Dan wordt het niet warmer dan 100 graden dus safequote:Op zondag 6 april 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wtf, dacht hier meteen aan, maar dat is toch gewoon iets verwarmen in een pan in/boven een pan met water?
Wanneer gaan wij koekjes bakken.quote:Op zondag 6 april 2014 20:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dan wordt het niet warmer dan 100 graden dus safe
Oh ik weet niet of ik daar de juiste persoon voor ben, kan eigenlijk niet zoveel.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 20:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik weet niet of ik daar de juiste persoon voor ben, kan eigenlijk niet zoveel.
Ja qua bakken bedoel ik hequote:
quote:
Ja dat kan ik op zich wel.quote:
wow, so much confidentquote:Op zondag 6 april 2014 21:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat kan ik op zich wel.
Het probleem is vooral dat je altijd een recept moet volgen en ik op de een of andere manier altijd een stap mis of iets dubbel heb ofzo. Komt misschien omdat ik het ene keer doorlees en dan maar gewoon begin.
Ja, volledig misplaatst ook gewoon.quote:
ik hou hiet zo van recepten volgens. Als ik iets zie bij een kookprogramma probeer ik wel gewoon of ik iets soortgelijks kan producerenquote:Op zondag 6 april 2014 21:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat kan ik op zich wel.
Het probleem is vooral dat je altijd een recept moet volgen en ik op de een of andere manier altijd een stap mis of iets dubbel heb ofzo. Komt misschien omdat ik het ene keer doorlees en dan maar gewoon begin.
Ja nee, dat is prima, maar vergeet de dille niet. Want zonder dat kan je niks fatsoenlijks koken.quote:Op zondag 6 april 2014 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou hiet zo van recepten volgens. Als ik iets zie bij een kookprogramma probeer ik wel gewoon of ik iets soortgelijks kan produceren
Ja bij koken gaat dat makkelijker dan bij bakkenquote:Op zondag 6 april 2014 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou hiet zo van recepten volgens. Als ik iets zie bij een kookprogramma probeer ik wel gewoon of ik iets soortgelijks kan produceren
Dat heb ik eerder met bakken.quote:Op zondag 6 april 2014 21:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij koken gaat dat makkelijker dan bij bakkendaar komt alles zo nauw, echt irritant.
misschien dat ik daarom nooit bakquote:Op zondag 6 april 2014 21:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij koken gaat dat makkelijker dan bij bakkendaar komt alles zo nauw, echt irritant.
hou ik niet zo vanquote:Op zondag 6 april 2014 21:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja nee, dat is prima, maar vergeet de dille niet. Want zonder dat kan je niks fatsoenlijks koken.
Ja? Gaat altijd fout bij mij. Heb daar ook gewoon totaal geen inzicht in, geen idee wat producten doen en hoe ze op elkaar reageren. Suiker maakt het zoet en ei is voor binding maar zonder ei kan het soms ook.quote:
Geen probleem, ik ben keuken prinsesje.quote:Op zondag 6 april 2014 20:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik weet niet of ik daar de juiste persoon voor ben, kan eigenlijk niet zoveel.
Oh dan is het goedquote:Op zondag 6 april 2014 21:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen probleem, ik ben keuken prinsesje.
Onzin.quote:Op zondag 6 april 2014 20:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |