Doet het niet.quote:Op zondag 6 april 2014 00:11 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Ook kleine katjes worden groot.

url copy pastenquote:

Haha! Nolevin is bang voor katten terwijl ze zelf een poesje heeft.quote:Op zondag 6 april 2014 00:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niks met katten, zelfs een soort fobie eigenlijk.

hou dan je kat gewoon in je eigen tuin.
 hou dan je kat gewoon in je eigen tuin.

Maak hier anders gewoon je UI van.quote:Op zondag 6 april 2014 00:16 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben ook wel een liefhebber van poesjes.
[ afbeelding ]

Haha!quote:Op zondag 6 april 2014 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haha! Nolevin is bang voor katten terwijl ze zelf een poesje heeft.

quote:Op zondag 6 april 2014 00:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Naaktkatten vind ik wel leuk
[ afbeelding ]

Ik vind ze altijd zo eng kijken, ik kan er geen hoogte van krijgen zeg maar. Ben altijd bang dat ze me willen aanvallen en gaan krabben enzo.quote:

quote:Op zondag 6 april 2014 00:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd zo eng kijken, ik kan er geen hoogte van krijgen zeg maar. Ben altijd bang dat ze me willen aanvallen en gaan krabben enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Maar bij honden kan ik goed inschatten hoe ze zich voelen en wat ze gaan doen, bij katten niet. Ben ook als kind bijna nooit in aanraking geweest met katten, eigenlijk maar 1 keer en toen heeft die kat me gekrabt toen ik hem aaide. Ik heb er gewoon niks mee.quote:Op zondag 6 april 2014 00:28 schreef arjan1112 het volgende:
hoezo zo een klein beest, een hond is veel gevaarlijker dan

quote:Op zondag 6 april 2014 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die foto heb ik een tijd terug ingesteld als groepsfoto op telegram.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |