SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het ging mij meer om de hoeveelheidquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt j0rdiiii.
Alhoewel jij niet weet hoe je een flesje saus ondersteboven moet houden, maar toch waardeer ik je steun.
Zul je zien dat ie 5 minuten later scoort.quote:
Hop, balletje glipt door de handen maar zonder consequenties.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:07 schreef Tchock het volgende:
Cambuur heeft amper kansen, maar met Gentenaar onder de lat weet je 't eigenlijk nooit
Het hele flesje natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
het ging mij meer om de hoeveelheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Voorspellende gave.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor de 1-0 ook. Psv raakte enkel volledig van slag van het plotselinge doelpunt.
Al zie ik Locadia niet scoren, Locadia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |