 schreef d4v1d het volgende:
EN dan zeker alle slechte 1 april grappen van collega's moeten meemaken?
Als de rivella per 6 pack verkocht gaat worden dan pakken we weer een beun van 2*2 meter. Anders wordt het een kop gebruikenquote:Op zondag 6 april 2014 13:21 schreef exelletor het volgende:
Waar gaan jullie trouwens de RC en de Rivella presenteren volgende week? Die four-packs en Edet kon je gewoon op de vloer dumpen, met losse flessen gaat dat wat moeilijker...
Maar dan moeten die dingen van de kop voor de Rivella ergens heen...quote:Op zondag 6 april 2014 13:24 schreef Wupgup het volgende:
Als de rivella per 6 pack verkocht gaat worden dan pakken we weer een beun van 2*2 meter. Anders wordt het een kop gebruiken.
Mooi fort bouwen van de pakjes sapquote:Op zondag 6 april 2014 13:25 schreef exelletor het volgende:
[..]
Maar dan moeten die dingen van de kop voor de Rivella ergens heen...
Sappen ga ik sws werk van maken maandag. Jammer dat er geen hele grote hoeveelheid binnenkomt, de rest mogen ze dinsdag dan afbouwen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:28 schreef Wupgup het volgende:
Mooi fort bouwen van de pakjes sap. Ik ga zo eens kijken wat we ermee gaan doen.
Je zou zo'n ding kunnen pakken waarop de cola binnenkomt (die grijze deksels/houders, hoe t mag heten..)quote:Op zondag 6 april 2014 13:21 schreef exelletor het volgende:
Waar gaan jullie trouwens de RC en de Rivella presenteren volgende week? Die four-packs en Edet kon je gewoon op de vloer dumpen, met losse flessen gaat dat wat moeilijker...
Ziet er leuk uit tot klanten één losse fles willen, en allemaal een ander 6pack openscheurenquote:Op zondag 6 april 2014 13:24 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Als de rivella per 6 pack verkocht gaat worden dan pakken we weer een beun van 2*2 meter. Anders wordt het een kop gebruiken.
Nog 2 rolcontainers met frisdrank en 1 rolcontainer Edet, plus wat er nog in de winkel staat natuurlijk. Het is geen slechte aanbieding, maar we hebben gewoon teveel ingestuwd gekregen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:34 schreef exelletor het volgende:
Denk dat we van die four-packs nog minder dan een rolcontainer hebben, valt wel mee dus. Edet zit niet in ons standaard assortiment, dus mag het kader erover beslissen.
bij ik geloof meer dan 4 uur openquote:Op zondag 6 april 2014 12:34 schreef Questionmarks het volgende:
@ikbenschipper,
Wij zijn nu elke zondags open en draaien meer dan 280.000, officieel gezien moet er nu een 2e asm bij?!
Beter!quote:Op zondag 6 april 2014 13:48 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
bij ik geloof meer dan 4 uur open
Jij bent toch teamleider ofzo?quote:Op zondag 6 april 2014 14:13 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Neeee, maar iemand anders wel! Maar dan kan het alsnog niet in eigen winkel denk ik.
Zatquote:Op zondag 6 april 2014 14:21 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hoeveel Heineken hebben jullie nog staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |