Voor gaming ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:19 schreef einschtein het volgende:
Je had ook beter een i7 processor kunnen nemen.
Tussen een i5 en een i7 zit qua gaming eigenlijk nooit verschil. i7 is leuk voor geoptimaliseerde applicaties, maar daar zijn games eigenlijk nooit onderdeel van.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:19 schreef einschtein het volgende:
Je had ook beter een i7 processor kunnen nemen.
Fout. Op een desktop heb je gelijk. Maar bij laptops zijn i5 altijd dual-cores. De duurdere i7's zijn quad-cores. Maakt zeker wel verschil in gaming, vooral bij games van de laatste generatie.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:20 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Tussen een i5 en een i7 zit qua gaming eigenlijk nooit verschil. i7 is leuk voor geoptimaliseerde applicaties, maar daar zijn games eigenlijk nooit onderdeel van.
Hoeveel RAM zit er in die laptop? En de videokaart is inderdaad niet je van het.
Deze man snapt! vuist regel is dat i7 mobile processors gelijk staan met de i5 desktop versies.quote:Op zaterdag 5 april 2014 02:10 schreef hearmeout het volgende:
[..]
Fout. Op een desktop heb je gelijk. Maar bij laptops zijn i5 altijd dual-cores. De duurdere i7's zijn quad-cores. Maakt zeker wel verschil in gaming, vooral bij games van de laatste generatie.
Overigens is in dit geval de videokaart de bottleneck.
Fout.quote:Op zaterdag 5 april 2014 02:10 schreef hearmeout het volgende:
[..]
Fout. Op een desktop heb je gelijk. Maar bij laptops zijn i5 altijd dual-cores. De duurdere i7's zijn quad-cores. Maakt zeker wel verschil in gaming, vooral bij games van de laatste generatie.
Overigens is in dit geval de videokaart de bottleneck.
Resolutie omlaag schroeven kan een hele hoop helpen qua performance. Maarja de grafische kaart is idd nou niet je-van-jet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 02:54 schreef PepRoween het volgende:
Op moment op een externe monitor omdat ik op mn nieuwe laptop scherm zit te wachten dus 1920x1080 normaliter 1080x768
Dat dus. Wat een dwazen hier.quote:Op zaterdag 5 april 2014 02:47 schreef HostiMeister het volgende:
Wat lult iedereen nou over die processor, die GPU is waardeloos, op welke resolutie speel je uberhaupt? Dat ding is gewoon niet geschikt om te gamen, afhankelijk van je resolutie.
Zo zie ik het inderdaad ook...quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:20 schreef Osiris024 het volgende:
Je miskoop is dat je een game pc wilt maar een laptop koopt.
Alltijd koelings herrie en weinig mogelijkheden to upgrades en om over de drivers maar te zwijgen.
vatsoenlijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:16 schreef PepRoween het volgende:
Okey, het zit zo, ik doe vaak miskopen, puur uit ontwetendheid en luiheid...
Ik heb een laptop samen laten stellen, hier zit in:
Intel Core i5-3230M
NVIDIA GeForce GT635M 1GB
Samsung 830 SSD 250 GB
Toshiba HDD 500 GB
Ik denk dat het aan mijn videokaart ligt...
Maar het probleem is dat ik niet eens vatsoenlijk AC4 BF kan doen zonder dat ik alle settings op low moet doe en dat hij em alsnog laggd in regenbuien. Om het nog maar niet over het blazen te hebben van dat ding.....
Is dit een miskoop of doe ik iets verkeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |