SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ja loot gewoon kunnen vnvnd de eerste mensen al spelen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
AMAZING HYBRID aldus TwattHDgamer
Maar liefst twee hele dead links.Eindbaas squadbuilder is het ook.
Door die kut webapp werkt mijn autobuyer ook voor geen meter.Oké.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ja... moet boodschappen doen enzo
had wat anders in mn hoofd, volgende keer dan maarPuike stream.
Inhakend op de Galaxy - iphone discussie. Als je gewend bent aan het scherm van de Galaxy kun je alleen maar zo naar het iphone schermpje kijken:![]()
Ik hou mn S3 gewoon en ga over op sim only. Als de S3 overlijdt, koop ik gewoon een losse S4, of als het lang duurt een S5.![]()
ah topquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jouw tegenstanders:
el-blanchito
Lindgren.
Zhano
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
http://www.twitch.tv/omnirocket/b/516971677
Voor de mensen die het gemist hebben. Voor zover je daar van kunt spreken![]()
![]()
Groep A
DePresident.
OmniRocket
Ozz-03
AntiHero
Groep B
FCSuarez
el-blanchito
Lindgren.
Zhano
Groep C
DutchSL
MrvanTrapZ
x1N2ition
Groep D
GekkeGerrit-
Reemi
PrideoftheSouth![]()
mag het anusvet wel vast van stal halen geloof ik
#FreeTrapz![]()
Had je niet beter gewoon enkel kunnen loten?1v1? Beetje raar systeem zo.
weet nog niet of ik heel blij ben met mijn tegenstanders..
aan de andere kant, duur het toernooi ook niet zo lang
#FreeTrapz![]()
Zware loting ja met die twee toppers.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:09 schreef FCsuarez het volgende:
mag het anusvet wel vast van stal halen geloof ik![]()
Ik hoef maar vier wedstrijden te spelenquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:14 schreef FCsuarez het volgende:
weet nog niet of ik heel blij ben met mijn tegenstanders..
aan de andere kant, duur het toernooi ook niet zo lang![]()
![]()
Same herequote:Op vrijdag 4 april 2014 17:09 schreef FCsuarez het volgende:
mag het anusvet wel vast van stal halen geloof ik![]()
![]()
volle bak LB+Y'en op bentekequote:Op vrijdag 4 april 2014 17:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zware loting ja met die twee toppers.
#FreeTrapz![]()
Staan al uren op wefutquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:18 schreef rolls-reus het volgende:
https://docs.google.com/s(...)YdkR1NkE&output=html
Tranfsersweet niet of het een repost is
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Cool, tegen potsGeen idee hoe onze voorgaande potjes verliepen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:18 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb geen flauw idee wie x1N2ition is..![]()
![]()
idd en toen ineens verdwenenquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heeft nog een paar keer meegedaan bij Dutchies.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ik hoop dat el-blanchito en lindgren ook opeens verdwijnen
#FreeTrapz![]()
Heeft met de vorige cup ook meegedaan, post hier wel eens die x1n2tionBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:18 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe goed x1N2ition is..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
konkogoedquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:18 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe goed x1N2ition is..Ik heb FIFA een hele tijd links laten liggen, maar ben nu back in business. Posten deed ik sowieso al niet vaak, eigenlijk bijna nooit.quote:![]()
![]()
Is denk ik wel beter als het bij 6 man blijft jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:47 schreef Jorwol het volgende:
Met Xbox maar gewoon iedereen een keer tegen elkaar?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
En dan hebben we een winnaar? Of komt er daarna nog een finale oid?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is denk ik wel beter als het bij 6 man blijft ja![]()
Of we maken er een soort league van, of we doen 1 poule waarbij de nummer 1 en 2 dan nog een finale spelen. Maakt mij niet zoveel uit eigenlijk. En doen we 2 wedstrijden of 1? In een poule van 6 is 2 wedstrijden per tegenstander wel een beetje veel wellicht.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:53 schreef Freire het volgende:
[..]
En dan hebben we een winnaar? Of komt er daarna nog een finale oid?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |