Pas je de op even aanquote:
Nee stond een stom plaatje nu schaapjesquote:
Schaapjes wel, Rienk is uw herder.quote:
Die paranoia is idd geweldig, maar het is wel triest dat ze daarin heel ver gaat en het geen enkel probleem vindt mensen in het wilde weg te beschuldigen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:30 schreef Disana het volgende:
Ik ben geen OER![]()
Deisyy, die reclame ken ik niet.
Leandra, ik vind dat zo lachwekkend, die paranoia van haar.
Het is ook al een ouwetje.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:30 schreef Disana het volgende:
Ik ben geen OER![]()
Deisyy, die reclame ken ik niet.
Leandra, ik vind dat zo lachwekkend, die paranoia van haar.
Is het ook. Ik vraag me af of het drank of waanzin is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die paranoia is idd geweldig, maar het is wel triest dat ze daarin heel ver gaat en het geen enkel probleem vindt mensen in het wilde weg te beschuldigen.
Ja, we zagen er vanmiddag nog een paar.... wel raar om daar niet meer te wonen, maar we komen er nog wel wekelijks.quote:
Dank. Die heb ik dus echt nooit gezien.quote:
Die die oudste woon er nu natuurlijk nog ..quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, we zagen er vanmiddag nog een paar.... wel raar om daar niet meer te wonen, maar we komen er nog wel wekelijks.
Ja, en op vrijdag halen we even brood bij de bakker 2 dorpen verderop, dus ik ga of naar de bakker en breng dan ook brood bij de oudste, of de oudste gaat naar de bakker en daar haal ik het dan later op.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die die oudste woon er nu natuurlijk nog ..
Lijkt wel biologisch duurzaamquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en op vrijdag halen we even brood bij de bakker 2 dorpen verderop, dus ik ga of naar de bakker en breng dan ook brood bij de oudste, of de oudste gaat naar de bakker en daar haal ik het dan later op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |