Het is ook sloom, maar mijn conditie is dan ook nog vrij ruk, als ik 20 kilometer per uur zou gaan fietsen dan zou ik de 5km niet halenquote:Op zondag 6 april 2014 22:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is wel Echt supersloom. Ter referentie, Mijn moeder gaat 3 keer per week hardlopen, die loopt iets meer dan 10 km in een uurtje
Lijkt me sterk.quote:
Inderdaad, als dingen verplicht worden dan is het meteen minder fijn om te doen, vind ik dan.quote:Op zondag 6 april 2014 22:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zolang het niet verplicht is inderdaad.
Wat moet dat moet.quote:Op zondag 6 april 2014 22:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jammer, is best leuk.
Lopen gaat met slecht weer nog wel ja. Thuis blijven geen optie braddie, zo werkt het leven niet
Weet niet wat ik met jouw gevoelens moet.quote:Op zondag 6 april 2014 22:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik reflecteerde mijn gevoelens op een ander persoon.
Kapot maken.quote:Op zondag 6 april 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet wat ik met jouw gevoelens moet.
Dat doe ik met liefde.quote:
Heb je nog geen hamer dan? :$quote:Op zondag 6 april 2014 22:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ooit zal ik die Berlijnse muur van je breken :$
#mileycyrusthingsquote:
Bij de buurman om kop melk vragen, sex gegarandeerd.quote:Op zondag 6 april 2014 23:03 schreef Chloroform het volgende:
Heb geen melk in huis, morgen geen ontbijt.
Mij of Miley? :squote:
Mijn buurman is een ouwe vent.quote:Op zondag 6 april 2014 23:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bij de buurman om kop melk vragen, sex gegarandeerd.
ovenbagles met cremekruidenkaas en baconquote:Op zondag 6 april 2014 23:03 schreef Chloroform het volgende:
Heb geen melk in huis, morgen geen ontbijt.
Ik haat je.quote:Op zondag 6 april 2014 23:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
ovenbagles met cremekruidenkaas en bacon
ook lekkerquote:Op zondag 6 april 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik haat je.![]()
Ik las eerst ovenbeagles trouwens.
Wat voor drugs zit erin?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |