Indeed!quote:
Is dat niet te traumatiserend voor je real doll?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Depends, een hartstilstand tijdens een hoogtepunt in bed lijkt mij ook niet verkeerd.
Heb ik daar nog iets mee te maken nadat ik in de kist lig?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is dat niet te traumatiserend voor je real doll?
Egoistquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb ik daar nog iets mee te maken nadat ik in de kist lig?
Wees gerust, ik denk niet dat het ooit zo zal gaan Barb. Ik heb toch wat meer met echte vrouwen dan een homp levenloos plastic.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
EgoistEn dat terwijl ze altijd voor je klaar lag.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wees gerust, ik denk niet dat het ooit zo zal gaan Barb. Ik heb toch wat meer met echte vrouwen dan een homp levenloos plastic.
En mocht ik zeker weten dat ik zal overlijden tussen de lakens zal ik een psycholoog's visitekaartje op het nachtkastje leggen.
Zo ben ik dan weer wel
Vanzelfsprekendquote:
Ik reken op niks minder natuurlijk. Echte mannen weten hoe vrouwen te behandelen.quote:
Zo zijn wij, broeder.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik reken op niks minder natuurlijk. Echte mannen weten hoe vrouwen te behandelen.
goed bezig cute!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef Cue_ het volgende:
Eten in de oven.. was in de wasmachine aan t draaien
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
Zo, de ikea leeg gehaald!
Zo fijn als je eindelijk al die dingen doet die je al jaren zou doen en alles weer voor 2 dagen netjes is
Ha! 2 dagen! Amateur!quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
Zo, de ikea leeg gehaald!
Zo fijn als je eindelijk al die dingen doet die je al jaren zou doen en alles weer voor 2 dagen netjes is
lang touw aan vastknopen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik raak de hele tijd m'n afstandsbediening kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |