Zou je denken? Hebben ze in Spanje geen wettelijke arbeidsvoorwaarden?quote:Op maandag 7 april 2014 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die doen het wsl voor de fooien en voor de werkervaring
Eitjes bakken... Dat zal wel in het zwart gebeuren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou je denken? Hebben ze in Spanje geen wettelijke arbeidsvoorwaarden?
En de kok was een man van middelbare leeftijd. Werkervaring?
Vanavond dus weer jonge kinderen die in zo'n avontuur worden meegetrokken.quote:Thetmar Lammers (38) en zijn vrouw Saskia (38) dromen van een boerderij op het platteland, maar hebben geen miljoen op de bankrekening staan die het toelaat deze in Nederland te kopen. Als ze op vakantie in Frankrijk aan de praat raken met een stel dat net geėmigreerd is, worden ze enthousiast. Nog diezelfde vakantie gaat het stel op zoek naar een geschikt pand. Thetmar heeft in Nederland een bouwbedrijf en Saskia werkt in de jeugdzorg. Ze komen in de Franse Limousin een oude watermolen tegen. Het pand is alleen verre van af. Ze aarzelen geen moment en besluiten samen met hun kinderen Dimitri (6) en Roos (4) Nederland te verlaten. De oude watermolen moet uiteindelijk een chambre d'hotes met minicamping worden. Thetmar zal zijn bedrijf in Nederland nog wel even aanhouden, zodat er wat extra geld binnenkomt. Maar zolang Thetmar in Nederland is, ligt het werk in Frankrijk stil. Want Thetmar is vastbesloten de enorme verbouwing helemaal zelf te doen. Voor Saskia en de kinderen is het letterlijk kamperen in eigen huis. Een enorme beproeving in de puinzooi, zonder centrale verwarming en met de winter voor de deur. Het is een race tegen de klok om het enorme klusproject op tijd af te krijgen, want ze willen zo snel mogelijk gasten gaan ontvangen en geld gaan verdienen.
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanavond dus weer jonge kinderen die in zo'n avontuur worden meegetrokken.
hij is iig slim genoeg zn bedrijf nog even aan te houdenquote:Op zaterdag 12 april 2014 08:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanavond dus weer jonge kinderen die in zo'n avontuur worden meegetrokken.
Dat vind ik ook. Als ze nog zo jong zijn, is het het minst erg. Die gaan lekker spelen daar en leren dat Frans snel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:28 schreef alors het volgende:
Kinderen van 6 en 4 passen zich zo aan. Kinderen van 10-18 vind ik erger.
Ik hou van trajecten met een goed doordacht verhaal.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog diezelfde vakantie gaat het stel op zoek naar een geschikt pand.
Precies, vooral niet te lang nadenken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik hou van trajecten met een goed doordacht verhaal.![]()
net zo slim als die van vorige weekquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik hou van trajecten met een goed doordacht verhaal.![]()
Niet denken maar doenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
net zo slim als die van vorige week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |