SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
Mooie foto's wel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:54 schreef Breuls het volgende:
[pic] Nieuwe foto's uit The Walking Dead
Omdat het mij nog meer nieuwsgierig maakt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:00 schreef FL_Freak het volgende:
Lol waarom kijkt iedereen trailers, en facebook en dingen? Ik wil juist altijd zo min mogelijk spoiles.
Ik vind het altijd leuker compleet verrast te worden in een serie (voor zover ze dat kunnen lol).quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat het mij nog meer nieuwsgierig maakt.
Dat is natuurlijk ook leuk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuker compleet verrast te worden in een serie (voor zover ze dat kunnen lol).
Die foto van Maggiequote:Op zaterdag 6 september 2014 14:54 schreef Breuls het volgende:
[pic] Nieuwe foto's uit The Walking Dead
quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die foto van Maggie![]()
Blijft toch een lekker wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:01 schreef Droathoah het volgende:
[..]Wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
quote:Op maandag 8 september 2014 20:01 schreef Droathoah het volgende:
[..]Nope.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beter maken ze Daryl niet gay dat is kut.
quote:
Tja, daarom moet je ook nooit in dit soort topics postenquote:Op maandag 22 september 2014 09:38 schreef mschol het volgende:
tevens is de karakterlijst in de OP wel een beetje een spoiler
laten we de wereld even vragen te wachten tot jij ook bij bentquote:Op maandag 22 september 2014 09:38 schreef mschol het volgende:
aangezien ik geen NL topic kon vinden zo 1,2,3:
ik ben dit weekend maar eens aan een inhaalslag begonnen (had alleen S1 gezien, zit nu ergens in S2)
maar ik 'erger' mij er wel een beetje aan dat de walkers nog kunnen lopen (hell, ze kunnen zelfs rennen en 'klimmen' als het ze uitkomt) : Die zouden toch allang weggerot moeten zijn? Of is daar een verklaring voor gebracht in de serie?
Ik erger me er vooral aan dat de doden weer tot leven komen. Wordt ook nergens verklaard.quote:Op maandag 22 september 2014 09:38 schreef mschol het volgende:
aangezien ik geen NL topic kon vinden zo 1,2,3:
ik ben dit weekend maar eens aan een inhaalslag begonnen (had alleen S1 gezien, zit nu ergens in S2)
maar ik 'erger' mij er wel een beetje aan dat de walkers nog kunnen lopen (hell, ze kunnen zelfs rennen en 'klimmen' als het ze uitkomt) : Die zouden toch allang weggerot moeten zijn? Of is daar een verklaring voor gebracht in de serie?
quote:Op maandag 22 september 2014 11:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik erger me er vooral aan dat de doden weer tot leven komen. Wordt ook nergens verklaard.
een spoilertag of algemene char. List is zo neergezet, een op over een serie kan en zou spoilervrij te lezen moeten zijn, ook omdat er maar 1 twd topicreeks is en een complete nieuweling, die alleen info zoekt, dus ook allerlei spoilers om z'n oren krijgt terwijl daar in een op geen reden voor is, als je vervolgens de rest v/h topic volgooit met spoilers: primaquote:Op maandag 22 september 2014 10:03 schreef zolderraam het volgende:
Aangezien dat nl en usa gelijk lopen omdat fox een dag later uitzend is de karakterlijst helemaal geen spoiler omdat dit allang geweest is. Gewoon niet in dit soort topics komen als je niet bij loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |