die plantjes zijn intussen verzopenquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:19 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ik heb genoeg regen gezien inderdaad. Goed voor de plantjes
Ik heb nog 30 liter water staan voor de plantjes, genoeg voor een hittegolf van 2 weken dus kom maar opquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:19 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ik heb genoeg regen gezien inderdaad. Goed voor de plantjes
Ik 2 flessen vol.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb nog 30 liter water staan voor de plantjes, genoeg voor een hittegolf van 2 weken dus kom maar op![]()
Maarja kermis Alkmaar dan hebben we bijna altijd wel regen dus het was te verwachten dat regen zouden krijgen.
Dit ja. Kermis.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:54 schreef douche-eendje het volgende:
Petjesvolk > kermisvolk. Normaal zijn ze er niet in zulke grote getalen![]()
Maar als Kaas moet jij je er wel thuis voelen
Normaal gesproken zijn de petjes opgesloten in de diepste krochten van alkmaar. Een keer per jaar worden ze losgelaten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:54 schreef douche-eendje het volgende:
Haha, een stad naar mijn hart wat dat betreft ja. Ik heb die markt al wel eens bezocht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:54 schreef douche-eendje het volgende:
Waar kom je vandaan? De meeste mensen hier hebben de kaasmarkt niet bezocht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, een stad naar mijn hart wat dat betreft ja. Ik heb die markt al wel eens bezocht.
Rotterdam, maar m'n schoonfamilie woont bij jullie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? De meeste mensen hier hebben de kaasmarkt niet bezocht.
Dan was je waarschijnlijk heel dicht bij mijn weekendhuis.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rotterdam, maar m'n schoonfamilie woont bij jullie.Mag graag de binnenstad ff ingaan. Of beetje hardlopen rond het geestnerambacht ofzo, daar wonen ze vlakbij.
Doe maar duur, een weekendhuisquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan was je waarschijnlijk heel dicht bij mijn weekendhuis.
Levert me alleen maar dingen op.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Doe maar duur, een weekendhuis
Ah rotjeknor. Akkmaar is niet zo groot, helaasquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rotterdam, maar m'n schoonfamilie woont bij jullie.Mag graag de binnenstad ff ingaan. Of beetje hardlopen rond het geestnerambacht ofzo, daar wonen ze vlakbij.
Ach.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Levert me alleen maar dingen op.
Ik kom vanavond niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:11 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ach.
Neem je kaarten mee trouwens? Heb wel zin in een potje.
Weekendhuis, ja ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan was je waarschijnlijk heel dicht bij mijn weekendhuis.
oh ok. waarom niet?quote:
Ja ach, enige waaraan je dat merkt is iets minder variëteit in horeca en wat minder hoogbouw.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ah rotjeknor. Akkmaar is niet zo groot, helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |