abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138709726
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik ga ook elke avond braaf om 22:00 naar bed en kijk op zaterdagavond Ik Hou Van Holland :7
Als je op maandag en vrijdag maar VI kijkt.
pi_138709753
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:32 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Vergeet het verplichte rondje Ikea niet, en natuurlijk de keuken en bankstel dat je aan wilt schaffen ;)
Natuurlijk, straks met pasen ook weer natuurlijk _O_

Lekker in de Golf met de cc op 95 over de linkerbaan rijden _O_
Stel je voor dat je te hard rijdt zeg...
  woensdag 9 april 2014 @ 22:35:07 #253
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138709796
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:33 schreef Amoeba het volgende:
En er is een Whatsapp groep, waar Sarasi ook in zit.
Whoopdiedo, dat klinkt echt als een verrijking :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_138709922
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Als je op maandag en vrijdag maar VI kijkt.
Sowieso :7
Ik kijk eigenlijk nooit tv, alleen VI en live-voetbal :')

Ik kijk wel veel Belgische tv, daar zijn echt bazenprogramma's _O_
Goed via YouTube te volgen :Y)
pi_138710016
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:35 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Whoopdiedo, dat klinkt echt als een verrijking :')
Nou, meer om te zeggen dat er niet alleen typische FOK! kneusjes zoals jij en ik inzitten.
pi_138710045
Jullie kunnen me vast wel een idee geven hoe dinsdag eruit gaat zien? Denk dat ik me er niet al te druk om moet maken, maar zou het toch wel heeel chill vinden om aangenomen te worden :D
pi_138710106
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:38 schreef Lolish het volgende:
Jullie kunnen me vast wel een idee geven hoe dinsdag eruit gaat zien? Denk dat ik me er niet al te druk om moet maken, maar zou het toch wel heeel chill vinden om aangenomen te worden :D
Je krijgt wat uitleg, moet een rondje rijden en ACHTERUIT INPARKEREN. Daarom werken er zo weinig vrouwen bij EW. :')
pi_138710139
Maar ik moet mn mond houden ja jongens doei
  woensdag 9 april 2014 @ 22:39:45 #259
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138710151
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Amoeba het volgende:
Nou, meer om te zeggen dat er niet alleen typische FOK! kneusjes zoals jij en ik inzitten.
Goeie comeback :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_138710181
Ik hoefde echt geen reet te doen. Klein stukje rijden door Breda. Bij terugkomst bij het pand van EW zei die vent: stap maar uit, deze auto is vrij groot en ons terrein vrij klein, dus ik parkeer hem wel
pi_138710191
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Goeie comeback :')
Ja wat wil je nou zeggen :')
pi_138710226
hmmmm dat maar even afwachten hahahahaha. neee moet hopelijk goedkomen :p
pi_138710233
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hoefde echt geen reet te doen. Klein stukje rijden door Breda. Bij terugkomst bij het pand van EW zei die vent: stap maar uit, deze auto is vrij groot en ons terrein vrij klein, dus ik parkeer hem wel
Bij AR hoef je pas geen reet te doen :')
pi_138710259
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef Lolish het volgende:
hmmmm dat maar even afwachten hahahahaha. neee moet hopelijk goedkomen :p
Stel jezelf eens fatsoenlijk voor. Studie etc
pi_138710482
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:41 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Stel jezelf eens fatsoenlijk voor. Studie etc
Oki!
Ik ben 19, studeer en woon dus doordeweeks in Enschede, verder woon ik in het weekend in de buurt van Arnhem :) Eeeeh, verder zijn mn hobbies reizen, paardrijden en een beetje kickboksen.... Ik studeer nu Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek maar dit was een beetje een fout. Dus komend jaar hopelijk verpleegkunde proberen *)
Daarom nu lekker veel vrij en dus op zoek naar een mooi baantje, werk in het weekend nog bij de Jumboooo!
Goed genoeg? :D
pi_138710749
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:45 schreef Lolish het volgende:

[..]

Oki!
Ik ben 19, studeer en woon dus doordeweeks in Enschede, verder woon ik in het weekend in de buurt van Arnhem :) Eeeeh, verder zijn mn hobbies reizen, paardrijden en een beetje kickboksen.... Ik studeer nu Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek maar dit was een beetje een fout. Dus komend jaar hopelijk verpleegkunde proberen *)
Daarom nu lekker veel vrij en dus op zoek naar een mooi baantje, werk in het weekend nog bij de Jumboooo!
Goed genoeg? :D
We missen pics.

Nee geintje, welkom. Als je op de Markendaalseweg rechts gaat mag je voor het water NIET rechtsaf, je MOET linksaf. Veel sollicitanten verneuken dat (ik ook). Zoek dat even op Maps op, de rest is easy. Je moet alleen wel nazi-CBR stijl aanhouden. Ik stond met mn neus net over de streep, hele preek. :')

Mjah, alles zat die dag tegen.

Tevens ben ik Moebs uit Eindje, 20jr en student techn. wiskunde. Als je aangenomen bent, update dan de wiki even, sta je ook in de OP.
pi_138710902
Oja, de wiki. ;) Even een kopje aanmaken voor taxi. ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_138711023
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:54 schreef Marco001 het volgende:
Oja, de wiki. ;) Even een kopje aanmaken voor taxi. ;)
En voor belastingvolk.
pi_138711137
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

En voor belastingvolk.
op dat deeltje na, aangepast. :)
pi_138711164
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:51 schreef Amoeba het volgende:

[..]

We missen pics.

Nee geintje, welkom. Als je op de Markendaalseweg rechts gaat mag je voor het water NIET rechtsaf, je MOET linksaf. Veel sollicitanten verneuken dat (ik ook). Zoek dat even op Maps op, de rest is easy. Je moet alleen wel nazi-CBR stijl aanhouden. Ik stond met mn neus net over de streep, hele preek. :')

Mjah, alles zat die dag tegen.

Tevens ben ik Moebs uit Eindje, 20jr en student techn. wiskunde. Als je aangenomen bent, update dan de wiki even, sta je ook in de OP.
Nicee! Zal het even opzoeken, is het een groot terrein daar van EasyWay? En zag op hun site dat het 90 min. was, lijkt me toch wel dat ze het met een half uurtje/uurtje gezien hebben toch.
Maargoed ondanks die preek en die foutjes ben je wel aangenomen :D
Ik hou jullie op de hoogte!
pi_138711200
Bij mij (AR) gaven ze een hele preek over vrouwen en minderheid en niet serieus genomen worden enzo, maar daar heb ik nooit wat van gemerkt. Iedereen die ik tegenkom is altijd heel aardig. :)

Sollicitatie stelt niet zoveel voor verder, maak je vooral niet te zenuwachtig over die rijtest. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_138711230
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:00 schreef Sarasi het volgende:
Bij mij (AR) gaven ze een hele preek over vrouwen en minderheid en niet serieus genomen worden enzo, maar daar heb ik nooit wat van gemerkt. Iedereen die ik tegenkom is altijd heel aardig. :)

Sollicitatie stelt niet zoveel voor verder, maak je vooral niet te zenuwachtig over die rijtest. ;)
seksisme :')
pi_138711412
Ga overigens bij het rijden niet als eerste, kan je zien wat de eerste fout doet.
Nee, toch niet
pi_138711449
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:59 schreef Lolish het volgende:

[..]

Nicee! Zal het even opzoeken, is het een groot terrein daar van EasyWay? En zag op hun site dat het 90 min. was, lijkt me toch wel dat ze het met een half uurtje/uurtje gezien hebben toch.
Maargoed ondanks die preek en die foutjes ben je wel aangenomen :D
Ik hou jullie op de hoogte!
Nou nee. :')

Ben maar voor Autoreset gaan werken. Een keer een kast geraakt met 'n auto door een foutje met koppelen, dus ik heb wel wat stommiteiten gemaakt ja.

Je rijdt zelf 15-20 min, daarna mag de andere sollicitant.
pi_138711729
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:04 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nou nee. :')

Ben maar voor Autoreset gaan werken. Een keer een kast geraakt met 'n auto door een foutje met koppelen, dus ik heb wel wat stommiteiten gemaakt ja.

Je rijdt zelf 15-20 min, daarna mag de andere sollicitant.
Ahahahaha zooo jammer :p Ik heb daar ook gesolliciteerd, maar echt bij beiden pas gisteravond en had vanochtend al een telefoontje van EW :)
Maar AR is toch praktisch gezien hetzelfde?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')