Haha prachtig, beetje de troll uithangen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
1x gedaan met een A7De hele dag al een melige bui, stond bij tankstation ff bakje koffie te doen. Wat ik dan voorn werk deed. "Doe helemaal niks meer, ik weet niet of je de chaos met die Bitcoin hebt meegekregen recentelijk? Op het goede moment ingestapt en op de top genokt"
Zijn bek viel op tafel van verbazingLeuke dingen.
Haha, er was hier toch ook iemand die bij een tankstation kwam aanrijden en daar een jongen populair bij een mooie auto zag staan. Dat die kerel hem ook vroeg naar welke vestiging hij moest rijden. En meteen was ie minder stoer aan het doen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
1x gedaan met een A7De hele dag al een melige bui, stond bij tankstation ff bakje koffie te doen. Wat ik dan voorn werk deed. "Doe helemaal niks meer, ik weet niet of je de chaos met die Bitcoin hebt meegekregen recentelijk? Op het goede moment ingestapt en op de top genokt"
Zijn bek viel op tafel van verbazingLeuke dingen.
Ik ben al blij als ze niet om id vragen bij halen van drankquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:35 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Haha, er was hier toch ook iemand die bij een tankstation kwam aanrijden en daar een jongen populair bij een mooie auto zag staan. Dat die kerel hem ook vroeg naar welke vestiging hij moest rijden. En meteen was ie minder stoer aan het doen.
Ik blijf het wel altijd mooi vinden dat als je eten of drinken gaat halen, dat men dan erg netjes tegen je zijn. "Kan ik u ergens mee helpen, meneer?". Dat ik dan echt van binnen denk: "ze zei: meneer!"
Nee, je moet het gezicht van een baby hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef DarkNoize het volgende:
Sinds ik een baard(je) heb (mag dat wel volgens de 'kleding'voorschriften?) merk ik dat mensen mij ook vaker met meneer aan gaan spreken
Lenen voor een auto,quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:28 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dit ga ik onthouden
[..]
Of de bank lief aankijken
Ach soms moet je.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Lenen voor een auto,
Überhaupt lenen voor iets anders dan een huis of een bedrijf
Eensquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Lenen voor een auto,
Überhaupt lenen voor iets anders dan een huis of een bedrijf
Mwah:quote:
quote:Volgens Clem Dickmann, directeur van Aumacon, komt de daling van de zakelijke markt vooral doordat er eind vorig jaar veel leaseauto's op kenteken zijn gezet
Niet heel dramatisch, gewoon een dipje. In januari/februari was het volgens mij veel erger, toen hadden de meesten net in december nog een auto op kenteken gezet vanwege die bijtellingen.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 07:14 schreef CitroenFrance het volgende:
Ik heb een dreigmail gekregen over km standen doorgeven, alleen ik heb sinds 4 april niet eens gewerkt.. Zou om een rit van 7 april gaan. Ik heb maar met veel !!!!!!! Beantwoord, ze moeten hun zaken beter op orde stellen daar.
quote:Op woensdag 9 april 2014 07:14 schreef CitroenFrance het volgende:
Ik heb een dreigmail gekregen over km standen doorgeven, alleen ik heb sinds 4 april niet eens gewerkt.. Zou om een rit van 7 april gaan. Ik heb maar met veel !!!!!!! Beantwoord, ze moeten hun zaken beter op orde stellen daar.
LAATSTE REMINDER: Kilometerstanden 4 april 2014, **************** (vanuit meerkerk naar klant TRANSPORTFORMULIER NODIG!!)quote:Op woensdag 9 april 2014 07:14 schreef CitroenFrance het volgende:
Zo mail ja!! Van een bedrijf waar ik nog nooit voor gereden heb :p ik ga mijn mail eens checken.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:55 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
LAATSTE REMINDER: Kilometerstanden 4 april 2014, **************** (vanuit meerkerk naar klant TRANSPORTFORMULIER NODIG!!)
Zoiets? Ontving ik op 2 april.
Bij mij was de datum nog niet geweest, laatste keer dat ik voor het bedrijf reed was 10 feb, en daarvan heb ik gewoon alles opgestuurd.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:42 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Zo mail ja!! Van een bedrijf waar ik nog nooit voor gereden heb :p ik ga mijn mail eens checken.
En dat met zoveel fouten in de administratie de algehele toon BESCHULDIGEND!!! blijftquote:Op woensdag 9 april 2014 12:35 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Bij mij was de datum nog niet geweest, laatste keer dat ik voor het bedrijf reed was 10 feb, en daarvan heb ik gewoon alles opgestuurd.
Zien ze zelf niet eens een keer in dat de administratie gewoon een rommel is bij ze?
Hetzelfde hier, ze verontschuldigden zich zelfs!quote:Op woensdag 9 april 2014 13:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nooit zo'n last heb gehad daarvan. 1 keer kreeg ik een LAATSTE REMINDER!!!11!!!1111!!!!!1 voor kilometerstanden, maar dat was voor een rit die geannuleerd was. Toen maar even gemaild dat die rit niet door was gegaan en gevraagd of ik in de toekomst die reminders bij een annulering mocht negeren.
Toen kreeg ik vrij snel antwoord en het was nog vriendelijk ook
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:49 schreef Schaafkaas het volgende:
Nieuwe Volvo's worden waarschijnlijk standaard uitgerust met Flitsmeister
Volvo
Jep, eerste week al 1500 orders las ik. Rond mei worden ze geleverd als het goed is, dus wie weet. In februari reed ik nog een gloednieuwe D2.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:55 schreef Solidberg het volgende:
[..]Die V40 D4 belooft ook nog veel goeds voor de leasewereld hopelijk
Normaal zijn boetes in Duitsland belachelijk goedkoop. Weet alleen niet hoe dat bij werkzaamheden is. Denk eigenlijk wel een stuk duurder, ik heb letterlijk nog nooit een Duitser te hard door een Baustelle zien rijden.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:04 schreef Amoeba het volgende:
Ik reed dus over de A31, kom bij die wegwerkzaamheden. Then it goes like 120 150m 100 150m 80 150m 60 2km met de max. snelheid.
Dus ik in die 100 zone, rem wat af, ga naar rechts, komt een Audi voorbij links. Daarna zat ik akelig dicht op een vrachtwagen, dus daar ga ik links van rijden. (Tweebaans).
Dan zie ik 2 dingen gebeuren. De Audi voor me gaat naar rechts en dan gaat vanuit de berm rechtsineens een rood lampje aan. Dan kijk ik op m'n teller: rond de 110.
Nu zal ik er wss niks van horen als de vrachtwagen eerst dat ding passeerde, maar nu weet ik niet of dat gebeurde. Iemand enig idee op hoeveel ik moet rekenen? Rond de 110, 80 toegestaan, werkzaamheden in Duitsland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |