En dat met zoveel fouten in de administratie de algehele toon BESCHULDIGEND!!! blijftquote:Op woensdag 9 april 2014 12:35 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Bij mij was de datum nog niet geweest, laatste keer dat ik voor het bedrijf reed was 10 feb, en daarvan heb ik gewoon alles opgestuurd.
Zien ze zelf niet eens een keer in dat de administratie gewoon een rommel is bij ze?
Hetzelfde hier, ze verontschuldigden zich zelfs!quote:Op woensdag 9 april 2014 13:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nooit zo'n last heb gehad daarvan. 1 keer kreeg ik een LAATSTE REMINDER!!!11!!!1111!!!!!1 voor kilometerstanden, maar dat was voor een rit die geannuleerd was. Toen maar even gemaild dat die rit niet door was gegaan en gevraagd of ik in de toekomst die reminders bij een annulering mocht negeren.
Toen kreeg ik vrij snel antwoord en het was nog vriendelijk ook
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:49 schreef Schaafkaas het volgende:
Nieuwe Volvo's worden waarschijnlijk standaard uitgerust met Flitsmeister
Volvo
Jep, eerste week al 1500 orders las ik. Rond mei worden ze geleverd als het goed is, dus wie weet. In februari reed ik nog een gloednieuwe D2.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:55 schreef Solidberg het volgende:
[..]Die V40 D4 belooft ook nog veel goeds voor de leasewereld hopelijk
Normaal zijn boetes in Duitsland belachelijk goedkoop. Weet alleen niet hoe dat bij werkzaamheden is. Denk eigenlijk wel een stuk duurder, ik heb letterlijk nog nooit een Duitser te hard door een Baustelle zien rijden.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:04 schreef Amoeba het volgende:
Ik reed dus over de A31, kom bij die wegwerkzaamheden. Then it goes like 120 150m 100 150m 80 150m 60 2km met de max. snelheid.
Dus ik in die 100 zone, rem wat af, ga naar rechts, komt een Audi voorbij links. Daarna zat ik akelig dicht op een vrachtwagen, dus daar ga ik links van rijden. (Tweebaans).
Dan zie ik 2 dingen gebeuren. De Audi voor me gaat naar rechts en dan gaat vanuit de berm rechtsineens een rood lampje aan. Dan kijk ik op m'n teller: rond de 110.
Nu zal ik er wss niks van horen als de vrachtwagen eerst dat ding passeerde, maar nu weet ik niet of dat gebeurde. Iemand enig idee op hoeveel ik moet rekenen? Rond de 110, 80 toegestaan, werkzaamheden in Duitsland?
Mijn oom heeft die besteldquote:Op woensdag 9 april 2014 16:55 schreef Solidberg het volgende:
[..]Die V40 D4 belooft ook nog veel goeds voor de leasewereld hopelijk
Ik hoop zo dat dit mijn eerste Volvo ooit mag zijn!quote:Op woensdag 9 april 2014 17:08 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Jep, eerste week al 1500 orders las ik. Rond mei worden ze geleverd als het goed is, dus wie weet. In februari reed ik nog een gloednieuwe D2.
Ik wil anders liever een XC90 rijden met een grappig blokje erinquote:Op woensdag 9 april 2014 17:21 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat dit mijn eerste Volvo ooit mag zijn!
Ik ben er niet bij over anderhalve week trouwens, dan verhuis ik.
quote:Hij hoopte zijn droomvrouw te vinden door mee te doen aan de datingshow Adam zkt Eva op RTL5
Idd. Heb zo een afspraak bij de kapper (stel je voor dat m'n haar lang wordtquote:Op woensdag 9 april 2014 17:25 schreef Wave103 het volgende:
Volvo of geen Volvo, beter bellen ze voor morgen
Als ik de zak ben is die Audi het zeker.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Normaal zijn boetes in Duitsland belachelijk goedkoop. Weet alleen niet hoe dat bij werkzaamheden is. Denk eigenlijk wel een stuk duurder, ik heb letterlijk nog nooit een Duitser te hard door een Baustelle zien rijden.
Anyways, als je maar genoeg geld hebt om bier in huis te hebben over anderhalve week vind ik alles best
110 op de teller is toch zo 103 realiteit? Dan ben je 30 - 70 EUR kwijt, afhankelijk van de correctie.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als ik de zak ben is die Audi het zeker.
http://www.geschwindigkeitsueberschreitung.net/ausserorts/
Volgens hier lees ik 80-120 euro. Zou ook voor wegwerkzaamheden gelden. En een puntje op m'n rijbewijs.
Ik hoop zo dat die vrachtwagen mij redt.Ook nog een dikke middelvinger gekregen van een Mercedesrijder die af moest remmen van 200 naar 120 en een dankbare groet van een Polorijder toen ik toevallig m'n gevarenlichten liet knipperen toen hij te hard een flitser op de A6 wilde gaan passeren.
Lame!quote:Op woensdag 9 april 2014 17:39 schreef Fiorano het volgende:
Overigens niet zo zeuren over uitroeptekens ik ga boetes krijgen van de Taxiboer je !!!!!!!!!!!!!!!! Vergeet het alarm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er op te zetten (kantine/sleutel hok)
1e keer waarschuwing
2e keer ¤25
3e keer ¤50Royal Sadness
Het kon ook wel 115 op teller geweest zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:35 schreef Solidberg het volgende:
Hoe zit het dan eigenlijk als ik hier in NL een overtreding zou plegen? Heb een Duits rijbewijs, maar ben wel Nederlander en sta momenteel ook in Nederland in de GBA
[..]
110 op de teller is toch zo 103 realiteit? Dan ben je 30 - 70 EUR kwijt, afhankelijk van de correctie.
Steenstraat is andere LM dan aan de A27 toch? Ar... en AL. Autom..... Voor zover ik weet hoeft het alleen bij AL. Autom.....quote:Op woensdag 9 april 2014 19:07 schreef Wave103 het volgende:
Toch nog gebeld![]()
Moet op de steenstraat in ons aller favoriete dorp zijn. Moest je daar nou foto's gaan maken van de km-stand? Ook naar een bepaald groot leasecentrum vlak onder de A12 bij Utrecht, geen idee waar ik daar heen moet, vrij massaal gebeuren daar.
Verder mag ik met m'n lange lijf in een Fiat 500![]()
beep beep
Ja precies, dat vroeg ik me af. Of het nou bij die aan de snelweg moest of iets verderop. Maar aan de snelweg dusquote:Op woensdag 9 april 2014 19:12 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Steenstraat is andere LM dan aan de A27 toch? Ar... en AL. Autom..... Voor zover ik weet hoeft het alleen bij AL. Autom.....
Als je naar de ander moest kon je het ook niet over het hoofd zien in de ritinfo hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 19:20 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Ja precies, dat vroeg ik me af. Of het nou bij die aan de snelweg moest of iets verderop. Maar aan de snelweg dus
O dan is het ook niet belangrijkquote:Op woensdag 9 april 2014 19:24 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Als je naar de ander moest kon je het ook niet over het hoofd zien in de ritinfo hoor
Staat dikgedrukt in lettergrootte x2, alleen de uitroeptekens missen
Eeen dame?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Lolish het volgende:
Hoi iedereen!
Ik ga dit topic ook een beetje volgen, heb dinsdag ook sollicitatie bij EW
Ben heeeel benieuwd! En denk dat ik dinsdag toch stiekem ook wel een beetje zenuwachtig ben hahah!
Vanuit Enschede en Arnhem hoop ik te mogen gaan werken!
Groetjess!
Als dat het geval is dient het natuurlijk uiterst duidelijk gemaakt te worden dat er binnenkort een meet isquote:
Mannen? Hier lopen meer opgeschoten pubertjes hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef Lolish het volgende:
[..]
Sarasi ben jij verder de enige onder de mannen of zijn hier nog meer vrouwen?
Ik ben met mijn 24,5-jarige leeftijd en mijn kantoorbaan inmiddels opgegroeid tot een zeer volwassen personage andersquote:Op woensdag 9 april 2014 22:27 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mannen? Hier lopen meer opgeschoten pubertjes hoor
Zekers, je komt ook over als een goede brave volwassen burgerquote:Op woensdag 9 april 2014 22:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben met mijn 24,5-jarige leeftijd en mijn kantoorbaan inmiddels opgegroeid tot een zeer volwassen personage anders
Ik ga ook elke avond braaf om 22:00 naar bed en kijk op zaterdagavond Ik Hou Van Hollandquote:Op woensdag 9 april 2014 22:30 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Zekers, je komt ook over als een goede brave volwassen burger
Vergeet het verplichte rondje Ikea niet, en natuurlijk de keuken en bankstel dat je aan wilt schaffenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ga ook elke avond braaf om 22:00 naar bed en kijk op zaterdagavond Ik Hou Van Holland
Er is zeer binnenkort een meet in Eindhoven. En er is een Whatsapp groep, waar Sarasi ook in zit.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:28 schreef Lolish het volgende:
Aha okeee, nou ben nu wel benieuwd naar iedereen hahah :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |