Mjah, AR is wat chiller in papierhandel, bij EW krijg je een tankpas. Anders lees de OP even door (eerste post vh topic), daar staat alles in.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:10 schreef Lolish het volgende:
[..]
Ahahahaha zooo jammer :p Ik heb daar ook gesolliciteerd, maar echt bij beiden pas gisteravond en had vanochtend al een telefoontje van EW
Maar AR is toch praktisch gezien hetzelfde?
Nee dat schiet niet echt op. Hij is op whatsapp nog gayer dan hier namelijk..quote:Op woensdag 9 april 2014 22:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Whoopdiedo, dat klinkt echt als een verrijking
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee dat schiet niet echt op. Hij is op whatsapp nog gayer dan hier namelijk..
[ afbeelding ]
Hah, dat zei hij ook tegen mij, maar ik wilde even showen dat ik dat zelf wel kon. 'Als het je lukt is het bonuspunten'. Hij vertelde later dat hij daar eigenlijk op aasde, maar niemand echt toehaptquote:Op woensdag 9 april 2014 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hoefde echt geen reet te doen. Klein stukje rijden door Breda. Bij terugkomst bij het pand van EW zei die vent: stap maar uit, deze auto is vrij groot en ons terrein vrij klein, dus ik parkeer hem wel
Hoi collega! Het valt allemaal wel mee, die 90 minuten is ook inclusief 'schade opneem cursus'. Als je gewoon een beetje representatief gekleed bent en nergens tegenaan rijdt tijdens de rijtest ben je aangenomenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:59 schreef Lolish het volgende:
[..]
Nicee! Zal het even opzoeken, is het een groot terrein daar van EasyWay? En zag op hun site dat het 90 min. was, lijkt me toch wel dat ze het met een half uurtje/uurtje gezien hebben toch.
Maargoed ondanks die preek en die foutjes ben je wel aangenomen![]()
Ik hou jullie op de hoogte!
Mooi geblurt. Nu weten we meteen Sarasi dr echte naamquote:Op woensdag 9 april 2014 23:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is inherent aan een whatsapp groep, altijd die leipo's die maar dooremmeren.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hehe, het had wel een reden.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat is inherent aan een whatsapp groep, altijd die leipo's die maar dooremmeren.
Dat vind ik zo schraal aan whatsapp, je kunt wel gesprekken een hele week dempen, maar niet eeuwig... En om nou alles gewoon op stil te zetten is ook zo k*t als er wel belangrijke gesprekken tussen zitten(projectgroepen enz)quote:Op woensdag 9 april 2014 23:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat is inherent aan een whatsapp groep, altijd die leipo's die maar dooremmeren.
Dat boeit niet, het is gewoon irritant als je een avond niet met je telefoon kut, je 200+ berichten door moet baggeren vol onzin en rottige plaatjes.quote:
Correct, en het is ook kut als mensen in een serieuze groep allerlei bagger gaan sturenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:21 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo schraal aan whatsapp, je kunt wel gesprekken een hele week dempen, maar niet eeuwig... En om nou alles gewoon op stil te zetten is ook zo k*t als er wel belangrijke gesprekken tussen zitten(projectgroepen enz)
NFS AR vs EW tikt iedere avond wel de 20 aanquote:Op woensdag 9 april 2014 23:21 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat boeit niet, het is gewoon irritant als je een avond niet met je telefoon kut, je 200+ berichten door moet baggeren vol onzin en rottige plaatjes.
Jij ziet jullie NFS EW vs AR als een serieuze groepquote:Op woensdag 9 april 2014 23:22 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Correct, en het is ook kut als mensen in een serieuze groep allerlei bagger gaan sturen
Nee, ik hoor niet bij dat selecte groepje van fokkende studentchaffeursquote:Op woensdag 9 april 2014 23:26 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Jij ziet jullie NFS EW vs AR als een serieuze groep? Maar ken het probleem inderdaad. Hadden ooit bij 1 projectgroep eens een meisje wat toen helemaal over de zeik de groep verliet, vanaf toen was het ineens wel serieus
Nee. Wordt echt alleen maar slap geouwehoerd.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:26 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Jij ziet jullie NFS EW vs AR als een serieuze groep? Maar ken het probleem inderdaad. Hadden ooit bij 1 projectgroep eens een meisje wat toen helemaal over de zeik de groep verliet, vanaf toen was het ineens wel serieus
Hey iedereen is welkom. DM je nummer en je wordt toegevoegd.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:28 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nee, ik hoor niet bij dat selecte groepje van fokkende studentchaffeurs.
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 april 2014 23:28 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nee, ik hoor niet bij dat selecte groepje van fokkende studentchaffeurs.
En dat wordt hier niet gedaan danquote:Op woensdag 9 april 2014 23:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee. Wordt echt alleen maar slap geouwehoerd.
Meet in Eindhoven? Wanneer, hoe en wat?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Er is zeer binnenkort een meet in Eindhoven. En er is een Whatsapp groep, waar Sarasi ook in zit.
Nou echt. Ging zaterdag om 17 uur na werk. Korte avond, dus om 20:30 al vrij. Kijk op m'n mobiel. 540 (!) ongelezen berichten!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Whoopdiedo, dat klinkt echt als een verrijking
Nee. In vergelijking met die app niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:30 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
En dat wordt hier niet gedaan dan?
Ja dat pleb uit Grunn haakt al af, mij komt het eigenlijk ook niet best uit. Na de laatste tentamens?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:33 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Meet in Eindhoven? Wanneer, hoe en wat?
Ik werd wakker, kon er 800 bijlezenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:34 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Nou echt. Ging zaterdag om 17 uur na werk. Korte avond, dus om 20:30 al vrij. Kijk op m'n mobiel. 540 (!) ongelezen berichten!
[..]
Nee. In vergelijking met die app niet.
joh, ik wist tot begin deze week niet eens wat af van een meet die door zou gaan.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja dat pleb uit Grunn haakt al af, mij komt het eigenlijk ook niet best uit. Na de laatste tentamens?
En dan de hoofd vraag, heeft moebje al gescoord?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:34 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Nou echt. Ging zaterdag om 17 uur na werk. Korte avond, dus om 20:30 al vrij. Kijk op m'n mobiel. 540 (!) ongelezen berichten!
[..]
Nee. In vergelijking met die app niet.
De meest sappige details komen van Esther eigenlijk...quote:Op woensdag 9 april 2014 23:38 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
En dan de hoofd vraag, heeft moebje al gescoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |