Dat zou best kunnen, er zijn veel merken die dit soort sluitingen gebruiken. Staat een stuk mooier dan een standaardsluiting en het zorgt er voor dat de gaatjes van je band niet zo oprekken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:13 schreef Susteren het volgende:
Is dat trouwens niet de zelfde sluiting als op een Tissot Le Locle?
Wil eigenlijk voor een Le Locle gaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, er zijn veel merken die dit soort sluitingen gebruiken. Staat een stuk mooier dan een standaardsluiting en het zorgt er voor dat de gaatjes van je band niet zo oprekken.
Heb je interesse in het horloge?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Euh ja, 90 dollar voor de klok, 30 voor verzenden, 21% importkosten en 15E inklaring. Dan kom je precies op 120. En het is 45 voor de sluiting met band, daarnaast is het een goede kwaliteit sluiting en niet van die 10E ebaytroep.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:49 schreef marco_sire het volgende:
Ehhhhhh......¤120 zei je?
Staat voor 83 dollar NIEUW op parnis-shop. Zoek maar op PNA0005e
Vlindersluitingsbandje vind je voor nog geen 10 dollar op Ebay (butterfly buckle strap). Das geen ¤45.......
Nou vooruit dan, omdat jij het bent:quote:Op zondag 6 april 2014 00:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Euh ja, 90 dollar voor de klok, 30 voor verzenden, 21% importkosten en 15E inklaring. Dan kom je precies op 120. En het is 45 voor de sluiting met band, daarnaast is het een goede kwaliteit sluiting en niet van die 10E ebaytroep.
En weet je wat? Als je geen interesse hebt en alleen maar komt drammen dan blijf je maar weg.
Ik loop hier niet te liegen ofzo.
Het is een vraagprijs, en dat hij het meeneemt in de berekening vind ik niet zo raar want het ding is simpelweg niet in Nederland te verkrijgen wat ik zo snel zie. Daarnaast kan je gewoon een bod plaatsen dus ik snap alle commotie niet zo. Als je geen interesse hebt kan je ook niet reageren, tenzij hij echt absurde vraagprijzen heeft wat hier niet het geval is imho. Mocht je willen kan de discussie worden voortgezet in het feedback topic, maar niet in dit topic hier.quote:Op zondag 6 april 2014 07:44 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, omdat jij het bent:
op Ebay staan 100-en Parnis-horloges (ook die van jou) zo rond de 90-100 dollar INCLUSIEF gratis verzending.
Maar dat zullen ook wel horloges van een andere kwaliteit zijn, toch?![]()
Jij hebt pech gehad met importheffing betalen: nog niet eerder gezien dat je dat dan meeneemt in je berekening aan een eventuele verkoper.....
En drammen en liegen? Dat zijn jouw woorden, ik meld alleen dat jouw berekening niet klopt.
Mijn laatste reactie op dit gemopper: de kans is inderdaad groot dat die van lagere kwaliteit zijn. Zoek maar eens op reviews van deze klokjes. Je zal lezen dat deze horloges veelal in 'thuisateliers' worden gemaakt, waardoor de kwaliteit ontzettend fluctueert. Deze komt uit een goed atelier; hij loopt na 1,5 jaar nog keurig op tijd en er zit geen speling op de rotor.quote:Op zondag 6 april 2014 07:44 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, omdat jij het bent:
op Ebay staan 100-en Parnis-horloges (ook die van jou) zo rond de 90-100 dollar INCLUSIEF gratis verzending.
Maar dat zullen ook wel horloges van een andere kwaliteit zijn, toch?![]()
Jij hebt pech gehad met importheffing betalen: nog niet eerder gezien dat je dat dan meeneemt in je berekening aan een eventuele verkoper.....
En drammen en liegen? Dat zijn jouw woorden, ik meld alleen dat jouw berekening niet klopt.
Thanks. Game on!quote:Op zondag 6 april 2014 10:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is een vraagprijs, en dat hij het meeneemt in de berekening vind ik niet zo raar want het ding is simpelweg niet in Nederland te verkrijgen wat ik zo snel zie. Daarnaast kan je gewoon een bod plaatsen dus ik snap alle commotie niet zo. Als je geen interesse hebt kan je ook niet reageren, tenzij hij echt absurde vraagprijzen heeft wat hier niet het geval is imho. Mocht je willen kan de discussie worden voortgezet in het feedback topic, maar niet in dit topic hier.
Verder reageren bij interesse a.u.b.
Voor 5 Euro meer zijn we er.quote:
Ok deal, stuur maar een pm met je gegevens, maak ik het direct over en stuur je mijn adres.quote:Op zondag 6 april 2014 20:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Voor 5 Euro meer zijn we er.Zou hem evt. morgen voor je kunnen verzenden.
Je hebt een PM.quote:Op zondag 6 april 2014 20:49 schreef danos het volgende:
[..]
Ok deal, stuur maar een pm met je gegevens, maak ik het direct over en stuur je mijn adres.
Als het precies dezelfde is, met ook een extra band met vlindersluiting, vind ik het prima.quote:Op maandag 7 april 2014 12:58 schreef Skv het volgende:
Mijn broertje heeft er ook een, zal even vragen of hij er nog af wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |