quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
Iedereen zit natuurlijk naar Gerard Joling te kijken
Zei Geer dat?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:44 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
'De opmerking die hij nu maakt willen mensen niet horen,'
Dreetje, jij hebt gestolen, gelogen en ben verward...
Ik ben het wel met hem eens dat 2 mannen die het met elkaar doen gewoon extreem ranzig is, maar die mannen moeten dat wel lekker zelf kunnen bepalenquote:
Rienk de wereldverbeteraar. En hypocriet. Kritiek op mensen die geld verdienen maar daar wel van freeloaden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:47 schreef Lenoire het volgende:
Jammer hoor Rienk. Slechte onderbouwing ook. Ach waar maak ik me ook druk om, het komt van Rienk.
Oh ok.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zei Andrea over Rienks homo-opmerking
Deed ze goed.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:52 schreef Lenoire het volgende:
Hah Robin kan hem wel lekker op zn plek zetten.
Homofobe zijn in de minderheid lijkt mijquote:
En zij is dom of hitsig genoeg om zich daar voor te laten gebruiken. Het is dat-ie niet betaalt, maar anders...quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Natuurlijk gebruikt hij haar. Hij verveelt zich en doodt de tijd met grappen en Billy neuken.
Lavender de zeikstraal. Altijd over Rienk zeiken. Begint nogal irritant te worden......quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Rienk de wereldverbeteraar. En hypocriet. Kritiek op mensen die geld verdienen maar daar wel van freeloaden.
Helemaal mee eens. Vind het trouwens wel leuk om te zien dat mensen zich ontwikkelen. Hoe Laura nu net weer zon betoog houdt, super. Maar ook Billy, chapot dat ze zo (ondanks de bindingsangst van Ruud) toch zo voor hem opkomt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:04 schreef freaky40 het volgende:
Tja, ach. Ik vind nuancering wel op zijn plaats als het gaat om Rienks uitspraken. Was te verwachten dat dit en keer ter spraken zou komen. Dat iedereen daar nu eens verongelijkt over gaat doen vind ik zwak. Ik ben het niet eens met hem, laat dit duidelijk zijn. Maar laat iedereen in zijn waarde ook al ben je het niet met zijn standpunt eens.
Ruud's mening over geld verdienen/uitgeven aan een goed doel was tegen het zere been van iedereen die de buitenwereld binnen Utopia wilt halen. Dan komt de ware aard van sommige naar boven. Erg duidelijk verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |