SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door DarkSonic2 op 04-04-2014 22:55:15 ]![]()
Hey DS2, voor hoeveel kan ik mijn Hoesen met Hunter slijten denk je?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
3k?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:49 schreef Tim86 het volgende:
Hey DS2, voor hoeveel kan ik mijn Hoesen met Hunter slijten denk je?
Ik heb net de getransferde versie gehaald voor 300c.![]()
Ja zoiets zat ik ook te denken, thanks. Heb hem er nu nog voor 3.5k opstaan maar dat wil nog niet zo vlottenquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
3k?
Ik heb net de getransferde versie gehaald voor 300c.
Gebruik hem toch niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kunnen we weddenschappen afsluiten op wie het Fok toernooi gaat winnen? Ik heb een geheime topfavoriet gevonden...![]()
zou best grappig zijnquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:09 schreef DutchSL het volgende:
Kunnen we weddenschappen afsluiten op wie het Fok toernooi gaat winnen? Ik heb een geheime topfavoriet gevonden...
Dan gaan we de boel fixen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zou best grappig zijn
Dan gaan we de boel fixen
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
had ik ook in het begin..en toen ging het foutquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:12 schreef DutchSL het volgende:
Hij heeft dit in divisions:
[ afbeelding ]
Zo'n record heb ik nog nooit gezien..
Wel eerder dan hier trouwens. Na 25 potjes ofzo. In div5.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ramos en alaba in een free pack. Niet slecht.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
godverdommequote:Op vrijdag 4 april 2014 23:35 schreef Tim86 het volgende:
KLB / Mensen die Brabantse beffer niet kunnen waarderen
die chat op zijn website nu
e: en zijn telefoonnummer staat op de site![]()
![]()
![]()
![]()
Hahah wat een held is die ventquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:35 schreef Tim86 het volgende:
KLB / Mensen die Brabantse beffer niet kunnen waarderen![]()
Goed gespeeldquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:51 schreef OmniRocket het volgende:
OmniRocket - Ozz 0-3
Ozz - OmniRocket 2-2
Wedstrijden komen nog online1e wedstrijd beetje geflatteerd.
Had ik maar moeten scorenquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Goed gespeeld1e wedstrijd beetje geflatteerd.
![]()
![]()
ahhh packs zie ikhele club zit staks vol met onverhandelbare meuk denk
beste speler chiellini
[ Bericht 5% gewijzigd door FCsuarez op 05-04-2014 01:11:14 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alweer dood vallen? Je bent gewoon slecht.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
De tegenstander gaat mij sshhh'en. Dan mag hij van mij dood vallen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alweer dood vallen? Je bent gewoon slecht.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Doe eens normaal joh.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
De tegenstander gaat mij sshhh'en. Dan mag hij van mij dood vallen.![]()
nou nou nou nouquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
De tegenstander gaat mij sshhh'en. Dan mag hij van mij dood vallen.![]()
Heb je m'n twitter gecheckt?quote:Ik heb het leven uitgespeeld. Ik heb zojuist om 2:00 's nachts op een oud campingstelletje midden op straat een ei gebakken.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik ga niet eens vragen waarom. Ik geef je gewoon een dikkequote:Op zaterdag 5 april 2014 02:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je m'n twitter gecheckt?Ik heb het leven uitgespeeld. Ik heb zojuist om 2:00 's nachts op een oud campingstelletje midden op straat een ei gebakken.
![]()
![]()
Ga je nu nog een keer spelen op hogere moeilijkheidsniveau voor de platinum trophy of stop je het terug in de doos en kijk je er niet meer naar om ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 02:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je m'n twitter gecheckt?Ik heb het leven uitgespeeld. Ik heb zojuist om 2:00 's nachts op een oud campingstelletje midden op straat een ei gebakken.
![]()
Ragequit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 02:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ga je nu nog een keer spelen op hogere moeilijkheidsniveau voor de platinum trophy of stop je het terug in de doos en kijk je er niet meer naar om ?![]()
Ik maak 'n statement denk ik.quote:Op zaterdag 5 april 2014 02:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ga je nu nog een keer spelen op hogere moeilijkheidsniveau voor de platinum trophy of stop je het terug in de doos en kijk je er niet meer naar om ?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat kan echt alleen Ozz zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2014 02:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Passing Succes bij Prednison. Raad eens van wie die 47% is?
Als goedmakertje voor een haperende (of eigenlijk gewoon volledig niet werkende) webapp. Als ik kijk naar wat anderen pullen, ben ik niet zo heel gelukkig geweest though...quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
gierquote:Op zaterdag 5 april 2014 08:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als goedmakertje voor een haperende (of eigenlijk gewoon volledig niet werkende) webapp. Als ik kijk naar wat anderen pullen, ben ik niet zo heel gelukkig geweest though...![]()
Meerdere accounts, en de meest waardevolle speler die ik pull is UP Jese. Maar die kan ik weer niet in mijn BBVA-team kwijt (want formatie). En ook weer niet van het kaliber om er een team omheen te bouwen. Dat zou ik bij Robben of Yaya Toure wel doenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had IF Ochoa en UP Matuidi, maar die ga ik ook beide nooit gebruiken wss.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Meerdere accounts, en de meest waardevolle speler die ik pull is UP Jese. Maar die kan ik weer niet in mijn BBVA-team kwijt (want formatie). En ook weer niet van het kaliber om er een team omheen te bouwen. Dat zou ik bij Robben of Yaya Toure wel doen![]()
Nou, dan hebben wij beiden dus mooi pechquote:Op zaterdag 5 april 2014 09:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had IF Ochoa en UP Matuidi, maar die ga ik ook beide nooit gebruiken wss.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had Vucinic en Young.quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als goedmakertje voor een haperende (of eigenlijk gewoon volledig niet werkende) webapp. Als ik kijk naar wat anderen pullen, ben ik niet zo heel gelukkig geweest though...
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Trouwens je vriendje is ook weer lekker bezig geweest vannacht:quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:42 schreef Toefjes het volgende:
Krijgen wel mooi die packs, maar het zoeken werkt nog steeds nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
De tegenstander gaat mij sshhh'en. Dan mag hij van mij dood vallen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De tegenstander heeft mij ook een berichtje gestuurd. Het kan me niet schelen wat hij schrijft, ik lees het toch niet.![]()
Stoereboiquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb de tegenstander ook een berichtje gestuurd. Het kan me niet schelen wat hij antwoordt, ik lees het toch niet.![]()
Ik heb wel eens ergere dingen over een tegenstanders gezegd? En velen met mij.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Trouwens je vriendje is ook weer lekker bezig geweest vannacht:
[..]![]()
Erger dan dood?quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb wel eens ergere dingen over een tegenstanders gezegd? En velen met mij.![]()
Ik denk een uurtje bij Ozz in de auto zitten.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ziektes die uiteindelijk kunnen resulteren in de dood. Wat dat betreft is DS nog mild. Doodvallen is een vrij acute, pijnloze dood. Ik impliceerde indirect een lang sterfbed in mijn verwensingen.quote:![]()
Ok, dat is inderdaad een veel langer minder leuk proces om mee te maken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ziektes die uiteindelijk kunnen resulteren in de dood. Wat dat betreft is DS nog mild. Doodvallen is een vrij acute, pijnloze dood. Ik impliceerde indirect een lang sterfbed in mijn verwensingen.![]()
Ik meen mij te herinneren dat jij hier een tijdje weg bent geweest door al die ziekte verwensingen .quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ziektes die uiteindelijk kunnen resulteren in de dood. Wat dat betreft is DS nog mild. Doodvallen is een vrij acute, pijnloze dood. Ik impliceerde indirect een lang sterfbed in mijn verwensingen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toen ik weg was waren er juist users die het prettig vonden dat de stortvloed van ziektes die ik hier los liet ten einde kwam.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat jij hier een tijdje weg bent geweest door al die ziekte verwensingen .![]()
Hallo aidspalingen.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Jij boefje.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
![]()
Michael Jadson
En nog een keer huntelaar
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Hmmm, hoe goed zijn jij en Suarez?quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jup. Je zit bij mij, Lindgren. en FCsuarez.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Hey,
Ik ben ook weer begonnen met FUT. Nu heb ik een probleem. Ik kocht toestraks op de xbox Reus voor 58500, maar op dat moment gingen ook de servers kut doen. Nu staat hij nergens meer, niet bij transfer targets, niet bij unassigned players, niet in mijn club.. maar de webapp doet ook kut op dit moment bij mij dus misschien ligt het daaraan?
Moet ik nog even wachten en hopen dat hij straks ergens staat? Of moet ik EA contacten?
Alvast bedankt![]()
![]()
Ik ben iig baggerslecht.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:36 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hmmm, hoe goed zijn jij en Suarez?![]()
Altijd mooi als mensen iemand foutief verbeterenquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:46 schreef Zhano het volgende:
In navolging van die "Storage/Opslag" foto van gister deze reactie op Dumpert:
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En gewoon nog doorgaan:quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altijd mooi als mensen iemand foutief verbeteren
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die titelsong zit al weken in m'n kop.quote:Zo slecht maar het blijft hangen.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 02:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Passing Succes bij Prednison. Raad eens van wie die 47% is?
1e potje had ik 40% en maar 2 passes gegeven.
http://help.ea.com/en/contact-us/?product=fifa-2014quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:41 schreef Freire het volgende:
[..]
Jij zat een paar dagen geleden toch in een livechat van EA?
Waar vind ik die?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Release Name: Bros.Before.Hos.2013.DVDRip.x264-EXViDquote:
Size: 722 MiB
Video: MKV | 720 x 304 | 25.000 fps
Audio: Dutch | AAC | 48.0 KHz
Runtime: 1h 24mn
Tegenwoordig verstaan we onder goed wel minimaal 720p volgens mij, maar het is goed genoeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zegt er een watquote:
Ik gaf je een aantal kansen die jij gewoon faalt af te maken.quote:
Die kreeg ik van Zhaneaux.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik gaf je een aantal kansen die jij gewoon faalt af te maken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die was van Zhano man, jij past ook nooit!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat heeft EA nu weer met de web app gedaan? Ik kan niet eens meer iets kopen. Nu verdienen we nog wel 5 gratis rare packs.![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die was van Zhano man, jij past ook nooit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg een ernstig ongeluk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo erg dat je hier nooit meer kan posten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kut vent.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Krijg een ernstig ongeluk.
Zo erg dat je hier nooit meer kan posten.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
TR gemachtquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Krijg een ernstig ongeluk.
Zo erg dat je hier nooit meer kan posten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dordrecht is ook vrij nutteloos. Qua club is Sparta de enige die ik er echt bij zou willen zien, maar die zijn zo bizar slecht dit jaarquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Krijgen we misschien dat tering Willem II weer in de eredivisie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Achillesquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dordrecht is ook vrij nutteloos. Qua club is Sparta de enige die ik er echt bij zou willen zien, maar die zijn zo bizar slecht dit jaarFM 2014-stijl.
Ja je noemt mij slecht, dit was de enige reactie die ik kon doen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hazard uit een van die twee free packs, prima.Dat is bedrog. Vorig jaar werd ik namelijk op FIFA ook gewoon hard geneukt door bijv. el-blanchito, net als jij laatst.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:12 schreef DutchSL het volgende:
Hij heeft dit in divisions:
[ afbeelding ]
Zo'n record heb ik nog nooit gezien..![]()
![]()
Sparta.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dordrecht is ook vrij nutteloos. Qua club is Sparta de enige die ik er echt bij zou willen zien, maar die zijn zo bizar slecht dit jaarJammer dat ze er geen reet van kunnen idd.
Feyenoord Rotterdam![]()
Pleuris junkies uit Spangen kunnen beter in de Jupiler league blijven.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar die is waarschijnlijk voor 600 coins op te pikken, dus dan maak er nu praktisch gezien zelfs verlies opquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat topic van gisteren.quote:Van die zolderkamerridders.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:19 schreef Pleun2011 het volgende:
tsja wat moet je ook in zo'n land.. 2 verwende naieve nederlandse meiden die zo nodig op avontuur moeten gaan in verweggistan.. nou dat avontuur hebben ze gekregenFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat topic van gisteren.Van die zolderkamerridders.
[..]quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:23 schreef superniger het volgende:
Die zijn inmiddels al ontvoerd, verkracht, beroofd en vermoord![]()
Moet je maar naar fatsoenlijke landen gaan...quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:23 schreef superniger het volgende:
Zijn wel 2 knappe meiden. Zou wel jammer zijn als ze zijn vermoord
De Graafschapquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dordrecht is ook vrij nutteloos. Qua club is Sparta de enige die ik er echt bij zou willen zien, maar die zijn zo bizar slecht dit jaar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Controller geleend van een vriend voor het weekend tot mijn nieuwe bezorgd is, dus ik ben gewoon beschikbaar voor de fok fut wk cup karper league of hoe het ding ook heet.
Iemand zin om nu een potje te doen (vriendschappelijk) ?![]()
De bronze cup is binnen. Zelden zo'n saaie finale gezien maar bij rust stond het 3-1 voor mij (en in schoten ook 3-1) en aan het einde 3-2 met 5 schoten van mij tegen 3 van de tegenstander.![]()
xbox hé?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:38 schreef DutchSL het volgende:
Controller geleend van een vriend voor het weekend tot mijn nieuwe bezorgd is, dus ik ben gewoon beschikbaar voor de fok fut wk cup karper league of hoe het ding ook heet.
Iemand zin om nu een potje te doen (vriendschappelijk) ?![]()
Ik wil zo welquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:38 schreef DutchSL het volgende:
Iemand zin om nu een potje te doen (vriendschappelijk) ?even snel team afmaken.
GVD Ik kan geen eens spelers kopen in de webapp![]()
perfect dealtje gevonden die hier nu maar staat te niksen
moet ook nog hazard courtois en vertonghen oppikken.. laatste 2 zal wel niet zo'n probleem zijn maar die eerste een beetje schappelijk vinden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Was goed tradevoer aan het begin van FUT. Kon je hem steeds voor 150c oppikkenquote:
Maar Cuadrado op RWB is goedkoper idd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb nu dit:quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was goed tradevoer aan het begin van FUT. Kon je hem steeds voor 150c oppikken
Maar Cuadrado op RWB is goedkoper idd.
Zoveel goede Colombiaanse CB's en dan zet je die knakker erin? Of is dat een work in progress?quote:
Jackson is ook onmisbaar ipv 1 vd 2 zweetteven.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tenminste 1tje met lengtequote:Op zaterdag 5 april 2014 12:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoveel goede Colombiaanse CB's en dan zet je die knakker erin? Of is dat een work in progress?die andere zijn dwergen man.
Ik zou Cortes doen die is tenminste nog 81 ratedquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tenminste 1tje met lengtedie andere zijn dwergen man.
![]()
En nu is hij 3k. #SMLENOquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was goed tradevoer aan het begin van FUT. Kon je hem steeds voor 150c oppikken
Maar Cuadrado op RWB is goedkoper idd.![]()
81 Rated?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik zou Cortes doen die is tenminste nog 81 rated
Perea is 1.80, maar wel 90 jumping, zelfde voor IF Murillo. Olave is ook een beest (1.86)quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tenminste 1tje met lengtedie andere zijn dwergen man.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Welke gaybo heeft alle Ariasjes opgekocht op de PS3
quote:
Is er alleen nog maar een part one.
hahahahaquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Welke gaybo heeft alle Ariasjes opgekocht op de PS3
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Pest me niet de hele tijd, ik ga je echt iets ergs toewensen hoor.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haha what goes around, comes around.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pest me niet de hele tijd, ik ga je echt iets ergs toewensen hoor.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is er alleen nog maar een part one.![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wie is nummer 8?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:19 schreef Jorwol het volgende:
Zijn de Xbox poules al gemaakt? We zijn nu met 8 toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Win met 13-1 van een mongool die een veldspeler op GK zette en daar constant mee wilde scoren (die ene goal van hem omdat ik bij 10-0 ook met de keeper ging lopen)
PS3 loopt vast, geen disconnect ofzo, maar gewoon een freeze.
Toeval of is dat van afstand te forceren door die mongool ? Vast toeval, maar gvd zeg echt 1 seconde nadat de scheids fluit![]()
![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2813321.pagequote:Op zaterdag 5 april 2014 13:30 schreef DutchSL het volgende:
Win met 13-1 van een mongool die een veldspeler op GK zette en daar constant mee wilde scoren (die ene goal van hem omdat ik bij 10-0 ook met de keeper ging lopen)
PS3 loopt vast, geen disconnect ofzo, maar gewoon een freeze.
Toeval of is dat van afstand te forceren door die mongool ? Vast toeval, maar gvd zeg echt 1 seconde nadat de scheids fluitAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga niet terug naar de home screen.. gewoon scherm freeze, moet op de uitknop drukken en nu is die bezig om mijn HD te checken en restoren..quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2813321.page![]()
he doe eens aardig tegen mijn tegenstander johquote:
#FreeTrapz![]()
Ok top. Dan kunnen we wel beginnen met loten etc ja. 2 poules van 4 doen met daarna halve finale en finale dan? En enkele wedstrijden of 2x tegen iedereen?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1 lijkt me beter eigenlijkquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ok. Dit is wel precies de bug die er een tijd is geweest op meerdere consoles en dat konden mensen wel expres doen. Als zij dan een quit deden die niet via het menu (forfeit match) was dan liep jouw console vast. Echt debiel was dat. Ook toen dat in eerste instantie werd gefixed bleken er nog manieren te zijn om hetzelfde resultaat te krijgen, dus niet te hopen dat dit nu weer terug is dan..quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ga niet terug naar de home screen.. gewoon scherm freeze, moet op de uitknop drukken en nu is die bezig om mijn HD te checken en restoren..
Je kreeg dan wel de win, maar niet de coins en progressie geloof ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Coins niet naar gekeken, maar spelers hebben hun stats niet bijgewerkt gekregen en kreeg wel de DNF melding. Niet dat die stats of de DNF me zoveel boeit, maar dat ik mijn console met resetten met kans op HD beschadiging is wel behoorlijk kutquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ok. Dit is wel precies de bug die er een tijd is geweest op meerdere consoles en dat konden mensen wel expres doen. Als zij dan een quit deden die niet via het menu (forfeit match) was dan liep jouw console vast. Echt debiel was dat. Ook toen dat in eerste instantie werd gefixed bleken er nog manieren te zijn om hetzelfde resultaat te krijgen, dus niet te hopen dat dit nu weer terug is dan..
Je kreeg dan wel de win, maar niet de coins en progressie geloof ik.![]()
![]()
Ja twee poules van vier en dan halve finale en finale lijkt mij het beste. Wel twee keer tegen elkaar toch? Als je één potje kunt spelen, kun je er net zo goed ook twee spelenquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ok top. Dan kunnen we wel beginnen met loten etc ja. 2 poules van 4 doen met daarna halve finale en finale dan? En enkele wedstrijden of 2x tegen iedereen?![]()
![]()
Ah, dat verandert de zaakquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he doe eens aardig tegen mijn tegenstander joh
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zitten er geen belgische coaches in het spel ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jawel tochquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:56 schreef FCsuarez het volgende:
zitten er geen belgische coaches in het spel ?![]()
hij vind niets op de markt. zie er bij wefut idd wel een paar staan.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja ik kan ook niets zoeken op de app dus ze hebben goed onderhoud gehad van de weekquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij vind niets op de markt. zie er bij wefut idd wel een paar staan.![]()
Eensquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja twee poules van vier en dan halve finale en finale lijkt mij het beste. Wel twee keer tegen elkaar toch? Als je één potje kunt spelen, kun je er net zo goed ook twee spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:56 schreef FCsuarez het volgende:
zitten er geen belgische coaches in het spel ?
Scifo doet het hier erg goed. Aanrader
Maar je kan ookHarm van Veldhoven
nemen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ea kan beter gaan stoppen met dat kanker ultimate team. Gewoon opdoeken die handel. Tot ziens en nooit meer met dat ultimate team. Wat eeb troep zeg![]()
kan bij mij niet vinden. dacht dat ik alles wel eens in de club zou hebbenquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scifo doet het hier erg goed. Aanrader
Maar je kan ookHarm van Veldhoven
nemen
#FreeTrapz![]()
Maver is raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazendquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:04 schreef Maver24 het volgende:
Ea kan beter gaan stoppen met dat kanker ultimate team. Gewoon opdoeken die handel. Tot ziens en nooit meer met dat ultimate team. Wat eeb troep zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:04 schreef Maver24 het volgende:
Ea kan beter gaan stoppen met dat kanker ultimate team. Gewoon opdoeken die handel. Tot ziens en nooit meer met dat ultimate team. Wat eeb troep zeg![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Verkeerde account Ozzquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:04 schreef Maver24 het volgende:
Waarom bleef je ook fifa points kopen, terwijl er al bijna niks functioneerde in de webapp? Kan me deze reactie wel voorstellen als je er een aardig bedrag ingestopt hebt trouwens.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:04 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:04 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
195K voor hazard, die gozer moet wel een god zijn danPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is het ook. Maarja..de verhoudingen zijn wel scheef natuurlijk. Het is niet zo dat hij echt 278 keer beter is dan Mertensquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
195K voor hazard, die gozer moet wel een god zijn dan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat gebeurde er? Schakel net pas in..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oeps...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Golaso City zegAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bijna nergens. Ik had net wel een paar goedkope IF's daardoor omdat ze nog op mijn scherm stonden.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat kut relist all is echt konko kapot he en ik krijg niet eens meer 300 coins voor een shiny contract![]()
![]()
Ik probeer te stoppen, maar jullie komen met zo'n kut cup aan waardoor ik weer wil meedoen
En op die webapp ben ik nu gewoon alle contracten en fitness voor 150/200 aan het dumpen, het boeit me niet meer. Geen geduld meer om honderen kaarten in deze webapp voor een goede prijs te verkopen.![]()
Ja ik had gvd al weken geen FUT meer gespeeld, tot grote tevredenheidquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:05 schreef DutchSL het volgende:
Ik probeer te stoppen, maar jullie komen met zo'n kut cup aan waardoor ik weer wil meedoen
En op die webapp ben ik nu gewoon alle contracten en fitness voor 150/200 aan het dumpen, het boeit me niet meer.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:05 schreef DutchSL het volgende:
En op die webapp ben ik nu gewoon alle contracten en fitness voor 150/200 aan het dumpen, het boeit me niet meer.
De tyfus...quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon even op klikken. Gewoon doen. Classic dit.![]()
Meer untradeable shit, genietenquote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Godver, is de nasynchronisatie gedaan door Sander vd Pavert?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon even op klikken. Gewoon doen. Classic dit.
Inzoommomentje op 1:34 is wel erg dramatisch
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kunnen jullie uberhaubt iets kopen van de markt? Probeer al 2 uur een speler te kopen maar dat lukt dus niet![]()
op console gaat het goed, webapp kan ik wel kopen, zoeken is gewoon bagger.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:33 schreef Maver24 het volgende:
Kunnen jullie uberhaubt iets kopen van de markt? Probeer al 2 uur een speler te kopen maar dat lukt dus nietPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
op de.console kan ik niks kopen. Steeds die communication error. Probeer reus te halen maar dat lukt dus nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
op console gaat het goed, webapp kan ik wel kopen, zoeken is gewoon bagger.![]()
![]()
De web app is inderdaad echt aids. Maar iemand potje tegen #mejico? O wacht dat kan niet want dan heb ik een squad fitness nodig en die kan ik niet kopen.![]()
Die Van Buyten kan echt niet meer..kerel is nu nog niet omgedraaid na die steekpass...trage henk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hahaha. Staan ook maar 300.000 auctions op de xbox.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
De web app is inderdaad echt aids. Maar iemand potje tegen #mejico? O wacht dat kan niet want dan heb ik een squad fitness nodig en die kan ik niet kopen.![]()
Die had ik heel veel in mijn free packsquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
De web app is inderdaad echt aids. Maar iemand potje tegen #mejico? O wacht dat kan niet want dan heb ik een squad fitness nodig en die kan ik niet kopen.
Iemand die zin heeft om voor ons toernooi te loten en een google doc te fixen? Ik ben dit weekend niet thuis overigens, dus kan daarna pas spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ga ff hier kijken dan: http://www.funda.nl/koop/(...)-berghemseweg-229-e/quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die had ik heel veel in mijn free packs
Iemand die zin heeft om voor ons toernooi te loten en een google doc te fixen? Ik ben dit weekend niet thuis overigens, dus kan daarna pas spelen![]()
![]()
Weer een potje USA - Mexico?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Stevanovic (ex-Vitesse) een hattrick in een gelijkspel.![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ga ff hier kijken dan: http://www.funda.nl/koop/(...)-berghemseweg-229-e/
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:34 schreef Maver24 het volgende:
If kaka in een pack. Dat lukt nog steeds. Packs openenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Speel dan een potje met een ander team eerst..quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet dan eerst een squad fitness hebben.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zat er goed in ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
rustig hier
hopelijk vanavond 3 puntjes binnen sprokkelen,
dan mogen we toch eigenlijk wel stellen dat we veilig zijn![]()
![]()
maar eens even een oefen interlandje spelen met de belgjes
#FreeTrapz![]()
Weer een onzin wedstrijd. 4 echte kansen weggegeven 4 goals. Ik stond 3-1 voor en toen ineens 2 goals vlak voor rust.
Gewoon 2x achter elkaar dezelfde score.![]()
Freire was dus uiterst effectief wil je zeggen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weer een onzin wedstrijd. 4 echte kansen weggegeven 4 goals. Ik stond 3-1 voor en toen ineens 2 goals vlak voor rust.![]()
Hij was dus eigenlijk veel beterquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weer een onzin wedstrijd. 4 echte kansen weggegeven 4 goals. Ik stond 3-1 voor en toen ineens 2 goals vlak voor rust.
Gewoon 2x achter elkaar dezelfde score.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Haha wat een huilepoepie ben jij zeg, dus wat je eigenlijk zegt is dat je niet kunt verdedigen? Gewoon oefenen, komt vanzelfquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gewoon 2x achter elkaar dezelfde score.![]()
![]()
2x speelde ik beter en 2x verloor ik. Maar dit was pas oefenen en ik had 6 of 7 andere spelers erin staan.
Met mijn main team ga ik het toernooi winnen![]()
Wat kom jij hier ineens stoer doen? Ik zeg alleen wat ik ervan vind. Ik kan heel goed verdedigen maar mijn verdedigers zijn niet zo goed.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Haha wat een huilepoepie ben jij zeg, dus wat je eigenlijk zegt is dat je niet kunt verdedigen? Gewoon oefenen, komt vanzelf
Het is knap dat hij 2x wint met minder kansen maar ik ben vooral boos op mezelf.![]()
Haha het wordt met de minuut mooier, altijd externe factoren. Goed bezig knul!quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat kom jij hier ineens stoer doen? Ik zeg alleen wat ik ervan vind. Ik kan heel goed verdedigen maar mijn verdedigers zijn niet zo goed.![]()
Mexico heeft gewoon een matige verdediging.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Haha het wordt met de minuut mooier, altijd externe factoren. Goed bezig knul!![]()
Ja, maar de USA hebben tegenwoordig Kompany en Silva achterin staan inderdaad.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mexico heeft gewoon een matige verdediging.![]()
waar staat dat google doc documentje van die cup tegen wie moest ik ook alweer.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Baas.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, maar de USA hebben tegenwoordig Kompany en Silva achterin staan inderdaad.
1 van de beste silver CBs (Brooks)quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, maar de USA hebben tegenwoordig Kompany en Silva achterin staan inderdaad.![]()
Maar wel snelle aanvallersquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mexico heeft gewoon een matige verdediging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, maar de USA hebben tegenwoordig Kompany en Silva achterin staan inderdaad.![]()
![]()
Wel een beetje denigrerend gepraat zeg.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat kom jij hier ineens stoer doen? Ik zeg alleen wat ik ervan vind. Ik kan heel goed verdedigen maar mijn verdedigers zijn niet zo goed.
Het is knap dat hij 2x wint met minder kansen maar ik ben vooral boos op mezelf.Je was gewoon slechter geef het nou maar gewoon toe.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:10 schreef Freire het volgende:
[..]
Maar wel snelle aanvallersOmdat ik Jimenez en Corona er niet in had staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Bemoei je er niet mee.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel een beetje denigrerend gepraat zeg.Je was gewoon slechter geef het nou maar gewoon toe.
![]()
Begin jij nou weerquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel een beetje denigrerend gepraat zeg.Je was gewoon slechter geef het nou maar gewoon toe.
![]()
![]()
miss is ds2 wel zo iemand die vanaf 30 meter op goal schiet en dan zegt ja maar jij had veel minder kansen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
#FreeTrapz![]()
Jepquote:Het is altijd wat met hem als hij verliest. (Sprintknop niet gebruikt, andere spelers, TV op verkeerde contrast en de beste Monster blikje was lauw)
Maar als jij nou even verder gaat met trollen, Stefke.Openbaar forum waar dit op gepost wordt dus ik reageer erop wanneer ik wil.quote:
Gebruik anders DM
Dat valt wel mee. Wel zijn er veel momenten waarop ik zou kunnen schieten, maar dat ik er toch voor kies om het helemaal uit te spelenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
miss is ds2 wel zo iemand die vanaf 30 meter op goal schiet en dan zegt ja maar jij had veel minder kansen.![]()
![]()
Dus voel jij je geroepen om er iedere keer weer over te posten? Laat het gewoon gaan en reageer er niet op dat voorkomt weer 10 posts die nergens over gaan. Als hij vind dat hij onterecht heeft verloren dan is dat toch prima.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
JepHet is altijd wat met hem als hij verliest. (Sprintknop niet gebruikt, andere spelers, TV op verkeerde contrast en de beste Monster blikje was lauw)
Maar als jij nou even verder gaat met trollen, Stefke.
[..]
Openbaar forum waar dit op gepost wordt dus ik reageer erop wanneer ik wil.
Gebruik anders DM![]()
Oja, ik zal het laten gaan omdat anders jullie troetelpopje teveel commentaar krijgt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus voel jij je geroepen om er iedere keer weer over te posten? Laat het gewoon gaan en reageer er niet op dat voorkomt weer 10 posts die nergens over gaan. Als hij vind dat hij onterecht heeft verloren dan is dat toch prima.
Ik reageer waar ik op wil reageren.
Wanneer kan je nog van het weekend dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik moet om 6 uur weg.
Andere keer dan maar?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
xbox he?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
Is er een schema gemaakt voor de WK Karper Cup?
nee nog niet
trouwens goal Hernandez![]()
Yep. Oh okequote:Op zaterdag 5 april 2014 17:21 schreef Freire het volgende:
[..]
xbox he?
nee nog niet
trouwens goal Hernandez![]()
Troetepopje?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oja, ik zal het laten gaan omdat anders jullie troetelpopje teveel commentaar krijgt.
Ik reageer waar ik op wil reageren.Waar de fuck heb jij het nou weer over. Doe dat vooral je maakt dit er echt een beter topic door.
![]()
![]()
Vannacht...quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wanneer kan je nog van het weekend dan?
En morgen, maar niet overdag want dan ga ik de Ronde van Vlaanderen kijken.![]()
Bayern verloren, maar ja, ik zou ook schijt hebben aan die Bundesliga nu. Blijkt ook wel uit de opstelling![]()
![]()
Dat klopt welquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
miss is ds2 wel zo iemand die vanaf 30 meter op goal schiet en dan zegt ja maar jij had veel minder kansen.![]()
![]()
We moeten even iemand zien te vinden die handig is met google docs/excelquote:
Zelf ben ik daar totaal niet handig mee namelijk![]()
![]()
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Troetepopje?Waar de fuck heb jij het nou weer over. Doe dat vooral je maakt dit er echt een beter topic door.
Geen probleem hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel plezier daar mee dan ga ik vanaf nu elke keer commentaar gevenAls jij daar blij van wordt.
Zou alleen best kunnen zijn dat ik je een ongeluk of iets dergelijk ga toe wensen want dat is wel normaal.
Zonder probleem.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen probleem hoor.Als jij daar blij van wordt.
Van jou had ik toch wel iets meer verwacht![]()
Wat een leuke en positieve smiley's geven jullie aan elkaar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen probleem hoor.Als jij daar blij van wordt.
Zou alleen best kunnen zijn dat ik je een ongeluk of iets dergelijk ga toe wensen want dat is wel normaal.
Feyenoord Rotterdam![]()
nopequote:Op zaterdag 5 april 2014 17:25 schreef wieisboos het volgende:
Luuk de Jong kan er ook helemaal niks meer van henog geen enkele goal gemaakt dit seizoen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat had je dan verwacht?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zonder probleem.
Van jou had ik toch wel iets meer verwachtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Prima toch zo zonder gescheld. Daar kan een bepaalde user in dit topic nog veel van leren.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat een leuke en positieve smiley's geven jullie aan elkaar.![]()
Dat je wel gewoon onderhand eens een keer op zou houden met dat gezeik op DS maar je bent net zo ver afgezakt als dat vriendje van je merk ik.quote:![]()
* MrvanTrapZ mompelt iets over moeder, kk en stoep.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hehe. Maar goed, vrede op aarde.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prima toch zo zonder gescheld. Daar kan een bepaalde user in dit topic nog veel van leren.
Ik lees trouwens net dat Verhoek en Nelom in de basis beginnen morgen![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Af en toe zeggen dat hij een slechte FIFA speler is? Je weet maar 10% van wat hij ons allemaal voor uitmaakt joh.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat je wel gewoon onderhand eens een keer op zou houden met dat gezeik op DS maar je bent net zo ver afgezakt als dat vriendje van je merk ik.
Mijn 2 overwinningen op DS2 zijn al 2x de oorzaak geweest van discussies/ruzies hier. Misschien kan de organisatie regelen dat wij elkaar niet kunnen loten![]()
![]()
Nee hoor, zijn commentaar op dat het niet aan hem lag is de oorzaak.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:31 schreef Freire het volgende:
Mijn 2 overwinningen op DS2 zijn al 2x de oorzaak geweest van discussies/ruzies hier. Misschien kan de organisatie regelen dat wij elkaar niet kunnen loten
Oke 29 meter dan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet waar. Ik ben iemand die wel vaak voor het schot gaat maar niet van 30 meter.![]()
Moet je Skype maar eens aanzetten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe kan je nou ruzie maken/krijgen met ds2![]()
Je weet dat hij autistisch is toch?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Af en toe zeggen dat hij een slechte FIFA speler is? Je weet maar 10% van wat hij ons allemaal voor uitmaakt joh.![]()
En dan is het verplicht om hem aardig te vinden?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je weet dat hij autistisch is toch?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee maar hem zo uit te dagen en dan gek vinden dat hij soms op een bepaalde manier reageert..quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En dan is het verplicht om hem aardig te vinden?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: