Jaaaaa!!! Daar issie weer

(wie, wat, waar? Lees voor de grap de vorige topics eens:
R&P / Twee en een half jaar later, ongeveer )
Zoals semi-beloofd een update na zo ongeveer een jaar!
Little-miss-sunshine (ok, ok, echte namen mogen onderhand nu wel: Jacqueline) en ik (Berry) gaan inderdaad echt, ècht trouwen op 10-10-2014, en de voorbereidingen zijn in volle gang.
Halfjaartje geleden zijn we naar zo'n olijke trouwbeurs geweest. Heb me doodgelachen... veel clubjes vriendinnen die giechelend staan te beslissen of het een trouwjurk van ¤3000,- wordt, of anders toch die superdeluxe taart van manshoogte.... en achter hen? Daar staan de groom-to-be met een berg plastic tasjes en foldertjes, half te luisteren naar een verkoper en te whatsAppen met z'n vrienden... of hij
alsjeblieft opgehaald kan worden... dat idee.
Persoonlijk heb ik erg veel lol gehad op de beurs... sámen dingen bekijken, ideeën opdoen, dat is gewoon gezellig

En zo regel je in een tijdsbestek van een half jaar tot een jaar een hele hoop dingen. Groot feest (150 man ongeveer o_O ), trouwlocatie, kleding, bloemen... er komt nog behoorlijk wat bij kijken... het is heerlijk om te doen!
Op ander vlak ook leuk nieuws: Ik ben in de zomer van 2013 afgestudeerd en heb na n paar maanden solliciteren eindelijk een baan gevonden in de Consultancy (droombaan overigens!)
Paar foto's dan nog maar... enneh... de volgende update wordt met trouwfoto's! Stay tuned folks... and stay in love

Halloween 2013 (was nog een pokkewerk om dat allemaal zelf te doen XD )
Verjaardagsfeestje. woei!
Jaja, dat pittige kapsel is nu toch echt weg
Afstuderen 
Ik weet nog niet wat Jacqueline aan zal hebben op onze trouwdag... maar ik ga hier in
Tot na 10-10-2014!
I tried to sniff coke once... but the icecubes got stuck up my nose :-/