SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ja loot gewoon kunnen vnvnd de eerste mensen al spelen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
AMAZING HYBRID aldus TwattHDgamer
Maar liefst twee hele dead links.Eindbaas squadbuilder is het ook.
Door die kut webapp werkt mijn autobuyer ook voor geen meter.Oké.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ja... moet boodschappen doen enzo
had wat anders in mn hoofd, volgende keer dan maarPuike stream.
Inhakend op de Galaxy - iphone discussie. Als je gewend bent aan het scherm van de Galaxy kun je alleen maar zo naar het iphone schermpje kijken:![]()
Ik hou mn S3 gewoon en ga over op sim only. Als de S3 overlijdt, koop ik gewoon een losse S4, of als het lang duurt een S5.![]()
ah topquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jouw tegenstanders:
el-blanchito
Lindgren.
Zhano
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
http://www.twitch.tv/omnirocket/b/516971677
Voor de mensen die het gemist hebben. Voor zover je daar van kunt spreken![]()
![]()
Groep A
DePresident.
OmniRocket
Ozz-03
AntiHero
Groep B
FCSuarez
el-blanchito
Lindgren.
Zhano
Groep C
DutchSL
MrvanTrapZ
x1N2ition
Groep D
GekkeGerrit-
Reemi
PrideoftheSouth![]()
mag het anusvet wel vast van stal halen geloof ik
#FreeTrapz![]()
Had je niet beter gewoon enkel kunnen loten?1v1? Beetje raar systeem zo.
weet nog niet of ik heel blij ben met mijn tegenstanders..
aan de andere kant, duur het toernooi ook niet zo lang
#FreeTrapz![]()
Zware loting ja met die twee toppers.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:09 schreef FCsuarez het volgende:
mag het anusvet wel vast van stal halen geloof ik![]()
Ik hoef maar vier wedstrijden te spelenquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:14 schreef FCsuarez het volgende:
weet nog niet of ik heel blij ben met mijn tegenstanders..
aan de andere kant, duur het toernooi ook niet zo lang![]()
![]()
Same herequote:Op vrijdag 4 april 2014 17:09 schreef FCsuarez het volgende:
mag het anusvet wel vast van stal halen geloof ik![]()
![]()
volle bak LB+Y'en op bentekequote:Op vrijdag 4 april 2014 17:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zware loting ja met die twee toppers.
#FreeTrapz![]()
Staan al uren op wefutquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:18 schreef rolls-reus het volgende:
https://docs.google.com/s(...)YdkR1NkE&output=html
Tranfsersweet niet of het een repost is
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Cool, tegen potsGeen idee hoe onze voorgaande potjes verliepen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:18 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb geen flauw idee wie x1N2ition is..![]()
![]()
idd en toen ineens verdwenenquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heeft nog een paar keer meegedaan bij Dutchies.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ik hoop dat el-blanchito en lindgren ook opeens verdwijnen
#FreeTrapz![]()
Heeft met de vorige cup ook meegedaan, post hier wel eens die x1n2tionBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:18 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe goed x1N2ition is..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
konkogoedquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:18 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe goed x1N2ition is..Ik heb FIFA een hele tijd links laten liggen, maar ben nu back in business. Posten deed ik sowieso al niet vaak, eigenlijk bijna nooit.quote:![]()
![]()
Is denk ik wel beter als het bij 6 man blijft jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:47 schreef Jorwol het volgende:
Met Xbox maar gewoon iedereen een keer tegen elkaar?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
En dan hebben we een winnaar? Of komt er daarna nog een finale oid?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is denk ik wel beter als het bij 6 man blijft ja![]()
Of we maken er een soort league van, of we doen 1 poule waarbij de nummer 1 en 2 dan nog een finale spelen. Maakt mij niet zoveel uit eigenlijk. En doen we 2 wedstrijden of 1? In een poule van 6 is 2 wedstrijden per tegenstander wel een beetje veel wellicht.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:53 schreef Freire het volgende:
[..]
En dan hebben we een winnaar? Of komt er daarna nog een finale oid?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godver, weer bij Reemi in de poule
En tegen mijn voormalige eigen spelers. Ik ga Gerrit natuurlijk alleen rotzooi geven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
I rememberquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:19 schreef Reemi het volgende:
Cool, tegen potsGeen idee hoe onze voorgaande potjes verliepen.
Welk land was jij, Reemster?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Brazilië, België was helaas al bezetquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
I remember
Welk land was jij, Reemster?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen De Bruyne ookquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:01 schreef Lindgren. het volgende:
AMAZING HYBRID aldus TwattHDgamer
[ afbeelding ]
Maar liefst twee hele dead links.Eindbaas squadbuilder is het ook.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Verder is het toch ook geen verkeerde hybrid. 4 nations, 4 leagues..quote:
Beter dan die mensen die claimen een geniale hybrid te hebben en dan BPL team met 3 Brazilianen opstellen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DarkSonic2 - Mexico
Freire - USA
HugoohAFCA - Nederland
Tim86 - België
Jorwol - Frankrijk
DuTank - Italië
ThadCastle, Johnbon, Kamikazie willen jullie niet mee doen?![]()
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:11 schreef DutchSL het volgende:
Kut, Engeland is veel beter dan Spanje in FUTAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
jupquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
...ware het niet dat zoeken slechter werkt dan ooit.![]()
Yo zin om mee te doen met de WK cup op xbox 360?quote:
Zie paar posts hier boven voor de huidige deelnemers, enige eis:
- 11 basisspeler uit één land dat deelneemt aan het WK 2014![]()
Ik vind Spanje alleen betere wingers hebben (maar hij vind Spanjolen te duur, dus hij was vast niet voor Navas gegaan) en Iniesta (maar zie vorige argument).quote:
Aan skilloze CM's die alleen uitblinken in passen heb je niet zoveel in FUT imo. En Alba/Ramos/D.Lopez vielen me erg tegen.![]()
Oke is goed.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:27 schreef Freire het volgende:
[..]
Yo zin om mee te doen met de WK cup op xbox 360?
Zie paar posts hier boven voor de huidige deelnemers, enige eis:
- 11 basisspeler uit één land dat deelneemt aan het WK 2014![]()
hey Tim: http://www.fhm.nl/meisjes/4584/weekendhapjes-deel-74.aspxquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:03 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)exy-selexy-dii-18448
gr gr![]()
Boh! Tegen DSL en X1.
Prepare your anus.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://www.ibuyonline.nl/(...)result/?q=DualShock+
¤27,50wel verzendkosten er bij, maar alsnog goedkoper kan ik ze niet vinden.
![]()
bohhquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
hey Tim: http://www.fhm.nl/meisjes/4584/weekendhapjes-deel-74.aspxAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij speelt soms nog wel. Met hem of thad erbij zitten we op 8quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:31 schreef Jorwol het volgende:
Kunnen we Rijst niet ook even vragen? Of speelt die niet meer?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik ga zo rijst etenquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:31 schreef Jorwol het volgende:
Kunnen we Rijst niet ook even vragen? Of speelt die niet meer?![]()
Voor het eerst sinds 5 maanden ofzo weer is op de webapp inloggen. Niet gedacht dat ik er zo snel klaar mee was ook al wel had ik Ronaldo in me pack.![]()
DarkSonic2 - Mexico
Freire - USA
HugoohAFCA - Nederland
Tim86 - België
Jorwol - Frankrijk
DuTank - Italië
Kamikazie - Brazilië![]()
Ah Portugal en Spanje.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Lesotho en Swaziland
Heb jij CR7?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Omni, ik had trouwens je vriendin als ballenmeisje verwacht en een mooi spektakel er omheen.
Minstens het geweldige commentaar van je vriendin.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Neequote:Op vrijdag 4 april 2014 18:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah Portugal en Spanje.
Heb jij CR7?![]()
![]()
Gelukkig, ik speel wel 5-2-3 met Cuadrado op RWB.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
volgende keerquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Omni, ik had trouwens je vriendin als ballenmeisje verwacht en een mooi spektakel er omheen.
Minstens het geweldige commentaar van je vriendin.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah Portugal en Spanje.
Heb jij CR7?Hij speelt dus met Engeland, niet met Spanjequote:![]()
![]()
Oh. Walcot, Sturridge, Young enz enzquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
Hij speelt dus met Engeland, niet met Spanje
Vieze pace man
Ik weet niet wie hij opstelt, hopelijk valt het meequote:Op vrijdag 4 april 2014 18:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh. Walcot, Sturridge, Young enz enz
Vieze pace man![]()
![]()
Ik denk Agbon.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik weet niet wie hij opstelt, hopelijk valt het mee![]()
Beter dan die passkutjes van Spanje, maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh. Walcot, Sturridge, Young enz enz
Vieze pace man![]()
Ik denk dat dat meer met pace te maken heeft.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:44 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Beter dan die passkutjes van Spanje, maar dat is mijn mening.![]()
Ik denk denk je gelijk hebt. En het komt natuurlijk ook wel goed uit dat de enige dure Engelsman Rooney is, IF's uitgesloten. Bij Spanje mag je toch flink betalen als je Ramos, Casillas, Iniesta, Xavi etc. wilt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer met pace te maken heeft.![]()
Bij Mexico heb je alleen een paar dure IF's en een paar silvers die 2k of meer kosten (Torres Nilo, Jimenez en Herrera) Het middenveld en voorhoede zijn wel goed en ik heb nog wel wat alternatieven op de bank. De CBs zijn alleen niet zo goed.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo'n kansloos bericht dit hè..Giroud na dat kampioensjaar zekerquote:Ajax had Shaqiri en Giroud al vroeg in het vizier: 'Je moet ook geluk hebben'
Ajax hoopt in de toekomst weer grote talenten naar de Amsterdam Arena te halen. De Amsterdammers grepen in het recente verleden onder meer naast Xherdan Shaqiri en Olivier Giroud.
Waar Ajax ruim tien jaar geleden verraste met spelers als Zlatan Ibrahimovic en Maxwell, is het inmiddels alweer even geleden dat dergelijke spelers uit het niets bij Ajax belanden. "Naar zulke jongens zijn we natuurlijk nog steeds op zoek", zegt Frank de Boer tegen FOX Sports.
"Maar je moet ook een beetje geluk hebben. Tonny Bruins Slot wees ons ook op Olivier Giroud toen hij nog bij Montpellier voetbalde. Hij had Xherdan Shaqiri ook al snel in de gaten. Maar als die jongens dan toevallig een paar weken vaak scoren, dan staan Arsenal en Bayern München op de stoep. Dan ben je kansloos", aldus De Boer.
In de zoektocht naar talent zal Ajax niet meer met grote bedragen gaan smijten. "Ruim 16 miljoen euro voor een spits van sc Heerenveen betalen we niet meer", zegt De Boer, doelend op Miralem Sulejmani. "Dat is echt belachelijk. En buitenlandse toppers willen niet naar Ajax. Hoeveel we ook willen uitgeven."
De Boer hoopt dat Ajax wel kan profiteren van enkele oud-Ajacieden. "Het zou mooi zijn als er een ervaren speler terugkeert, zoals Rijkaard ooit. Maar die signalen hebben we nog niet gekregen."
En Shaqiri vlak voor hij naar Bayern ging toen iedereen hem al kende
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
6 & 10. Bvd en fijn weekend.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
hey Tim: http://www.fhm.nl/meisjes/4584/weekendhapjes-deel-74.aspx![]()
De enige Amerikaan met een IF is Zusiquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij Mexico heb je alleen een paar dure IF's en een paar silvers die 2k of meer kosten (Torres Nilo, Jimenez en Herrera) Het middenveld en voorhoede zijn wel goed en ik heb nog wel wat alternatieven op de bank. De CBs zijn alleen niet zo goed.![]()
![]()
Geloof ik best ja. Nog steeds kansloos. Sowieso Dijksquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was maar een grapje johquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:44 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Beter dan die passkutjes van Spanje, maar dat is mijn mening.ik speel zelf ook met Ibarbo, Muriel en Cuadrado.
Ja, kan alleen vanavond niet spelen. Morgen op zijn vroegst. Engeland voor mij.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:08 schreef Freire het volgende:
DarkSonic2 - Mexico
Freire - USA
HugoohAFCA - Nederland
Tim86 - België
Jorwol - Frankrijk
DuTank - Italië
ThadCastle, Johnbon, Kamikazie willen jullie niet mee doen?🍆![]()
DarkSonic2 - Mexico
Freire - USA
HugoohAFCA - Nederland
Tim86 - België
Jorwol - Frankrijk
DuTank - Italië
Kamikazie - Brazilië
Johnbon - Engeland![]()
Thad nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij speelt soms nog wel. Met hem of thad erbij zitten we op 8
Thad speelt nba 2k14![]()
Zij hij hopen op degradatie van Fulham en HSV om Heitinga en Raffie naar Ajax te halen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:53 schreef Tim86 het volgende:
Zo'n kansloos bericht dit hè..
[..]
Giroud na dat kampioensjaar zeker
En Shaqiri vlak voor hij naar Bayern ging toen iedereen hem al kende
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Jammer teddy.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is duidelijk dat hij (De Boer) een van de oude bazen bij de ploeg zou willen halen ja. Raffie en Wes noemde hij laatst al. Maar De Boer noemde Sneijder een perfecte linksbuiten voor dit Ajax. Dan weet je al zeker dat hij niet meer wil komenquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zij hij hopen op degradatie van Fulham en HSV om Heitinga en Raffie naar Ajax te halen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Raf als spitsquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat hij (De Boer) een van de oude bazen bij de ploeg zou willen halen ja. Raffie en Wes noemde hij laatst al. Maar De Boer noemde Sneijder een perfecte linksbuiten voor dit Ajax. Dan weet je al zeker dat hij niet meer wil komen![]()
![]()
Ik zag nog een vraag over ps4 spelers die mee wilden doen. Ik wil best meedoen maar volgens mij zijn er max 3 of 4 teams ofso. Of zijn er meer .. ?![]()
Sjonnie op CDM.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
hey Tim: http://www.fhm.nl/meisjes/4584/weekendhapjes-deel-74.aspx
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80227797/quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prachtig ding ja.Zou dat bij de Ikea vandaan komen?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80227797/![]()
Is dat een foto van het verjaardagsfeestje van DS2 ?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Feestje is vanavond pas. Heb je geen whatsapp berichtje gekregen van hem?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is dat een foto van het verjaardagsfeestje van DS2 ?
Heb al een taart gefixed.
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Feestje is vanavond pas. Heb je geen whatsapp berichtje gekregen van hem?
[ afbeelding ]
Heb al een taart gefixed.
Coole taart
Ik had van jou wel een verwijzing naar een monsterpiemel verwacht.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die komt uit de taart.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had van jou wel een verwijzing naar een monsterpiemel verwacht.![]()
Dat is de party popper voor als hij binnen komt. Meteen dikke jizz in z'n face.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had van jou wel een verwijzing naar een monsterpiemel verwacht.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is de party popper voor als hij binnen komt. Meteen dikke jizz in z'n face.
Zo'n popup kaart?quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, .vannacht nog gespeeld.
Maar krijg net bericht van mijn broertje dat die hem kapot heeft laten vallen. Hij werkt nog wel, maar er is een stukje afgebroken bij het pookje ()
Paar potjes gedaan, wat een aids.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:33 schreef DutchSL het volgende:
http://www.ibuyonline.nl/(...)result/?q=DualShock+
¤27,50wel verzendkosten er bij, maar alsnog goedkoper kan ik ze niet vinden.
Nou, ik ga dus pas weer spelen als die nieuwe binnen is, want met dat kapotte pookje kan ik dus echt niet spelen![]()
![]()
NU AL TERUG AAN HET KRABBELEN?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik ga dus pas weer spelen als die binnen is, want met dat kapotte pookje kan ik dus echt niet spelenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit is wel nep spul uit China he.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
Paar potjes gedaan, wat een aids.
Nou, ik ga dus pas weer spelen als die nieuwe binnen is, want met dat kapotte pookje kan ik dus echt niet spelenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Net even twee potjes gespeeld met dat Franse team, twee keer verloren en gedegradeerd uit Division 5![]()
![]()
Nee.quote:
En alsof een fake webshop niet gewoon een plaatje van een echte controller er op zou zetten.![]()
Hoelang is de levertijd?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee.
En alsof een fake webshop niet gewoon een plaatje van een echte controller er op zou zetten.
De levertijd varieert tussen 5-15 werkdagen.
Rechtstreeks uit China dus![]()
![]()
Haha made you look.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee.
En alsof een fake webshop niet gewoon een plaatje van een echte controller er op zou zetten.![]()
Dit riekt naar dropshipping idd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hoelang is de levertijd?
De levertijd varieert tussen 5-15 werkdagen.
Rechtstreeks uit China dus![]()
Had daar wat over gelezen vorig jaar een keer dacht ik. Sowieso ook de kleuren, veel van die kleuren zijn niet officieel leverbaar door Sony.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee.
En alsof een fake webshop niet gewoon een plaatje van een echte controller er op zou zetten.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Potje tegen #teamUSA ?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:46 schreef Jorwol het volgende:
Net even twee potjes gespeeld met dat Franse team, twee keer verloren en gedegradeerd uit Division 5![]()
Wij moeten tegen elkaar toch?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:46 schreef Jorwol het volgende:
Net even twee potjes gespeeld met dat Franse team, twee keer verloren en gedegradeerd uit Division 5
Misgunnerquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ik had zelf al lang naar die plaatjes gekeken..![]()
![]()
![]()
Owneequote:Op vrijdag 4 april 2014 19:50 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Moet zo weg, heb maandag de hele middag en avond de tijd
[..]
Xbox? Dan welOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik lees wel veel slechte reviews over die site though, dus dan maar ergens anders halen
edit. dat is wel .com ipv .nl, andere webshop volgens mij![]()
Skeerquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:55 schreef esox83 het volgende:
Bij ps4 wil ik ook wel meedoen, waarom nog zo veel mensen op 360/ps3?![]()
http://www.rabobank.nl/pa(...)tarter_van_de_maand/quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:52 schreef DutchSL het volgende:
Ik lees wel veel slechte reviews over die site though, dus dan maar ergens anders halen
edit. dat is wel .com ipv .nl, andere webshop volgens mij
#september'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ps4 amper toegevoegde waarde so farquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:55 schreef esox83 het volgende:
Bij ps4 wil ik ook wel meedoen, waarom nog zo veel mensen op 360/ps3?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ik houd niet van verandering.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:55 schreef esox83 het volgende:
Bij ps4 wil ik ook wel meedoen, waarom nog zo veel mensen op 360/ps3?![]()
Dit natuurlijk ook, maar dat mag ik niet zeggen, anders krijg ik m'n steekpenningen van Sony niet meerquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ps4 amper toegevoegde waarde so far![]()
![]()
wel kut, want weet dat ik 'm uiteindelijk toch wel haal en het over een halfjaar niet goedkoper is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:56 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dit natuurlijk ook, maar dat mag ik niet zeggen, anders krijg ik m'n steekpenningen van Sony niet meer
Kan het dus net zo goed nu al kopen, maar je hebt er gewoon amper wat aan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bram Pustjensquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.rabobank.nl/pa(...)tarter_van_de_maand/
#september![]()
![]()
Nee dat is wel waar op beide consoles hoef je voor de games geen next gen, maar vind fifa wel echt beter op one/ps4![]()
twitter:mgschouten twitterde op vrijdag 04-04-2014 om 17:41:26“@KNVB: De schaal is uit de kluis en reist zondag naar Arnhem http://t.co/GbWxqxWvV3” Ik zei toch dat de schaal naar Arnhem zou komen? ;-) reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ps3 > ps4quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ps4 amper toegevoegde waarde so far![]()
DS2 = Rene?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:43 schreef Zhano het volgende:
Rene is joarigTaart van Beugelsdijk
Dat grapje van die Zinzi (of hoe de fuck je dat schrijft
)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toen Gijp over 'die van Everton' begon zat ik echtte doen, tot het bleek over Mirallas te gaan ipv Lukaku waar ze het net over hadden
![]()
![]()
Schorem bij Cambuur joh.blij dat ik een normale club support.
I see what you did therequote:Op vrijdag 4 april 2014 20:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Schorem bij Cambuur joh.blij dat ik een normale club supoort.
![]()
![]()
Haha jaja, snel tijdens de beelden van Lodeweges op het laptopje van Genee posten he, we hebben je wel door..quote:![]()
Rene is geen fan van Serero en ik wel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha jaja, snel tijdens de beelden van Lodeweges op het laptopje van Genee posten he, we hebben je wel door..![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha jaja, snel tijdens de beelden van Lodeweges op het laptopje van Genee posten he, we hebben je wel door..![]()
Gijpiequote:Op vrijdag 4 april 2014 20:58 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Kan er maar 1 zijn natuurlijk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zit Bossie nou stiekem daar die taart naar binnen te werken?Heb het idee dat ie steeds een stukje pakt.
![]()
Ze date een Lex Immers lookalikequote:Op vrijdag 4 april 2014 21:06 schreef DutchSL het volgende:
Domme hoer die blonde maar ik zou haar keihard geven.
(wie niet)
edit.
https://twitter.com/sensilowe
Charmante pic ook linksonder zo met die tong er half uit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo, dat doet 'ie goed.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze date een Lex Immers lookalike
[ afbeelding ]
Charmante pic ook linksonder zo met die tong er half uit.Al valt het op die foto rechtsonder nog wel mee.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo, dat doet 'ie goed.Al valt het op die foto rechtsonder nog wel mee.
haha dat had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:19 schreef Zhano het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ag_naar_harvard.html
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is dat de sperma van de orientatiegesprekken ?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:19 schreef Zhano het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ag_naar_harvard.htmlRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jouw schuld dat ik deze banner krijg:quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is dat de sperma van de orientatiegesprekken ?![]()
![]()
The Top 10 Fastest Football Players in the World
(met bal aan de voet)
http://www.thesportbible.(...)players-in-the-world
Dit al gepost?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zegt niet zoveel imo. van 0-20 is veel belangrijker dan 1 km per uur snelheid verschil tussen die spelersquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:30 schreef Tim86 het volgende:
(met bal aan de voet)
Dit al gepost?![]()
![]()
TILBURGquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:31 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar dus weer naar Tilburg![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk weer een redelijk pakje. Heb de laatste tijd echt alleen maar bagger erin zitten. Nu weer Cech en Marcelo in hetzelfde pakjr. Ach het is iets![]()
Krijg de tering kutventquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:38 schreef Maver24 het volgende:
Eindelijk weer een redelijk pakje. Heb de laatste tijd echt alleen maar bagger erin zitten. Nu weer Cech en Marcelo in hetzelfde pakjr. Ach het is iets![]()
TR gemachtquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Excelsior inmiddels 0-8 voor bij Telstar. Kan echt niet dit soort dingen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.futhead.com/14/squads/9297206/
Dit is mijn uiteindelijke (budget)team geworden, sindsdien alles gewonnen en gepromoveerd naar divisie 4. Alle spelers voor onder de 1k gekocht, behalve costa en sanchez. Recente uitslagen: 9-3, 6-3 en 5-1 winstAlleen Turan is kut en krijg veel en heel simpel tegengoals, iemand suggesties? Zit erover te denken om de hele verdediging van Atletico Madrid te maken.. Heb 7.4k te besteden.
Het einde van de wereld is de schuld van:...................![]()
Die 2 BPL spelers zijn een beetje random..Atletico verdediging met Pepe ipv Godin/Miranda (net welke je minder fijn vindt) lijkt me een goede oplossing. LM UP Griezmann, spits Benzema (nu nog wat te duur), Welliton, Vargas of Castro.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:43 schreef Mr.Meneer het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/9297206/
Dit is mijn uiteindelijke (budget)team geworden, sindsdien alles gewonnen en gepromoveerd naar divisie 4. Alle spelers voor onder de 1k gekocht, behalve costa en sanchez. Recente uitslagen: 9-3, 6-3 en 5-1 winstAlleen Turan is kut en krijg veel en heel simpel tegengoals, iemand suggesties? Zit erover te denken om de hele verdediging van Atletico Madrid te maken.. Heb 7.4k te besteden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Negredo vind ik echt een baas, die haal ik er voorlopig nog niet uit. Na Lewandowski misschien wel de fijnste spits waar ik mee gespeeld heb. 118 goals in 124 wedstrijden![]()
Benzema net gekocht voor 6.700, is het me uiteindelijk gekocht om iemand onder zijn waarde te kopen?![]()
![]()
![]()
![]()
Juanfran kopen en dan op de positie van Zabaleta, Benzema op de positie van ..?Het einde van de wereld is de schuld van:...................![]()
Allemaal topvoetballers, lijkt me sterk dat er geen konkovoetballer ergens is die sneller is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:30 schreef Tim86 het volgende:
(met bal aan de voet)
Dit al gepost?![]()
Juanfran 9 chem > Zabaleta 6 chem.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:52 schreef Mr.Meneer het volgende:
Negredo vind ik echt een baas, die haal ik er voorlopig nog niet uit. Na Lewandowski misschien wel de fijnste spits waar ik mee gespeeld heb. 118 goals in 124 wedstrijden![]()
Benzema net gekocht voor 6.700, is het me uiteindelijk gekocht om iemand onder zijn waarde te kopen?![]()
![]()
![]()
![]()
Juanfran kopen en dan op de positie van Zabaleta, Benzema op de positie van ..?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:52 schreef Mr.Meneer het volgende:
![]()
![]()
![]()
Juanfran kopen en dan op de positie van Zabaleta, Benzema op de positie van ..?![]()
![]()
Wynne.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Allemaal topvoetballers, lijkt me sterk dat er geen konkovoetballer ergens is die sneller is.![]()
Dit is volgens mij met bal en daar heb je wel wat techniek voor nodig. Zonder bal zou Aubameyang ook in het lijstje voorkomen denk ik.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Allemaal topvoetballers, lijkt me sterk dat er geen konkovoetballer ergens is die sneller is.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hij had de 100m sprint snel gelopen toen hij aan atletiek deed.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had het record gebroken van snelste voetballer.
In voetbal ren je niet 100m rechtdoor. Bovendien kwam daarna nog een Engelse speler uit de jeugd van Chelsea die hem in 10.0x liep en mee deed op de Olympische Spelen.![]()
Ik meen me nog te herinneren dat Ulli van Gobbel een keer heeft gesprint tegen Nellie Cooman (of hoe je dat ook schrijft). Ulli won afgetekend, dacht ikquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij had de 100m sprint snel gelopen toen hij aan atletiek deed.
In voetbal ren je niet 100m rechtdoor. Bovendien kwam daarna nog een Engelse speler uit de jeugd van Chelsea die hem in 10.0x liep en mee deed op de Olympische Spelen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Blijven vage definities en arbitraire metingen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dit is volgens mij met bal en daar heb je wel wat techniek voor nodig. Zonder bal zou Aubameyang ook in het lijstje voorkomen denk ik.
Lijkt me echt heel sterk dat er nergens een kneus rondloopt die de bal een tikje kan geven en er achteraan rent met een konkovaart. Die gast is dan weliswaar kansloos tegen fatsoenlijke verdedigers, maar wel enorm snel "met bal"...![]()
Ik heb 2 gratis pakjes in me store staan. 2 5 years pakje logo erop. 12 rare items. Waar heb ik dat aan te danken![]()
yaya ?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:15 schreef DutchSL het volgende:
Untradable Cech in me pack
edit. en in volgende pack een untradable Toure![]()
![]()
Account 2 Pirlo en Fabregas
Account 3 Lucas en een gratis pakje (waar een Fred in zat die ik wel mag verkopen)
![]()
Jeetje. Dat is ook maar een beetje zozo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:19 schreef Maver24 het volgende:
Ik had in 2e pakje, Chiellini, Marcelo, Cahill en PiqueNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Barzagli, Lulic, Paulinho. Higuain en UP Jese en dupe MurielAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook een Jese, Lulic en Higuain. Subotic verder, Naingolan, en Akinfeev.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:21 schreef Tim86 het volgende:
Barzagli, Lulic, Paulinho. Higuain en UP Jese
Geen plek in mijn Spaanse team voor een LM/LW
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Trapz kan weer zijn 20 accounts langs gaan?Op Twitter stond vanwege jouw verjaardag.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Isco, McGeady en Assaidi de beste spelers.
Geen idee waarom ik dit krijg maar goed.
Feli nog trouwens![]()
![]()
voor je verjaardagquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen idee waarom ik dit krijg maar goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor je verjaardag natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen idee waarom ik dit krijg maar goed.
edit. repost![]()
![]()
En intussen is de markt nog steeds kapot, kan het gros van de XBox One users niet inloggen op FUT en is op de PS4 de quitbug weer terug. Maar we hebben wel free packs joepieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet inloggen op de xbox one ? Ik ben gewoon ingelogd hoorquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:25 schreef Tim86 het volgende:
En intussen is de markt nog steeds kapot, kan het gros van de XBox One users niet inloggen op FUT en is op de PS4 de quitbug weer terug. Maar we hebben wel free packs joepie![]()
"het gros"quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Niet inloggen op de xbox one ? Ik ben gewoon ingelogd hoorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zet hem maar niet uit danquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Niet inloggen op de xbox one ? Ik ben gewoon ingelogd hoor![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel leuk om nu een Bundesliga team te makenquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:31 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Nice, wil hem nog steeds een keer proberen.
![]()
![]()
Ik lach je nu keihard in je neus uit.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik het iemand niet gun dan ben jij het wel![]()
Laat ik je tandjes tuffen misselijke galbakquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik lach je nu keihard in je neus uit.![]()
Boeiend. Ik heb Robben. Met je grote neus.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat ik je tandjes tuffen misselijke galbak![]()
quote:
Ik dacht dat dit leuk was.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Of wel iets meer pakjes, ik erger me al een tijd dood aan die search errors, gewoon niet leuk meerquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lol, dan hadden ze iedereen wel 4000 pakjes mogen geven![]()
Omdat je waarschijnlijk op de 360 en XB1 hebt gespeeld.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:35 schreef Maver24 het volgende:
Maar hoe komt het dan dat ik 4 pakjes had ipv 2Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
ik had er ook 2. Even op mn andere accounts kijkenquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:35 schreef Maver24 het volgende:
Maar hoe komt het dan dat ik 4 pakjes had ipv 2![]()
Vorige keer hadden sommige mensen toch ook 10 ipv 5 packs.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:35 schreef Maver24 het volgende:
Maar hoe komt het dan dat ik 4 pakjes had ipv 2
EA randomness![]()
Je zal wel hun beste klant zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:35 schreef Maver24 het volgende:
Maar hoe komt het dan dat ik 4 pakjes had ipv 2Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat klopt, ik had trouwens maar 2 packs op me main account die dus x1 en xbox360 is en 4 packs op me trade account waar ik alleen op de webapp op zitquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorige keer hadden sommige mensen toch ook 10 ipv 5 packs.
EA randomness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |