quote:
quote:
Sleepzzzquote:Op zaterdag 5 april 2014 04:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Doei inderdaadHet is alweer schandalig laat
Wat dat betreft kan je maar zo bij mij om de hoek wonenquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
Wie had bedacht dat het het weekend kutweer zou zijn? De zon schijnt gewoon hier.
Lekker he? Ik woon in Den Haag.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan je maar zo bij mij om de hoek wonen
Hier in de Achterhoek schuift er af en toe een wolkje voor maar prima weer!quote:
OMG.... we gaan straks naar de stad met de buren een hapje eten en drinken....quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:28 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijk weer in Doorn, alwaar mijn dochter uit haar broek scheurde, dus nu voor de kleedkamer van H&M in Amersfoort![]()
Heb ik je net misgelopenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... we gaan straks naar de stad met de buren een hapje eten en drinken....
Ben je nog in 033?
Als je morgen nog deze kant op komt, kom dan even koffie halen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik je net misgelopen
We zijn inmiddels in ons hotel in Doorn en eten daar in het dorp, dus je hoeft niet over je schouder te kijken
Wat is het verschil tussen een tortilla, burrito en een wrap?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:44 schreef Inodder het volgende:
Zo... laatste 2 burittos... Wel klaar mee ook nu.
De naamquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een tortilla, burrito en een wrap?
Mijn dochter heeft een vol dagprogramma voor morgen gepland, anders had me dat heel leuk geleken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je morgen nog deze kant op komt, kom dan even koffie halen.
Nee nee zo makkelijk kom je er niet van af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mexicaanse_tortillaquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een tortilla, burrito en een wrap?
lol nee ik ook niet, en het spaanse woord tortilla betekend weer omeletquote:
Ja dat is hier in de winkel net chips, in Mexico is dat een hard gebakken tortilla. En alles heeft dus weer varianten in maïs- of tarwebloemquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:06 schreef Inodder het volgende:
Wacht ff... Die harde schelpen welke ik noemde zijn Taco's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |