Hoe hoort een mens dan te genieten?quote:Op zondag 6 april 2014 20:47 schreef Socios het volgende:
Het is louter een vorm van verkapt-check-mij-etc.
TREINEN DIENEN TEN ALLE TIJDEN CONFORM DE DIENSTREGELING TE RIJDEN.quote:Op maandag 7 april 2014 17:13 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Met een kladblok en veiligheidshesje op veilige afstand van het spoor
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
Ik bezoek dan ook louter terrassen die aan spoor gelegen zijn. Kladblokje in de aanslag en een glas karnemelk met een rietje. Genieten
Wacht even, nu voelt een terraszitter zich al verheven omdat hij op het terras zit?quote:Op zondag 6 april 2014 13:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Mooi dat jij en nog een aantal anderen wèl precies snappen wat de klacht is.
Op een terras zitten geeft men geen enkel recht om zich verheven te voelen boven anderen. Ook al predenteert men 'gezellig' en 'sociaal' bezig te zijn, het tegendeel is waar.
Nee, ik reis zelf ook 1e klas.quote:Op maandag 7 april 2014 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht even, nu voelt een terraszitter zich al verheven omdat hij op het terras zit?
Dat jij je kennelijk minderwaardig voelt aan de terraszitter is echt jouw issue, dat betekent nog niet dat de terraszitter zich verheven voelt.
Heb je ook zo'n redenatie over eerste klas reizigers?
Alleen van lichaamshouding zou ik kunnen zeggen dat sommige jongeren een zelfzekerde houding aannemen, maar dat is meer dan logisch als je met vreemde mensen bent. Niks mis met een 'stoere' houding aannemen zolang het maar niet intimiderend moet voorstellen.quote:Op maandag 7 april 2014 16:24 schreef Bulbasar het volgende:
[..]
Lichaamshouding
Stem
Snelheid van praten
genoeg dingen die gezamenlijk stoer gedrag kunnen uitdrukken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |