Ik zou dat anders noemenquote:Op zondag 6 april 2014 01:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar zit dan ook weer een slechte grap in....
Het lijkt mij vervelend als je er per ongeluk op gaat staan...quote:Op zondag 6 april 2014 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja.. Misschien dat ik schrik als ik een adder zie in het wild..
Ja, Maar als je het dier kunt herkennen en kunt aangeven dat het een adder was komt het ook wel weer goed.quote:Op zondag 6 april 2014 01:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het lijkt mij vervelend als je er per ongeluk op gaat staan...
Dan hopen dat er snel antigif voorhanden is.quote:Op zondag 6 april 2014 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, Maar als je het dier kunt herkennen en kunt aangeven dat het een adder was komt het ook wel weer goed.
Geloof ik gelijk, maar daarom zijn ze nog niet eng..quote:Op zondag 6 april 2014 01:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou het weer naarbuiten jagen was wel een heel gedoe.
Dat is er.. En het is geen zwarte mamba ofzo he?quote:Op zondag 6 april 2014 01:25 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dan hopen dat er snel antigif voorhanden is.
Ik ben er ook niet bang voor, maar het was een stuk minder tof dan in de dierentuinquote:Op zondag 6 april 2014 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geloof ik gelijk, maar daarom zijn ze nog niet eng..
Heb je geheime wensen Specu?quote:Op zondag 6 april 2014 01:25 schreef Specularium het volgende:
Slang van 2.5 meter in je hol, Webkast.
Daar is een hol niet voor bedoeld.quote:Op zondag 6 april 2014 01:25 schreef Specularium het volgende:
Vertel dat mijn internistquote:
Ik had hem inderdaad beter zelf kunnen makenquote:Op zondag 6 april 2014 01:25 schreef Specularium het volgende:
Dat zijn de allerengsten en zo...quote:Op zondag 6 april 2014 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is er.. En het is geen zwarte mamba ofzo he?
Als er over 10 jaar weer een meet is moet jij ook gaan.quote:Op zondag 6 april 2014 01:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik had hem inderdaad beter zelf kunnen maken
Want dan ben jij dood ofzo?quote:Op zondag 6 april 2014 01:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als er over 10 jaar weer een meet is moet jij ook gaan.
Ik vergeet het liever zelf ookquote:
Slaap lekkerquote:
Ik denk eerder dat hij bedoelt dat we hier niet zo meet-erig zijn...en dan plannen ze er eentje, haakt iedereen op het laatste moment af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |