Ja ben gewoon particulier.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:35 schreef Hoplahopla het volgende:
Je zult wel iets meer informatie moeten geven over de omstandigheden, want was het een puur particuliere verkoop?
vragen wat er mis is. hoe komt dat ?quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:35 schreef KoningPils het volgende:
Garantie tot de deur.
Helaas pindakaas.
Toen hij die probleem had, nog wel met hem gepraat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:38 schreef sturmpie het volgende:
[..]
vragen wat er mis is. hoe komt dat ?
wie heeft het gedaan ?
als het jouw onkunde is, dan kan je een een klein bedrag inleveren om van het gezeik af te zijn.
als het zijn schuld is. hem dat uitleggen.
Haha jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:41 schreef Hoplahopla het volgende:
Als ik jou was zou ik stoppen met de verkoop van motorblokken. Trek je alleen maar kampers enzo mee aan. Die schromen niet om je te belazeren of bedreigen.
Ja ga er denk ik niks meer aan doen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:42 schreef FritsFlits het volgende:
Je hebt gezegd er geen garantie op te geven, koper stemt er mee in het blok te kopen na het gezien te hebben. Paar weken later komt hij terug dat er wat mis is..
Je kan coulant zijn, maar je bent niets verplicht
en wat was het probleem ?quote:
Heb bijna alles vervangen ook de versnellingsbak waar het om ging.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:46 schreef sturmpie het volgende:
[..]
en wat was het probleem ?
vandaar uit kan jij bepalen of het jouw of zijn schuld is.
jij kan met het blok een stukje rustig gereden hebben.
maar die ander heeft er misschien meer en harder mee gereden dan jij. waardoor mogelijke fouten tot blokschade leiden.
jij weet wat jij aan het blok hebt gedaan.
h aha haquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:52 schreef lopen000 het volgende:
En een paar dagen laten dat ie uit zijn versnelling schoot.
Ja mare hij had niet voor het eerst een motorblok kapot gereden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:53 schreef sturmpie het volgende:
[..]
h aha ha
dan is het zijn eigen schuld
daar heb jij toch niks mee te makenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:56 schreef lopen000 het volgende:
[..]
Ja mare hij had niet voor het eerst een motorblok kapot gereden.
Hij had een verhaal van blok laten reviseren heel hoop geld. bla bla bla
Heeft hij vervolgens de blok gemonteerd en gereden zonder olie...
Die was vervolgens helemaal kapot.
Heel verhaal maar wilde zeggen dat dit niet de eerste x is voor hem....
Dit. Maar dat is ZO Hollands. Aasgieren en goedkoop willen doen en gaan janken dat iets niet werkt zoals je het nieuw en duurder kunt kopen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Pech voor hem, dubbeltje op voorste rij en dan garantie verwachten bij particuliere verkoop
Als je op internet rondkijkt dan zie je dat dat OVERAL zo is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:03 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Dit. Maar dat is ZO Hollands. Aasgieren en goedkoop willen doen en gaan janken dat iets niet werkt zoals je het nieuw en duurder kunt kopen.
Gevalletje helaas, pindakaas. Na een paar weken moet je niet meer piepen vind ik.
Maar niet zoals in NL. Daar is het altijd schrapen en gierig zijnquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je op internet rondkijkt dan zie je dat dat OVERAL zo is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |