Maar waarom zou je goodwill betalen? Omdat het een succesvolle bar is met veel klandizie?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:01 schreef -0- het volgende:
Die Britse heeft mooi 25.000 gevangenDie is blij.
Normaalgesproken wel ja.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar waarom zou je goodwill betalen? Omdat het een succesvolle bar is met veel klandizie?
Logischerwijze wel, maar ik betwijfel of ze dat echt hebben onderzocht.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar waarom zou je goodwill betalen? Omdat het een succesvolle bar is met veel klandizie?
filler bedoel je.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:02 schreef StephanL het volgende:
Ze kan wel een botoxje gebruiken voor die rimpels om haar mond.
Ze sliep er wel twee nachtjes over hoor!quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:05 schreef MilaNL het volgende:
Wat nou nachtje over slapen. Dat deed je toch nooit.
In natura gok ik.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:06 schreef Snowsquall het volgende:
waar gaan ze de voorraad van de bar van betalen?
Een of andere verlaten achterbuurt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:08 schreef -0- het volgende:
Waar zitten ze? Ziet er niet echt sfeervol uit daar
EN impulsiefquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
Naïef lijkt me het enige juiste woord.
Echt hé. Ze snapt gewoon niet dat die haar willen tillen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:12 schreef -0- het volgende:
Ze zijn er ook heilig van overtuigd dat het ook voor die Britse een moeilijke situatie is.
Daar weten haar poezen alles van.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:11 schreef la_perle_rouge het volgende:
stilzitten als je geschoren wordt!
quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:12 schreef themole het volgende:
Maar ze hebben in principe 25k door het toilet gespoeld aan 'Goodwill'.
bad will.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:12 schreef themole het volgende:
Maar ze hebben in principe 25k door het toilet gespoeld aan 'Goodwill'.
En de zwager van de verhuurder vertaald. Betrouwbare tolkquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is volledig in het Spaans, dus nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |