Volgende keer een of andere oude nokia opzoeken en zeggen dat je geen smartphone hebtquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:29 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik zei al tegen die gast daar, een dagtellerstand van 125k lijkt me wat hoog om 'per ongeluk' een andere stand op te schrijven
Hij zei overigens dat het soms onleesbaar is voor hun wat mensen opschrijven, zouden ze denken dat de kilometerstand na 5 minuten verdwijnt?
Wat dacht je van alles digitaliseren? Ik word gek van al dat papier. Heb al een complete boom uitgeprint voor EW waar ze eigenlijk niks aan hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:31 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dat impliceert dat de rest van het formulier dus totaal niet belangrijk is, dat zou dan namelijk ook niet te lezen zijn...
Tijd voor een ew App voor alle, ritten accepteren, formulieren, tijden doorgeven alles
Ik wilde zeggen dat m'n batterij leeg was, maar die gast was wel aardig. Als het een klaagpersoon was had ik het wel gezegdquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgende keer een of andere oude nokia opzoeken en zeggen dat je geen smartphone hebt
Ik heb een Samsung 7.7 Galadinges nogwat, snap er de ballen niet van. Over kunnen kopen van Vodafone voor ¤25,- Zoiets zou EW/AR ook moeten doen, en 50/50 betalen. Scheelt hun ook een hoop werk denk ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:35 schreef Solidberg het volgende:
Doe gewoon een android tablet dan, die zijn stukken goedkoper
Dat is vanuit hun oogpunt nooit rendabel. Of 0.35 cent per ritbon uitkeren of een tablet van X euro (+ een heel systeem dat er nog hufterproof omheen gemaakt moet worden). Moet je toch aardig wat ritten maken wil je een beetje degelijke tablet kunnen ontvangen. Plus als er wat kapot gaat moet dat ook weer via hun geregeld worden. Denk niet dat dat ooit gaat gebeurenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:36 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik heb een Samsung 7.7 Galadinges nogwat, snap er de ballen niet van. Over kunnen kopen van Vodafone voor ¤25,- Zoiets zou EW/AR ook moeten doen, en 50/50 betalen. Scheelt hun ook een hoop werk denk ik.
Doen ze toch niet, veel te duur, studenten uitbuiten is makkelijker
Dat is zou tof zijn, een app is zeker welkom. De ritinfo print ik nu altijd gewoon uit, maar met een app is dat ook niet meer nodig. Dat het door een student wordt gemaakt als afstudeerproject betekent helaas waarschijnlijk wel dat de app niet gefixed wordt wanneer er iets mis is, die student is dan immers al weg... tenzij hij/zij bij EW gaat werken natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:48 schreef kweenie1 het volgende:
Er is mij wel verteld(door een instructeur) dat er een student bezig is met een app als afstudeerproject. Dat zou ik dan wel weer heel tof vinden, want de EW site werkt op mobiel niet zo lekker mee
Dromen magquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:48 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Dat is vanuit hun oogpunt nooit rendabel. Of 0.35 cent per ritbon uitkeren of een tablet van X euro (+ een heel systeem dat er nog hufterproof omheen gemaakt moet worden). Moet je toch aardig wat ritten maken wil je een beetje degelijke tablet kunnen ontvangen. Plus als er wat kapot gaat moet dat ook weer via hun geregeld worden. Denk niet dat dat ooit gaat gebeuren![]()
Er is mij wel verteld(door een instructeur) dat er een student bezig is met een app als afstudeerproject. Dat zou ik dan wel weer heel tof vinden, want de EW site werkt op mobiel niet zo lekker mee
Scheelt maar 50 kilometer en een half uur tenslottequote:Op dinsdag 8 april 2014 16:28 schreef Amoeba het volgende:
Morgen Venleau - Grunn in een Focus 1.6 en Grunn - Breukelen in een208
Duitsland?
Wacht, wat moest je nu precies doen? Foto maken van km stand en dan mailen naar hun? Wat een kansloosheidquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:33 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Wat dacht je van alles digitaliseren? Ik word gek van al dat papier. Heb al een complete boom uitgeprint voor EW waar ze eigenlijk niks aan hebben.
Iedereen een gratis iPad
[..]
Ik wilde zeggen dat m'n batterij leeg was, maar die gast was wel aardig. Als het een klaagpersoon was had ik het wel gezegd
Nee, foto maken en laten zien aan de balie. Zijn blijkbaar mensen die het verschil tussen de kmstand en dagkmstand niet snappenquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Wacht, wat moest je nu precies doen? Foto maken van km stand en dan mailen naar hun? Wat een kansloosheid
Vandaag wel gedaan en de paar eerste keren. Vandaag was puur omdat het vrij vol stond. Meestal gewoon achteraan rijden, en dan bij de balie zeggen dat je hem netjes hebt aangesloten op de rest.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:53 schreef Solidberg het volgende:
Bij mij controleerden ze niet eens of ik een foto had gemaakt, en lopen jullie nog naar binnen om te vragen waar de auto heen moet?
Heb dat enkel bij de eerste keer gedaan, en zet hem nu altijd op dezelfde plek neer, nog geen gezeur van gehad
Idd, en dat verlengde voorruit is ook wel mooiquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:48 schreef Fiorano het volgende:
Leenautootje meegekregen ivm bandenwissel, zo'n nieuwe C4 Picasso. Dat dashboard is wel Affengeil
Zolang je binnen de auto zit is het niet ergquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:48 schreef Fiorano het volgende:
Leenautootje meegekregen ivm bandenwissel, zo'n nieuwe C4 Picasso. Dat dashboard is wel Affengeil
Hallo collega! Welke regio ga je werkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:32 schreef CruisinDen het volgende:
Hoi allemaal, dinsdag sollicitatie bij EW dus wie weet kom ik vaker langs in dit topic!
Ben erg benieuwd en heb er wel zin in, zou nog een mail met info krijgen maar tot nog toe niet gehad maar ik ben geduldig.
Mocht je niet als een mongool rijden tijdens de rijtest die niks voorstelt:quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:32 schreef CruisinDen het volgende:
Hoi allemaal, dinsdag sollicitatie bij EW dus wie weet kom ik vaker langs in dit topic!
Ben erg benieuwd en heb er wel zin in, zou nog een mail met info krijgen maar tot nog toe niet gehad maar ik ben geduldig.
Amsterdam!quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:36 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Hallo collega! Welke regio ga je werken?
Haha, dan komt het vast goed, bedankt!quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:38 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Mocht je niet als een mongool rijden tijdens de rijtest die niks voorstelt:
Welkom collega!
En natuurlijk niet in afgetrapte sneakers, vuile spijkerbroek en mocrojas aan komt zettenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:38 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Mocht je niet als een mongool rijden tijdens de rijtest die niks voorstelt:
Welkom collega!
1x gedaan met een A7quote:Op maandag 7 april 2014 20:22 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
S60![]()
Kreeg laatst nog een compliment van iemand toen ik met een S60 reed voor EW. Ik was aan het pauzeren bij een P toen er een man op me af kwam: "Wat een mooie auto heb je!"
Heb daarna gewoon gedaan alsof het mijn auto was
Dit ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
1x gedaan met een A7De hele dag al een melige bui, stond bij tankstation ff bakje koffie te doen. Wat ik dan voorn werk deed. "Doe helemaal niks meer, ik weet niet of je de chaos met die Bitcoin hebt meegekregen recentelijk? Op het goede moment ingestapt en op de top genokt"
Zijn bek viel op tafel van verbazingLeuke dingen.
Of de bank lief aankijkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:24 schreef bokkepoot het volgende:
Ach ik ken zat knulletjes van mijn leeftijd die redelijke dikke auto's rijden.
Kwestie van geld van pappie of keihard werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |