Steenstraat is andere LM dan aan de A27 toch? Ar... en AL. Autom..... Voor zover ik weet hoeft het alleen bij AL. Autom.....quote:Op woensdag 9 april 2014 19:07 schreef Wave103 het volgende:
Toch nog gebeld![]()
Moet op de steenstraat in ons aller favoriete dorp zijn. Moest je daar nou foto's gaan maken van de km-stand? Ook naar een bepaald groot leasecentrum vlak onder de A12 bij Utrecht, geen idee waar ik daar heen moet, vrij massaal gebeuren daar.
Verder mag ik met m'n lange lijf in een Fiat 500![]()
beep beep
Ja precies, dat vroeg ik me af. Of het nou bij die aan de snelweg moest of iets verderop. Maar aan de snelweg dusquote:Op woensdag 9 april 2014 19:12 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Steenstraat is andere LM dan aan de A27 toch? Ar... en AL. Autom..... Voor zover ik weet hoeft het alleen bij AL. Autom.....
Als je naar de ander moest kon je het ook niet over het hoofd zien in de ritinfo hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 19:20 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Ja precies, dat vroeg ik me af. Of het nou bij die aan de snelweg moest of iets verderop. Maar aan de snelweg dus
O dan is het ook niet belangrijkquote:Op woensdag 9 april 2014 19:24 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Als je naar de ander moest kon je het ook niet over het hoofd zien in de ritinfo hoor
Staat dikgedrukt in lettergrootte x2, alleen de uitroeptekens missen
Eeen dame?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Lolish het volgende:
Hoi iedereen!
Ik ga dit topic ook een beetje volgen, heb dinsdag ook sollicitatie bij EW
Ben heeeel benieuwd! En denk dat ik dinsdag toch stiekem ook wel een beetje zenuwachtig ben hahah!
Vanuit Enschede en Arnhem hoop ik te mogen gaan werken!
Groetjess!
Als dat het geval is dient het natuurlijk uiterst duidelijk gemaakt te worden dat er binnenkort een meet isquote:
Mannen? Hier lopen meer opgeschoten pubertjes hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef Lolish het volgende:
[..]
Sarasi ben jij verder de enige onder de mannen of zijn hier nog meer vrouwen?
Ik ben met mijn 24,5-jarige leeftijd en mijn kantoorbaan inmiddels opgegroeid tot een zeer volwassen personage andersquote:Op woensdag 9 april 2014 22:27 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mannen? Hier lopen meer opgeschoten pubertjes hoor
Zekers, je komt ook over als een goede brave volwassen burgerquote:Op woensdag 9 april 2014 22:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben met mijn 24,5-jarige leeftijd en mijn kantoorbaan inmiddels opgegroeid tot een zeer volwassen personage anders
Ik ga ook elke avond braaf om 22:00 naar bed en kijk op zaterdagavond Ik Hou Van Hollandquote:Op woensdag 9 april 2014 22:30 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Zekers, je komt ook over als een goede brave volwassen burger
Vergeet het verplichte rondje Ikea niet, en natuurlijk de keuken en bankstel dat je aan wilt schaffenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ga ook elke avond braaf om 22:00 naar bed en kijk op zaterdagavond Ik Hou Van Holland
Er is zeer binnenkort een meet in Eindhoven. En er is een Whatsapp groep, waar Sarasi ook in zit.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:28 schreef Lolish het volgende:
Aha okeee, nou ben nu wel benieuwd naar iedereen hahah :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |